|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 81.31.42.--- 17.03.08 06:49
___bndarenkn
Им есть что замаливать.. Но для справедливости необходимо предоставить молельни всем концессиям, а также воинствующим атеистам...А вообще-то церковь отделена от государства...
IP: 217.24.165.--- 14.03.08 10:29
___лоліта
кругозор, потрогай себе за які хочеш місця і зрозумій, що нічого на тобі немає, що ти зробив би сам, або що зробили би твої батьки!
Якщо твій бог те, про що ти натякаєш, то дивися щоб твій бог не "впав", бо і він не по твоїй волі функціонує ХАХОЛ! :) Себе ж вважаю УКРАЇНЦЕМ! Хай тебе Бог милує! IP: 81.30.169.--- 13.03.08 23:06
___nvgator
лоліта!!!! згубисебеабстінку - згубисебеабстінку - згубисебеабстінку
Регочу-аж-сцяти-хочу IP: 81.31.42.--- 13.03.08 15:59
___кругозор
ЛОЛИТА ЩОСЬ я невирю що ты вирыш в якогось *бога * що це таке и з чым його идять мени непонятно як можна вирыть якщо не бачыв яж хахол покы непощупаю то неповирю а ты не хахлушка бо тожеб хотилаб пощупать так що закрый свою хлеборезку ато нудно стае од твоеи мазни и непышы бильше з велыкои буквы *бог* бо вин тож саме складается з трех буков як и руськый *х,,,й*вин тоже бог у каждого хозяина и як жинку прыжмеш тоцему богови уже и чорт непомиша так що закрый свий лязг иды до попа нехай сповидае
IP: 217.24.165.--- 13.03.08 13:10
___лоліта
Проти нас вже багато віків воюють різні сили, які в кінцевому рахунку виходять з одного - антихристиянства. Сьогодні ми навіть не помічаємо, що самі руйнуємо себе, дозволяючи нашим дітям вчитися не споконвічним традиційним установкам, а ворожим - западним. Проти нас іде заздалегідь спланована інформаційна війна (окупація). Бжезинський, наприклад, сказав, що зараз єдиною перешкодою западу є Православіє. А подолати перешкоду можна розділивши нас. Тут треба дуже уважно відділяти зерна від плевел!
IP: 217.24.165.--- 13.03.08 11:50
___лоліта
Любий Runs, дякую Вам за цікавий екскурс в історію Церкви. Але я впевненний, що в цьому питанні неможливо розставити однозначно крапки, виходячи з Ваших доводів. Кращим суддею є час! Одне зрозуміло мені зараз чітко, що розкол і ділення на наших і не наших у питанні Віри на користь тільки її ворогам! Більше того, людей, які поширюють розкол у Церкві завжди вважали за Іуд і відлучали від Неї. Те що Ви описали треба розглядати на тлі інших подій у тій же Візантії і Константинополю.
IP: 194.44.241.--- 13.03.08 11:42
___Runs
В 1943 году Сталин вызвал в Кремль всех епископов РПЦ , еще остававшихся на свободе, и по результатам беседы между государством и церковью был подписан конкордат, остающийся нормой даже сегодня: лидеры церкви обязались никогда не критиковать политику правительства, а церковные институции и назначения иерархов становились подконтрольны государству.
IP: 194.44.241.--- 13.03.08 11:39
___Runs
в 1927 году митрополит Сергей вынужденно, под давлением властей, подписал декларацию о своей лояльности советскому государству. Никакого опровержения этой декларации пока так и нет. Группа церковных иерархов, запершись на одном из Соловецких островов в Северном Ледовитом океане, где была тюрьма, написала письмо с осуждением политики Сергия, однако они так и умерли в безвестности.
IP: 194.44.241.--- 13.03.08 11:36
___Runs
1686 року Константинопольський Патріарх Питирим, отримавши великий хабар від РПЦ погодився на підпорядкування Московській Патріархії Української Церкви, але через рік ( у 1687 р.) його саме за це було засуджено на Царгородському патріаршому соборі та позбавлено сану, це підпорядкування визнано актом хабарництва та СКАСОВАНО!!!
IP: 194.44.241.--- 13.03.08 11:34
___Runs
Історично Українська Православна Церква від Хрещення Руси-України була Митрополією Константинопольського Патріархату. Московська Патріархія незаконно відокремившись від Київської Митрополії у 1448 році , отримала визнання Константинопольського Патріархату лише у 1589 році, тобто через 141 рік!!!. У 1685 році Московська Патріархія звертається до Константинополя з проханням підпорядкувати їй Українську Церкву, але отримує відмову.
IP: 217.24.165.--- 13.03.08 09:02
___лоліта
"..переважна частина священників Московського Патріархату хоче втягнути Україну в нову імперію на чолі з Москвою. Сила силенна монахів УПЦ МП ненавидить все українське гірше диявола..."
Шановний georg! Я впевнений, що Ви помиляєтесь, даючи ці визначення. По-перше, такі факти Ви вряд чи зможете привести. По-друге, справжній монах може ненавидіти тільки гріх. Що стосується імперії, то не треба її плутати з СРСР. Бо ту імперію, яку зруйнували більшовики захищали віками наші пращури! IP: 80.91.178.--- 13.03.08 03:57
___ANTIBIOTIC
Громогласно поведай всему миру, кто и когда поступил с тобой неправедно и какое зло причинил тебе. Навечно пригвозди выродков рода человеческого к столбу позора и да постигнет их справедливое возмездие.
И ВОЗДАСТСЯ КАЖДОМУ ПО ДЕЛАМ ЕГО! IP: 77.120.129.--- 13.03.08 02:57
___Влад70
Маразм!!! В Раді сергіанські сектанти!!!
Треба взяти їх за фсбешну жопу та просто викинути! IP: 77.122.28.--- 12.03.08 23:10
___georg
Проблема виникла не через Бога і не через Церкву, а через те, що переважна частина священників Московського Патріархату хоче втягнути Україну в нову імперію на чолі з Москвою. Розуміє це Рибаков, чи ні, суті їх замислів не міняє. Сила силенна монахів УПЦ МП ненавидить все українське гірше диявола. І це факт.
IP: 217.24.165.--- 12.03.08 18:04
___лоліта
Для - Bit!
Если Вы уж так хотите мусульманских и иудейских праздников на государственном уровне, то приведите мне пожалуйста пример - чем же таким грандиозным эти самые конфесии здесь отметились?! Что они принесли такого значительного нашему народу, истории Украины, чтобы этим гордиться?... Это те верования, с носителями которых всегда сражались наши прадеды козаки - рыцари православия. А праздники их во многом имеют корнем унижение христиан: http://www.blagoslovenie.ru/client/New/137.htm IP: 217.24.165.--- 12.03.08 17:54
___лоліта
Bit :"автор правильно поднял вопрос про отделение церкви от государства - у нас большинство гос праздников есть церковные,притом православные - почему нет мусульманских,еврейских и каталических?"
А Вы, уважаемый, лучше повозмущайтесь почему это в Стамбуле Святую Софию в мечеть переделали, да и, вообще, христиан не празднуют. А ведь это столица Византийской империи (Константинополь), которая 1000 лет Православием существовала! Украина - это на 90% христианский народ!!! IP: 217.24.165.--- 12.03.08 17:48
___лоліта
Для крикливих коментів:"..В государстве, в котором плохая организация власти, безличие законов и правителя, обезличенных размножившимися от либерализма правами, я черпаю новою право — броситься по праву сильного и разнести все существующие порядки и установления, наложить руки на законы, перестроить все учреждение, и сделаться владыками тех, которые предоставили нам права своей силы, отказавшись от них добровольно, либерально..." http://libereya.ru/biblus/sion/nilus.htm
IP: 217.24.165.--- 12.03.08 17:42
___лоліта
Як би треба було відкрити ще одну курілку, або кімнаті відпочинку, то мабудь це нікого не збентежило би! А от коли народному обранцю треба мати місце вкрай необхідне для його безпосереднього досконалого виконання обов'язків, то тут обурення:((
Люди, Україна - це серце Православія, це корінь Святої Русі. Вона віками жила і багатіла цією Вірою. Не вже цей Храм може образити когось?! Бо коли нам нав'язують чужу віру і розбещення скрізь навколо, то тихо, а коли Рідне встає тоді не можем дати ради! IP: 217.24.165.--- 12.03.08 17:33
___лоліта
Слава Богу, що знайшлись люди, які зробили цю добру справу!!!
Там, де вирішується доля народу залежно від СОВІСТІ народних обранців(їх спілкування з Богом), обов'язково треба було мати таке місце! Не зрозуміла позиція автора, який наштовхує на спільне використання бувшої курилки і як синагоги, і як мінарета:(. Як що є потреба, я думаю, що представники цих конфесій зможуть знайти ще які-небудь приміщення! Бо не буває так, щоб у нареченої був через день різний законний чоловік. Бо це вже блуд! IP: 81.30.169.--- 12.03.08 16:22
___nvgator
ПАХАНАТ ВЕРХОВНОЙ З Р А Д И
IP: 81.30.169.--- 12.03.08 16:16
___nvgator
ПАХАНАТ ВЕРХОВНОЙ РАДИ
IP: 89.21.65.--- 12.03.08 15:21
___депутатськебидло
Філія церкви у цирку з клоунами.
Чи не тому ці клоуни пішли на цей безпрецендентний за безглуздістю шабаш, що були благословлені на це Московською філією? Виходить що присутність УПЦ МП у парламенті прямо сприяє його паралічу? А філію ФСБ ще не збираються відкривати у парламенті? Чи вона вже й так діє? IP: 194.44.242.--- 12.03.08 15:18
___Болтенко
М-да, а что такое суд Линча? Кто-нибудь знает?
IP: 213.160.136.--- 12.03.08 14:07
___Emotion
Немає слів ...
IP: 195.78.69.--- 12.03.08 12:50
___сухий
Коммуно-бандиты получили приказ из Кремля, теперь Московский патриархат будет у нас в каждом туалете.
IP: 193.43.95.--- 12.03.08 12:38
___Led_Zeppelin
11.03.08 22:59 ___niva
Згодний з Вами.Тільки без карнавалу,а по справжньому (по-французьки)... IP: 194.187.108.--- 12.03.08 12:37
___euge
Коментар:
1. Парламентський комітет не може визначати чи було порушення Конституції, чи ні. Це повноваження Конституційного суду. 2. Якщо дуже кортить "дати змогу іншим конфесіям відправляти служби" - хай відкривають свої храми/каплиці і т.д., бо за канонічними правилами це не можливо зробити в одному приміщенні. 3. Люди, схаменіться, не пішіть того паскудства, що ви пишите. Це ваші душі і ви, поки живі можете робити, що завгодно. Але ви живите для того, щоб вмерти. Пом'ятайте про це. IP: 194.187.108.--- 12.03.08 12:30
___euge
Текст коментаря набирайте тут
IP: 85.159.2.--- 12.03.08 12:19
___amk
Неужели кто-то всерьез думает, что там храм, а не "явочная квартира"? :о(
IP: 77.122.73.--- 12.03.08 12:10
___Владіс
Але найцікавіше, що потрапити в цей храм може лише той небагаточисельний і "обраний" люд, який має посвідчення або тимчасові перепустки. Клас! До храму за перепусткою! Прекрасно! Що на це скажуть Святі отці. А як на це відреагує Ватикан і Константинопіль?
Багато званих, та мало обраних. Чи як? Вибачте за богохульство...Усім депутата індульгенцію виписати за підписом спікера :-) IP: 62.221.51.--- 12.03.08 11:50
___LH
Ха, Ха, Ха ! Філія церкви в домі розпусти!!! Супер! Яке точне порівняння! Краще не скажеш!
IP: 62.221.51.--- 12.03.08 11:48
___LH
Фарс, просо фарс! Святі та божі наші депутати! Хоть на голове себе ту церковь построй - точно, спасение не куришь!
А вообще это возмутительно и просто скандал! В стране, где церковь отделена от государства, в здании парлмамента прилепили церковь. Я б на месте крымских татар мечеть потребовала! А синагога чем хуже! IP: 77.244.33.--- 12.03.08 11:29
___DON_VOVAN_
Полный пиздец (((
IP: 83.218.236.--- 12.03.08 11:23
___МейнКун
Один умнный высказал следущую мысль - " ...За деньги можно купить религию но не спасение". Но постольку умственный и духовный потенциал большинства нардепов из ВР находится на уровне их подошв то он ,видимо, считают , что им можно откупиться и от Всевышнего (в любой форме).
IP: 77.122.117.--- 12.03.08 11:04
___Лисий_чорт
12.03.08 10:43 ___parabelum
Це все одно що відкрити філіал церкви в домі розпусти. Не красиво якось це виглядає... Согласен с Вами. Но, как говорится: по-свински, но зато здОрово ( видимо так думают депутаты) IP: 77.109.36.--- 12.03.08 11:03
___Jessica777
11.03.08 17:04 ___зеро
Пі...дєц!Так і назвіться Верховна Рада України при Думі Россії. БРАВО! ПРОПОНУЮ ТЕРМІНОВО: 1. Відкрити філію ФСБ РФ при ВР. 2. Відкрити філію ГРУ РФ при ВР. 3. У всіх кабінетах депутатів ВР від ПР і КПУ розвісити портрети Путина і Медведа. 4. У СП створити посаду уповноваженого Газпрома при Президентові України. 5. Вважати за доцільне після гімну України, за проханням окремих т.зв. "народних депутатів" , співати гімн РФ (СРСР, хто не знає слів російського гімну). МЛИН IP: 77.87.152.--- 12.03.08 10:43
___parabelum
Виглядає вульгарно і циннічно. Уявляю як депутат щойно вкравши з бюджету пару мільйонів іде відмолювати цей гріх щоб після цього спокійно із* чистою душею* шукати де б ще грошенят вкрасти .
Це все одно що відкрити філіал церкви в домі розпусти. Не красиво якось це виглядає... IP: 195.234.132.--- 12.03.08 10:37
___Rim
еще б комнату для отпевания грехов соорудили. мало ли что в жизни случается.
IP: 85.159.2.--- 12.03.08 10:35
___amk
Как правильно заметили уже - для переговоров с "богом из кремля"..
Сначала курилка (где еще люди откровенничают?), потом (наверное недоглядели) кабинет нардепа от БЮТ, а потом нашли таки выход - храм МП. Надо б Наливайченку проверить эту "странную квартиру" на предмет средств съема и передачи информации, да и вообще - установить скрытое наружное наблюдение, кто туда ходит и как часто. Может что интересное выяснится? Но только чтоб все по закону оформленно! :о) IP: 195.138.83.--- 12.03.08 10:31
___Ігор-плюс
Им там не храм нужен, а санпропускник и кабинет психиатра!
IP: 77.122.117.--- 12.03.08 10:25
___Дотошный
...И отныне нарекать заседания Верховной Рады Великим Собором, спикера - архиепископом, а замов его - архимандритами. Каждое заседание Великого Собора (ВР) начинать с молебня за процветание Украины. Обеденный перерыв называть трапезой.
Обязать всех прихожан (депутатов) в строгости соблюдать все церковные посты. И да очиститятся души их и помыслы от скверны...Аминь... IP: 81.24.208.--- 12.03.08 10:18
___statesman
Що за ... безлад у тих стінах твориться? Хіба віруючій людині в Києві церков мало? Ми їх туди працювати посадили, а не гріхи замолювати Вона, мабуть, грішать проти свого народу і не виходячи зі стін спокутують
IP: 81.31.42.--- 12.03.08 10:10
___кругозор
люды добри а давайте видклычымо депутатив поголовно мы що их выбыралы богу молыця чы може законы пысаты и щоб воны робылы ,Н ЕХАЙ ЗАМОЛЮЮТЬ СВОИ ГРИХЫ В ЦЕРКВИ иза свий щет таке прымищення коштуе немалых грошей може наша РАДА здаеться в аренду хотив бы выкупыть для киоска буду псавтыри продаваты идругу дребидень для церквы синагогы и прочих религий цеж треба так розлинытысь що даже в церкву нехочуть ходыты негодныкы вшыю их з ВЕРХОВНОИ РАДЫ и в церкву це ВАТИКАНА робота тама вси концесии спеты
IP: 81.30.169.--- 12.03.08 10:05
___nvgator
Вопрос.
В связи с тем, что в Верх.Раде уже есть молельная комната и купа нар.депов, желающих там помолиться, то может стоит обнести все то здание высоченным забором и объявить заведение МОНАСТЫРЕМ, а тех нар.депов, соответственно, монахами? Кстати, а на роль святого мученника вполне потянет, к примеру, "мандрівник" Колян-паровоз ...:) IP: 77.122.117.--- 12.03.08 09:58
___Великий_Шаман_с_Алтая
Федорыч, обращаюсь к тебе, как человеку понятийному. Образумь своих пацанов. Не надо церкви в парламенте. Ваши боги привыкли к комфорту. Духи, в которых мы верим, живут скромно, как и подобает верховным существам. Я же тебе объяснял. когда ты ко мне на Алтай приезжал. Или может та комнатушка для других целей предназначена? Может там не только ладану вдохнуть можно, а чего поторчистее, да еще и порошку понюхать? Грех это...
IP: 213.227.203.--- 12.03.08 09:39
___Діак
Гнила відрижка зрадника Мороза ще смердітиме не один раз. Пам'ятай зрадник небезпечніший за десяток ворогів
IP: 213.154.208.--- 12.03.08 09:26
___Bit
автор правильно поднял вопрос про отделение церкви от государства - у нас большинство гос праздников есть церковные,притом православные - почему нет мусульманских,еврейских и каталических?
разве нет дат чисто государственных? оставить 3 праздника и баста - новый год,день конституции и день независимости а попов московских в шею гнать из ВР - а то нашлись привилегированная вера IP: 212.90.160.--- 12.03.08 09:08
___Карина2
Для Адоная. Говоришь, МП филиал СФБ? А ты хорошо поройся в истории создания якобы национальной КП - тот же КГБ у верхушки да епископат из геев, которых легче контролировать
IP: 80.255.74.--- 12.03.08 09:06
___АБМ
Всіх на палю
IP: 213.231.2.--- 12.03.08 07:38
___чирінок
це ж яке нахабство попів московських пропускають в верховну раду..перепустку виписали..я особисто голосував за свободу..впевнений що пан тягнибок молодець. галичанин такого дійства ніколи недопустив..звертаюсь до півдня і сходу ви що хлопці сліпі чи хворі кого ви присилаєте на київ. тих хто нищить все українське..татуйованих яниковичів. вся європа сміється в них жодного клієнта такого нема..жидомоскалів потрібно я вам кажу потопити в дніпрі..
|
![]() ![]()
Кортеж Тимошенко потрапив у аварію
Кредит на квартиру: тепер ще далі за межами реального
Правила політичної реклами
Гривня йде до 9?
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|