|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
За що б'ють під Жовтневою лікарнею IP: 77.91.152.--- 22.03.08 12:03
___yason
___Томаш
80985253031 IP: 77.122.134.--- 22.03.08 11:33
___Томаш
___yason Дякую за запрошення! Я, буду о 14. 00. прошу увійти на сайт ГР Закон і Справедливість і зв"язатися зі мною по телефону. www. zis.org.ua
IP: 77.91.152.--- 22.03.08 10:36
___yason
___Томаш___strategist, сьогоднi бiля Жовтневої лікарні о 14:00 будуть розгортатись цікаві подіїї.
Хто є з небайдужих в Киеві приходьте, іншим гарно дякуємо за морально-інформаційну підтримку. P.S. Запрошення є моєю особистою ініціативою, я не входжу в жодну з партій і не організатором акції. ПРОСТО ОСТОЧОРТІЛО ДИВИТИСЬ НА ДІЇЇ ОЛІГАРХОГОФРЕНІВ! IP: 77.122.134.--- 22.03.08 09:40
___Томаш
___strategist ___yason буду радий зустрічі з вами. Координати на сайті. Доречі, на сайті Ви маєте можливість вільно викладати свої матеріали, статті, обмеження відсутні.
IP: 77.122.134.--- 22.03.08 09:37
___Томаш
Я, впевнено заявляю, що царського життя не буде. В умовах неконтрольованості влади, яка себе відгородила від громадян недемократичними законами про вибори, про політичні партії, про обєднання громадян в Україні довго пануватиме олігархічне панування. Так, можна сидячи на дивані або на робочому місці лаяти владу, обзивати її непристойними словами, а потім говорити, а що я можу зробити, Ти можеш зробити, коли піднімеш свій зад з дивану і шукатимеш своїх однодумців, які обєднуються у силу громад.
IP: 77.122.134.--- 22.03.08 09:31
___Томаш
Інші віддають перевагу клацаню клавіатури на робочому місці, бо активність клацання у вихідні дні зменшується майже до нуля, ця когорта громадян чекає на місію або вона сама його у своїх мріях вимальовує. Крім того, вони вже вийшли раз на майдан підтримати створеного у своїх умах "місію", якими виявилися звичайні жуліки. Вони помилилися у "місії" бо чекали,що за них хтось зробить, а вони, як падишахи заживуть царським життям. Сьогодні на "місію" вони виставили жінку і знову чекають царського жит
IP: 77.122.134.--- 22.03.08 09:25
___Томаш
___strategist ___yason Шановні! Зверніть увагу, що із усієї когорти відписувачів лише нас троє виявили бажання перейтив практичне русло. Так, формуання політичної сили в умовах монополізації влади представниками олігархів не проста справа. Та, хто віддава владу, окрім Миколи ІІ, з легкістю, за неї потрібно боротися. Хтось опускає руки виправдовуючись, що на боротьбу потрібні кошти але незамислюється, що коли 1000 чол. в одному місці внисе у фонд по 50 грн достатнім фондом для початко боротьби
IP: 77.122.215.--- 21.03.08 22:02
___dubbha
Строят действительно на захоронениях, с территорий больниц трупы раньше далеко не возили. Тем более во время эпидемий. Спасибо УП, что наконец осветили проблему. Врачам нельзя бастовать, а милиции можно избивать врачей и журналистов. Похоже, Киев давно не огрызался.
В субботу, 22.03.2008 в 14:00 буду возле МВД на Богомольца, 10. IP: 77.122.215.--- 21.03.08 22:02
___dubbha
Кроме прочего отсюда хотят вынести и отделение скорой помощи при травмах глаза. Сколько будет ехать пострадавший с Правого Берега до отделения через мосты в диких пробках, похоже мало кого интересует. Видимо те, кто пытаются провернуть эту нехитрую схему, сами рассчитывают на платные скорые для патрициев. Это конкретное строительство - только первый кусок земли. В долгосрочной перспективе Больницу хотят убрать совсем - очень уж лакомый кусок.
IP: 77.122.215.--- 21.03.08 22:02
___dubbha
Я - киевлянин. Лично знаком с несколькими врачами Октябрьской. Больница стоит здесь 150 лет. Мне больно слышать, что "врачи не могут бастовать, потому что некому будет принимать пациентов". Все понимают, что так называемое "возвращение больнице исторического имени" - ничто иное, как первый шаг к уничтожению больницы: сначала из городской сделать районную, потом убрать поликлинику, закрыть стоматологию и постепенно вынести больницу на Левый Берег или вообще за город.
IP: 62.149.12.--- 21.03.08 15:12
___Koty
Все наведене було б абсолютно об'єктивним, ябби не одне "но" - професора, що сидить на камазі ви показали, а палатки блоку черновецького, які начебто пікетують будівництво - нє.
Це дуже смішно, коли представники блоку, який власне й видав дозвіл на будівництво, пікетують будмайданчик. Маразм. IP: 194.44.130.--- 21.03.08 14:35
___strategist
Ситуація зміниться, якщо при владі будуть люди з протилежними поглядами від сучасної еліти. Тоді й зміниться суспільство. А де цю взяти силу? Вона є, але політично неорганізована. В умовах політики як бізнес-проекту прийти їй до влади надзвичайно важко. фінансові монстри і незначна кількість мислячих людей її задавлять. Але без неї практично неможливо. Всі народні рухи в історії, які були позбавлені політичного лобі або лідерів, закінчувались невдало.
IP: 194.44.130.--- 21.03.08 14:20
___strategist
Сучасний Київ відзеркалює існуючі цінності і підходи . Безліч торгово-розважальних і офісних центрів, розваги - все для рядового споживача. Яка основна ціль - накопичення матеріальних благ. По чому оцінюють життєві досягнення людини - по розміру її багатства. Яка основна мета соціально-економічного ладу - максимальний прибуток понад усе і якомога швидше. Все, що виходить за межі цього сприймається як неповноцінне і висміюється. Фактично все купується і продається. Ринок.
IP: 194.44.130.--- 21.03.08 14:12
___strategist
21.03.08 12:52 ___yason
Впевнений, що чесні і порядні люди в Україні є. Думаю, є навіть і серед політиків, хоча дуже мало. Проблема у тому, що ці люди не затребувані суспільством. Вони є невигідні для системи. Для чого їй думаючі люди. Краще мати простих споживачів, які живуть одним днем і не перевантажують свій мозок різними побічними питаннями і пошуком істини, счправедливості. Адже чого доброго це може негативно вплинути на надприбутки певних сил. IP: 77.91.152.--- 21.03.08 12:52
___yason
___strategist
Щиро вдячний за поради, шкода що ними не можливо скористатись на користь громади, позаяк згадані і не згадані політсили приходять за для піару та погукати власні лозунги. А де взяти оту революційну силу з ідеологією та цінностями? Ви бачили в Україні чесних і не скурвлених політиків? Якщо Вам так пощастило, то щиро за Вас радий бо я такого не бачив! :) чесний та порядний політик в Україні - це ФАНТАСТИКА!!!! IP: 194.44.130.--- 21.03.08 12:21
___strategist
Чому ж. Я теж приєднався б. Але перебуваю зараз на відстані кілька сот км від столиці. І все ж я переконаний, що справжні зміни неможливі без приходу до влади нової революційної сили. Лише політична влада в руках осіб з відмінними від сучасних поглядами, ідеологією і цінностями забезпечить зміни системи. Спробуйте звернутися за підтримкою до певних політичних сил, груп, але не тих, що були чи перебувають при владі. Наприклад, Ліва ініціатива, братство, Свобода, неважливо яких. Перевірте їх.
IP: 77.91.152.--- 21.03.08 11:36
___yason
___Томаш
Дякую за розуміння! Буду радий приємному товариству. Шкода тільки, що окрім Вас більше ніхто не відреагував. Всі зайняті написанням розумних та об"єктивних коментарів, на які Губський і Куровський поклав з пробором!!! IP: 77.122.134.--- 21.03.08 07:38
___Томаш
___yason Погоджуюсь з вами, прикро, що прочитав ваш коментар вже сьогодні. Разом з тим, коли ініціатива залишилася можемо разом сходити, я згоден.
IP: 77.122.134.--- 21.03.08 07:36
___Томаш
___Пика Дякую, що відвідали сайт нашої організації. Правда Ви здивували, коли написали, що наш лідер є студентом. Ви праві, лише в тому, що він ним колись був і закінчив Львівський державний університет та Національний університет ім. Шевченко. Ще більш Ви здивували нас, коли прив"язали нам адвоката Кононова. Організація, яку було ініційовано адвокатом Радецьким створює покоління нового мислення. Ви мабуть п. Пика і є тією старою когортою, яка не бажає поступитися розумним громадянам, які є проф
IP: 195.254.142.--- 20.03.08 20:42
___IO95
20.03.08 11:01 ___Болт
Згоден щодо системності результату. Просто на практиці добитись системності набагато важче ніж усунення симптому в конкретному випадку. Хоча і його добити ой як важко. Так от, весь сморід влади вилазить саме тоді, коли ми добиваємо щось ДО КІНЦЯ. До цього політики довго говоритимуть, як вони це зроблять, киватимуть на безсистемність, відмазуватимуться необхідністю комплексних реформ... короче стандартні відмазки перед босом. Даєш результат! - тоді ти чогось вартий. IP: 195.254.142.--- 20.03.08 20:32
___IO95
20.03.08 11:06 ___666ш
Юнацький максималізм, постсовковий писемізм та інфантильність. 1) я не ніхто 2) я не писав, що всесильний 3) якщо всі будуть ставитись до політиків як я, тоді можливо ми швидше покращимо їх якість IP: 77.91.152.--- 20.03.08 19:05
___yason
to___kosty
Уважаемый провинциал! Не нужно ехать в столицу, выйди и прояви себя в своем городе! Уверен что даже в твоем гордом ауле ведется незаконное строительство! Не бзди в инете!, ПРОСТО ВЫЙДИ И ДОКАЖИ САМОМУ СЕБЕ ЧТО ТЫ ГРАЖДАНИН СВОЕЙ СТРАНЫ! IP: 193.254.234.--- 20.03.08 18:54
___kosty
yason:
А не жирновато ли будет ехать из других городов, чтобы решать киевлянам их проблемы? Или ты думаешь, что кроме Киева в Украине городов нет? Или что на УП одни киевляне? IP: 82.144.200.--- 20.03.08 17:04
___Masterboy
> Якщо так піде далі, не бачити їм мерства у Києві!!!!
Так а мэрства лже-пастору и юле не видать как своих ушей. Скандальная стройка с участием ее спонсора из Житлобуда - тому доказательство. Да и психбольному терминатору не отдадут голоса киевляне, которые видели как менты избивают тех, кого должны защищать. Юлю - в отставку ! IP: 77.122.228.--- 20.03.08 16:41
___Пика
20.03.08 16:37 ___Михайло_Архистратиг
С такими замашками на ник к психиатору по мании величия. Надо как-то интересоваться у врачей про свою глупость. IP: 82.144.198.--- 20.03.08 16:37
___Михайло_Архистратиг
Після Вінського це другий прокол БЮТу. Якщо так піде далі, не бачити їм мерства у Києві!!!!
IP: 217.24.169.--- 20.03.08 16:24
___Frontik
Действительно, действие стоит миллионов слов!
С уважением. IP: 77.91.152.--- 20.03.08 14:31
___yason
.......как хорошо черт побери сидя в уюте и тепле "натхненно" и авторитетно писать комменты на темы, ..не правда ли господа-товарищи и прочая либеральная сволочь! А слабо завершить писать гневные филлипинки и прочей бред о том какие негодяи управляют НАШЕЙ СТРАНОЙ и как мы их презираем, выключить комп, одется по теплее и ......придти, приехать к Октябрьской больнице и на деле доказать, хотя бы самому себе, что Ты чего-то стоишь в этой жизни!
P.S. буду на Шелковичной через 20минут IP: 77.122.228.--- 20.03.08 14:07
___Пика
20.03.08 13:54 ___Томаш
"___strategist ___Faktor, ___skeptik111, ___ЗРАДА Досить мислити, що хтось прийде і зробить, не шукайте на стороні лідера, станьте ним самі, ... Пропоную єднатися навколо ГР "закон і Справедливість" ГОСПОДИН СТУДЕНТ САМИ СЕБЕ ПРОТИВОРЕЧИТЕ!? ай ай ай Так и говорите о новом политпроекте с лицом студента Радецького и с кардиналом адвокатом Кононовым. А то опять: " желаете властвовать выбирайте нашего сукина сына". Люди уже ушли дальше чем политтехнологи IP: 77.122.134.--- 20.03.08 13:54
___Томаш
___strategist ___Faktor, ___skeptik111, ___ЗРАДА "Є одна проблема - хто змінить нинішню систему? Яка політична сила очолить перетворення?" Досить мислити, що хтось прийде і зробить, не шукайте на стороні лідера, станьте ним самі, кожен у своєму регіоні, що забезпечить створення тієї політичної сили, яка очолить перетворення. Пропоную єднатися навколо ГР "закон і Справедливість" На сайті організації є телефон за яким можете зв язатися з нами.
IP: 194.44.130.--- 20.03.08 13:49
___strategist
Потрібно думати і про те, що буде потім, після гіпотетичного успішного завершення виступу. Чи може нічого не зміниться по суті. А страх перед народом швидко пройде.
IP: 194.44.130.--- 20.03.08 13:45
___strategist
Є одна проблема - хто змінить нинішню систему? Яка політична сила очолить перетворення? Я за народні виступи, в тому числі стосовно даної проблеми. Хоча я не киянин, але мене непокоїть те, що робиться в Києві. Але без політичного лідера, який здатний взяти на себе весь тягар по наведенню порядку, народні виступи закінчаться лише локальним успіхом в кращому випадку. Наївно думати, що у когось раптом прокинеться совість і зміняться світоглядні цінності. Перетворення потрібні значно глибші.
IP: 77.47.128.--- 20.03.08 13:33
___again
It is really a shame that in such a historic place somebody is initiating the new building site! Look at europian cities - such situation is impossible in principle. It doesn't depend on who is the President, who is the prime-Minister, or who is siting in the Parliament. The main judge is His Majesty Low!! Otherwise there will the disturbancies at the streets and a lot of different crimes!
I am glad that mass media is reacting on this situation. Congratulations to Ukr. Pravda and to authors! IP: 77.122.134.--- 20.03.08 13:30
___Томаш
___Faktor, ___skeptik111, ___ЗРАДА настрій людей на боротьбу існує, неіснує тієї іскри з якої запалає вогонь. Цю іскру маємо зробити ми, звичайно коли ваші слова не розбігаються з ділом.
IP: 88.81.252.--- 20.03.08 13:25
___Faktor
В Киеве еще нет жестко настроенных на борьбу людей. Каждый думает ну где-то там что-то происходит, и не думает что сегодня там, а завтра возле твоего дома. Всем бы народом наказать незаконных строителей. А Куровскому можно посоветовать лишь присоединиться к депутату БЮТ Шепелеву, который расстраивает подобным образом полученные его женой в подарок участки на Панфиловцев. Пусть обособленно себе живут и варятся все на одной улице не мешая людям жить. Надо Губскому об этом написать - он их хозяин..
IP: 77.122.134.--- 20.03.08 12:55
___Томаш
___skeptik111, ___ЗРАДА та інші хто підтримує думку до народного повстання давайте переходьте від слів до практики. ГР "Закон і Справедливість" підтримує Вас.
IP: 82.144.200.--- 20.03.08 12:54
___Masterboy
___Пика
Твоя патронша - уголовный элемент. А ты - ее шестерка. Или просто - Машка)) IP: 213.159.247.--- 20.03.08 12:49
___skeptik111
20.03.08 11:38 ___ЗРАДА
корупція, рейдество - живуть лише на байдужості та перелякові людей! Яуби кияни вийшли на Шовковичну, як у 2004 на майдан, і просто змели тих горе "забудовників" разом з технікою і їх охоронцями, все б відразу припинилося. Это точно! Мы один раз вышли вместе на улицы и власть обос.сь от страха! Только мы почему-то решили, что мы уже все сделали, а дальше все пойдет само. А ни хрена! Если будем ждать, когда власть разберется с каждой стройкой, то будем жить в колодцах IP: 77.122.228.--- 20.03.08 12:44
___Пика
20.03.08 12:23 ___Masterboy
Что попал в точку. Хотел отмазать своих кумирчиков-паханов от крышевания тех старых прохиндеев, кто захватывал и захватывает Киевскую землю. Твои сосунки сначала в КПСС и комсомолелюдям мозги полоскали, а когда развалились стали первыми среди капиталистов, а на народ вылили грязь разборок по тому, что сами натворили. Теперь твоя номенклатурщина разводит всех на терках по земле. То вы патриоты, то вы их оппоненты. А на самом деле вечное дерьмо на плаву. IP: 77.122.134.--- 20.03.08 12:33
___Томаш
незадоволення з ситуацією в Києві не вийдуть. ГР "Закон і Справедливість" витсупить організатором блокування названих вами вулиць. Коли дійсно є мета досягнути вами запропонованого можете звязатися з нами за телефоном, який знаходиться на сайт ГР "Закон і Справедливість"
IP: 77.122.134.--- 20.03.08 12:30
___Томаш
Вибори Президента наближаються, а свій мер дає можливість безперебійно впливати на інші служби. Революції робляться в столицях, а не в переферіях. Саме тому Тимошенко потрібно свого мера, а проблеми незаконого виділення землі, правомірного будівництва - ці теми для неї нецікаві і стоять аж на останьому місці. ___ЗРАДА Ви говорите, що потрібно вийти гуртом давайте виходити, тільки як практика сідчить виходити хочуть лише за сплату 50-100 грн, навіть тут відписувачі, які висловлюють свої незадов
IP: 77.122.134.--- 20.03.08 12:24
___Томаш
___ЗРАДА Прошу непутати, коли говорите, що добралися до Черновецького так як Ви у жодному разі не маєте впливу на рішення ВРУ, яке було прийняте під тиском того ж БЮТ. Наведений приклад свідчить, що БЮТ має свої бізнес інтереси, а Ви їх не маєте, а тому лише були жертвою навіювання зі сторони БЮТ. Чому так? Знаходження Черновецького при владі не стало завадою отримати члену БЮТ протиправне рішення міської ради, виходить тут не в Черновецькому проблема, а глибше потрібно копати площадка столиці
IP: 82.144.200.--- 20.03.08 12:23
___Masterboy
___Пика
Пука, сожалею, но от Юлефилии еще не лечат в Павловской. Хотя если этот синдром станет более массовым (в чем я очень сомневаюсь), то, возможно, появятся и новые методы лечения. Давно научились эскалатором в метро пользоваться? IP: 77.122.228.--- 20.03.08 12:18
___Пика
20.03.08 12:05___Masterboy
Кроун - это друзья твоих кумиров. А вы падлюки как и ваша крыша - неумирающая номенклатура, ПРИВЫКЛИ СВОЕЙ ГРЯЗЬЮ ВСЕХ ВЫМАЗЫВАТЬ И ТЕМ ЗАПУТЫВАТЬ ЛЮДЕЙ. IP: 82.144.200.--- 20.03.08 12:05
___Masterboy
наконец-то УП разместила статью на эту тему.
БЮТовские прихвостни и спонсоры уничтожают Киев. Фирма Кроун (друзья Кырылэнка) на Березняковской решила посреди зеленой зоны возвести высотку. Омеля повыдавал Дозволы на застройку свободных зон Киева. Менты и охранники частных фирм калечили людей на Шелковичной,Березняковской,во дворе ул. Пушкина (территория детского садика), б-р Лепсе (когда девченку головой об асфальт).И теперь это быдло, которое называют терминатором решило дорваться до власти IP: 77.122.219.--- 20.03.08 12:03
___msh
Кто и когда выделял земельку Куровскому на строительство на Круглоуниверситетской и на Шелковичной, и на Стадионной площади, кстати?!! Сколько получает главный архитектор города и от кого за проекты торгово-развлекательных комплексов в исторической части города?!!Фамилии тех, кто подписывает разрешительную документацию - фамилии преступников, которые должны сидеть в тюрьме!! Эта свора уничтожает наш город! Может братец Куровский- второй будет мером Киева от БЮТ?
IP: 77.122.6.--- 20.03.08 11:57
___Marusia911
Справедливість переможе? - звучит как насмешка. Неужели Тимошенко так неразборчива в финансовых связях, что готова поступиться своей репутацией ради финансирования партии? Если она не может навести порядок у себя в партии и допускает незаконные действия однопартийцев, то как же ей можно доверить управление страной??? А вообще это дискредитация не только Тимошенко, но и всех бездельников у власти, что за нее держатся и боятся шевельнуться, чтобы не отвалиться от кормушки.
IP: 77.123.117.--- 20.03.08 11:56
___Nevemi
20.03.08 11:25 ____біда_від_розуму
2 ___strategist Шановний! Мінгегіонбуд, що очолюється РУХівцем Василем _уйбідою мав би це давно припинити (саме йому підпорядковані органи архбудінспекції). Питання: чому не припиняє? Відповідь: посадою дорожить. От вам і патріоти при владі ____________ Напроти офісу Руху - інше незаконне будівництво на вул. Гончара, 22. Рух в пролєтє. Не втрутився навіть коли просили його голову Тарасюка. Як на мене цим Народний Рух повністю дискредитований. Його про IP: 195.230.144.--- 20.03.08 11:48
___garik_11
Статью можно дополнить фамилией сидящего на грузовике:
"На ньому сидить академік міжнародної академії пульмонології, професор медицини Вадим Акімович Березовський)))" См. http://community.livejournal.com/saveoldkyiv/ IP: 194.44.130.--- 20.03.08 11:42
___strategist
20.03.08 11:25 ____біда_від_розуму
Я цілком згідний і в жодному разі не захищаю когось, як це Вам, можливо, могло здатись. Я не є прихильником жодної сучасних провідних елітних "партій". |
![]() ![]()
Кортеж Тимошенко потрапив у аварію
Кредит на квартиру: тепер ще далі за межами реального
Правила політичної реклами
Гривня йде до 9?
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|