|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Про зло "партійних" конституцій 20.05.08 15:16
___sevryuk
Віктор Борківський написав статтю для Конституції.ua
"Чому безпартійний українець не може стати депутатом?" http://constitution.net.ua//index.php?option=com_content&task=view&id=402&Itemid=1 19.05.08 20:42
___Віталій_У
Конституція - це головний закон держави і тому не дивно, що всі політичні сили так зацікавилися нею, адже за допомогою "своєї Конституції" можна почуватися доволі впевнено, так як це планує Тимошенко розробивши свою Конституцію, яка буде надавати їй таких приорітетних повноваже, що жодей із премєрів світу не мав такого, щось подібне на встановлення тоталітарного режиму. Але в Конституції, яку вона пропонує немає нічого що б покращувало життя народу, а лише зменшення його значення, нажаль.
19.05.08 13:44
___terrapin
Ни хрена не получится ни у тех, ни у других - ни у Юща, ни у БЮТ.
Ни в одной стране мира Конституция не разрабатывалась и не принималась отдельно президентом или отдельно какой-то партией. То есть, в Конго, конечно, принималась, но мы же вряд ли стремимся в Конго ? Может лучше бы предложили какой-то механизм, чтобы согласовать позиции по ключевым вопросам. Ну, хотя бы путем конституционных дебатов, вот так - http://www.lvdenisyuk.com.ua/node/294 19.05.08 12:39
___777888
Юристи спеціально впроваджуть протиречиві статті у законах, щоб постійно отримувати хабарі з обох сторін судових засідань
19.05.08 12:05
___Vova
В конституційній вакханалії все насправді дуже просто, якщо подивитись через призму того, що політики в нас думають виключнь за свої інтереси.
ТОМУ КОНСТИТУЦІЮ ВСІ ВОНИ БУДУТЬ ПИСАТИ ТІЛЬКИ ДЛЯ СЕБЕ, а не для добра держави. амінь 19.05.08 09:01
___NELLI
19.05.08 01:34 ___НЛО
Функциональная безграмотность, к сожалению. Налоговая - это исполнительная власть. Дурь иногда лучше не показівать. Увас Балога виноват, что в городе Н. коровы понизили удои. Если вы с таким упорством пишете свои творения о том, о чем не имеете ни малейшего представления, то ... Хотя фантастика нынче в моде, что вы с завидным упорством здесь демонстрируете. 19.05.08 01:34
___НЛО
18.05.08 13:06 ___NELLI
Жаль, что налоговая не хочет установить, сколько из нашего кармана продолжает красть переместившаяся в КМ ТПУ А все потому, что у балогана нет мозгов - хотели сделать как удобнее директорам воровать, а получилось как всегда - подвели их под кабмин и налоговую. Еще раз должен указать на то, что если начальник дурак, то бандерлогов все равно надо учить, иначе если не шаблі получаются, то не будем пальцами показывать. Пока - до осени. 18.05.08 23:49
___SIM
"У чудовій жіночій зачісці, яка так личить Юлії Володимирівні, заплетені цілих три гілки влади: законодавча, виконавча і судова."
Аффтар, посмотрите на причёску гаранта. Сколько там уже сейчас веток? Намного больше, чем у Премьера. И ему всё мало. А ведь Премьера назначает большинство всенародно избранного парламента. 18.05.08 23:20
___SIM
"Депутати мають відстоювати особисте розуміння національних інтересів"
...а если они понимают неправильно по мнению Гаранта, то он их распустит. И при этом ни за что не отвечает. А КС запугаем или заблокируем. Если есть "сдержки" - значит, один может блокировать другого. Значит, война. Все предложения сводятся к одному: у кого будет больше возможностей в войне. А надо, чтобы все ОТВЕЧАЛИ за свои "сдержки". Недоверие - на референдум. Кто проиграл - в отставку. 18.05.08 23:00
___SIM
"його заздалегідь обмежували в правах, позбавляючи країну перспективи швидкого проведення перезрілих реформ"
Реформатор, блин. Следующий его "неотложный" законопроект - снести памятники коммунистической эпохи и ввести уголовную ответственность за отрицание голодомора. Перед этим был тоже неотложный "Про засади відродження та розвитку козацтва в Україні". Смотрят, видишь, на памятники, и казаков мало - вот реформы и буксуют... А в ВТО и без него бы вступили - все были за. 18.05.08 22:25
___INIK
Люди! Все сюда - http://www.sevastopol.su/
Голосуем против Лужкова. До сегодняшнего дня он проигрывал в голосовании, но видно Россия мобилизировалась. Не отдадим Лужкову Украинскую землю! 18.05.08 19:08
___NELLI
18.05.08 18:57 ___Стен1
Я вам задала конкретный вопрос, а вы, не зная, что ответить, сразу перешли на личность. Не умеете дискутировать, не лезьте, пока не развивили свое мышление до нужного уровня. Подоражание лекарств (а у меня сейчас в семье больной человек) обусловлено именно накруткой на знаменитых откатах при так называеміх тендерах., которые благополучно переехали под крышу КМ. Самый большой мужской порок - ГЛУПОСТЬ, которую вы с завидным упорством постоянно демонстрируете. 18.05.08 18:57
___Стен1
Нелли подменяет один вопрос другим: "какого цвета стоп-кран в самолёте?" "Сколько золота в сундуке, что зарыт под Вашим домом?" Был сундук и есть стоп-кран в самолёте - это неважно. Но у Нелли тяжёлая форма зависти бабы к женщине - красивой и талантливой. Но дело не в женщине: страх перед талантом - присуще бездарям с узким кругозором и закрытой психологией личности. Целая революция 1917 года возникла на тяжёлой зависти к богатым и образованным людям.
Станислав Овчаренко www.svetiteni.com.ua 18.05.08 13:06
___NELLI
Жаль, что налоговая не хочет установить, сколько из нашего кармана продолжает красть переместившаяся в КМ ТПУ. Ихвати болтать. Не учи тому, что не умеешь сам. Имею в виду думать.
18.05.08 12:42
___НЛО
18.05.08 12:26 ___krabat
То якого біса було одне шило міняти на мило, стільки про це компостувати мізки? Не турбота про бюджетні кошти, явно, а турбувалися про те, шоб часом частина вкрадених не потрапила до каси БЮТ чи КПУ. Я вибачаюся, мені вже обридли пустопорожні балачки, ці ваші пальцем роблені шила і К. Ми з вами добре розуміємо, чим усе в рідній державі пахне, і до чого призвела зрада гарнта. Тому прощавайте. Сідаю дописувати книгу. Хандра минула.Зустрінемося восени. Удачі в нелегкій 18.05.08 12:26
___krabat
18.05.08 12:11 ___НЛО
"Налоговая установила, что житель Львовской области..." А був би проведений тендер "налоговая" би встановила що гроші в результаті проведеного тендеру були використані за прямим призначенням,але втрачені через банкруцтво підприємства-виконавця.В результаті крутелик-директор звичайно не отримав би 2.8 млн...а отримав би 2.52 млн плюс різницю у 280 тис отримав би "помічник-рішала" із ТП 18.05.08 12:11
___НЛО
Повтор
17.05.08 22:07 ___NELLI Налоговая установила, что житель Львовской области, занимая должность директора одного из предприятий, совершил разворовывание средств из государственного бюджета на общую сумму 2,8 миллиона гривен, которые были легализованы путем перечисления предприятиям с признаками фиктивности для дальнейшего овладения этими средствами. http://24.ua/news/show/id/44023.htm Читать надо.Думать. И не повторять как попугай за балоганом и гарантом. 18.05.08 11:42
___NELLI
18.05.08 10:02 ___Стен1
Ответьте мне без лозунгов. Зачем вся КОРРУПЦИОННАЯ ТПУ была перетащена в КМ? http://www.me.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=116995&cat_id=116916 http://www.grivna.eu/?cat=news&id=1143579240&print=1 18.05.08 11:17
___Roman-RO
17.05.08 23:36 ___НЛО
17.05.08 23:01 ___Roman-RO Если бы небыло разницы, то все орудия -от СМИ до РНБО не били бы в одну цель. Считайте. Это Вы так хотите видеть. Как по мне, то в СМИ подпевальщиков БЮТ более чем достаточно, по крайней мере пропорционально полученному БЮТ на прошлых выборах проценту голосов, если не больше. Возьмем хотя бы процент проБЮТовских статей в УП для примера. 18.05.08 10:25
___Антошка
Простите, что вмешиваюсь в спор мудрецов. По-моему, вся соль в сказанном dok-1 - прежде всего, нужно добиться выполнения существующих законов ВСЕМИ ... И категорически нельзя допускать принятия Конституции или даже изменений к отдельным статьям её парламентом - потому что каждые пару лет Основной Закон будет меняться (до диаметрально противоположного) в зависимости от того, кто выиграет выборы. Члены конституционной ассамблеи должны избираться на выборах по регионам, а не назначаться кем-либо.
18.05.08 10:02
___Стен1
Очень просто: наступает момент, когда монополисты тормозят страну. Во Франции 1848 года была буржуазная революция против "короля банкиров" Луи-Филиппа. Получается, что новое поколение буржуазии и рабочие были против монополистов - банкиров и желдор. магнатов. Так что история повторяется. Результат режима Кучмы - дорогущий дом его дочери в Лондоне и Пинчук. Ющенко хочет законсервировать олигархию против народ. капитализма. И самому стать олигархом.
Станислав Овчаренко www.svetiteni.com.ua 18.05.08 09:17
___клопідогрель
права з усіх конституцій світу. Ось така ... малята.
Автору респект. 18.05.08 09:13
___клопідогрель
ий баласт. Цінності не переписуються - вони виборюються і пишуться кров"ю (без будь якого пафоса) Всі ці слова про права і свободи лежать мертвим вантажем на папері. Це лише говорить про те, що носіями цінностей є не паперові носії і навіть не електронні, а носіями цінностей є людська свідомість. Носійство цінностей підтверджується вчинками. І скільки б ми не переписували надбання західної цівілізації, нічого з цього не буде. Так само як Зімбабве не стане Німеччиною, якщо перепише всі своди і
18.05.08 09:06
___клопідогрель
"Це було лише одне довге речення. Сотні, а може й тисячі ще довших речень виходять з під пера українських законодавців та нормотворців. Але на відміну від словника, написані вони так, що кожен, якщо це йому буде вигідно, може прочитати їх по своєму. На правах автора".
Я би продовжив цю тему. Проблема нашого суспільства і конституціоналістів полягає не лише в довільному тлумачені. Наші громадяни не відчувають вагу тих цінностей, котрі переписані з інших конституцій - це для них звичайний словесн 18.05.08 08:48
___NELLI
17.05.08 23:09 ___НЛО
Пример повторений высказываний Балоги? Не люблю болтунов. 17.05.08 23:36
___НЛО
17.05.08 23:01 ___Roman-RO
Если бы небыло разницы, то все орудия -от СМИ до РНБО не били бы в одну цель. Считайте. 17.05.08 23:21
___doc-71
Шановні юлефоби і ющенкофіли,ющенкофоби і юлефіли!
Про що суперечка?Чим вас не задовільняє існуюча Конституція? Невже не зрозуміло,що ваші кумири,так само ,як ПР і КП,вищі за всякі закони і конституції?! Невже не зрозуміло,що спочатку потрібно добитись дотримання норм існуючої Конституції і законів,а потім,при потребі,її вдосконаллювати?! Через поправки,винесені на референдум,як у Штатах. 17.05.08 23:09
___НЛО
17.05.08 22:07 ___NELLI
Налоговая установила, что житель Львовской области, занимая должность директора одного из предприятий, совершил разворовывание средств из государственного бюджета на общую сумму 2,8 миллиона гривен, которые были легализованы путем перечисления предприятиям с признаками фиктивности для дальнейшего овладения этими средствами. http://24.ua/news/show/id/44023.htm Читать надо.Думать. И не повторять как попугай за балоганом и гарантом. 17.05.08 23:01
___Roman-RO
17.05.08 20:08 ___НЛО
17.05.08 19:24 ___Roman-RO Я согласен, разницы между олигархами нет, но балоган у них на подкормке, в руках и на службе. А олигархи ЮВТ у нее в руках. В этом вся разница. Вы, наверно, родственник или ближайший соратник ЮВТ, если точно знаете, кто в БЮТ у кого в руках. Но пусть и так - какая мне разница, раз я не олигарх, как конкретно организована данная олигархическая группировка?! -Не вижу ни в одной пользы Украине! - "Не бачу ніякої різниці! Навіщо платити більше? 17.05.08 22:07
___NELLI
Та ще стоп розвитку сільского господарства. Каліф на час, або тимчасовий правитель. А що людина, яка приймає участь у тендерах не є людиною? Це вже смішно. Чому якесь НЛО пише про те, про що навіть гадки не має, окрім того, що пишуть агітки БЮТ. Без доказів, без фактів вішають локшину на вуха.
17.05.08 21:48
___НЛО
17.05.08 21:20 ___NELLI
Мне некогда. Читай, говори с людьми, а не с доктором и дядей. Вот, например, контрабанда - стоп, милион народа обижен, сверхдоходы исчезли - и чиновники, и мытари, и крутые, и политики. И все тебе лапшу будут вешать, и найдут на кого пальцами показывать, и письма гневные писать - ну как ваш балоган по газу и т.д. Думай. А от сказок о krabat уволь. 17.05.08 21:20
___NELLI
17.05.08 20:19 ___НЛО
А що мені рубити. Було у нас цікаве парі з родичем,який мав справу з ТПУ.Але навіть він не міг повірити, що уся корупція тепер перенесена до КМ.Першоджерела-велика сила.Сьогодні гарно розповів- всі, хто працював у ТПУ, посіли під дахом КМ.Парі виграла, а за БЮТ більше голосувати не буде, бо йому не до вподоби прикрите гарними фразами шахрайство. krabat, наскіфлькі я зрозуміла не проживає у Києві. Та і жінка в нього може бути ревнива. Не давайте нікому безглуздих порад 17.05.08 20:19
___НЛО
17.05.08 20:10 ___NELLI
Жаль, времени нет. Ну не рубите вы. Зайлите к krabat в свободное время, он объяснит. Детство. 17.05.08 20:10
___NELLI
17.05.08 18:41 ___val_lav
Здатність відрізняти правду від брехні заснована на фактах. Де знаходиться Яценко, у якій фракції? Для чого його туди взяли? Це факт Ціни на ліки, за час уряду Тимошенко виросли як мінімум на 30% а то і більше. А вони закоуповуються по тендерам. Це для роздуму. Спочатку дерібан був суспільний - всі 5 фракцій, потім залишились комі з БЮТ.Підтвердження - голоси комі по спільному голосуванні. Ніхто задарсма не голосує. Подивіться заяви Тимошенко.Ви нам те, а ми вам це 17.05.08 20:08
___НЛО
17.05.08 19:24 ___Roman-RO
А вы посмотрите на разницу в действих и бездействии, тогда может быть поймете, кто действует на чью пользу. Если считаете, что действия янеков, балогана и гаранта на пользу Украине, то можете считать меня продажным - чего от вас после этого ожидать. Я согласен, разницы между олигархами нет, но балоган у них на подкормке, в руках и на службе. А олигархи ЮВТ у нее в руках. В этом вся разница. 17.05.08 20:04
___NELLI
17.05.08 19:07 ___НЛО
Не пишіть про те, чого не знаєте. Мабуть тому, що було дуже добре рада розігнала ТПУ. Нема логіки, шановний. Мозок інколи включайте, бо агітпроп не спасає від мусору у голові. 17.05.08 19:24
___Roman-RO
17.05.08 18:51 ___val_lav
Тому вони фінансують той потік бруду, що ллється на ЮВТ А продажних ЗМІ у нас достатньо, а журналістів, неміряно. Конечно, враги вредят, чего от них ждать. Но также льется поток восхвалений от продажных журналюг, купленных БЮТовцами. Любая партия может сказать подобное.И не вижу особой разницы между олигархами ПР и олигархами БЮТ. И не верю, что какие-нибудь индейцы племени Сио могут действовать на пользу Украины, ведь даже не все украинцы действуют на эту пользу. 17.05.08 19:07
___НЛО
17.05.08 17:48 ___NELLI
Усанаторії, де була нещодавно, лікар розповідав, що таке тендери та як витягують гроші. Лікар до введення тендерів крав, скільки міг. Згадайте історії в Укрзалізниці або закупівлі Нафтоназом непотрібного застарілого обладнання на дві сотні мільйонів баксів. Тендери одним не дали красти, то в законі почали цупити інші. Було б добре, якби ви мали трохи розуму, аби аналізувати слова і дії. Я думаю, саме це є лейтмотивом вашої поведінки у чаті - щось ляпнути, і втекти. 17.05.08 18:51
___val_lav
Roman-RO
не скористалась своїм становещем. Зрозуміло, що йому дивно що вона цього не зробила і тому вважає її невдахою. Це менталітет накопичувачів грошей і його не змінити. Але це підтверджує що Тимошенко не інтегрована в олігархічні структури і діє без врахування їх інтересів. Чим наносить їм значну шкоду у вигляді втрати надприбутків. Тому вони фінансують той потік бруду, що ллється на ЮВТ А продажних ЗМІ у нас достатньо, а журналістів, неміряно. 17.05.08 18:47
___val_lav
Roman-RO
Ви не можете піднятись вище примітивного рівня, який міряє все в грошах. Люди у яких вони є престиж і владу часто ставлять вище від примітивного накопичення. Це рівень Ахметова, Януковича і подібних їм. Згадайте, що Головатий готовий був продати все і вся заради того щоб стати суддею в Євросуді. А Тимошенко не потрібно красти, їй достатньо "виставити" свою "політичну вагу" на продаж і гроші потечуть рікою. Перегляньте статтю Коломойського, де він називає Тимошенко невдахою, тому що 17.05.08 18:41
___val_lav
_NELLI
По чому Ви розрізняєте, хто чесний, а хто ні. По публікаціях в ЗМІ? То це не аргумент. А хто був ініціатором тієї ТПУ, Тимошенко?. А чому ТПУ працювала коли був Янукович і наш гарант мовчав. Ще Янукович якось пообіціяв розібратись, а потім виявилось що ініціаторами закону була Богатирьова і Сушко. І що корупційні схеми почались тільки при Тимошенко?. Вибачте, але Ви нездатні відділяти правду від брехні. Хтось крикнув "держи злодія" а Ви кидаєтесь ловити невідомо кого. 17.05.08 17:48
___NELLI
17.05.08 17:33 ___val_lav
Поясніть мені, чому для переходу до чесної роботи, треба використовувати нечесних людей? Згадаєму одіозну ТПУ та пана Яценко-головнго конструктора корупційниїх схем. Усанаторії, де була нещодавно, головний лікар розповідав, що таке тендери та як витягують гроші. Отож ВР скопом ліквідувала. Яценко, Тепер посідає у мінекономіки. Очолює комітет щодо госзакупівель. http://www.me.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=116995&cat_id=116916 Пустили козу до капусти 17.05.08 17:43
___Roman-RO
17.05.08 17:28 ___val_lav
Спасибо, все понял - ЭТО ПРОСТО ЛЮБОВЬ! 17.05.08 17:33 ___val_lav виконує якісь вказівки з москви(що є взагалі нісенітницею поширюваною для дебілів) вона просто домовилась би з всіма олігархами Зачем договариваться, если можно стать суперолигархом? А кто тут вообще говорил про какую-то МОСКВУ? 17.05.08 17:33
___val_lav
Ті обіцянки, яка вона давала своїм виборцям примушують її діяти саме в інтересах України, а не олігархів. І це обєктивний процес. Вона перейшла точку, за якою неможливе повернення до примітивного дерибану. Визнання на міжнародному рівні дає значно більше ніж просто гроші. Зрозумійте, якби вона хотіла просто красти, чи виконує якісь вказівки з москви(що є взагалі нісенітницею поширюваною для дебілів) вона просто домовилась би з всіма олігархами. І не було б подібної ситуації.
17.05.08 17:28
___val_lav
_Roman-RO
Из чего это Вы сделали такой вывод? Как она может действовать в интересах Украины если она сама даже не украинка? Що можливо сказати людині, яка пише подібні нісенітниці. Якщо згадати історію, то полковник Ніс видав потаємний хід до Батурина. А він був українцем. Я вже пояснив, що бувають ситуації в яких , незалежно від національності, люди діють на благо свої країни. Хочу пояснити, що Тимошенко вийшла на міжнародний рівень. Визнання на тому рівні дає значно більше ніж просто гро 17.05.08 17:14
___НЛО
17.05.08 16:59 ___Seva1964
Спасибо, видимо, ценят. В остальном - в нашей то бытности и самый идеальный вариант не пройдет, кто бы и где его не писал. Будет нечто - вопрос торгов, соглашений, кидалова и т.д. между главными и закулисными. В 2004, выступая перед нами, гарант сказал, что страна не станет демократической, если не будет построено гражданское общество. Гражданское обшество начинается с общественного телевидения. Первое, что я сделаю - первый украинский... и т.д. ... Сдел. И делает. 17.05.08 17:12
___Roman-RO
17.05.08 16:34 ___val_lav
Я не є фанатиком Тимошенко, але чітко розумію, що так склались обставини, що Тимошенко обєктивно діє в інтересах України(свідомо чи вимушено). Из чего это Вы сделали такой вывод? Как она может действовать в интересах Украины если она сама даже не украинка? Только не сравнивать с другими. Вот Гарант наш скорее не действует, чем действует. Впрочем, вопрос тоже в чьих интересах. Но давайте про Юлю. 17.05.08 16:59
___Seva1964
17.05.08 16:10 ___НЛО
Сегодня в Украине одна "концепция". Это бардак. С другой стороны, причины этого бардака выражены в явной форме и, следовательно, их можно устранить. Но, ИМХО, только таким способом, как полностью автономная от внешнего мира работа специалистов в области конституционного права. А плоды "трудов" от сп, бют, кпу и пр априори преследуют устранение только части причин. P.S. Поздравляю с двойничкОМ. Правда, особых проблем с идентификацией не предвидится ;-) 17.05.08 16:34
___val_lav
Я не є фанатиком Тимошенко, але чітко розумію, що так склались обставини, що Тимошенко обєктивно діє в інтересах України(свідомо чи вимушено). А наш гарант, маючи достатньо часу, щоб вжити дій для відміни внесених змін до Конституції у 2004, спокійно споглядав на них. Мабуть йому підказали, що то не так і погано, він зможе шкодити будь-якому уряду, не відповідаючи за це. Я був прихильником президентської форми правління, але дивлячись на дії нашого гаранта, тепер вважаю, що це погано
17.05.08 16:27
___val_lav
Lilja
А автор дійсно пише правду! Адже конституція від Тимошенко передбачає встановлення Тоталітарного режиму, як це було в СРСР Це безпардонна брехня. У наших можновладців будь-яка спроба призвати їх до відповідальності викликає гвалт про тоталітаризм. Вони звикли відкрито грабувати, купляти суди, закон для них не діє. І зрозуміло, чітко виписана відповідальність їм не подобається, а ті хто не розуміє відмінностей між тоталітаризмом по своїй тупості їм "підспівують", а може за гроші |
![]() ![]()
Юлія Тимошенко ходить у сукнях-"дублерках". Фото
Апологія Ющенка, Або чотири роки потому
Гаманець чи життя - перші дні з новими штрафами
Нацбанк залишиться без резервів
Тінь "ширки" |
|
Наші партнери: Blox.ua
|
![]() |
©2000-2008 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|