|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 213.227.210.--- 30.05.07 15:26
___Арій
cadger
"Вы тратите на выборах свои личные средства и , естетственно, хотите, чтобы затраченные на выборы деньги давали отдачу" Аби мені потрібна була "отдача" я був би, як мінімум депутатом райради:-) "Дань в кассу оранжевых перед выборами платили в Киеве очень многие бизнесмены" Судячи з використання слова "дань" Ви не зовсім правильно розумієте сутність процесу. Дань платять примусово, а не добровільно. IP: 213.227.210.--- 30.05.07 15:19
___Арій
cadger
"верить, что эта бабенка сможет поднять экономику" Давайте, для початку розберемось, що в наших умовах э "підняттям економіки". Зростання доходів міліардерів і міліонерів Вам що з того? Економіку піднімають суб"єкти економіки а функція уряду - сприяти цьому і СПРАВЕДЛИВО розподіляти ВВП і (в наших умовах) - головне - ВЛАСНІСТЬ Ця ж власність була за копійки роздерибанена і тільки Юля зробила спробу повернути її (згадайте про 30 000)частину - за це й поплатилась посадою Прем"єра IP: 213.227.210.--- 30.05.07 15:11
___Арій
cadger
"Конечно, все, кто стремится к власти, прежде всего думают о собственной выгоде. Это наша реальность и тут ничего не поделаешь" В тому то й є наше з вами завдання - щоб ми могли ще-небудь "подєлать" "Вы что думаете, что Тимошенко рвет и мечет, потому что она думает о простом народе?" 1. Не думаю. Але це тема окремої розмови. 2. Ми ж вели мову про Яника - при чом тут Тимошенко? Давайте не будемо змінювати напрями дискусії. IP: 87.118.105.--- 30.05.07 13:19
___infer
29.05.07 19:36 ___MAX_MATEMATIKA
Ваш план списан с приключенческой литературы и не учитывает подковерной жизни на Олимпе. Кроме того вы не учитываете ответной реакции противника. С учетом прошлых ошибок. Но даже такой детский план как ваш требует мозгов. Были бы они они у оранжоидов, этот план им не понадобился! IP: 213.154.193.--- 30.05.07 10:58
___cadger
Арий
Когда я говорю об идиотах, подерживающих Тимошенко, я не имею в виду Вас. Я понимаю, что Вы тратите на выборах свои личные средства и , естетственно, хотите, чтобы затраченные на выборы деньги давали отдачу. В утешение могу сказать, что не только один Вы пострадали от прихода к власти ПР. Дань в кассу оранжевых перед выборами платили в Киеве очень многие бизнесмены. IP: 213.154.193.--- 30.05.07 10:53
___cadger
Арий
Конечно, все, кто стремится к власти, прежде всего думают о собственной выгоде. Это наша реальность и тут ничего не поделаешь Вы что думаете, что Тимошенко рвет и мечет, потому что она думает о простом народе? Это лицемерие было хорошо видно, когда в ВР ею блокировалась щитовая под предлогом недопущения поднятия тарифов. У всех стимул бороться за власть – это деньги. Но надо быть полным идиотом, чтобы верить, что эта бабенка сможет поднять экономику. IP: 80.84.191.--- 30.05.07 00:33
___Арій
cadger
"яник - це несамостійний політик" "Главное, что правильная политика, а остальное - ерунда" Не можу зрозуміти - що ви називаєте правильною політикою. Дерибан останньої власності, що мала б належати вам і мені? Дерибан землі, що наближається? Знімання ренти з усього українського суспільства через монопольно завищені ціни? Нищення сільського господарства через ввезення наддешевої контрабандної продукції? Безпідставне підвищення тарифів? Можете назвати щось? IP: 89.28.200.--- 29.05.07 20:08
___luko
29.05.07 19:36 ___MAX_MATEMATIKA
Познайомився з Вашим варіянтом. Загалом Ваш підхід в оцінці розвитку подій схожий з моїм(Тут:28.05.07 00:23 ___luko). Але я не наважився б передрікати деталі. Дуже багато варіянтів і дуже сильний вплив ірраціонального людського. Найкращий варіянт, коли "наперсточники" виходять по одному, по команді, руки на потилиці, і на останок: "Горбатий! ...Я сказал.." IP: 77.109.9.--- 29.05.07 19:36
___MAX_MATEMATIKA
!!!!!!!!!Все что вы пишите и комментируете, это все детский лепет, все уже давно просчитано и воплощается жизнь, всем актерам уже роздан сценарий и все закончится прямым президентским правлением и силовым вариантом
Советую прочитать комментарий в РУССКОЙ ВЕРСИИ статьи на этом же сайте, думаю написанная там ПОЛИТИЧЕСКАЯ СКАЗКА о Военном перевороте, скоро станет былью http://www.pravda.com.ua/ru/news_comments/2007/5/27/59440.htm IP: 77.122.176.--- 29.05.07 18:23
___СТУДЕНТ-КМА
29.05.07 13:27 ___раблампы
Множество гениев, классиков и просто порядочных людей уже сформировали мое мировоззрение. А я лишь пожинаю плоды их озарений. И каждая новая капля их мудрости, лишь расширяет круг моих познаний. Но я сейчас о банальном беспределе, который царит в стране, и который «коллективной мудростью» не остановить. Для начала нужен Лидер. Когда ни будь впоследствии, потом, И в Букваре напишут строчку, Что сделанное скопом и гуртом Расхлебывает каждый в одиночку. IP: 77.122.176.--- 29.05.07 17:17
___СТУДЕНТ-КМА
29.05.07 13:27 ___раблампы
Множество гениев, классиков и просто порядочных людей уже сформировали мое мировоззрение. А я лишь пожинаю плоды их озарений. И каждая новая капля их мудрости, лишь расширяет круг моих познаний. Но я сейчас о банальном беспределе, который царит в стране, и который «коллективной мудростью» не остановить. Для начала нужен Лидер. Когда ни будь впоследствии, потом, И в Букваре напишут строчку, Что сделанное скопом и гуртом Расхлебывает каждый в одиночку. IP: 83.170.233.--- 29.05.07 17:11
___Демагог
Головне, щоб урегулювання ситуації в Україні не виходило за рамки правового поля.
Бо як вийде - то все, повний беспредел.. Але досягти цього буде дуже важко, бо багато хто з участників політичного конфлікту зовсім не розуміє, що таке правове поле та де його рамки, деякі не розуміють, що взагалі означає "правове", а багато у кого правове поле вимірюється його власними "понятіями" і його рамки він розширює так же впевнено, як розширював собі ноздрі, щоб мізинець та вказівний легше засовувати.. IP: 77.122.176.--- 29.05.07 17:03
___СТУДЕНТ-КМА
29.05.07 12:49 ___senior «Как можно считать себя конституционным демократом и безропотно верить в человека, который ежедневно нарушает и просто игнорирует Конституцию». Вы совершенно не внимательны. Во-первых, я ведь нигде не говорил о своей «безропотной» вере какому-то конкретному человеку, тем более ежедневно нарушающему и игнорирующему Конституцию.(где это вы нашли такого преступника и почему он до сих пор не в тюрьме?) Во-вторых, нашу Конституцию, Законы и всю Судебную систему политики использовали и используют как девку по вызову, а мне хочется дождаться ситуации когда это прекратится. Я верю, что лишь настоящий Лидер Нации обеспечит правопорядок и соблюдение Конституции, и не только методом убеждения или компромиссами вымывающими суть правового Государства, но и при необходимости, силовыми жесткими методами. Обеспечивая Конституционную Демократию. Я ведь Кадет! И для меня, Выше законов ничего нет, а у нас, нет дел ради которых не нарушался бы ЗАКОН.
IP: 213.154.193.--- 29.05.07 16:54
___cadger
Эстонец
"То-то он уже много-много раз на переговорах с презом обещает ОДНО, выходит к прессе - говорит ДРУГОЕ, едет на совет в коалицию - и выдает в результате ТРЕТЬЕ!" Так ведь през не партнер, а я говорил что Янукович не кидает партнеров 16:21 "Дело обстоит как раз наоборот" Это неправда Арий "яник - це несамостійний політик" Главное, что правильная политика, а остальное - ерунда IP: 194.44.81.--- 29.05.07 16:43
___Эстонец
Для 9.05.07 15:35 ___cadger: "Всем известно, что Янукович слов на ветер не бросает и не кидает своих партнеров, поэтому с Россией он сможет установить взаимовыгодные отношения".
Аха. Все давно знают, что Янык - самый независимый и самый самостоятельный политик :-))) То-то он уже много-много раз на переговорах с презом обещает ОДНО, выходит к прессе - говорит ДРУГОЕ, едет на совет в коалицию - и выдает в результате ТРЕТЬЕ! IP: 212.1.100.--- 29.05.07 16:43
___Зух
29.05.07 15:28 ___senior
ты видишь хоть один детский сад, школу, больницу, лагерь отдыха для детей, построенные за 16 лет после коммунистов? Де ти живеш? І школи будують і лікарні, а табори це для засуджених. Зараз діти відпочивають з батьками і не гірше, а ліпше чим колись. Ти був хоч раз в радянському таборі відпочинку. Коли радістю для дітей в ньому був приїзд батьків і просили вони не солодощі, а булку білого хліба, бо з чорного, яким їх годували, скульптури ліпити можна було. IP: 194.44.81.--- 29.05.07 16:21
___Эстонец
ВСЕМ ПРИВЕТ!
Для 29.05.07 15:35 ___cadger: "...В случае Белоруссии Лукашенко морочил Путину голову о скором подписании союзного договора..." Дело обстоит как раз наоборот: Путин долго морочил голову Лукашу про союз... Лукаш долго делал вид, что все ОК. Но когда Путин буквально кинул Белоруссию по ценам на нефть, Лукаш не вытерпел и начал огрызаться (правильно сделал). Короче, Беларусь уже почти стала в ряду Грузии, Украины, Эстонии и т.д. ЕЭП - это способ Росии на..бать соседей! IP: 212.82.193.--- 29.05.07 15:51
___senior
29.05.07 15:38 ___Арій
Точно ти некиянин - он в районах новобудов подивись скільки нових шкіл. Табори для відпочинку дітей в основному захоплені бандитами ( в основному голубими, хоча, ніде правди діти, вони є в в більшості великих партій), за яких ти голосуєш і агітуєш тут. __ Демагогия. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:48
___Арій
cadger
"Всем известно, что Янукович слов на ветер не бросает и не кидает своих партнеров" 1. :-))) 2. Давайте будемо дивистись правді в очі: яник - це несамостійний політик. Що йому татарин накаже - то й зробить. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:44
___Арій
cadger
"В случае Белоруссии Лукашенко морочил Путину голову о скором подписании союзного договора, что вызвало недовольство России его поведением" Тобто, що Росія вважає за істину - те повинні вважати і всі інші. Будь-яка інша точка зору - неправильна апріорі? Чи не вважаєте ви, що будь-яке відстоювання своїх інтересів Росія вважатиме ( і вважає) "морочінням голови"? Аргументуючи цим можна що завгодно пояснити. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:38
___Арій
senior
"Я стобой во многом согласен, но посмотри вокруг, ты видишь хоть один детский сад, школу, больницу, лагерь отдыха для детей, построенные за 16 лет после коммунистов?" Точно ти некиянин - он в районах новобудов подивись скільки нових шкіл. Табори для відпочинку дітей в основному захоплені бандитами ( в основному голубими, хоча, ніде правди діти, вони є в в більшості великих партій), за яких ти голосуєш і агітуєш тут. IP: 213.154.193.--- 29.05.07 15:35
___cadger
Арий
"Подивіться на союз Білорусі і Росії: врятував від братів-білорусів від тиску і підвищення цін?" Тут другая ситуация. Надо быть честными с партнерами, тогда все будет хорошо. В случае Белоруссии Лукашенко морочил Путину голову о скором подписании союзного договора, что вызвало недовольство России его поведением. Всем известно, что Янукович слов на ветер не бросает и не кидает своих партнеров, поэтому с Россией он сможет установить взаимовыгодные отношения IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:31
___Арій
senior
"Хе-хе, так Украина на том же уровне до сих пор?" Видно, що ви не українець (та й не слов"янин взагалі), раз так злорадствуєте з України. IP: 194.44.242.--- 29.05.07 15:30
___East
"Друга вимога – "забезпечення чесних виборів", що, на думку коаліції, можна зробити тільки разом з реєстром виборців та після переформатування Центрвиборчкому." = Филькина грамота. О выборах 2006 говорят, что они прошли честно и демократично, что, якобы, общепризнано. Но не менее важно, как считали голоса. Кто-нибудь верит, что при переголосовании голоса будут подсчитаны честно? Например, здесь, на востоке.
IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:29
___Арій
cadger
оранжевые в 2004 году показали, как надо собирать майдан, пригоняя табуны людей с подконтрольных им территорий с выплатой, так сказать, командировочных расходов" Давайте не будемо - я там з першого дня був, разом з моїм другом організовували (за свій рахунок) харчування і гарячий чай для майданівців Так що - розкажіть це комусь іншому - може повірить:-) Щодо командировочних, які, мабуть, приїзджим платили їх партії або окремі люди - я й сам (і всі друзі) для цього здавали СВОЇ грош IP: 212.82.193.--- 29.05.07 15:28
___senior
29.05.07 15:09 ___Зух
29.05.07 13:44 ___cadger Рішення зїздів КПРС були ніби то для народу добрі, але це була комуністична демагогія, яка ніколи не втілювалася у життя. _______ Я стобой во многом согласен, но посмотри вокруг, ты видишь хоть один детский сад, школу, больницу, лагерь отдыха для детей, построенные за 16 лет после коммунистов? Много насчитал? IP: 213.154.193.--- 29.05.07 15:23
___cadger
Зух
"ЄЕП це добре навіть не для народу Росії а для путінських прихвостнів і за рахунок жебрачого існування всіх інших країн і їх народів, що мають ввійти в ЄЕП" На чем основано такое утверждение? Мы 15 лет живем обособленно, Украина все время отмежевывалась от СНГ, от России, а экономические результаты хуже, чем в других странах. Европе мы не нужны. И что Вы предлагаете? Биться по-прежнему лбом об стенку, просясь в Европу? IP: 212.82.193.--- 29.05.07 15:23
___senior
29.05.07 14:58 ___Арій
Між іншим Майдан, як форма вічевої демократії сотні років послуговувала нашим предкам - і нічого, не гірше інших жили. __ Хе-хе, так Украина на том же уровне до сих пор? IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:20
___Арій
cadger
"История умалчивает, как люди собирались в прошлом на майданы" Це ви дарма так - читайте наших істориків, а не іноземних. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:19
___Арій
cadger
"А раз это ей невыгодно, то правильно делает." В тому то й заковика, що хоч ЄЕПі, хоч в якій би іншій організіції - вони будуть робити ТІЛЬКИ те, що ЇМ вигідно. Пдивіться на соєз Білорусі і Росії: врятував від братів-білорусів від тиску і підвищення цін? Ви в курсі, що бензин там дорожчий ніж в Україні? IP: 213.154.193.--- 29.05.07 15:15
___cadger
Арий
Між іншим Майдан, як форма вічевої демократії сотні років послуговувала нашим предкам - і нічого, не гірше інших жили. История умалчивает, как люди собирались в прошлом на майданы: по собственному почину, по принуждению или за деньги, но оранжевые в 2004 году показали, как надо собирать майдан, пригоняя табуны людей с подконтрольных им территорий с выплатой, так сказать, командировочных расходов. А теперь киевляне возмущаются, что им надоели бело-голубые манифестанты IP: 212.1.100.--- 29.05.07 15:09
___Зух
29.05.07 13:44 ___cadger
А почему такая уверенность, что ЕЭП это плохо? А тому, що ЄЕП це гірше ніж СРСР. А СРСР ніколи б не розвалився, якщо б це було добре. Рішення зїздів КПРС були ніби то для народу добрі, але це була комуністична демагогія, яка ніколи не втілювалася у життя. То ж демагогією є і ЄЕП. ЄЕП це добре навіть не для народу Росії а для путінських прихвостнів і за рахунок жебрачого існування всіх інших країн і їх народів, що мають ввійти в ЄЕП. Закон зєднаних посудин. IP: 213.154.193.--- 29.05.07 15:04
___cadger
Арий
Он (татарин) хотів був купити на Уралі якийсь мет завод - не дали ЕЭС и покупка завода отдельным лицом из Украины - это разные вещи Если бы Украина была в ЕЭС, то тогда можно было бы еще возмущаться какой-то несправедливостью со стороны России в отношении ее бизнесменов. А раз это ей невыгодно, то правильно делает. Но пока у власти на Украине американский марионетка, ничего хорошего ждать не стоит. Для того главная цель - вступление в НАТО IP: 213.227.210.--- 29.05.07 15:03
___Арій
cadger
"Насколько я знаю, вступление в ВТО лоббирует наш през, и коалиция поддалась его давлению.. Это я также не поддерживаю" Вступати в СОТ, безсумнівно, потрібно, але не поспіхом і перед цим шалено торгуючись за кожну букву кожного закону, виходячи ТІЛЬКИ зі своїх НАЦІОНАЛЬНИХ інтересів. Щодо того, що "коаліція піддалась тиску", то я щось не чув від них про цей тиск, та й не ті це люди, щоб піддаватись тиску без наказу від татарина. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:58
___Арій
senior
"На майдане решают вопросы только .... дикие звери." Я сміявся))) Ну й фантазія у вас)) Між іншим Майдан, як форма вічевої демократії сотні років послуговувала нашим предкам - і нічого, не гірше інших жили. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:54
___Арій
cadger
"Обо всем можно договориться, чтобы членство в ЕЭП было выгодно и России, и Украине, и другим странам" Так пробували домовитись. В разі введення консенсусного прийняття рішень це було б, я думаю можливо. Але ж- зась. Та й татарина (з його дружками) не дуже хочуть бачити в Московії - там своїх вистача. Он він хотів був купити на Уралі якийсь мет завод - не дали. IP: 77.47.129.--- 29.05.07 14:54
___Орлов
Интересная деталь. В заявлении пресслужбы ГПУ сказано про "журналистов, которые сотрудничают с 5-м каналом". А де знаходиться трудова книжка Піскуна? Він що, теж "депутат, який співробітничає з ГПУ"?
А заява Піскуна у прямому ефірі "чому це я зараз буду вибачатися? а якщо з"ясується, що підстави є" - тобто спершу звинувачення, потім доказова база. А презумпція невинності? І це той, кого вважають своїм керівником співробітники ГПУ! Та чи можна після цього довіряти заявам ГПУ? Маленька брехня.... IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:51
___Арій
senior
"В цивилизованном мире вопросы решают в парламентах" У нас он за 16 років парламент наприймав законів, які привели до того, що у наперсточника є 15 млрд. долларів і навіть ніякого слідства по цьому факту не ведеться. В той же час ті, хто на нього працюють в 40 років отримують силікоз і в 45 - 2 квадратних метри на кладовищі. IP: 213.154.193.--- 29.05.07 14:45
___cadger
Арий
"Чи не тому вони всі так дружно (в тому числі й КПУ, коли татарин дає команду) голосують за закони (притому "недоторговані") по СОТ?" Насколько я знаю, вступление в ВТО лоббирует наш през, и коалиция поддалась его давлению.. Это я также не поддерживаю. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:42
___Арій
senior
"Потому Европа и отворачивается от Украины, рисуя ей 20 летнюю перспективу. Брать в Европу таких дебильных быков, которые бы всех вокруг стреляли" Так, звичайно, подивившись на дебілів, типу чушки, пісюна, волги, кисельова, бокия, хама, калашникова та інших не тільки в Європу, а й ЄЕПнутий простір ніхто нікого брати не захоче. Тому нам треба самим порядок навести. Тільки самим, бо Президент, як ми бачимо, воліє знову якісь угоди, які тільки він сам буде виконувати укладати. IP: 213.154.193.--- 29.05.07 14:39
___cadger
Арий
"Єдине, мені не зрозуміло, нащо вони пропонували саме 80, а не, скажімо 51% (може такі тупі там виконавці - не змогли додуматись, щоб більше напустити туману), адже це одне й теж саме - тобто ВСІ рішення приймаються чи не приймаються тільки Московією." Обо всем можно договориться, чтобы членство в ЕЭП было выгодно и России, и Украине, и другим странам. А рваться в Европу, где нас не ждут, - это глупо. IP: 212.82.193.--- 29.05.07 14:38
___senior
29.05.07 14:27 ___2201
Але не Майдан, як ідею самоврядування. ___ На майдане решают вопросы только дикие племена и дикие звери. У них, кто громче рявкнул на майдане, тот и прав. В цивилизованном мире вопросы решают в парламентах. Слава богу, что Украина от дикости вернулась к цивилизации. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:38
___Арій
cadger
Щодо ЄЕС. Так само я ніколи тут не писав, що в ЄЕС нам потрібно би вступати та ще й негайно. Хіба що робити це на особливих умовах, чого в ЄЕС легше добитись, виходячи з консенсунсного прийняття рішень там. Адже вступ в ЄЕС легітимізує награбовану 500 сімействами власність, на яку має право кожен громадянин ( в тому числі і ви) України. Чи не тому вони всі так дружно (в тому числі й КПУ, коли татарин дає команду) голосують за закони (притому "недоторговані") по СОТ? IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:32
___Арій
cadger
Тобто, тут і тупому ясно, що ЄЕП планувався не як економічна організація. Основна ж "фішка" цієї організації заключалась в схемі прийняття рішень, коли Московії належало 80% голосів. Єдине, мені не зрозуміло, нащо вони пропонували саме 80, а не, скажімо 51% (може такі тупі там виконавці - не змогли додуматись, щоб більше напустити туману), адже це одне й теж саме - тобто ВСІ рішення приймаються чи не приймаються тільки Московією. IP: 194.44.209.--- 29.05.07 14:27
___2201
Три потужних олігархічно-дозованодемократичних угрупування, а саме
"дорогі мої"-ПР, "любі мої"-БЮТ та "любі друзі"-НСНУ створивши два десятки партійок-дочірних підприємств ведуть боротьбу за те, щоб почавкати з чужого корита та постаратись не допустити до свого. І на службу цьому вони поставили всі три гілляки влади. Саме гілляки, а не гілки, і навіть приватизували майдан. Але не Майдан, як ідею самоврядування. IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:26
___Арій
cadger
Щодо ЄЕП. Ніякої економічної нагрузки ця організація не повинна була б нести. Невже ви думаєте, що москалі стали б нам продавати газ і нафту по своїм внутрішнім цінам? Тобто втрачати десятки мільярдів долларів. Але якби це й стали робить, то з розрахунком багаторазової компенсації. Між іншим, таку схему (щодо однакових внутрішніх цін НА ВСІ товари й послуги) у вигляді митного союзу їм неодноразово ще з 90-х пропонував Кучма. Звичайно, вони не погодились. IP: 212.82.193.--- 29.05.07 14:26
___senior
29.05.07 14:20 ___Арій
мене здивувало, що прихильних цієї організації завів пісню про ЕС, став апелювати до європейських цінностей, які йому повинні би бути чужими. Це все одно, якби мусульманин став апелювати до папи римського. __ У дятла в голове или каша, или одна кость. Так уж его устроила природа. IP: 212.82.193.--- 29.05.07 14:22
___senior
29.05.07 13:30 ___Арій
senior "А как же демократия, свобода слова и пр. европейские ценности, о которых вы верещали на майдане? С такими понятиями вам в джунгли, господа, а не в Европу." Чювак, не розумію твоїх претенцій - ви ж хочете не в Європу, а в ЄЕПанутий простір. __ Потому Европа и отворачивается от Украины, рисуя ей 20 летнюю перспективу. Брать в Европу таких дебильных быков, которые бы всех вокруг стреляли, только за другое мировосприятие - это себе дороже. Пусть уж постреляют IP: 213.227.210.--- 29.05.07 14:20
___Арій
cadger
"А почему такая уверенность, что ЕЭП это плохо?" В тому пості я не давав оцінку ЄЕПу (хіба що ємоційну), мене здивувало, що прихильних цієї організації завів пісню про ЕС, став апелювати до європейських цінностей, які йому повинні би бути чужими. Це все одно, якби мусульманин став апелювати до папи римського. IP: 83.170.233.--- 29.05.07 14:04
___Мюллер
ЕЭП вашу мать, вы что, действительно верите, что этот ЕЭП возможен?
Да он и Росси то нахрен не нужен. Подтягивать отсталые экономики? Вон ФРГ до сих пор Восточную Германию до сих пор до своего уровня подтянуть не может.. |
![]() ![]()
Як виконують обіцянки БЮт та ПР
Гра у вибори з шулерами
Як виконують обіцянки комуністи, блок Литвина та НУНС
Політична реклама: вона не завжди працює
Зарплатний скандал у Нацбанку: заповнені кишені порожньої совісті ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|