|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 77.123.75.--- 19.09.07 16:45
___AntiPomaranch
А що ви хотіли з нього взяти? Тихий підараст Юрок заробляє кошти на логопеда. Треба букву Р говорити голосно, а виходить як у його кумира В.І.Лєніна.Коли цей дебіл прийшом до МВС, йому здалось, що він реформатор. А на справді звичайний хапуга,Юрок. Валізи з грішми з усіх усюд поїхали до охвісу Юріка шаленими темпами і він обурений реформами у МВС почав їх таки БРАТИ. Кожного дня все більше й більше. Тому і Нові мобільні запрацювали і таке інше.Його мало пиздили в Рівному,мало, а шкода....
IP: 195.12.37.--- 10.09.07 15:08
___Dahun
Это и неудивительно, ведь борьба между голубыми и оранжевыми идет за сферы влияния-доходы. Посмотреть на одну рожу Луценко и ясно еще тот гусь. Врет и краснеет. Как его вообще допустили к выборам?
IP: 77.123.114.--- 08.08.07 07:53
___Vol
[ 02.08.2007 01:44 ___ Сергій Лещенко, УП
Минув тиждень, як "Українська правда" оприлюднила статтю "Корупційна спокуса Юрія Луценка". Обурений лідер пропрезидентського блоку звинуватив нас у брехні та фальсифікації, однак не наважився захищати своє чесне ім’я в суді.] Завтра – 09.08.2007 пройдёт ещё неделя. Логичным развитием этой истории является обращение УП в суд на Луценко. Надо доводить до конца дело изобличения «младо»коррупционера, «борющегося» с коррупционерами постарше. Юрий Вологжанинов IP: 193.34.79.--- 05.08.07 11:08
___IO95
Помилка в попередньому пості. Читати:
Тепер головне питання Сергія "якщо це не корупція, то що?". IP: 193.34.79.--- 05.08.07 11:07
___IO95
Стільки каментів...
Я тут подумав - в діях Луценка нема корупції. Це такий закон. Ну не зобов'язаний Луценко був проводити тендер. Тепер головне питання Сергія "якщо це корупція, то що?". Геніальне питання! :) Ніщо! Це власне збагачення ЗГІДНО з діючим законом! :))) Бо інакше Луценка треба судити. Нема для цього явища сочного негативного терміна, кожен сам хай оцінює! От країна... IP: 217.146.246.--- 04.08.07 22:20
___vaha
04.08.07 19:30 ___Maverik
Совершенно с вами согласен, глупо было бы верить, что в окружении антикоррупционеров все пушистые, а те активы которыми они владеют нажиты без помощи ее любимой…… IP: 77.123.40.--- 04.08.07 19:30
___Maverik
> Так в Украине наверное и был всего-то один нормальный тендер - продажа Криворожстали отальное - фикция.
Ну тогда нечего петь про священную борьбу с коррупцией. Так и скажите: "им можно, поэтому и нам можно". Однако ж... IP: 77.123.40.--- 04.08.07 19:29
___Maverik
> УП последнее время стала отдавать бютовским душком. Почему не пишут про эту публику?
Ога, про хатынку Тимошенко уже все забыли? Так что, не надо ля-ля, Укрправда в самом деле чуть ли не единственный ресурс, который скубет всех поровну невзирая на цвет. За что им и спасибо. IP: 212.58.171.--- 04.08.07 18:51
___gard
__ВВК
Вы ошибаетесь! Криворожсталь Ющик обещал индийцам еще в 2000 году. Это один из пунктов сделки с покровителями. IP: 195.225.158.--- 04.08.07 18:30
___ВВК
Представте себе такую картину. Жена Луценка говорит: "Юра, наша фирма заинтересована в заключении с МВС контракта по услугам связи." А Луценко ей отвечает:"Ничем не могу вам помочь, потому что это коррупция." Хоть один человек, кроме Лещенко, назвал бы Луценка после этого нормальным? А в чем была коррупция я так и не понял. В том что не было тендера? Так в Украине наверное и был всего-то один нормальный тендер - продажа Криворожстали отальное - фикция.
IP: 77.123.58.--- 04.08.07 14:48
___Томаш
Fedja ти правий, стаття є заказною зі сторони Тимошенко адже вона є окремим політичним гравцем і перевага НСНУ-НС дратує її, як і сам Луценко. Тобто, у середовищі так звати померанчових іде внутрішння війна за голоси на одному електоральному полі. буду вдячний, коли хтось закаже статтю про Тимошенко, Ющенко, Януковича, Мороза, Вінського, Катеренчука, Симоненко і тд. Якщо комусь буде цікаво, то нехай закажуть статтю про мене, тоді порівняємо правду наших горе політиків з політиками з народу.
IP: 217.146.246.--- 04.08.07 03:28
___vaha
…....... и не хотели делиться с ближним, или из категории козлов отпущения.
IP: 217.146.246.--- 04.08.07 03:20
___vaha
……..Юрий Витальевич в этом плане не исключение он всего лишь часть того общества на борьбу, с которым он вызвался. А все его рассказы чистой воды предвыборный популизм.
Вопрос на прощание, а много ли коррупции поборол в подшефном ведомстве наш уважаемый мастер спорта по классической борьбе, будучи министром МВД????? Ответ прост, ничего не поменялось разве, что выросли ставки, до логического завершения, то есть суда, дошли только те дела, лица, по которым проходившие или окончательно зажрались IP: 217.146.246.--- 04.08.07 02:56
___vaha
….не смогли бы, будучи на месте того же Луценка устоять перед соблазном, сделать для себя любимого и своей семьи, что ни будь полезное, а что может быть в конечном итоге полезнее денег, ведь сомневаюсь что все сделанное им просто ради удовольствия и пользы того же МВД. А как прикажите сидя на зарплате улучшать свое благосостояние, только посредством пользования своим положением, в целях реализации подобных операций.
IP: 217.146.246.--- 04.08.07 02:23
___vaha
……….жетных средств. К большому сожалению, это наша действительность каждый думает, прежде всего, про себя, но в тоже время не каждый, будучи и сам с душком кричит о борьбе с коррупцией. От одних только разговоров толку мало и дай власть любому из всех нами уважаемых лидеров той или иной политической силы они, даже и пол слова не выполнят из того, о чем говорят. А бороться господа надо, прежде всего с собой и никакой там Луценко с его разговорами не поможет в этом не легком деле. Думаю, многие
IP: 212.115.224.--- 04.08.07 02:10
___luko
03.08.07 11:01 ___Bill2007
Поділяю Ваші міркування щодо технологічних аспектів розвитку систем зв'язку у НВЧ діапазонах. Повернення вкладених грошей в цю справу дуже сумнівне навіть в неблизькому майбутньому. Хто ж ці сибарити, що не шкодували гроші на явно небізнесову справу? З USA , RUS? Та нашим "новітникам" треба пам'ятники ставити, що втягнули від когось гроші в Україну, а не звинувачувати в ефемерній корупції. Та й підгодували "спєцов". IP: 217.146.246.--- 04.08.07 01:43
___vaha
Смотрю многие, грешат, что статья заказана. Как по мне то больше бы таких заказов на подобных Юре болтунов, ведь судя по всему все написанное в статье, правда, так в чем же тогда извините заказ. Мне, например, интересно было узнать, как наш борець с коррупцией, как принято сейчас говорить, лоббировал не последние для себя и своей семьи интересы. Я согласен с мнением, что если проанализировать деятельность любого чиновника, то материал может пестреть и более изощренными схемами разворовывания бюд
IP: 77.122.153.--- 03.08.07 22:18
___Gykov-ng
Це добре, що УП підрахувала доходи Ірини Луцйенко, але при чому тут мобілки для ментів в уявному діапазоні? І, взагалі, чи є дурні в Україні, які за ліцензію викладуьть понад 22млн. грн.? Тож, УП, отримай бонус більше за слона!
IP: 217.198.137.--- 03.08.07 19:24
___Fedja
УП последнее время стала отдавать бютовским душком. Почему не пишут про эту публику?
Все они хороши,но если мы честные и принципиальные - давайте на суд общественности и юлины дела и голубую публику сюдой. Заказухой пахнет статейка, есть интересный материал,а это заказуха с бютовским душком. Я юлю по Днепропетровску хорошо знаю и могу сказать одно БЮТ=ПР, только юля вооружилась помаранчевой идеей. Да и когда на президентских выборах в штаб Днепропетровский влезла - натворила делов. IP: 212.82.193.--- 03.08.07 17:53
___senior
03.08.07 13:09 ___Арій
Так, це більш розумно і логічно. Але - НУНС ляже під ПР, а Юля - ні. Та й Юля піде на коаліцію з ПР тільки за умови свого прем"єрства. Тому то ПР краще вибере слабших, хоч і менш передбачуваних. __ Выборы покажут. Если у Юли будет хотя бы 20%, тогда она игрок и может мечтать о посадах, если меньше... Думаю, что ее соратники уже давно сделали бы шаг навстречу, но Юлю гложет жажда неограниченной власти. Это ее проблема, поэтому и бегут от нее. Ей надо меняться, иначе IP: 194.183.174.--- 03.08.07 17:44
___redacteur
_КУРАЖ
давайте уже как-то общаться не посердством участия в комментариях. давно хочу... интересно.тем более в Вас я находила то искреннего сторонника, то не менее искреннего противника. хотя ваша симпатия к БЮТ несколько примитивизирует ваш "образ", но, тем не менее, я надеюсь, что эта симпатия не безосновательна. если, конечно, имя вам не виталий чепинога. итак, я - это zaplavska@inbox.ru плюс автор нескольких публикаций на уп. да вы это и так знаете IP: 212.90.173.--- 03.08.07 17:08
___Bill2007
___ГУЦУЛКА. Так авторами все і розраховано- якщо виправдовується - значить винуватий (а якщо ні- то настільки, що йому немає чого сказати). А завтра сотня лещенків (запросто) напише статті - то що, з усіма бігати по судах? Все розраховано на емоції, і більшість на них і попалася.
IP: 212.90.173.--- 03.08.07 16:55
___Bill2007
___Peresich. Можно и короче, но ведь многие воспринимают заявленное в статье как ФАКТЫ, а не просто домыслы. Еще есть интересная тема - по корпорациям мобильной связи. Ведь сама задумка-то хорошая была. Скорее всего в МВД было много (десятки) разных корпораций, на чем тоже терялись деньги. Еще тема- в статье может случайно, может нет, на кого были оформлены эти 35 контрактов? кто подписывал? Вполне возможно что на паспорта физ лиц с отдельными лицевыми счетами - тогда вообще предмета статьи нет.
IP: 193.41.62.--- 03.08.07 16:01
___ГУЦУЛКА
ну що, луцик-пуцик де виравдання та заяви, що це неправда??? а не нема чому??? "витягне на поверхню інші небажані подробиці" ото кумуняка рішив зад не підставляти бо спитає грузин нащо ятобі падло гроші давав де результат от і мучається пуцик !!!треба його кумуняку на палю
IP: 212.90.169.--- 03.08.07 14:28
___Peresich
___Yurrr . Весь Ваш текст - это просто фактический некролог - независимости и государственности. Я,правда, не совсем понял пассаж насчет "моей" и "Вашей" страны, но это не столь важно. Помните, что написал Бендер на могиле Михал Самуэльича? Вот-вот...
Снимите шляпы. Обнажите головы... IP: 195.140.226.--- 03.08.07 13:35
___Yurrr
Фигня это все! В моей и вашей стране нет абсолютно честных и безупречных политиков. Такие просто туда попасть не могут по определению. Вопрос в намерениях и степени цинизма. Юрко - балабол, это да. Но он небарыга, не вор и не "браток". Это уже ценно. Грешки есть, но лучше так заработать на критский отель раз в год, чем лизать задницу очередному олигарху. Такова пока что наша жизнь. А УП выбрала самую неподходящую мишень. Вы бы лучше за Цушка взялись как следует. Или заказа не поступало?
IP: 212.82.209.--- 03.08.07 13:35
___огірок
___cure пише «народ його захаває і віддасть свій голос». Так. Ця постать цю саме ролю грає. Після виборів він однаково планує піти з ради (до кабміну). Але за традиціями кпрс (подивімось симоненківський список) треба показати виборцям не зваричів з третяковими (справжніх лідерів), а щось ближче («так же, как все, я по земле хожу»). Він 2004-го гукав «бандитам — тюрми». Багатьох переконав у щирости. Чи вийде тепер? Дай Боже, ні. Тілько залишки Руху добиває разом з його ватажками. Дякую Лещенку.
IP: 212.90.169.--- 03.08.07 13:25
___Peresich
___Bill2007. Очень много текста. Нельзя ли чуть короче и малость попроще? Как, интересно, Чехов, Антон Палыч бы изложил Вами здесь написанное? Могу поспорить, что 90% читателей дальше второй Вашей цидулки не продвинулись. А на потомков и вовсе надежда слабая... Это же не доклад съезду и даже не реферат на защите. Извините, если воспримете мой призыв как жедание наступить на горло Вашей песне...
IP: 212.90.169.--- 03.08.07 13:20
___Peresich
___ОГОГО. А Вы пробовали так сложить руку? Хм... Практически невозможно. Это просто сюрреализм какой то. Видать очередной бендер с Кисой подзаработали на оранжевом пароходе "Все на тираж имени НУНСа"...
IP: 212.82.209.--- 03.08.07 13:18
___огірок
Текст коментаря набирайте тут
IP: 194.153.128.--- 03.08.07 13:15
___ОГОГО
На знаменах НУНСа кулак схожий на дулю. Дуже символычно. Залишилося здогатися кому вона призначена.
IP: 194.187.111.--- 03.08.07 13:11
___cure
І ще, колишній комсомолець Луценко так добре володіє методою пропаганди і агітації, а наш народ за цим скучив...Але дивишся, коли він у мегафон кричит, або на рекламу, де він ручкою махає - блін, робот, все що не говорить - наче робот
IP: 213.227.210.--- 03.08.07 13:09
___Арій
senior
"Регионы это уже проходили, и, я думаю, что "ширки" не будет. С любыми друзями никто нормальный работать не может, потому что это шобла бездарных и сверхамбитных болтунов. Коалицию будут делать с Юлей. Мне это кажется более реальным и разумным. " Так, це більш розумно і логічно. Але - НУНС ляже під ПР, а Юля - ні. Та й Юля піде на коаліцію з ПР тільки за умови свого прем"єрства. Тому то ПР краще вибере слабших, хоч і менш передбачуваних. Та й передбачуваність цю купити можна.... IP: 194.187.111.--- 03.08.07 13:08
___cure
Знову кажу!!! УП молодці - копайте і далі. Може вже час про Азарова і Клюєва, про приховані постанови КМУ - ціна яких кілька сотень млню дол. Про Луценка - не знаю в НУНС думають, що народ його "захаває" і відасть свій голос!! Але прикол був він у Житомирі - батько мій проста людина - каже: "Виходив він на сцену як Кличко на бій", але не це важливо всі так репетували, що схоже було на зібрання часів 32-33 р.р у Німеччині. Сказав він це і якось моторошно стало....
IP: 77.123.58.--- 03.08.07 13:05
___Томаш
Для невіруючих і прихильникам луця. зверніть увагу. що говорить Новіков, що йому"підлеглі доповідали про великі затрати МВС при користуванні зв"язком", чому ці підлеглі доповідають не в правильному порядку і навіщо Новікову було доповідати? Коли в МВС був заступник на якого покладено функціональні обов"язки, як господарська діяльність МВС. І чому саме новіков, на якого покладено обов"язки освіти, підписує господарські документи. Корупція чистої води, яка підтверджується самими учасниками її скоє
IP: 194.153.128.--- 03.08.07 12:53
___ОГОГО
Читайте на Обозі про програш "російської Альтіми" норвезському "Теленору" у суді НьюЙорка.
"Українські новітні технології" згадуються як структура, що пов"язана з росіянами. А Альтіма це "Альфа Банк"-перший рейдер на теренах України. Отакої,брати мої! Повний пісец! Все, не голосую за НУНСів, бо від них тхне як від С...Сів. IP: 80.73.0.--- 03.08.07 12:43
___alexey
+1 к Samurai1985
Более того, повторюсь, уже вторая статья, а " я не увидел ЦИФРЫ, которая бы подтверждала коррупцию, а именно: ЗАТРАТЫ на мобильную связь УМЕНЬШИЛИСЬ или НЕТ?!?! Если нет - тогда беру свои слова обратно. Что скажите, господин Лещенко?" Пока это смахивает на обычную зависть и совдеповской привычке считать чужие деньги. (НЕВАЖНО,ЧЬИ!!! Голубых , оранжевых или соседских:), а то сейчас начнутся обвинения в предвзятом отношении) IP: 62.80.167.--- 03.08.07 11:59
___mak
УП молодці, впіймали брехуна на брехні(для романтиків- це підтверджено конкретними документами), а то він своєю демагогією заї...в вже пів країни, він був міністром МВС 2 роки і саме значне що він зробив на ці посаді (крім бескоштовної розкрутки колєснікова і розгону даішних курятників) це розвинув бізнес -таланти своєї супер одарованої дружини. А на які дії можна очікувати від синочка комуняцького секретаря ? Вічного мажора потрібно нарешті навчити відповідати за свої слова. Клоуна-в цирк.
IP: 62.80.167.--- 03.08.07 11:48
___mak
Текст коментаря набирайте тут
IP: 195.177.116.--- 03.08.07 11:33
___Петро2
Я так бачу ви всі тут підтримуєте лученка ...
IP: 89.162.145.--- 03.08.07 11:13
___Jerri74
03.08.07 11:01 ___Bill2007
Титан!!!! Четко и ясно-)). Не поленился главное (в отличие от меня) IP: 212.90.127.--- 03.08.07 11:09
___Samurai1985
Ніколи не думав, що і тут на "Правді" є інформаційні кіллери і практикується подача "замовних" матеріалів.
Ще хочу висловити своє "фе" щодо того, що коли перший матеріал був побудований хоч і на "злитій" кимось, але все таки, інформації, то другий взагалі наварганений з листа тендерної палати і тупих умовисновків автора. Сором це рівень задрипаної районки а не всеукраїнського інтернет видання:( IP: 212.90.127.--- 03.08.07 11:02
___Samurai1985
Текст коментаря набирайте тут
IP: 212.90.173.--- 03.08.07 11:01
___Bill2007
Мабуть найкраще для політика бути неодруженим сиротою, проте лещенки і ко завжди зможуть написати – що той гей і має дочку повію – а нехай в суді виправдовується та доводить - ми про це (суд) напишемо, як він тисне на “незалежну” журналістику, дамо (змонтуємо) кілька фото –не тільки ж двері в під’їздах фотографувати (емоційно жестикулює, колупається в носі і.т.п) – рейтинг відвідуваності сайту (і прибуток видання) виросте (та й інші доходи теж).
IP: 212.90.173.--- 03.08.07 11:01
___Bill2007
Як ви думаєте, в такій динамічній галузі як телекомунікації чи може бути найперспективніша технологія, яка тестувалася 6 років тому, але ще не працює? А інші напрямки не розвиваються? От вже і кілька CDMA операторів надають послуги швидкісного інтернету, супутниковим інтернетом користуються тисячі абонентів, провідні оператри світу вже тестують зв’язок четвертого та п’ятого покоління. Отаке.
IP: 212.90.173.--- 03.08.07 11:00
___Bill2007
Розгортання бездротової мережі передачі даних приведе до росту конкуренції в даному сегмені ринку та подальшому зниженню тарифів на ці послуги. Досвід по стовренню в нашій країні такої мережі є у компанії “Українські новітні технології”, яка в 2001 (!) році проводила тестування LMDS в Києві. Проте потім компанія вирішила розвивати технологію WiMax”- кінець цитати.
IP: 212.90.173.--- 03.08.07 11:00
___Bill2007
- WiMax- одна з найперспективніших технологій сучасності? Відразу йдуть тисячі клієнтів і багатомільйонні прибутки? За що? Доступ до цифрового телебачення та інтернету в сільскій місцевості? Цитую з українського друкованого видання за 2007р – “одна з потужних українських компаній придбала бездротову систему зв’язку LMDS (Local Multspoint Distrsbutson System)…. Довгий час ця компанія вивчала можливості побудови мережі в стандарті WiMax, проте тепер вирішила використовувати іншу технологію….Роз
IP: 212.90.173.--- 03.08.07 10:59
___Bill2007
“Правила взаємоз’єднання телекомунікаційних мереж загального користування” та ін.
- перший комп’ютер створювали в гаражі, а не в шикарному офісі в центрі міста. Гроші треба рахувати, клієнти розуміють, що витрати на офіс сплачують саме вони. IP: 212.90.173.--- 03.08.07 10:58
___Bill2007
- Починаючи з 2005р ліцензії на надання послуг зв’язку, в тому числі ІР-телефонію може отримати компанія, яка задовольняє необхідним вимогам. І (автор мабуть не уявляє цього) – без хабара! Коштує ліцензія ІР-телефонії на строк 5 років для міжміських розмов 20,4 тис. грн, для міжнародних – 540 тис. грн. Міжнародних ліцензій вже видано більш 20, але щось не видно надприбутків у цих компаній. На перешкоді стоїть цілий ряд нормативних документів, зокрема “Правила взаємоз’єднання телекомунікаційних м
IP: 212.90.173.--- 03.08.07 10:58
___Bill2007
у ліцензуванні певних видів зв’язку та перспективності різних технологій зв’язку. І що ми маємо?
- використання GSM- шлюзів, яке так шокувало автора в першій статті є загально прийнятинм варіантом для всіх фірм, які рахують свої гроші і не хочуть платити двічі. Як правило купується шлюз (Eccom bridge, Nokia 22 та ін), в нього вставляється корпоративна картка оператора, шлюз підключається до офісної АТС і не треба платити по 1,20 грн (з ПДВ) за хвилину розмови з своїми мобільними номерами. |
![]() ![]()
Як виконують обіцянки БЮт та ПР
Гра у вибори з шулерами
Як виконують обіцянки комуністи, блок Литвина та НУНС
Політична реклама: вона не завжди працює
Зарплатний скандал у Нацбанку: заповнені кишені порожньої совісті ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|