|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Модернізація або смерть IP: 62.64.110.--- 20.07.07 15:46
___11_1
_Reader_ Голодомор був інструментом колективізаціїї, яка в свою чергу, була інструментом від'єму економічних ресурсів для індустріалізації, подумайте, пам'ятником ЧОГО є наша промисловість.
111 А ще треба сказати, хто нею зараз володіє! І за які гроші нам мізки пудрять. І хто скоро стане найбагатшим на всю совдепію. IP: 195.184.199.--- 20.07.07 12:31
___Eugnat
"Нужно работать с чужим электоратом"
Я из Донецка. Большинство, мягко говоря, разочарованы в ПР, но 30 сентября намерены пойти и проголосовать за них. И им даже в голову не приходит не голосовать. Это же свои (!!!), а Ющенко - инородная жаба (не говоря уже о Тимошенко). IP: 89.28.200.--- 19.07.07 20:26
___luko
19.07.07 16:26 ___Болт
"нужно работать с электоратом оппонентов" > Так. IP: 194.44.195.--- 19.07.07 16:41
___яфет
Особлива подяка 18.07.07 14:43 ___Laisvas_UA.
IP: 82.193.99.--- 19.07.07 16:26
___Болт
В статье цель отражена в строке
«Думати треба швидко, і рішення приймати вже, до 30 вересня» То есть она обращена к тем кто колеблеться или разочаровался в выборе за идеи Майдана. Но с учетом статьи «Введение в политическую физику» 19.07.2007 10:27 ___ Михайло Дубинянський, для УП это агитация своих А нужно работать с электоратом оппонентов,а не красоваться в известных постулатах перед своими. Надо не громить всех скопом и панов и люд, а понимать причины и вести за собой обманутых!!! IP: 194.44.195.--- 19.07.07 16:22
___яфет
Автору похвала. Стиль і зміст супер. Погоджуюсь готовий підписатись майже під кожним словом в статті. Виняток-не обожнюю нинішнього президента. Я вважаю, що він також серйозно буксує.
IP: 193.41.4.--- 19.07.07 15:18
___Laisvas_UA
to_Vlad_iz_Kharkova: и автор, и Кличко - в кругу тех, кто защищает Украину и украинцев. Попасть в такой круг - почту за честь. А чем вы круги измеряете - до одного места.
IP: 77.109.25.--- 19.07.07 14:59
___40
автору подяка. молодчина.
IP: 81.31.42.--- 19.07.07 14:47
___Reader_
"Стаття правильна,але від спеки мозок плавиться. Досить сваритися,беріть пива -і на ріку або море!" Вот это правильный подход к политике, ибо главная задача политика это вешать лапшу на уши. Правильно! Смазывать уши маслом и запивать пивом.
IP: 195.26.93.--- 19.07.07 14:26
___Vlad_iz_Kharkova
Laisvas_UA Кличко то как раз входит в широкий круг. И таких текстов не пишет. А автор (и Вы, если себя с ним отождествляете) - как раз в узком.
IP: 193.29.204.--- 19.07.07 14:00
___September
Як довго народ терпів щоб отримати шанс
і просто дивує, як швидко бандити отримали реванш. IP: 195.189.51.--- 19.07.07 13:46
___DON_VОVAN_2
http://www.mk.ukr-info.net/smi/view_article.cgi?sid=16&nid=53&aid=231
IP: 81.31.42.--- 19.07.07 12:07
___gutsul
Стаття правильна,але від спеки мозок плавиться.Досить сваритися,беріть пива -і на ріку або море!
Р.S.Ржу з банера про стабільність-дебільність ПР! IP: 82.193.101.--- 19.07.07 10:17
___tanunax
"Найуспішніша на сьогодні демократія світу – США "
Пересмикування! Бо США може країна і найуспішніша, але демократія там не найуспішніша. IP: 82.193.101.--- 19.07.07 10:14
___tanunax
"Коли придурок, скажімо, член уряду, це ще можна пережити, бо у нас ця номенклатура зроду не мала суттєвого впливу на реальне життя."
Автор сам придурок, бо якраз чиновники і мають вплив на реальне життя. IP: 212.90.169.--- 19.07.07 09:56
___Peresich
Забавно, что и в комментах достаточно выпукло проявляется постулат, сформулированный в начале статьи насчет своеобразности распределения "брэд оф вайт хорс, он же сиффий кэбл" среди высказанных мнений и суждений. Скажите, коллеги, ну почему, почему мы всегда проскакиваеимзлолтую середину и жаждем крайностей, хоть каких-нибудь но политэкстримов. А навіщо??? Схаменіться!!!
IP: 85.238.116.--- 19.07.07 09:47
___паровоз
Луке: "Проблема УПА, ОУН _ це проблема українців по всій Україні, що не в пропагандистському мулі комсовдеспотії".
Пояснюю - якщо поділяти на "ваших " і "наших", для мене "наші - РККА. Там служили мої діди, ця армія боронила моє місто Одесу у 1941. А потім визволяла її у 1944. До УПА моїм предкам діла не було. Але треба розуміти також іншу сторону. Утім, якщо інша сторона може говорити лише про "комсовдеспотію", нам не залищиться нічого крім як відповідати про "кривавих бандер". IP: 195.189.51.--- 19.07.07 09:38
___DON_VОVAN_2
Супер!!! аФФтар песчи есче!!! )))) Давно такого не читал )))
А с комми нужен особый разговор - окончательное решение, так сказать, без права на аппеляцию IP: 193.41.4.--- 19.07.07 09:18
___Laisvas_UA
Пардон, ошибся: читать не "прочем", а "прочим", и не "десятерых", а "целого взвода. А то и роты!":)
IP: 193.41.4.--- 19.07.07 08:59
___Laisvas_UA
to___Vlad_iz_Kharkova: да много нас, просто в своем "широком кругу" вам этого не видно. Один Кличко десятерых стоит. А их, между прочем, двое :)))
IP: 77.123.62.--- 19.07.07 08:18
___Aliya
Автор. Бо стає зрозуміло, що вони тебе ненавидять лише за те, що ти живеш на своїй землі і розмовляєш зі своїми дітьми своєю мовою. Що Ющенко для них урод і завжди буде уродом тільки тому, що він українець. І виключно з цієї причини.
Вот она, суть момента. И даже не момента, а последних 15 лет. И в этом же -- причина нашей стагнации. Все остальное -- второстепенно. Автору -- РЕСПЕКТ! IP: 81.31.42.--- 19.07.07 04:25
___Borat_Sagdyev
Ми, українці Казахстану, повністтю підтримуємо автора!
Івченка на царство! Івченко наш, націоналіст з Великої літери! Слава Івченкові! IP: 81.31.42.--- 19.07.07 03:38
___Jugend
Модернізація або смерть! Ага, Фідель прям!
Черговий КГ/АМ. Аццкий кал. Гірше, ніж Кривдик. УП, у ваших аффтарів, я так розумію, сезон креативної полови і лабанія за пару гривень гонорару, бо на море не вистачає? Аффтара понесло на "сві%E IP: 89.28.200.--- 19.07.07 02:02
___luko
19.07.07 00:20 ___паровоз
"УПА... : це історія, героїка і міфологія Волині і Галичини. Нестор Махно - це не Одещина, але він мені, звісно, ближчий. Ніж УПА" Але Махно разом з "большєвікамі" поборював УНР, гетьмана Скоропадського, лише, втікаючи з України, зрозумів хто є ворог України, українців_ а УПА з початку й до кінця, до згину, боролися з більшовиками, Тому сучасні псевдоукраїнські комуняки на противагу УПА так похваляють Махно. Українцям потрібна правда про минуле, вона об'єднає. IP: 80.84.191.--- 19.07.07 01:38
___Арій
Непогана стаття, хоч трохи і сумбурна.
IP: 89.28.200.--- 19.07.07 01:23
___luko
18.07.07 22:47 ___паровоз
В цілому позитив, але, чому Ви забуваєте про РОА, і ставлення до неї і там, і там. Чи, що дають - тим і годуємось?_Проблема УПА, ОУН _ це проблема українців по всій Україні, що не в бронежилетах УРСР, СРСР, НКВД, КГБ, ФСБ не в пропагандистському мулі комсовдеспотії. IP: 195.64.227.--- 19.07.07 00:35
___Небайд
Автор действительно назвал вещи своими именами, хочется, чтобы суть печальных украинских реалий побольше поняло нормальных граждан из Донецкой и Луганской областей, на которых постоянно опираются «улучшатели» нашей жизни.
IP: 85.238.116.--- 19.07.07 00:20
___паровоз
Риидеру: я не прихільник УПА. Але це треба знати і розуміти: це історія, героїка і міфологія Волині і Галичини. Але не Одещини. Нестор Махно - це не Одещина, але він мені, звісно, ближчий. Ніж УПА.
IP: 81.31.42.--- 19.07.07 00:11
___Reader_
___паровоз, Якщо ви такий прихильник УПА, то не забудьте про пам'ятник Нестору Махно у Гуляйполі, фігура досить неоднозначна, як і Шухевич, але він є уособленням і легендою, хоча з деякою долею іронії, прагнення до свободи на півдні, свого часу, мав дуже велику підтримку серед народу, недарма ж його паплюжили у радянських фільмах та літературі.
IP: 77.123.200.--- 18.07.07 23:39
___bagua
"Всє ані адінаковиє"
Я не однаковий!!! Я НІКОЛИ НЕ ЗРИВАВ ШАПОК! Має бути такий закон, шоб людина знала: Є ТАКІ РЕЧІ, ЗРОБИВШИ ЯКІ ТИ ВІДРІЗАЄШ СВОЄ МАЙБУТТЯ. Якшо ти крав шапки, то не маєш права НІКОЛИ займати загальнодержавну керуючу посаду. Жодну. Якщо у тебе всі знайомі крадуть шапки - то і вони не мають право на загальнодержавні високі посади. І людина перед тим як зтягнути чужого капелюха знатиме: с цього моменту вона СВІДОМО обмежує своє майбутнє. IP: 77.123.200.--- 18.07.07 23:13
___bagua
"Всє ані адінаковиє" - то не єдиний засіб нав'язати хибні думки людям. Сьогодні увесь Київ розписаний якимись уродами написами на кшталт "Цушко - герой", "або "Цушко предотвратил гражданскую войну" та "Янукович был прав". При цьому робиться балончиком з фарбою на парканах та огорожах. У ліфтах пишуть "долой оранжевую гадость" и таке інше з метою створити враження народного відношення.
Я ЗВЕРТАЮСЬ ДО ЧИТАЧІВ УП! Необхідно вимарати цю гидоту! Зафарбувати до "Цушко - хер" та "Янукович был"! IP: 85.238.116.--- 18.07.07 22:47
___паровоз
Риидер: Треба активізувати ГРОМАДСЬКІ контакти між заходом і сходом.
Це так. Згодний. Треба взаємно презентувати психологічні/історичні портрети тих, хто живе в різних регіонах України, не перетворюючи це на знущання, глузвання, або уніфікацію. Треба пояснити "больові точки", щоб спілкування не було болісним. В Одесі мають знати, розуміти, сприймати та відсторонено поважати ставлення львовян до УПА, а во Львові - ставлення одеситів до РККА/РА. Інакше - країна У приречена. IP: 88.214.106.--- 18.07.07 22:40
___IO95
А шо ви хтіли?
Україна - як дивна машина, в якої один міст тегне вліво, а інший - вправо. От і буксуємо. А обидва мости мають тягнути вперед. IP: 91.123.157.--- 18.07.07 22:06
___SEVASTOPOL1
Молодець, гнилих старих радянських грибів на той світ
IP: 81.31.42.--- 18.07.07 22:01
___Reader_
На жаль ініціативи президента тільки поглиблюють проблеми. Знаєте такі слова "Никто не даст нам избавленья// ни бог, ни царь и не герой// добьёмся мы освобожденья// своею собственной рукой// не вважайте мене комуністом, але краще передати нинішні проблеми не можу. Проблеми західняків рідко розуміють східняки і навпаки, але скільки б мені не доводилось спілкуватись з "бандерами" проблем чомусь не виникало. Треба активізувати ГРОМАДСЬКІ контакти між заходом і сходом у рамках ГРОМАДСЬКОЇ ІНІЦІАТИВИ
IP: 81.31.42.--- 18.07.07 21:45
___Reader_
По поводу инициатив президента: если вы хотите уложится в кратчайшие сроки и не допустить ошибок, могущих иметь трагические последствия, то вам просто требуется жесточайшая и принципиальная критика. Делающих три раза "ку" при виде красных штанов итак более чем. Именно подхалимское поддакивание президенту и тормозит процесс. Во Франции, к примеру, главным считают «разумную дискуссию».
IP: 85.238.116.--- 18.07.07 21:36
___паровоз
Будете носити майки "Дякую Боже що я не москаль", куплені у Львові на площі Ринок и похвалятися, "хто більш український українець".
Але 3/4 українців будуть жити ПОЗА межами вашої самої української західної України. Якщо не стулите пельку все це буде. Бо задрали вже. "Що Ющенко для них урод і завжди буде уродом тільки тому, що він українець" У 2004 я голосував за цього довбня. Але зараз нема сумнівів він - довбойоб лише тому, що він довбойоб. IP: 81.31.42.--- 18.07.07 21:34
___Reader_
Нравится задор автора, хотя не со всём согласен. 1) Голодомор, не був геноцидом, бо багато могил тих часів є на Півдні, де проживає переважно неукраїнське населення, це був злочин, страшніший за геноцид, Голодомор був інструментом колективізаціїї, яка в свою чергу, була інструментом від'єму економічних ресурсів для індустріалізації, подумайте, пам'ятником ЧОГО є наша промисловість. 2) Проц. звільнення депутатів мала реальний прецендент.// А критикувати цікаво лише того, хто здатний це сприймати.
IP: 85.238.116.--- 18.07.07 21:31
___паровоз
АВТОР : Є й інші аспекти проблеми: наприклад, випускники різноманітних радянських військових академій і курсів силовиків... теперішній військовий генералітет або високих чинів СБУ...Чи має право ризикувати українська держава, залишаючи таких людей біля таких важелів впливу та джерел супертаємної інформації?
Ты, автор - мудак. Такие как ты - увели из моей Одессы Институт сухопутных войск. Если не прекратите - развалите эту страну и сведете ее границы к 5 западным областям. IP: 85.238.116.--- 18.07.07 21:24
___паровоз
АВТОР ПИШЕТ:
Усі роки незалежності (як і всієї радянської доби) замість конституції та верховенства права нами правили наскрізне хабарництво... ПЕСДЬОШ. Взяточничество есть везде и всегда (это азы криминологии). НО! При совке оно было ой как не всеобщим. Далеко не таким всеобщим как сейчас. А при Сталине? Автор, как там было со взяточничеством при Сталине? IP: 195.26.93.--- 18.07.07 18:58
___Vlad_iz_Kharkova
18.07.07 16:21 ___Unique
Я не не пью алкоголя на кладбищах. Какое это имеет отношение к теме модернизации? Вы считаете, что автор определил "Вот это ОНИ, а это МЫ". Я, во-первых, не пойму, зачем. Во-вторых, он намешал столько, что перечень "МЫ" оказался очень узким. М.б. Laisvas_UA и почувствовал родственную душу и ему стало приятно. Но настолько узок этот круг, что только в состоянии крайнего раздражения можно было такое написать, как по-моему. IP: 89.28.200.--- 18.07.07 18:20
___luko
18.07.07 11:53 ___nvgatorу_Кішка краще ловить за котка
IP: 212.9.255.--- 18.07.07 17:36
___Бебік
Стаття захоплююча! Після такого хочеться рубати клятих українофобів.
Тільки фінальний жарт не зовсім четабельний. До речі, вітаю усіх. Сьогодні зроблено крок до змін. Якщо проект ЮВТ буде реалізовано, маємо надію... IP: 83.170.240.--- 18.07.07 17:35
___Заграва
Автору подяка. Просто молодець.
IP: 213.159.237.--- 18.07.07 17:22
___Эрмизиний
Очень упрощенный взгляд на вещи: те, кто у власти - плохие. А где хорошие, которые, по мнению автора, "исправят мир"? Все дело в том, что в обществе огромная нехватка моральных (нравственных ) лидеров, к мнению которых люди бы прислушивались. Я не представляю, например, чтобы личности уровня В.Шукшина, Д.Лихачева, К.Степанкова за деньги готовы были бы на все. Нас могут спасти только моральность и нравственность, а профессионалов для исполнения можно и со стороны нанять.
IP: 77.123.187.--- 18.07.07 16:50
___КУРАЖ
АВТОР. Честно говоря, шашка сверкала. Клыки рвали. Хорошо-то как!
Смелость, а порой и агрессивность просто класс! Но ради чего все эти прекрасные свойства эксплуатировались? Мне не удалось отыскать сверхзадачи. Что же мне хотел сказать, этот очень симпатичный драчун? То, что все плохо? Так это и так все знают! То, что наши не виноваты, так почему все причитают, а не действуют. Давай молодежь идеи, как обустроить для вас мир. Мы ведь, скорее всего, уже пролетели. Правда, у нас тогда вариантов не было. Жаль, что Виктор Андреевич не устоял на крутых виражах истории, главное конечно не в этом. Главное что бы уроки были эффективны. Но перед последним и полным разочарованием, давайте сделаем все для того, что бы использовать последний шанс, перед долгим компромиссным болотом… Мочить надо врагов не криком, а аргументом. IP: 81.31.42.--- 18.07.07 16:21
___Unique
Vladу iz Kharkova
Сказано ж : так їм і треба! Ви теж самогон на могилки предків носите ? IP: 81.31.42.--- 18.07.07 15:56
___bloom
Живемо не по Божим законам? Цим опікується один Іуда-запроданець, другий-ревний послідовник сили, яка свого часу не дозволяла не те що читати, а навіть тримати в руках БІБЛІЮ.
Вважаю,що всі і малі, і великі демократичні сили, течії, тощо повинні сьогодні обєднатись і, забувши хоч би на деякий час про розбіжності, досягти головної мети- не допустити до влади КПУ,СПУ,ПСПУ і їм подібних. IP: 80.78.46.--- 18.07.07 15:38
___Ігор_з_Києва
Для Alisia -
Стаття підписана, Віктор Боднарюк. Тільки не знизу, а зверху :-) IP: 194.140.228.--- 18.07.07 15:09
___черноморец
Статья правильная и полезная,её бы распространить по Украине,особенно на востоке,может какой-то процентик тамошних обитателей бы и прозрел.
Полностью согласен с 18.07.07 14:43 ___Laisvas_UA спасибо автору за поддержку! |
![]() ![]()
Як виконують обіцянки БЮт та ПР
Гра у вибори з шулерами
Як виконують обіцянки комуністи, блок Литвина та НУНС
Політична реклама: вона не завжди працює
Зарплатний скандал у Нацбанку: заповнені кишені порожньої совісті ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|