|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Юлії Тимошенко не вистачило часу IP: 83.143.239.--- 18.06.08 11:22
___Ахумаразда
Ох і люблять у нас обливати грязюкою Юлю. Що говорить про деяку нестачу розуму у тих, хто це робить. Юлі нічого приписувати собі заслуги, бо вони в неї є на самому ділі. Адже саме її Кабінет дійсно бореться з інфляцією, якій дав хід Янукович, гроші, якими, як кажуть вона з користю для людей розпорядиться теж не з повітря з'являться тощо. А щодо ставлення до Президента, то Юля розуміє, що добрі стосунки з ним добре вплинуть на ефективність політики.
IP: 83.170.236.--- 18.06.08 06:08
___МГТУ
Ющенко - ПРезидент Хаосу, Гарант Корупції, "Кришеватель" Олігархів (і мріє, щоб Олігархи його "покришували").
А, головне, Ющенко - "правитель слабый и коварный" Сказав би хто таке на Майдані - не повірили б. Зате зараз чітко зрозуміло, що головний зрадник Майдану - це Ющенко:-( IP: 89.252.29.--- 17.06.08 19:53
___pavlik_1
17.06.08 18:31 ___10_негритят
100% IP: 83.170.251.--- 17.06.08 18:59
___Seva1964
17.06.08 18:31 ___10_негритят
Извините за неверный вывод. ИМХО, ДВА раза по полгода Украина таки выдержала. Третий раз - нет. IP: 212.109.37.--- 17.06.08 18:31
___10_негритят
___Seva1964
"Дрейфуете на айсберге к тёплому болотцу по имени йуля? Удачного плавания." :) Нет. Но если Украина выдержала полгода Тимошенко-премьера, то переживет и Тимошенко-президента. Что поделаешь - демократия. Я за нее голосовать не буду, но с решением большинства соглашусь. Даже интересно сколько нужно будет времени, чтобы ее стали поносить те кто сегодня восхищается. IP: 212.109.37.--- 17.06.08 18:28
___10_негритят
__globu
"ображати немічними, можуть лише ті, в кого він відсутній" Очень самокритично с Вашей стороны! Я ведь только вставил Вашу цитату, где Вы называете немічним одного из известных политиков :) IP: 77.121.113.--- 17.06.08 16:18
___bahar
"Согласна с мужеством Тимошенко. Но плюнуть и сидеть в оппозиции легче всего. Надо что-то и для людей делать. Она всегда выбирает себе трудный путь. Не о себе думает, а о народе своем..."
ГЕНІАЛЬНО! Оце електорат... Ну невже ж у нас переважна більшість таких людей? Гірко... IP: 81.31.42.--- 17.06.08 16:09
___світ
Тимошенко дуже сильний і розумний політик і тому вона сама, на відміну від багатьох "мужиків " в політиці приймає рішення. І чому ви думаєте, що прорахувавши шанси 2009 вона сама не стимулює і не прискорює процес змін. Друге з думок автора виходить, що влітку взагалі не потрібно влади бо традиційно спостерігається дефляція це твердження на мою думку хибне, а збір урожаю, а курортний сезон, що тягнуть за собою ріст палива і все. Тому автор хоче наперед знівелювати роботу уря
IP: 83.170.251.--- 17.06.08 15:36
___Seva1964
17.06.08 12:57 ___10_негритят: "Поряд з тим у Тимошенко залишаються добрі шанси."
--- Дрейфуете на айсберге к тёплому болотцу по имени йуля? Удачного плавания. IP: 193.110.17.--- 17.06.08 15:17
___olenkaSymu
Тимошенко не часу невистачило, а однодумців в питанні покращення життя в країні. Всі переймаються особистими благати та кріслами. Якщоб команді Тимошенко давали можливість працювати та втілювати програми в життя, кожен громадянин вже відчув покращення свого життя. Хоча в цих складних умовах, вже є позитивні зрушення - і ощадбанки, пенсії, соц.програми і.т.д.
IP: 89.252.29.--- 17.06.08 15:15
___pavlik_1
Законы не выполняет никто!И в этом прежде всего ,"заслуга" гаранта,он должен был начать и всех останавливать.Самое обидное,что смотря наверх ,и другиечиновники и руководители госпредприятий тоже не стремятся замечать законы.
IP: 212.42.88.--- 17.06.08 15:15
___kabyki
Ця стаття - хороший знак, тому що бояться Тимошенко. Люди, які беспардонно оформляють такі компанії, як Venko, на дівчат "зеленого" віку, які не можуть второпати, як додаткові надходження до бюджету можна витратити на соціальні потреби держави, звісно бояться Тимошенко. Очевидний факт: автор засмучений чи ображений за діючого Президента, з яким ніхто не йде домовлятися, якого можуть обійти шляхом голосування у ВР. Нічого не вдієш, ім’я завжди іде попереду кожного з нас. А Президента - і поготів
IP: 193.109.145.--- 17.06.08 14:57
___сторонній2
Немає нічого смішнішого від Януковича у ролі законотворця. Народ вже бачив, як "Проффесор" пише і виконує закони. Кинути тінь підозри у змові ПР та БЮТ вигідно тільки Президенту, рейтинг якого катастрофічно падає. Досить жалюгідними виглядають потуги автора применшити зусилля уряду Тимошенко. Чомусь такої критики не звучало на адресу уряду Януковича, який хвалився дутим ВВП. А твердити, що інвестиційну привабливість України створив саме попередній уряд, - не тільки смішно, а й парадоксально.
IP: 80.252.254.--- 17.06.08 14:52
___epf
На мой взгляд, ошибка ЮВТ состоит в том, что не были представлены в ВР "план действий правительства или то, что называлось "Прорыв", а так же изменения в бюджет. И то и другое могло и должно было быть сделано с письменными условиями их выполнения.Это и принятие необходимых законов и кадровые изменения, и др. Тогда у "заклятых" друзей не было бы повода говорить о том, что КМ этого не имеет.
Мяч был бы на половине поля балогана и им бы пришлось оправдываться, а не ЮВТ, IP: 194.44.195.--- 17.06.08 14:41
___яфет
"17.06.08 14:31___paparaciy
шо стосується обєднання людей і політичних сил для голосування за певні закони чи поправки - вважаю добрим знаком. Можливо, нарешті, наша країна перетвориться від тієї де голосують бо всі червоні чи сині, на ту де голосують "за", бо це правильно і вигідно для країни." Дав би Бог. Одного не розумію, чому такі тверезі і очевидні думки, як Ваша не стають превалюючими в цій країні? IP: 193.200.175.--- 17.06.08 14:36
___paparaciy
Сценарій президента - змінити основний документ, а потім домовитись колуарно про переобрання Ющенка Богом чи божком країни. Ні БЮТ ні ПР, ні самообороні цього не треба, адже всі розуміють, що ющенко багато зробив на власній пасіці, і тепер варто іти на пенсію, а мед йому завозитимуть, або показуватимуть через решітку. Досить. Цій країні потрібен сильний закон, який дасть змогу жити нормально, думаю, що люди, які нині нгаписали доповнення і зміни тим самим підсилили його, а не знищили, як хо ЮЩ
IP: 193.200.175.--- 17.06.08 14:31
___paparaciy
шо стосується обєднання людей і політичних сил для голосування за певні закони чи поправки - вважаю добрим знаком. Можливо, нарешті, наша країна перетвориться від тієї де голосують бо всі червоні чи сині, на ту де голосують "за", бо це правильно і вигідно для країни.
IP: 193.200.175.--- 17.06.08 14:29
___paparaciy
Тимошенко і переговірникам від Партії регіонів вдалося створити єдиний проект змін до Конституції. - створили пакет змін? І слава Богу, Добре, шо хоч хтось розуміє, шо паплюжити закон не можна, і конституцію, яка є кращою в Європі не треба знищувати, а додати зміни. Я проти переписування і заміни основного документу страни
IP: 193.200.175.--- 17.06.08 14:27
___paparaciy
тимошенко - це людина, на яку валять всьо шо можна, і обвали і підняття цін. А тепер ще хочуть звалити урожай, так ніби то всьо погано... Ви ще скажіть, шо покращення платоспроможності населення, яке буде теж погано.. і знову валіть на ЮТ.
IP: 77.222.137.--- 17.06.08 14:21
___ВВКУРовець
14:02 ___10_негритят
Логіка автора та Ваша алогічна. За вашою логікою виходить, що Юля співпрацює з Медведчуком. Хоча насправді з ним контактує ПР. Приписуючи Медведчука Юлі і маючи на увазі його минуле, переслідується намагання вдарити по авторитету БЮТу. А якщо говорити про майбутнє країни, то я тільки вітаю те, щоб до конституційного процесу були залучені найкращі юристи в області конституційного права. Згаданий "герой", на мій погляд , до таких не відноситься IP: 89.252.29.--- 17.06.08 14:14
___pavlik_1
17.06.08 14:08 ___nona-flash
Конституція та зміни до неї - це іполітична стратегія. Чого,Чого??? вона спочатку протипарламентської,тепер за,пізніше знову може бути проти,не творіть ідеалів IP: 89.252.29.--- 17.06.08 14:10
___pavlik_1
17.06.08 14:03 ___globu
Так чого вона не розробила цей план? Ну виконувати б його не допомагав Президент.Це я розумію, але створити шлях для себе і своєї команди тай зрештою для країни була зобоі язана.... IP: 195.189.44.--- 17.06.08 14:08
___nona-flash
Тимошенко - один з найвідповідальніших політиків України. Кращого прем єра нам годі чекати, поки виросте й доросте! те, що їй постійно ставлять палиці в колеса - не дивно - ті, хто сам не вміє працювати, постійно заважають іншим. Юля виведе країну на європейський рівень з Ющенком чи без нього. Конституція та зміни до неї - це іполітична стратегія. Це всімрозумним людям ясно. переформатування головного закону залежитеми від політичної необхідності цих змін, щоб вчасно й доречно. юля все зробить!
IP: 193.108.128.--- 17.06.08 14:07
___вовалдо
зрозуміє.
Шановний авторе! Щодо прогнозованого Вами нульового рівня інфляції влітку через небувалий розмір врожаю, який. Нагадаю - яким буде врожай - це теж прогноз. тому говорити про це зараз, це гадати на каві. Вартість пального зростатиме у світі, навіть рекордний за вашими словами врожай, не зменшить на них світові ціни. З цим ми маємо рахуватися. Лише зусилля уряду, допоможуть нам по мірі можливостей пом’якшити удар по гаманцях. Ось це треба записувати на рахунок Тимошенко. Якби ж лише окремі керівники по областях не виконували прямі вказівки Балоги й не саботували заходи щодо зниження цін, тоді можна було б розраховувати на певний економічний успіх. Але допоки ми будемо радіти, що в кума горить хата, нічого доброго не буде. IP: 93.73.136.--- 17.06.08 14:03
___globu
17.06.08 13:54 ___10_негритят
Не треба розводити безглузду демагогію, немічність нинішнього і наступного, ніяк між собою не повязані! То ж ваш здоровий глузд, дуже храмає! Але не дивно, ображати немічними, можуть лише ті, в кого він відсутній. 17.06.08 13:51 ___pavlik_1 Перехожого та мужика без штанів, ніщо між собою не повязує! Президент та премер, повинні працювати злагоджено, до чого весь час і закликає Юля! Де ваша логіка? IP: 212.109.37.--- 17.06.08 14:02
___10_негритят
___ВВКУРовець
"Якщо Клюєв стверджує, що Медведчук на дружніх засадах допомагав йому в роботі над проектом Конституції, то причому тут Юля до Медведчука? Де логіка?" Логіка в тому, що проект спільний між ПР та БЮТ, а Медведчук допомагає його розробляти, тому фактично БЮТ з ним співпрацює. І що Вас так турбує? Якщо з Медведчука можна отримати користь для майбутнього країни, чому цього не зробити? Адже обвинувачення на його адресу так і залишились обвинуваченнями! Якщо вже звернутись до логіки :) IP: 193.108.128.--- 17.06.08 14:01
___вовалдо
Прогнози річ не вдячна. А факти висмоктані з пальця. Як журналіст скажу, що матеріал достаньо сирий і незрозумілий. Про Ющенка взагалі можна забути. Дещо ерудиції - римляни цвях у колесі, який допомогав гальмувати, називали тормоз. Ось зараз цю функцію виконує наш вельмишановний Президент. В ЗІКу його назвали ще влучніше - трипільський пасічник. Але мова не про нього. Його альтер его - пан Балога. І ліва, і права нога й рука. Решти у Президента не відібрати. Катя думаю підтвердить. Шукати звязок між тимошенко і януковичем справа не вдячна. Жодна жінка не ахоче сексу з чоловіком, якщо він їй не подобається. Янукович, як чоловік, нікого цікавити не може. Люда, думаю, підтвердить. Політик з нього теж слабенький. Щось типу Поплавського на естраді. Голосу немає, зато яка підтанцьовка. Прагнення Україну перетворити на парламенську республіку існує давно. А з таким Президентом за це варто голосувати усім, що піднімається. БЮТ же має бажання стабілізувати ситуацію в країні. І якщо народ бажає цього сам собі, він це ч
IP: 212.109.37.--- 17.06.08 13:54
___10_негритят
___globu
Спробуйте дотримуватись здорового глузду: якщо Вам "немічний гарант" "не дає втілити", то Ви, даруйте, ще більш немічний. А навіщо змінювати немічного на більш немічного? ;) IP: 89.252.29.--- 17.06.08 13:51
___pavlik_1
17.06.08 13:45 ___globu
По Вашей логике за отсутствие штанов на мужике ,любого прохожего можна обвинить в домогательстве?!! IP: 212.109.37.--- 17.06.08 13:50
___10_негритят
___Motrya
"Показати усій країні, як Ющенко з Ахметовим напару прибрали" Всі наші політ лідери немало прибрали, Тимошенко не виключення. Але якщо говорити про Тимошенко як майбутнього президента, то потрібна сильна опозиція, інакше, як на мене вона просто почне розправлятися зі своїми конкурентами, звинувачуючи їх у чому прийдеться. А узурпації влади в одних руках, як результат, я не хочу. Я не ідеаліст, і не вірю що ЮВТ комусь зробить гарне життя, якщо її жорстко не контролювати. IP: 87.118.105.--- 17.06.08 13:48
___Duzer
Согласен, Тимошенко сеет вокруг себя только хаос и разруху не беспокоясь о интересах Украины, и ситуации в стране. ЮТ сначала по 1000 грн. раздала, а потом цены подняла, вроде и глаза людям замылила, но и при своих осталась, и это продожается до сих пор, от Юли исходит только голый популизм и пиар.
IP: 93.73.136.--- 17.06.08 13:45
___globu
17.06.08 13:39 ___pavlik_1
Мы могли бы говорить о выполнении или не выполнении,если бы сразу был сформирован четкий план действий Кабмина и утвержденный ВР.Но поскольку такого нет Украна идет к хаосу,каждая из финансово-олигархических групп идет со своим планом(уж там-то он точно есть) Та хіба ж з таким немічним гарантом, можна виконувати чіткий план?! Він же не дає втілити жодних необхідних заходів, зарубує все на корню, одразу призупиняє укази! IP: 89.252.29.--- 17.06.08 13:39
___pavlik_1
Мы могли бы говорить о выполнении или не выполнении,если бы сразу был сформирован четкий план действий Кабмина и утвержденный ВР.Но поскольку такого нет Украна идет к хаосу,каждая из финансово-олигархических групп идет со своим планом(уж там-то он точно есть)
IP: 77.222.137.--- 17.06.08 13:35
___ВВКУРовець
Щось Ви, дядьку Чивокуня, тут наплутали та й нас усіх намагаєтеся збити з пантелику.
Якщо Клюєв стверджує, що Медведчук на дружніх засадах допомагав йому в роботі над проектом Конституції, то причому тут Юля до Медведчука? Де логіка? Надайте документальні підтвердження співпраці Юлі з цим пройдисвітом. Примітивна "заказуха". IP: 194.30.168.--- 17.06.08 13:27
___Motrya
Насправді Тимошенко часу ВИСТАЧИЛО для того, щоб: 1. Довести, що політики можуть виконувати свої передвиборчі обіцянки (виплата заощаджень, виплати дітям війни, виплати при народженні дитини...), 2. Показати усій країні, як Ющенко з Ахметовим напару прибрали до рук шельф у Чорному морі. 3. У часній приватизації, як то було з "Криворіжсталлю", не зацікавленні півпарламенту й вся Адміністрація президента разом з гарантом Конституції, який й досі усіляко намагається утримати головою ФДМ Семенюк...
IP: 212.109.37.--- 17.06.08 12:57
___10_негритят
___vov_t
"Вона моглаби зробити набагато більше для людей, якби..." могла! "...якби не палки в колеса з боку Серетаріату" якби ще вона була розумніша за секретаріат, або чимось краща, то не було б проблем... Її палки були б ефективнішими. Насправді Юля багато втратила дорогоцінного часу доки боролась з Черновецьким та Семенюк ще й безрезультатно. Семенюк звичайно знімуть, вона нікому не потрібна, але час втрачений. Поряд з тим у Тимошенко залишаються добрі шанси. IP: 193.110.17.--- 17.06.08 12:56
___olenkaSymu
Виходить, що лише Тимошенко потрібна нормальна конституція та зміни на краще в державі. І тому ми всі спостерігаємо таку ситуацію. Підтримайте Тимошенко і ми зможемо жити краще.
IP: 194.44.195.--- 17.06.08 12:45
___яфет
"1-ше Івана 3:18 Діточки, любімо не словом, ані язиком, але ділом та правдою!
1-ше Івана 5:17 Усяка неправда то гріх. Та є гріх не на смерть.18 Ми знаємо, що кожен, хто народився від Бога, не грішить, бо хто народився від Бога, той себе береже, і лукавий його не торкається. 1-ше Iвана 4:12 Бога не бачив ніколи ніхто. Коли один одного любимо, то Бог в нас пробуває, а любов Його в нас удосконалилась." IP: 85.223.198.--- 17.06.08 12:44
___Танита
Тимошенко все правильно делает, другим свойственно сомневаться - ей нет. Именно за это ее и уважают, и ей доверяют. А статья - некорректная. Такое впечатление, что Тимошенко все себе "приписывает". И дефляция - это не ее заслуга, а сезонная особенность, ...и деньги она от приватизации возьмет, людям отдаст - а себе припишет... Ну бред!.. А кто же еще это все делает, если не она и ее правительство?!.
IP: 78.152.186.--- 17.06.08 12:43
___самурай1
К счастью, единственный нормальный мужик в нашей стрне, который отвечает за свои слова конкрентыми делами на баго людей - это Тимошенко!!!! Поэтому, какой бы ни была Конституция, то если она будет руководить станой, Укранина только выиграет!!!!
IP: 93.73.136.--- 17.06.08 12:32
___тепер
17.06.08 11:30 ___Наталья
17.06.08 11:21 ___тепер КУЧМА НЕ БРЕХАВ,бо казав,не знає,що будуєє КУЧМА НЕ РОЗЧАРОВУВАВ-бо не стояв на МАйДАНІ зі своїми обіцянками. Не стояти на майдані, не має ніякого звязку до розчаровування, можна і сидячи в кріслі це робити! А що стосується, казати, не знає, що будує, то це вже повна нісенітниця, за це відповідапьність з президента не знімається! IP: 78.152.186.--- 17.06.08 12:32
___самурай1
Текст коментаря набирайте тут
IP: 85.223.198.--- 17.06.08 12:26
___Томми
Тимошенко единственная из всех сегодняшних политиков достойна стать президентом. Ни Ющенко с его зарвавшимися личніми амбициями, ни полуграмотній "проФФесор" Янукович, ни колхозник Литвин - не способні сделать и десятой части того, что сейчас делает Тимошенко. Они ей и в подметки не годятся. Их удел - ставить палки в колеса и захлебіваться собственной желчью.
Юля вперед, Украина с тобой! IP: 83.170.250.--- 17.06.08 11:49
___Seva1964
17.06.08 11:05 ___aramzec: "Юля мужественная женщина."
--- Тоже заметили, что уже начала потихоньку сбривать усики под носиком? Ничего не поделать. Генам лапашу на уши вешать бесполезно. IP: 212.1.108.--- 17.06.08 11:38
___vov_t
Конституцію дійсно час змінювати і Тимошенко як ніхто інший це розуміє, адже вся робота кабміну блокується а рахунок використання Балогою суперечностей у нашому законодавстві. Вона моглаби зробити набагато більше для людей, якби не палки в колеса з боку Серетаріату.
IP: 212.115.225.--- 17.06.08 11:30
___Наталья
17.06.08 11:21 ___тепер
КУЧМА НЕ БРЕХАВ,бо казав,не знає,що будуєє КУЧМА НЕ РОЗЧАРОВУВАВ-бо не стояв на МАйДАНІ зі своїми обіцянками. 17.06.08 11:09 ___epf повністю правий . IP: 80.252.254.--- 17.06.08 11:27
___epf
17.06.08 11:12 ___kosmodrom
" А пустая болтовня, которую так любит Ющенко, - это задача оппозиции." Так ведь он и есть в оппозиции. И КМ и ВР да и всему украинскому народу. 17.06.08 11:15 ___axel_tУкраїнські президенти завжди любили знущатися над своїм народом і країною. І" Правильно. Плохо то, что сначала это делается по недомыслию ( и тут бы выучиться ), а потом сознательно, а это - преступление. " IP: 93.73.136.--- 17.06.08 11:21
___тепер
Про Ющенка, якщо він і далі буде продовжувати вести політику у такому ж самому руслі, спогади залишаться гірші, ніж про Кучму!!
IP: 193.238.110.--- 17.06.08 11:18
___Lisichka
И сомнений не было, что Ющенко- Кучма2. и методы такие же.
IP: 93.73.136.--- 17.06.08 11:18
___globu
17.06.08 11:12 ___kosmodrom
Президенту нужно обеднять страну не Мыстецькым Арсеналом, а ежедневными рапортами о экономических успехах и борьбой с коррупцией. А пустая болтовня, которую так любит Ющенко, - это задача оппозиции. Він чомусь вирішив, що рапортувати перед ним та народом тільки Тимошенко повинна, а він буде тільки укази призупиняти та критику наводити! |
![]() ![]()
Зірковий колгосп для Тимошенко
Тимошенко "освободила" Интер
Побитый "Мерседес" премьера пытаются "повесить" на стоматолога?
Юлія Тимошенко пішла за голосами на село
З життя прокурорської еліти: маєток Олександра Медведька
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|