|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 85.223.208.--- 20.06.07 11:21
___olegko
Аби будо виконано "Бандитам - тюрми!" - то вже були б у Європі.
IP: 195.230.128.--- 16.06.07 11:46
____RRR
Интересно, сам Виталий "свою" статью в состоянии прочитать? Ни Гринив, ни Гонзик не создадут иллюзии что у Виталия вместо мозгов не опилки. Лучший совет - возвращаться на ринг и не раскрывать рот!
IP: 194.44.105.--- 13.06.07 15:08
___Kassandraz
_rudgan
А ви давно спілкувалися з Рубаном?Матюки й невігластво -саме його стиль.В цьому могли переконатися міль-ни українців,які слухали, й журн-ти,які мали нещастя запросити його на "ефіри".Згадайте коментар Тихонова"Да какой же вы стратег?Вы же сепаратизм от федерализма не отличите?" А як висловлюється Даня! А як він працював у штабах?Мудак та й годі.Але ж тоді й гадки не мав,що він ще може "очолювати" таку важливу дерструктуру."За державу обидно",а ви за швондера -рубана.Спитайте в колективу IP: 62.149.20.--- 13.06.07 12:36
___Жорік-Пабєданосєц
А взагалі-то, до відома райтерів Кличка, Меїр звали не Голді і не Голдя, а Голда. І тому відмінювати її в родовому відмінку як "Голді" ніяк не виходить...
IP: 217.24.165.--- 13.06.07 11:21
___лоліта
Всё красиво, но как то по детски наивно... Спасать, строить, улучшать и т.п. можно только то, во что веришь, а у нас пол-страны (может больше!) вообще считает, что Украина не имеет права на существование: без России, без союза и т.д. Господа, нужна Формула, Идея Нации! Лично я считаю, что не важно куда идти, а важно как - нужно блюсти Прежде всего каждую Личность: Справедливость во всём, Свободу... А на счёт диктатуры: как детям со спичкам опасно играть, так и нам диктатуру допускать! Упаси Бог!
IP: 195.140.190.--- 13.06.07 09:56
___Vas53
Опять диктатура? Окститесь, ребята. Неужели миллионов и миллионов трупов мало? Наш доморощенный диктатор, выпускник Высшей партийной школы или школы КГБ, восстанавливает страну, а затем передаёт власть демократам... Прямо прослезился от этой дикой утопии. Прежде, чем захотите "цивилизованной ( или, хотя бы сытой) жизни", убейте В СЕБЕ РАБА.
IP: 77.123.178.--- 12.06.07 23:34
___rudgan
__Kassandraz
Для довідки: Рубан - кандидат технічних наук, закінчив КПІ з відзнакою і школу з золотою медаллю. Вільно володіє англійською. Ненормативна лексика - не його стиль. "ТщательнЕе" з фактами, Kassandraz! IP: 77.123.178.--- 12.06.07 23:18
___rudgan
Текст коментаря набирайте тут
IP: 217.144.72.--- 12.06.07 21:15
___frosya
Больше оптимизма - достаточно было 15 лет независимости, чтобы появились такие личности как Кличко, Ющенко, Луценко и др. Еще с десяток лет свободы и Украина просто обречена на процветание.
насчет отмены политреформы -ситуация скользкая, а ну как следующим президентом Яныка выберут? IP: 194.183.164.--- 12.06.07 16:31
___KD
Согласен со всем, что написано в статье. Осталось только одно - завтра, а лучше прямо сегодня взяться и что-то СДЕЛАТЬ для улучшения обстановки. Я лично обожаю демократию, но согласен лет на 5-7 ДИКТАТУРЫ, без которой не поломать ни коррупцию, ни бюрократию. И если даже для Виталия кто-то этот текст профессионально редактировал - это нормально. Лишь бы он сам так думал и действовал. Согласен с предыдущим "оратором" - нужны порядок и достаток. Чем не лозунг к выборам для Виталия? :)))
IP: 77.122.149.--- 12.06.07 13:21
___VIL100
Кличко: Нам не вистачає українських Лінкольна, Голді Мейєр або Шарля де Голля здатних йти за узятим курсом....
Моя думка: сьогодні, як ніколи, в Україні потрібна людина, яка буде мати - холодний розум та тверду руку. Наприклад - Адольф Віссаріонович Піночет! Бандитів за грати, політичних брехунів на піщаний кар’єр, „золоту молодіж” до верстату на заводах. Людям потрібно: порядок і достаток. Іншого виходу нема! А Кличку, скажу ні. Нічого особистого, але він не та людина. IP: 212.1.113.--- 12.06.07 13:08
___Фабрис
Дорогой Виталий! Я вспоминаю самую светлую ночь,когда Маске дрался с американцем,а Вы комментировали(это-не для всех,кто знает-поймут;остальные-ищите информацию на сайтах)-ведь Маске-это почти наша украинская культура,экономика,наука и т.д.,а он решил доказать-и доказал;-если бы все,что вы в ту ночь сказали,перевести на ридну-то вот и весь план,что нам делать! С глубоким уважением! Е.В.Миненко, г.Харьков
IP: 194.44.105.--- 12.06.07 11:57
___Kassandraz
А до чого тут Гринів? він, по правді,хоча нічого не нищив,якщо не розумів.До того,не покривав матюками від секретарки,бухгалтера до професорів.Судячи з вашого ніка,вам якраз спілкуватися з рубаном.Порозумієтеся...
IP: 194.44.105.--- 12.06.07 11:53
___Kassandraz
До влади в Україні прийшли ті,кому вона не потрібна.НЕмає програми розвитку держави,національної концепції,ні стратегії,ні тактики.Хаотичні конвульсійні (нерідко навіть не ситуативні!) заяви президента,премєра (хоча у цього є своя "програма діял-і") як у внутр так і зовнішн політиці затягнули Україну в непрохідне болото.Їм навіть не розрубати ярмо медведчуківсько-морозівської політреформи.Ніхто із державних чинів досі не дав оцінку ФСБ-провокації -касетному скандалу,його причинам і наслідкам
IP: 194.183.170.--- 12.06.07 11:35
___бля
Перезвони Гриніву, він тобі конкретно ще раз розтлумаче.
IP: 194.44.105.--- 12.06.07 11:31
___Kassandraz
Послання немає,бо рубан його затягав,величезні кошти,виділені на це,рубан вкрав!на що перетворився "допоміжний" орган - секретаріат?!Там, від прес-служби до всіх відділів немає кому написати прес-реліз.При всій ненависті до виродка медведчука мозковий центр був у нього.І тим людям треба було лише дати змогу працювати на нову Україну.Теперішня влада приречена.Сьогодні немає ні кадрів,ні фахівців,ні посадовців всіх рівнів влади.Через рік ми шукатимемо слюсаря зі свічкою...Невігластво,деградація..
IP: 194.44.105.--- 12.06.07 11:17
___Kassandraz
Опустили всі інститути держави,розігнали останні мізки..Де тепер Інститут статегії при президентові?Хто привів туди директором швондера рубана,який до того ніколи не написав й двох рядків хоча б якоїсь аналітичної записки,статі.Подумати,керувати професорами,академіками президент призначив людину без жодного наукового ступеня,овіти й розуміння.В цієї людини-лексика еллочки з добірною матючнею,якою він покриває всіх розумніших від себе людей.Де цьогорічне послання президента парламенту?
IP: 194.44.105.--- 12.06.07 11:09
___Kassandraz
Здивована,що такими слушними,актуалдьними і вкрай необхідними проблемами й баченнями переймається Кличко.По правді,не сподівалася. Але катастрофа для України в тому, що думки не приходять вголову, хто мав би за це відповідати,хто за це отримує державні кошти і тп.Цілком правильно,що в України немає своїх де Голлів, Маршаллів,своїх вождів.. й спправжніх поетів. Ніхто із теперішніх найвищих держпосадовців не бачить завтрішнього Держави. на превеликий жаль,все менше тих, хто мислить...
IP: 85.223.214.--- 12.06.07 10:50
___Endorfin
Коли населенню дозволять носити зброю, корупції поменшає в рази. Взагалі, моральний клімат у суспільстві поздоровішає, хамити на вулицях престануть. Чиновники і олігархи РАХУВАТИМУТЬСЯ з озброєним населенням.
IP: 81.31.42.--- 12.06.07 10:18
___05041974
Для всіх хто хоче, щоб зміни робили без них і для них. Не подобається робіть самі. Віталій хоч намагається щось зробити, а що зробили Ви? Скажете, що тільки голосували, а далі? А допомогти знедоленим поруч, а самому організувати чи хочаб прийняти участь? Тільки і можемо вимагати кращого життя. Чим Ви відрізняєтеся від продажних політиків, що розкрадають країну? Вас до влади, і Ви так само будете вирішувати свої проблеми.
А Кличко молодець, він сам намагається змінити життя на краще. IP: 80.91.185.--- 12.06.07 08:50
___ДжекЛондон
___Демагог
Мне и не обязательно о существовании Украины было что либо знать. ибо это есть истина IP: 213.160.136.--- 12.06.07 08:39
___none_smilodon
Читаю тут каменти зі скигленням "молодих і перспективних" та матюкаюсь. "Як, коли до влади НЕ ПУСКАЮТЬ чесних людей...". Це мабуть вас, коханих? Припиніть клянчити владу, беріть її. Корупція? А як ви її переможете? Конкретно? Корупіцію неможливо перемогти, її можна тільки взяти під контроль.
Кому цікаво, хай згадають епопею Ющенко зі знищеням ДАІ. Самі-ж тоді верещали "анархія, анархія, УЖОСНАХ". IP: 213.160.137.--- 12.06.07 08:28
___none_smilodon
12.06.07 07:33___Фабрис
Если есть на этой планете страна, похожая на США, то это Украина. Предлагать Украине корпоративную модель объщества аля-япония - вершина глупости. Даже поляки более склонны к ней, чем украинцы. Изучите внимательно культуры, они похожи даже в деталях. IP: 212.1.113.--- 12.06.07 07:33
___Фабрис
При всем уважении к Кличко он предлагает либеральную модель экономического чуда,пригодную для стран с культурой,близкой США.Те наши граждане,которые близки атлантическому духу,уже давно там,как и оба Кличко.Нам бы больше подошла модель, близкая к японской...(не хватит места) нам следовало бы давно признать себя страной 3 мира и искать выход,подходящий для нас,а не наших грабителей.
IP: 195.225.158.--- 12.06.07 00:14
___ВВК
Какие могут быть реформы в государстве со сплошной коррупцией, бюрократией и в котором при власти практически нет честных людей. Разворовали все и теперь это ворье управляет страной. И к тому же народ по-прежнему за них голосует, зная что они воры, то есть порядочным людям придти к власти не дадут, а если даже дадут, то потом им устроят или газо-нефтяной кризис или еще какой, что бы дискредитировать. Поэтому мы не будем ни в НАТО ни в ЕС- там же нельзя воровать.
IP: 77.121.151.--- 11.06.07 23:29
___НЛ
Нужен не только план! Планов -то у нас громадье. Вон сколько писали - переписали.
У всех политиков планы - загляденье. А когда начинается реализация, вот тут и появляются "вредные" вопросы - лоббирование, квотирование, лицензирование.И у каждого Маршала есть свой сын, как у каждого генерала. Владимир, пожалуйста, пишите дальше, о тактике - "Как нам реогранизовать..." При всем уважении к Кличко - статью писал он не сам, были использованы профессиональные приемы издложения инфо. IP: 194.29.60.--- 11.06.07 19:31
___crockOdile
Чому більшість повинна терпіти над собою далі цей ганебний експеримент? Меншість повинна й безо всякої війни підкоритись волі більшості. Якщо вона тільки нормальна і демократична меншість громадян своєї власної держави, а не компактно розселене скопище ідіотів, які не розуміють, чому і як вони опинились на якійсь українській території. Якщо ж справа в менеджерах, то роботодавці мають набратись нарешті сміливості і їх негайно замінить. І терпець у роботодавців, я вірю, увірветься досить скоро.
IP: 194.29.60.--- 11.06.07 19:29
___crockOdile
Друже bmp.
„Ідеологія прориву з совка” вже оволоділа більшістю „ мас”. Що й було доведено у 2004 році. Тоді нас було мінімум 52%, і я не думаю, що зараз нас стало менше. Питання в тому , хто тормозить втілення цієї ідеології, хто охолоджує реактор поступу вперед, хто збився на манівці нічого не вартих, непоціновуваних опонентом компромісів, хто опустив наш переможний прапор? Чому хвіст меншості ще й досі рулить здоровим організмом, а не навпаки? IP: 212.9.255.--- 11.06.07 18:38
___derty
Кличку потрібна якісно нова команда професіоналів, а головне - сильного нового ідеолога-патріота, який би дав новий імпульс і зміст вчинкам Кличка як патріота України . Він пішов вірним шляхом, але подібні статі і дійсно будуть сприйматися як замовні агітки, поки за ньоо не візьметься вмілий системний піарщик.
IP: 194.44.31.--- 11.06.07 18:20
___Positive
Среди радикальных действий я бы предложил: 1. Смертную казнь чиновникам за взятки с конфискацией майна у виноватца и ближайших родственников (пусть Евросоюз протестует - все равно они лицемерно рассматриваю нашу страну только как рынок сбыта и санитарную зону); 2. Доступность огнестрельного оружия для вменяемых граждан (а не как сейчас - бандиты и силовики-бандиты имеют оружие, а все остальные - тля); 3. 0%-й налоговый прес на новые и мелкие компании - производителя НАУКОЕМКОЙ продукции.
IP: 77.122.149.--- 11.06.07 18:10
___Папай
Успішний лідер не конче має бути інтелектуалом, але розуму потребує швидкодіючого, спроможного на осягнення проблем і порівняльну оцінку рекомендацій експертів. Та головне - не те, що лідер повинен мати, а чого він не повинен в жодному разі мати ...
IP: 194.44.31.--- 11.06.07 18:10
___Positive
Программа развития должна быть ИННОВАЦИОННОЙ, чтобы мы производили внутри как можно больше умного продукта в медицине, фамакологии, IT, материаловедении и т.д. Конечно нужно будет, защищать внутренний рынок. Ставка может быть только на ВНУТРЕННИЙ человеческий и материльный ресурс - никакая страна в мире не заинтересована в нашем развитии! Если Кличко будет иметь четкий план и не сломается (или не убьют) то волевые, профессионалы будут работать в его комнде не обязательно за большие деньги!
IP: 85.223.214.--- 11.06.07 18:06
___Endorfin
Віталію, стаття виглядає як замовна, написана найманим автором. Моливо це і не так, але в подібних ПР-акціях важливо не перегнути палку. Все має виглядати природно й правдоподібно. Женіть своїх іміджмейкерів під три чорти, доки ще не пізно.
IP: 194.44.31.--- 11.06.07 18:00
___Positive
Кличко написал хорошую статью. По статье видно, что ему противен дерибан имущества страны, налогов НИКЧЕМНЫМИ, некреативными негодяями. Мне, как и многим украинцам бесперспективность надоела! Кличко - публичный человек, уважаемый украинцами и не только. Поэтому создание новой сильной команды для реализации плана развития страны при его лидерстве - хорошая идея. 2 пункта, которые он выделил - основные для реализации любого плана!
IP: 194.44.213.--- 11.06.07 17:54
___bmp
Для ___crockOdile
Друже, допоки "совковість" не перестане бути домінуючою ідеологією українського суспільства сподіванняна Кличків чи Тимошенків вичвляться марними. IP: 213.130.24.--- 11.06.07 17:23
___sash_neek
Планы-планы… Какой реальный толк от всех этих "планов"?
Все эти способы/карты/дороги реформ давно известны. Кому эти реформы нужны? Украинцам, скажете Вы? Возможно… Но те, кому реформы нужны, не имеют возможности для их воплощения. А те, кто имеет такие возможности, не имеет желания. А, как известно, тот у кого есть желание ищет возможности, а у кого нет желания ищет причины и оправдания. П.с. Вспомните, кстати о Богословской. Где теперь ее планы?!.. IP: 194.242.118.--- 11.06.07 17:16
___imk
Нормально.
Щоб бути ефективним плану розвитку не треба бути складним, багатоповерховим та з підтекстом. Тези вірні, треба йти тільки в потрібному напрямку крок за кроком, а не шарахатися, як ми останні 15 років, оглядаючись на старшого брата з півночи, щоб сподобатись йому. IP: 194.44.213.--- 11.06.07 17:13
___bmp
План, хоча і досить таки примітивний, з точки зору об'єктивної реальності, заслуговує на похвалу з точки зору примітивізму. Хоча, якщо розглянути по-суті пропоновані зміни , секрет успіху гарантований . Але ... план є , а Маршала немає. Точніше - немає команди Маршала , яка б реалізувала цей план. І причина названа правильно - " українські політики не думають стратегічно і не володіють глобальним мисленням" . Мова не йде про політиків другого плану а про "стратегів" першої величини.
IP: 194.44.213.--- 11.06.07 17:13
___bmp
План, хоча і досить таки примітивний, з точки зору об'єктивної реальності, заслуговує на похвалу з точки зору примітивізму. Хоча, якщо розглянути по-суті пропоновані зміни , секрет успіху гарантований . Але ... план є , а Маршала немає. Точніше - немає команди Маршала , яка б реалізувала цей план. І причина названа правильно - " українські політики не думають стратегічно і не володіють глобальним мисленням" . Мова не йде про політиків другого плану а про "стратегів" першої величини.
IP: 194.29.60.--- 11.06.07 16:59
___crockOdile
Тоді і тільки тоді можна буде сподіватися, що з цієї пост совкової території буде таки нормальна цивілізована держава.
Жертви тут необов’язкові, іноді достатньо продемонструвати рішучість намірів першій-другій десятці особливо гонорових товарісчєй. IP: 194.29.60.--- 11.06.07 16:58
___crockOdile
„...до 10 июня 2057 года мы осуществим свой План.”...Нєт.нєт,нєт,нєт, Віталію, ми хотім сєгодня, ми хотім сєйчас
Тільки тоді, коли в Україні знайдеться серйозна державна людина, яка зголоситься стати українським піночетом, і партія сміливців, з достатньою критичною масою народної підтримки, яка його підтримає. Коли безкомпромісною рукою, знову, у найвищий ранг пошани буде виведено відповідальність, мораль і закон. IP: 194.44.213.--- 11.06.07 16:58
___bmp
План, хоча і досить таки примітивний, з точки зору об'єктивної реальності, заслуговує на похвалу з точки зору примітивізму. Хоча, якщо розглянути по-суті пропоновані зміни , секрет успіху гарантований . Але ... план є , а Маршала немає. Точніше - немає команди Маршала , яка б реалізувала цей план. І причина названа правильно - " українські політики не думають стратегічно і не володіють глобальним мисленням" . Мова не йде про політиків другого плану а про "стратегів" першої величини.
IP: 194.29.184.--- 11.06.07 16:53
___Спикер
Симпатичный и сильный парень! Сколько за него болели!
К сожалению мало верится, чтобы спортсмен - профессионал, получавший по голове в тяже, вдруг заблистал как экономист - глобоид. Пришел ведь на политической волне... IP: 213.159.229.--- 11.06.07 16:51
___Kozak79
Да, мистер Кличко, у меня есть партия отличного пакистанского плана!
Мистер Маршалл. IP: 213.159.229.--- 11.06.07 16:50
___Kozak79
Взагалі плану Маршала - 60 років
IP: 213.227.210.--- 11.06.07 16:47
___Арій
Віталію, скільки за статтю заплатив?
Я б тобі кращу і за ті ж гроші написав би:-) IP: 77.122.190.--- 11.06.07 16:38
___дозброї
Автору
Я Вас поважаю и стаття гарно написана,проте все написано поверхово,нема конкретної тези виходу з ситуації ,яка склалася в Україні! Потрібні рішучі дії та сильні ,розумні незалежні політики,патріоти своєї Батьківщини!!! IP: 83.170.233.--- 11.06.07 16:31
___Демагог
11.06.07 14:47 ___ДжекЛондон
(...) Миром владеют сильные и умные. Джек Лондон. Лунная долина Когда Джек Лондон это писал, он ничего не знал об Украине.. IP: 83.170.233.--- 11.06.07 16:29
___Мистер_Фикс
У меня есть план для Кличка: встретиться тет-а-тет с каждым из нынешних депутатов от ПР, соцов и комов, а также с членами привительства Януковича и, конечно, с ним лично (как хотел бы поприсутствовать) и поговорить с ними, как он разговаривает на ринге. В конце сказал каждому - еще раз увижу в парламенте или в правительстве - вообще убью!
IP: 77.122.93.--- 11.06.07 16:26
___тарабара
Виталий в последнее время радует толковыми идеями. Кажется - всё же так просто, раззуй глаза, бери да делай! Пора начать хотя бы с Киева, Виталий, мы на вас надеемся.
|
![]() ![]()
Як виконують обіцянки БЮт та ПР
Гра у вибори з шулерами
Як виконують обіцянки комуністи, блок Литвина та НУНС
Політична реклама: вона не завжди працює
Зарплатний скандал у Нацбанку: заповнені кишені порожньої совісті ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|