|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Сталін на телеканалі "Україна" IP: 62.80.167.--- 24.11.08 10:02
___Ykrainochkaa
Дуже правильна, вчасна і критична стаття! Дякую Олександру Олександровичу Горобцю за таку статтю! Проавду нашому українському народові треба відкривати всю і друкувати її на бігбордах ЩОБ ВСІ БАЧИЛИ! А Ющенка я дуже поважаю! Він толком не може нічого зробити через те, щор його обсіли запроданці, які бігають "на коврик" до Кремля! Варто згадати, що він завдяки лише швидкій зміні Конституції (з президентської на праламентську республіку) зміг стати президентом, розв'язавши руки нашим парламентарям
IP: 89.252.62.--- 22.11.08 10:14
___vector
Шустер, как каждый жид в спокойной обстановке, зарабатывает на нас украденное у нас же бабло в огромном колличестве. Особенно радовала его рубрика "Хочу Обаму" "потому, что "мир", оказываеться, "изменится". Ну чем не друг Украины? Жалко, эту передачу не смотрел, а стоило. Автору хочу напомнить - Александр II крепостное право не отменял - нам были созданы такие условия, при которых украинец не мог жить на своей земле, он был вынужден выехать за Урал, осваивать для этих идиотов Сибирь.
IP: 93.180.224.--- 21.11.08 17:42
___imk
Шустрого не смотрю еще с перехода его на Интер, чувак стал реально зарабатывать деньги, о какой свободе он может говорить?
о геноциде украинцев знаю скорее по поведению своих родителей и прародителей (не говоря уже о рассказах), а просить царствующих наследников палачей покаяться - это утопия... p.s. Ющенко абсолютно неидеальный (а кто у нас идеальный? мороз? шуфрич? янек? юля?..), но его есть за что уважать... тоКО надо "писять кипятком" фанам маленьких фюреров с финно-монгольской границы IP: 217.24.165.--- 20.11.08 18:07
___kramola
В учбовому закладі, де навчається моя донька попросили написати реферат-спогад тих свідків, хто ще живий...
Люди, закликаю всих, хто це може зробити і не байдужий до долі нашої найії. Пишіть, документуйте, зберігайте такі свідчення - це єдинє, що кожен ще може встигнути зробити у цій країні, щоб вшанувати пам"ять закатованих більшовиками людей! Вони вмирають і це на руку тим, хто хоче затоптати той жах. Вчиться у тих же євреїв! Як вони свій холокост скрізь вип"ячують! Ми гідні пам"яті! IP: 217.24.165.--- 20.11.08 17:58
___kramola
Автор гарно написав! Згоден з усім.. Я, взагалі, Шустера не дивлюсь, та й інші ТВ-канали, бо то зомбування людської свідомості і гвалтування людності.
Але одне не зрозумію. Чому так всі патриоти дивуються. Це ж як 2х2=4. 1917-1937 рр. давно у світі вважається "радянською іудеєю". Комунізм це їх витвір! А відповідати ой як не хочеться! Більшість ЗМІ у руках євреїв (як і перед 1917р.). Робіть висновки! Рекомендую "Голгофа Росії" та ін. на: http://libereya.ru/biblus/sion.php IP: 195.64.250.--- 20.11.08 16:48
___ПАВЛО-Ц
100% ВІРНО! Сталін нелюд та хижак. Дивно, що цього не хочуть визнавати спадкоємці тих хто морив людей.
IP: 195.138.81.--- 20.11.08 16:23
___Kotia
19.11.08 22:02 ___navaho
кро (т)__ кремлівський __ новий вид , коментаторів які зявились на сайтах з 8 серпня 2008року з початком ,,прінуждєнія к міру,, в Грузіі, і з того часу без кінця цілодобово поливають брудом все украінське. Ce stworinnia serednioho rodu zjavylosia ranishe, a stavyty sia do neho slid jak do inshykh objectiv seredn.rodu takykh jak givno, khujlo, toscho IP: 194.44.59.--- 20.11.08 16:04
___ЄС
Я,наприклад,вкрай обурений тим,що нам показує головний (!?) телеканал країни -ІНТЕР.
Ви подивіться,кожного тиждня,вечером показують передачі: то про дочку сталіна,то про маму сталіна,а той про папу,а то й про тьотю і пішло-поїхало аж до самого іосіфа вісаріонича. Та сама ситуація і про жукова,брєжнєва,щербицького і інних деятєлєй. 95 квартал,верка сердючка,сталін,іосіф кобзон,ян табачник,"бабки" і петросян,леонід грач,вітренко... Дещо перефразую: ми є то - що ми дивимось! IP: 77.52.218.--- 20.11.08 14:08
___doroga
Чистую правду написал автор! Очень справедливая оценка этой передачи и поведения её участников. Тошно было смотреть и сердце сжималось от боли за наш несчастный народ и Украину. А сумасшедший Шуфрич? Глухой тетерев на токовище!
Лет тридцать назад я ехал в поезде в Киев. Со мной ехала бабушка из какого-то села на Винничине. Она рассказывала, что один еврей из местного начальства говорил так: "Вы украинцы все уже у нас в мешке. Осталось только верёвку затянуть." IP: 89.162.239.--- 20.11.08 13:11
___zagel
гарна стаття, автору подяка. Підтримую його позицію повністю. А ще - цікаво бачити, як реагують в комментах 3х буквенні коментатори. Одразу переводяться стрілки з Голодомору на Ющенка, українців (самі виноваті) і т.п. Гидко.
IP: 77.123.200.--- 20.11.08 12:59
___лІто
Щодо демократа Кисельва. Українська демократія визнається лише до того часу, поки не торкається питань ""спільної"" """слов"янської""" історії. На цьому дружба, любов, жувачки закінчуються. Ніколи вони не визнають нашого намагання розповісти дійсну, а не написану Катериною, Сталіним і їх наступниками історію.
IP: 77.123.200.--- 20.11.08 12:58
___лІто
Щодо демократа Кисельва. Українська демократія визнається лише до того часу, поки не торкається питань ""спільної"" """слов"янської""" історії. На цьому дружба, любов, жувачки закінчуються. Ніколи вони не визнають нашого намагання розповісти дійсну, а не написану Катериною, Сталіним і їх наступниками історію.
IP: 94.248.23.--- 20.11.08 12:05
___зеро
Так може те,що німці вбивали россіян,поляків,білорусів є визнанням того,що не було геноциду проти євреїв?
IP: 94.248.23.--- 20.11.08 12:03
___зеро
"А Киселев сказал что Голодомор был не только в Украине ,но и в Белоруссии и Казахстане. Поэтому называть Голодомор геноцидом украинского народа не корректно. В чем он не прав?"Вальдшнеп )))А хіба те,що Голодомор був і в Белорусії,і в Казахстані(про що всі мовчать,де факти?хіба є обов*язком України бути ініціатором визнання і цих Голодоморів,як геноциду місцевого населення(якщо вони були)) змінює щось у визнанні Голодомору,як геноциду українського народу?
IP: 77.123.200.--- 20.11.08 11:59
___лІто
Несучи у сиву давнину культуру та письменність диким москвинам, наші прапрапредки не думали, якого монстра для Київської Русі та майбутньої України вони породили. Є таке українське прислів"я: "Б"є і дихати не дає". Це характеристика нашого "старшого брата" (тільки невідомо як малий учень для старого вчителя може бути братом). Таким він був, таким і лишається. Можливо ще страшнішим...
IP: 94.248.23.--- 20.11.08 11:50
___зеро
Ющенко розпіарив давній злочин і посварив українців з росіянами.кро)))Пан кро не дуже добре знає історію,українці з московітами не тільки сарилися,а ще і воювали один проти одного,вбивали один одного.А як інакше,якщо на твою Батьківщину роззявив писок рейдер, то і вбити мало буде.
IP: 194.44.213.--- 20.11.08 11:44
___Zlthn
Просто Ющенко це все робить якось з голови на ноги, через одне місце. Так самр і з тим НАТО. Е національні державні канали, які повинні були ціею темою заїздити вуха всім. Тим більше зобовязати канал україна. Що не можна запросити свідків тих подій які ще живі, хай вони розкажуть. І це вже міг Ющенко робити на протязі 4 років, але він того не зробив. ми на цю тему говорим один раз на рік, на жаль. Інтернет не всі чмтають.
IP: 195.177.222.--- 20.11.08 11:27
___kpa
тогдашних бюрократических и бизнес элит США и России. Эти люди шли сквозь шквал критики, саботажа, непонимания и неприятия, через потери и колоссальные неудачи. Рядом с этими гигантами духа наш президент просто мелкая вошь
IP: 195.177.222.--- 20.11.08 11:22
___kpa
Про голодомор все понятно, не надо путать стихийное бедствие (голод в неурожай) с умышленным убийством (голодомор) миллионов. Но воспевание Юща как героя вызывает рвотный рефлекс, Герои не занимаються мародерством пытаясь делать политический и коррупционный бизнес на костях. Ющ - преступник и моральный урод. С Владом из Харькова соглашусь в том что Александр II действительно был великим реформатором недооцененным потомками. И Александр и Линкольн преодолевали колоссальное сопротивление
IP: 194.44.219.--- 20.11.08 10:49
___Вальдшнеп
19.11.08 17:07 ___gdfg
"А Киселев сказал что Голодомор был не только в Украине ,но и в Белоруссии и Казахстане. Поэтому называть Голодомор геноцидом украинского народа не корректно. В чем он не прав?" Коли кажуть про голод 1932-1933 рр., необхідно розрізняти три різні типи голодування, кожен з яких окрім схожих явищ мав свої специфічні причини, риси та наслідки, різні за своїми масштабами. http://www.khpg.org/index.php?id=1221206914 IP: 213.169.67.--- 20.11.08 10:41
___olterra
Правдивая, справедливая статья! Те, кто не признает Голодомор, должны попытаться представить своих близких и себя на месте замученных людей. Надеюсь, никогда не вернется в Украину абсурдный советский режим, отрицающий общечеловеческие ценности. Несмотря на все ошибки и недостатки Ющенко, он свою роль сыграл. Верю, что из всех остальных лиц нашей политической "элиты", он ДЕЙСТВИТЕЛЬНО любит Украину.
IP: 77.120.80.--- 20.11.08 10:16
___Українка8
http://grani.ru/Politics/Russia/m.144242.html
IP: 213.227.203.--- 20.11.08 10:15
___Діак
"братскіє народи?" - термін, яким радянська, а тепер путінська пропоганда, одурманює український схід. Що ж це за "брати", де один з них (і це вільний вибір росіян) визнає Сталіна найвидатнішим в російській історії, коли він організував звірячий геноцид у "брата"?
IP: 62.80.167.--- 20.11.08 09:52
___Литвинова
Автор усе написав наче моїми словами, бо я бачила також цю передачу і душу переповнювали почуття гніву: український канал начебто, а пропаганда московська. Це треба заплатити за приїзд Шустера і Кисельова з Москви, щоб вони нам тут прополоскували мізки, вчили, що ніякого Голодомору за національною ознакою не було. А хто ж тоді жив в отих селах, які оточили стрілецькі полки, не даючи змогу людям врятуватися від мору? Чи було щось подібне вросії, Казахстані? Та не було. Це справді був геноцид...
IP: 212.3.111.--- 20.11.08 04:57
___Dndz
Голод в Украине имеет ряд специфичесих особенностей:
- заград отряды на границах сел и границах республики - спец. паспорта - черные доски, закон о колосках - одновременное уничтожение украинской интеллигенции - нереальные (значительно завышенные) планы хлебозаготовок - отсутствие помощи голодающим при наличии возможностей ее предоставить (громадные резервы, экспорт миллионов тонн во время Голода и т.д.) Все эти меры были приняты в ареале проживания именно украинцев. IP: 212.3.111.--- 20.11.08 04:45
___Dndz
19.11.08 17:07 ___gdfg
"А Киселев сказал что Голодомор был не только в Украине ,но и в Белоруссии и Казахстане. Поэтому называть Голодомор геноцидом украинского народа не корректно. В чем он не прав?" Да потому что, мы говорим про голодомор В УКРАИНЕ как геноцид украинского народа. Не надо заниматься обобщениями и подменой понятиями,говоря, что раз голод был во всем ссср,то он не мог быт направлен против украинцев.Речь идет конкретно об Украине и той трагедии ,что сталось на ее территории. IP: 77.122.128.--- 20.11.08 04:28
___солома
Молодець Горобець. Актуальна тема, оскльки Савік зі своїм Мустафою достали уже всіх - зборище українофобів. А Кисельов ніколи не хрозуміє болей українців, дарма, що величає себе демократів, він рафінований "старший брат" у мисленні, бачені всього. На все дивиться крізь кремлівські окуляри. А потім теми в них обмежені, люди на каналі все одні й ті ж. Балаган який давно проївся. Якось Мустафа сидить і каже: " А давайте поговоримо на таку-то тему..." Тобто, що на розум забреде...
IP: 77.123.158.--- 20.11.08 00:01
___НЛО
19.11.08 22:02 ___navaho
До одного місця. Набагато більше часу і потуг у балоганівців - в них такий закреп! IP: 77.247.21.--- 19.11.08 22:02
___navaho
кро (т)__ кремлівський __ новий вид , коментаторів які зявились на сайтах з 8 серпня 2008року з початком ,,прінуждєнія к міру,, в Грузіі, і з того часу без кінця цілодобово поливають брудом все украінське.
IP: 77.247.21.--- 19.11.08 21:46
___navaho
Алексанр Проханов главный редактор газеты ,, Завтра,, в интервю ,, Эхо Москвы,,------
--- ,, Сталин становиться лицом России,, ,, Россия потенциальная сверхдержава,, ,, Мы устроили кризис в Украине,, на вопрос журналистки что нам нужно делать ,, Нейтрализовать Ющенко,, . www. Maidan. org. ua NO COMENTS. IP: 77.239.170.--- 19.11.08 20:34
___Хлопчисько
Від ножів Меньшикова в Батурині до Свори Косіорів, Кагановичів, Менделів Хатаєвичів що відбирила хліб у моїх дідів-бабів, ГОЛОВНОЮ ЗАДАЧЕЮ прибульців було ВДОВБИТИ в голову тихих подніпровських та побозьких мешканців-українців формулу "ГОВОРИТ И ПАКАЗИВАЄТ МАСКВА".... Але зжальтеся над масвкою тепер.,...їх ринку акцій жити тиждень, нафта буде 20 дол. АМІНЬ.
IP: 77.123.158.--- 19.11.08 20:22
___НЛО
До чого тут Ющенко?
Утримання Ющенко з дачами, резиденціями, перельотами і балоганом вартує народу 1,5 млд. Перша черга меморіалу 130 млн, всьго вартуватиме 750 млн. Повсій країні.... В той же час на соціальну допомогу дітям-сиротам виділено 125 млн грн, придбання шкільних автобусів для сіл – 80 млн, санаторне лікування інвалідів – 70 млн, дотації роботодавцям на забезпечення молоді першим робочим місцем – 32 млн, держконтроль за якістю ліків – 27 млн, оздоровлення і відпочинок сільських дітей – 11 млн, заходи щодо подолання епідемій туберкульозу і СНІДУ – 10 млн... Німеччина., музей пам'яті жертв Голокосту в Берліні обійшовся німцям у 28 млн євро (менше 200 млн грн.) США – будівництво меморіалу пам.яті жертвам 11 вересня 2001 року відкладено в зв,язку з кризою на кілька років. IP: 77.239.179.--- 19.11.08 20:13
___кро
.
Яку же дурню написав той Горобець Але після сенсацій,що Христос був гуцул,а геноцидник та катюга-Шухевич- зразок для україномовної молоді-після цього уже нічому не дивуюся Горобець пише такую дурню "НИНІШНІЙ ЮЩЕНКО – ЦЕ РОСІЙСЬКИЙ ЦАР ОЛЕКСАНДР ІІ, ЯКИЙ СКАСУВАВ КРІПОСНЕ ПРАВО. ЦЕ АБРАХАМ ЛІНКОЛЬН, ЯКИЙ ВІДМІНИЛВ РАБСТВО…" Олександр ІІ та Лінкольн звільнили від рабства кілька мільйонів живих люлей. Ющенко розпіарив давній злочин і посварив українців з росіянами Горобець є Горобець IP: 212.92.241.--- 19.11.08 19:59
___letter
Дякую автору за справедливі зауваження щодо замовних ганебних передач (на українських каналах ) про Голодомор. Савелій Ш. "добре" робить свою справу.Дійсно,мов ракові пухлини ,залишив на інших каналах клони "свободи",які сіють тревогу,сумління, недовіру .Думаю,не випадково він працює в Україні.Теми,які він піднімає, обговорюються не професійно, а лише з метою принизити нашу державу. Якщо в експертах арфуші,шуфричі,кисільови...
IP: 195.69.86.--- 19.11.08 19:40
____ivs_
трк "Україна" це не правильна назва, це давно вже трк "Говорить так показує Кацапія". Мені гидко його взагалі вмикати. Таке враження шо це гібрид ОРТ чи телеканалу "Россія".
А цей жидок Шустер нагадив своїми "свободами" на всіх каналах, тільки на ICTV ще більш менш, на Інтері теж суцільний кацапізм та лизання проросійських та російськиз гнилих срак! Автору подяка за правильну критику... Гидко було дивитись це жидо-кацапське шоу! IP: 77.123.43.--- 19.11.08 19:33
___Міша
Дякую автору за контрдискус,
чумусь прийнято вважати, що там(РФ) знають краще - це радянський стереотип, щодо опонентів Кісєльову, то вибачте, пане авторе, Ви ж самі сказали, що це кращий друг Шустера, хіба останній міг дозволити, щоб його друга потягали, як ганчірку по підлозі аргументами, відповідь очевидна, що НІ! Як на мене, проблема не в Росії, мені байдуже, що там думають про мою країну і мою історію, мені на їх думку наплювати, проблема в тому, що серед нас живуть манкурти і колоборанти IP: 77.52.246.--- 19.11.08 19:17
___vedel
Автору.
Стаття гарна. А щодо Ющенка, то Ви, шановний, помиляєтесь. Те, що він робить, заслуговує на похвалу і підтримку. Нам не потрібен такй як Путін, а демократія дає можливості й мерзотникам. Свідчення - згаданий Вами телеканал. Ющенко зупинив конституційний переворот як мінімум два рази. Що було б, якби Дон мав триста у ВР? Невже трудно зрозуміти, що вся антиющенківсяка вакханалія, то проект ФСБ?! А йому підгавкує наш люмп. Далі - стадний інстинкт. IP: 193.17.217.--- 19.11.08 18:11
___Slava54
Дякую авторові!
А тих, хто заперечує Голодомор, підспівує кремлівським гебістам, і людьми не можна назвати. Чи то вони такі ситі, чи такі тупі, що не відчувають болі за муки і безневинну смерть наших предків? А ходять же по цій землі, їдять її хліб... Виродки. IP: 77.247.21.--- 19.11.08 18:03
___navaho
Панове ,,русскоязичниє,, е така нація в Украіні, в нашому селі з 1000 дворів зосталось живими 28 чоловік, так ось до сих пір іх ніхто ніде не згадує і ні в одніх списках не значаться, і документи про іх загибель від голоду знищили, адже удостоілись чєсті від влади що солдати охороняли щоб з села ніхто живий не вийшов а тепер щє спекулюєте на цій трагедіі, та хто ви після цього, ісчадіє ада не інакше, хоч Бога побійтесь, хоча що для кацапа ординця людське життя, пусте місце, не себе не людей не
IP: 85.223.248.--- 19.11.08 17:48
___Пострельонок
Далеко горобцю до звіра.
IP: 77.247.21.--- 19.11.08 17:46
___navaho
Це в совєтскіх традиціях на чорне біле, на біле чорне по ЦУ з кремля назвали телеканал ,, Украіна,, щоб не пристьобувались, а по суті дуже нагадує російські телеканали саме собою напрошується думка що це філіал російського телебачєння і зразу відпадають питання чиім рупором є цей телеканал, так що не дивуйтесь.
IP: 195.8.219.--- 19.11.08 17:35
___vurdalak
давно писав що канал "україна" - тупий, пропцтінський рупор для ідіотів-совків. доречі як шустер туди перейшов так і перестав його програму дивитись. бо таке лайно здорова освідченна людина дивитися не зможе. а пту-шників регіАНАЛів в самий раз....
IP: 82.144.208.--- 19.11.08 17:27
_____Borya
Голодомор - дійсно стержень національної памяті Української нації. Думаю, що Кисельова можна переконати - вступіть з ним в діалог, спробуйте. Як і з Шустером. Вони просто погано відчувають тему. Не думаю, що в Ахметова є замовлення перекручувати чи заперечувати факти про Голодомор. Просто з цими людьми треба серйозно попрацювати.
Турбує відсутність позиції та активної роботи з боку Премєра та її БЮТафорії. Хай Яворівський про це говорить, але якб и це зробила вона, то було б більше толку. IP: 195.138.81.--- 19.11.08 17:21
___Kotia
19.11.08 17:07 ___gdfg
Шановний! Який голодомор у Білорусі? Адже туди тікали від голоду з України. Прочитайте Уколова (у блогах УП), у цьому він точно не бреше. Щодо числа загиблих, дивіться статтю О.Палія IP: 195.138.81.--- 19.11.08 17:11
___Kotia
19.11.08 16:17 ___Vlad_iz_Kharkova
Звісно Ющенко відзначився не лише ВИЗНАННЯМ ГОЛОДОМОРУ, а й багато чим іншим, але те, що він не зробив головного - не виправдав надій, які на нього поклала УКРАЇНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ, тому й більшість вважає його особою на найвищій посаді в Україні випадковою. Загалом вірна публікація, з якої слід зробити незаперечний висновок - НЄ ХРІН ДИВИТИСЯ ВСЯКІ МОСКОВСЬКІ ТЕЛЕКАНАЛИ, навіть якщо вони зареєстровані в Україні IP: 93.73.159.--- 19.11.08 17:07
___gdfg
А может лучше бы автор рассказал правду о Голодоморе ? Например сколько людей погибло от Голодомора в Украине? Вот например Институт демографии и социальных исследований НАН Украины говорит -3.2 млн. ,Ющенко говорит - 7 млн, а Геращенко вчера у Шустера вообще побила все рекорды- 11 млн! Кто из них врет? А Киселев сказал что Голодомор был не только в Украине ,но и в Белоруссии и Казахстане. Поэтому называть Голодомор геноцидом украинского народа не корректно. В чем он не прав?
IP: 194.44.219.--- 19.11.08 17:07
___Вальдшнеп
На місці Геращенко кожен би задумався, що говорити. Таких як Кисельов переконати не вдасться. У них є установка, а логічні аргументи у таких випадках не діють. А на всі докази одна відповідь -- хамство і звинувачення, причому такого ж типу як і в 30-х.
IP: 193.93.184.--- 19.11.08 17:00
___dnipro
Хороша стаття. По суті.
Нажаль, українці до цього часу не можуть зрозуміти, що перемогли москву на своїй землі і про це можна говорити не боячись і не соромлячись. Але думаю час і бажання бути народом, а не додатком, візьмуть своє, і кожен українець буде пам'ятати цю трагічну сторінку в історії нашого народу. Це буде головною запорукою неповторення цього в майбутньому. IP: 195.47.202.--- 19.11.08 16:55
___Дядько_Лесь
19.11.08 16:50 ___arifm
Так оце я на завершення і хочу сказати - шиш вам в торбу, масковкіє моє шанування п.___arifm IP: 77.122.35.--- 19.11.08 16:50
___arifm
Так оце я на завершення і хочу сказати - шиш вам в торбу, масковкіє таварісчі і ваші риг-анальниє підспівувачи! Ми все пам'ятаємо. І не дай вам Боже зневажити пам'ять мільйонів безневинних жертв!
|
![]() ![]()
Кортеж Тимошенко потрапив у аварію
Кредит на квартиру: тепер ще далі за межами реального
Правила політичної реклами
Гривня йде до 9?
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|