|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Інтелектуали та Інтелектофоби IP: 78.137.31.--- 11.09.07 13:50
___РР_Козак
10.09.07 12:26 ___Lib
+1 Цікаво і вірно написано. IP: 194.183.169.--- 10.09.07 12:26
___Lib
Стаття цікава, але і самовикривальна. Особливо якщо таки почитати ессе, на які він тут посилається. Він видає вибрики власної "філософської інтуїції" за остаточну істину і вочевидь не розуміє, що просто грається термінами. Інтуїція - річ хороша, але йому явно бракує цікавості для того, щоб детально обдумати те, що вона йому говорить. А після прочитання його ессе "ФЕМИНИЗМ ОКРАИНЫ" все стає на свої місця. Він прагне самовивищення, але не знає як це зробити. Вся ця велика філософія - лише засіб.
IP: 87.118.105.--- 09.09.07 10:51
___РР_Козак
Можна звісно придумувати різну інтерпритацію таким словам як "розум" чи "інтелект", або й взагалі придумати нові терміни, але...
...суть від того не зміниться і старий як світ вибір між духом і матерією робити доводиться кожному, кожен день і кожен час. Просто від ворюг при владі останній час на жаль знизився загальний рівень моральність народу. Здатність нації народжувати моральну еліту і морального лідера і є її силою. Все буде добре. Може лише не так скоро. :( Я голосую за БЮТ! IP: 217.27.149.--- 07.09.07 12:10
___Vertigo
Хто дивився фільм " ХОРОБРЕ СЕРЦЕ" ЗРОЗУМІЄ
IP: 217.27.149.--- 07.09.07 12:08
___Vertigo
В таких умовах суцільної деградації аби вижити треба бути ще й достатньо мужним. Цьго здається невистачає багатьом інтелектуалам, тому що розум і благородство потрібно вміти захищати.
IP: 77.122.63.--- 03.09.07 19:31
___vikasya
Жду продолжения с нетерпением :-)
IP: 193.151.57.--- 03.09.07 14:48
___Вишиванка
Ще одне - правильно буде у контексті не "співробітництво", а "співпраця", це залежить від різних значень "роботи" і "праці".
IP: 193.151.57.--- 03.09.07 13:55
___Вишиванка
Я перепрошую, а що фільм "Розумник Вілл Хантінг" є російською продукцією? Чому діалог не перекладено українською мовою? Це таке-собі загравання з українофобами ...чи щось інше?)
IP: 194.30.170.--- 03.09.07 11:28
___Patron
Стаття гарна. Хочу продовження.
От як приклад сидять люди на кухні, теревенячи про історію, ядерну фізику, теорії устрою всесвіту і теорії устрою держави, музику, езотерику, літературу. Сперечаються, рідко приходять до однієї думки. Лаються. І отримують від цього не абияке задоволення. Просто від розумових (чи інтелектуальних?) вправ. Це так з власного досвіду... IP: 77.122.150.--- 03.09.07 09:32
___Читачка
А як щодо країнського прислів'я "Дурень думкою багатіє"? :)
IP: 85.238.103.--- 02.09.07 15:44
___bugaz2007
Автор очень аргументированно разелил умственные и интелектуальные способности.
вероятно у него есть собака служебной породы ,поскольку именно в воспитании сл.,собак разделяют умственные способности животного и интелектуальные.Интеллект отвечает за способность к обучению,а наличие или отсутствие ума определяет медицина по уровню интелекта -это к тому что первично что вторично.Интелектуалы -люди не утратившие желания учится ,их возраст ограничивается потерей желания учиться. IP: 77.123.167.--- 02.09.07 09:03
___Gykov-ng
А що ви хотіли. Дебілізація суспільства - наслідок жидомасонської політики маскультури.
IP: 193.200.68.--- 01.09.07 11:47
___goxigen
стаття, насправді, гарна, не дивлячись на те, що не з усім згодна. змушує замислитись. не згодна, що протиставлення інтелекту розуму надумане та штучне саме у нашому суспільстві. на жаль, зараз розумні(без негативного підтексту) досягають більшого, а ніж інтелектуали. На мою думку, це пов"язано з культурним рівнем розвитку суспільства. А наш рівень, на жаль, не дає змоги інтелектуалам проявити себе. Як на мене, розумний - це людина, яка легко пристосовується, а інтелектуал - це людина мисляча
IP: 77.123.15.--- 01.09.07 00:03
___Стен1
Проблема протиставлення розуму та інтелекту - штучна, надумана. Є проблема використання суспільством та державою інтелекту людини - це є. але інтелект, що протиставляють розуму - це "ерудиція". а інтелект - це розум озброєний знаннями та вмінням їх використати. Крапка! Все інше - похідне. Якщо людигна розумна - зробить ввсе, щоб набути знань. А саме стати інтелектуалом. Тема розкрита у мене на "нар.правді" та у "Свет и тени"
Станіслав Овчаренко www.svetiteni.com.ua IP: 212.3.125.--- 31.08.07 19:53
___Le_lecteur
Не згодний з автором щодо фрази "Тобто в середовищі самих інтелектуалів нема чіткого розуміння того, що таке інтелект." Інтелект це здатність істоти (людини або тварини) знаходити, сприймати чи засвоювати нову інформацію. Чим вищий інтелект, тим швидше, та тим складнішу інформацію інформацію може засвоїти людина (або тварина). Наприклад, складну інформацію (щось з вищої математики, т.і.) людина з низьким інтелектом не зможе засвоїти взагалі, із середнім - зможе, але довго, з високим - швидко.
IP: 194.44.178.--- 31.08.07 15:51
___DrNemo
Акценти розставлені доволі влучно, лиш по дорозі десь заблукала мудрість як дефініція
IP: 212.90.169.--- 31.08.07 14:01
___Peresich
___Гермiт. Неблагодарные Вы. Скажите спасибо, что руки в карманах остались. Вначале было слово. А потом и синяки могли появиться. А Мурку можешь на клавиатуре сыграть? Тогда действительно базара нет. Но маркет. "Сваадьбу2 Лунгина видекл? Тоже нет? Об чем речь...
Ну и чисто излюбопытства. А почему Васи? Это популярный расклад, я понимаю. Еще любят Петю приплести. Почему, скажем, не Панасики? Или Витюши? К примеру, опять же, Андреичи? Или Кольки , как бы Янычи? Сигизмунды Степанычи? Хм. Мутно. IP: 82.144.202.--- 31.08.07 14:00
___Панас_Верниріг
До ___Гермiт:
Цитата із журналу "ПТУ №13" мовою оригіналу: "Что четайем сволачи? Стоит ли четать вапще? Аналитико. Стр.7" IP: 193.108.250.--- 31.08.07 13:34
___Гермiт
Ось цитата, яка, на мій погляд, дуже точно характеризує інтелектуалів:
"Они не делали различий между работой и отдыхом. И то и другое в одинаковой мере означало для них познание непознанного." (Роберт Силверберг. Тру-ру-ру-ру) А, взагалі, коли людина отримує задоволення від роботи не лише тоді, коли отримує гроші в касі, то це класно, будь ти хоч і двірником. Правильно, хтось тут в каментах сказав, що головне - духовність. IP: 193.108.250.--- 31.08.07 13:34
___Гермiт
Замальовка з натури:
Зайшов до знайомого викладача інформатики в школу. Чаклуємо перед компутером. На екрані числа і графіки. Відчиняються двері в клас, заходить двоє таких собі Вась. Руки в карманах. Один підходить, дивиться на монітор, повертається до іншого і рече: "А-а, здєсь - галяк!". Обидва виходять. IP: 194.187.31.--- 31.08.07 13:34
___Vox_clamantis_in_coelum
Радує те, що такі теми ще не забуті. За Гегелем, "розсудок" та "розум" – якісно різні інструменти пізнання дійсності. Щоб знати більше про поняття "інтелект", варто почитати про "інтелігенції" у Лосєва. В сучасній герменевтиці розвиток розуміння нерозривно пов’язаний не з дефініціями понять, а з аналізом "пересудів" – тих культурологічних апріорностей, у горизонті яких проростає розуміння і які зумовлюють нерозуміння. На санскриті значно більше слів, що означають різні рівні світосприймання: ман
IP: 80.91.185.--- 31.08.07 11:39
___Zmej_Gorynych
Щиро дякую автору за дану статтю, котра елегантно викликала масу думок. Неоднозначних та цікавих :).
Надзвичайно цікаво було прочитати цю статтю очима "розумного", а потім "інтелектуала" та оцінити/порівняти враження та емоції. З нетерпінням чекаю "далі". З повагою, /олег IP: 82.144.202.--- 31.08.07 11:29
___Панас_Верниріг
31.08.07 11:20 ___svidomis
Пане Михайле, дуже зацікавився зхожістю української мови зі санскритом. Підкажіть будь ласка, де про це можна почитати. Буду дуже вдячний. IP: 193.110.113.--- 31.08.07 11:29
___Мое_Мнение
А якщо НІ,, то відповідь буде інша.
IP: 194.187.57.--- 31.08.07 11:20
___svidomis
У автора однобоке освітлення теми з західного погляду. На сході ці питання давно вирішені.Аналізуючи українську мову (майже чистий санкрит)можна знайти інший погляд . Автор напишіть мені на svidomis@mail.ru,або передзвоніть на телефон ":4516492. Михайло з Ірпеня.
IP: 217.27.149.--- 31.08.07 11:05
___Vertigo
> Mм Священнику непотрібно нагадувати. А до чого тут Янукович, він же непокаявся, а тут справа така чисті думки добрі діла.
IP: 83.170.215.--- 31.08.07 10:57
___сталинГ
Ребята..
Тема..безусловно..актуальная..Но ..в воистинно ..запутанную научную терминологию добавлять еще и дозу аматорского адреналина-не то что рискованно..но и самовпевненно..а потомуНЕРАЗУМНО для самой темы!!! IP: 194.187.57.--- 31.08.07 10:55
___svidomis
Всі ці питання вирішені вже багато тисяч років тому нашими предками.Ці знання збереглися в Індії,звідки вийшли наші предки.Після чого вони втратили ці знання .
Крім розуму є ще інтелект і свідомість.Розум-манах.Мана,омана,ум,маньяк,темний,чемний,сумний,мені,мнєніє,пам"ять,тяма. Це -нижній розум ,або інтуітивний.Верхній розум,або інтуітивний називається-інтелект. На санкриті-будхі,будити той ,що пробуджується. В українській мові інтелект ще називається-глузд. Є ще свідомість.Від -відаю,тобто знаю IP: 82.144.202.--- 31.08.07 10:41
___Панас_Верниріг
31.08.07 10:33 ___Мое_Мнение
А якщо ні? IP: 193.110.113.--- 31.08.07 10:33
___Мое_Мнение
Каждый меряет рубаху на себя. Если вы решаете все вопросы с помощью бабла и мыслите только им, то ваш ответ вас достоин.
IP: 82.144.202.--- 31.08.07 10:31
___Панас_Верниріг
Формула успіху у бізнесі та політиці в сучасному суспільстві: міжособистісний + логіко-математичний інтелект - духовність. Простими словами - треба бути дуже розумним і підступним.
IP: 77.122.143.--- 31.08.07 10:28
___krabat
31.08.07 09:06 ___Мое_Мнение
"Есть вопрос. Ответьте, пожалуйста. Имею друга, который в прошлом был наркоманом.Сейчас у него небольшой приход в селе. .." А Ваш друг, он как ,покаялся, или решил "баблом победить зло"? Если последнее,то с легкостью проецирую... IP: 82.144.202.--- 31.08.07 10:27
___Панас_Верниріг
Наведу деякі приклади: Яскраве поєднання духовності та видатного музичного інтелекту - композитор Бах. Тілесно-кінестетичний інтелект - футболіст Шевченко. Логіко-математичний - фізик Альберт Енштейн. Міжособистісний - екс-президент Леонід Кравчук.
IP: 212.26.133.--- 31.08.07 10:22
___Козарлюга
Хороший анализ. И хорошо, что об этом говорят и пишут. Плохо только, что пишут мало.
IP: 82.144.202.--- 31.08.07 10:21
___Панас_Верниріг
Все значно простіше, хлопці. З одного боку існує класифікація видів інтелекту (Ховард Гарднер, гарвардський університет): просторовий, тілесно-кінестетичний, музичний, лінгвістичний, логіко-математичний, міжособистісний, внутрішньоособистісний. З іншого боку існує духовність. Реальні люди є однією з можливих комбінацій різних інтелектів та духовності/бездуховності.
IP: 213.186.198.--- 31.08.07 10:20
___socrat
Афтору предлагаю почитать классику по headhanting-y (как привлечь и удержать умных и интеллектуальных, как руководить теми кому ничего не нужно). Там еще умных и интеллектуальных делят на восемь категорий (каждого) взависимости от применяемых ими методов мы`шления Материала получается на целую книгу. Само по себе чтиво класное, если нет сил познать себя, но к дейсвительности, рациональности и эффективности в реальном социуме относится как плацебо к пеницилину.
IP: 213.186.198.--- 31.08.07 10:15
___socrat
Мое_Мнение: отвечаю - если янукович как старый наркоман займется богоугодным делом и помажется, то да прибудет с ним БГ (МП). Никто ему поминать не должен, что он был даже голубым. Но пока этот мудодяй вострит лыжи в главнокомандующие, и в имена поминаемые при молитве - пусть окстится и не зыбывает о том, кто он сейчас. Кем он был - дело третье в духовном подвиге, в политике просто бывших не бывает.
IP: 82.144.202.--- 31.08.07 10:13
___Панас_Верниріг
31.08.07 09:06 ___Мое_Мнение
Есть вопрос. Ответьте, пожалуйста. Имею друга, который в прошлом был наркоманом. Сейчас у него небольшой приход в селе. Мій варіант відповіді: По-перше друзєй нє імєют. По-друге під час "пріхода". ;-) IP: 81.23.24.--- 31.08.07 10:01
___Chubaka
Moe mnenie -5. Nariki - bolnie lyudi, a ne nasilniki.
IP: 194.44.242.--- 31.08.07 09:21
___Трохим
Для написання статті на подібну тему слід мати власний розум і власний інтелект, а не займатися перекладами та примітивною компеляцією. А щонайперше необхідно знати і поважати власну мову.
IP: 80.91.162.--- 31.08.07 09:13
___Kaluga_Volodymyr
Статтю навряд чи можна назвати шедевром - очі біжать, але не виникає враження повного задоволення. Зміст в ній все ж є, і зойк душі теж: очевидно, автор застряг поміж світами, коли не здатний відмовитися від цінностей гуманізованого світу, ані дозволити собі розпрощатися з власними амбіціями. Насправді ж духовна людина не потребує підтвердження навіть свого існування, тоді як розумна неспростовно залежна від думки і оцінки інших. Поле діяльності розуму потребує світла публічності.
IP: 193.110.113.--- 31.08.07 09:06
___Мое_Мнение
Есть вопрос. Ответьте, пожалуйста. Имею друга, который в прошлом был наркоманом. Сейчас у него небольшой приход в селе. Должен ли прихожанин каждый раз напоминать священнику о том, что он был наркоманом? А теперь спроецируйте все это на Януковича. И успокойтесь.
Мне жаль это общество, которое постоянно уводят в какие-то псевдо, лже теории и глубокомыслия от истинно важных, христианских вопросов. IP: 194.88.152.--- 31.08.07 00:25
___уграїнець
1) осилил=ИНТЕЛЛЕКТУАЛ
2)не осилил, но читал=ДУР АК 3)не стал читать, сэкономил время=РАЗУМНЫЙ а где вариант: статью читать не стал, но прочёл комменты? В очередной раз убеждаюсь, что очень часто комменты на УП полезнее статьи (я из тех, что читать там, где шибко много букв про интеллект, не стал). Зато узнал правду об авторе слов про пистолет (раньше тоже думал, что Гитлер). Данке шён, герр Гард! IP: 194.9.69.--- 31.08.07 00:02
___leoox
Він може і непоганий хлопець, один з небагатьох із нашої навколополітичної тусовки хто може системно мислити. Але він зарозумно пише і його послуги не купують :) Треба писати мудро.
IP: 62.221.55.--- 30.08.07 23:15
___SIM
Вже з епіграфу видно, що Автор надто інтелектуальний, щоб читати статтю далі. Шкода, але не зрозумію...
IP: 217.65.242.--- 30.08.07 23:04
___Yuri_D
Пане Дацюк,
Нещодавно дивився, здається, "5 копійок", і в Ваших репліках не помітив ані розуму, ані інтелекту :)). А якщо до змісту, то протиставляючи "розум" "інтелекту" ??? Ви намагалися дати визначення останньому (з Інтернету, мабуть своїх думок зась), і ані слова про поняття "розум". Де Ви вчилися, і хто Вас вчив? Ви хоч самі розумієте це своє словоблуддя, виділене курсивом? Не смішіть звичайних людей, які, сподіваюся, більш МУДРІ, ніж ваша ленінсько-суспільствознавча братія. IP: 212.90.169.--- 30.08.07 22:16
___Peresich
___gard
Инструкцию отправил. Если не пройдет маякните Мсье Пересич громко плачит. И поэтому маячит. Тише- дядечка- не плачь. А маячь, маньяк, маньячь, Прибежали в фотум ЭТИ - и давай материца... Тятя- тятя... наши сети - ламца-дрица-гоп-ца-ца... УЖ ПОЛНОЧЬ БЛИЗИТСЯ. А ГИММЛЕРА ВСЕ НЕТ. ИЛИ ГЕРИНГА. НЕ ПОМНЮ. IP: 193.110.113.--- 30.08.07 22:14
___Мое_Мнение
Ребята, если бы вы почитали ссылочку, которую дал Дацюк, то быстрее поняли, о чем дальше речь пойдет. А речь скорее всего пойдет о невозможности парламентаризма на Украине и о привлечении интеллектуалов, как генераторов государственности Украины. Складывается такое впечатление, что это уже от кого-то слышал. И понимаю от кого. Угадайте с трех раз. Дацюк, как ителлектуал, просто уже использовался в качестве советника какого-то "вельможи" от политики. Могу спорить.
IP: 77.123.190.--- 30.08.07 22:09
___КУРАЖ
30.08.07 21:40 ___knighterrant
Выбраковка это хорошо, если есть выбор. В нашем случае необходимо выбирать из того, что имеем. А если не будет хватать патриотизма можно ведь и заставить… А вот если нет, этого редчайшего интеллекта, его и под дулом не выжмем. Так, что и здесь наши возможности ограничены. Танцевать необходимо не от наших симпатий, а от необходимости и глобального патриотизма. Сначала надо взять крепость. Взять любой ценой. IP: 77.123.190.--- 30.08.07 22:01
___КУРАЖ
30.08.07 21:48 ___andrew_zp
Практически полное совпадение. Интеллектуал действительно очень быстро теряет интерес к своему продукту. Ему ведь не жалко, далось без особого труда, он еще придумает, хоть сто порций, ему не трудно. |
![]() ![]()
Зірковий колгосп для Тимошенко
Тимошенко "освободила" Интер
Побитый "Мерседес" премьера пытаются "повесить" на стоматолога?
Юлія Тимошенко пішла за голосами на село
З життя прокурорської еліти: маєток Олександра Медведька
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|