|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 77.122.65.--- 05.09.08 14:17
___airdolph
02.09.08 21:46 ___Sergii
+ за качественный анализ! UA теряла (не приобретала) суверенитет в условиях внешней угрозы для RU.( И так будет и дальше ещё 1000лет %-)) Необходим был театр военных действий и ресурсы. Поэтому третий и реальный вариант : в) оставаться авторитетной мудрой соседкой и уводить RU от конфликтов с "дурбелаками", которые разводят её на ресурсы. Тогда в нашей независимости будут видеть полезность для себя и RU, и Запад. У US буфер океан, а мы между NATO и RU, БЕЗ-нереал! IP: 89.105.254.--- 04.09.08 01:17
___KES
Автору статьи Респект!
IP: 194.44.164.--- 03.09.08 14:54
___gvp
Режим Саака конечно же очень проблемный. Но введением международных миротворческих сил в Грузию вполне может привести к наведению вполне приемлемого порядка. А вот Россия показала ,что может включить силовой вариант при любом удобном случае. Ни лояльность Украинского правительства ни продажность наших политиков не являются гарантией безопасности. Поэтому вступление в НАТО и решительность в защите национальных интересов Украине не помешают. А добрососедские отношения с РФ надо поддерживать.
IP: 213.154.220.--- 03.09.08 13:36
___3аВолю
Автору +1
Сайту +1 что опубликовали статью (честно говоря не думал, что "правда" может на такое пойти, и результат видно по комментариям "свидомых"). Надеюсь что сайт и дальше будет более объективно смотреть в мир. Думаю лучше всего публиковать статьи с более, чем одной стороной взгляда. А оппонентам, советую держать себя в рамках приличия, если хотите быть похожими на человека разумного. IP: 212.111.194.--- 03.09.08 12:32
____Противник
03.09.08 11:53 ___R___
критично оцінювати деякі дії М.С. ,але поки це не на часі...Не знав що в нас так багато патріотів Осудить убийство мирных жителей, обстрел спящего города Градами - на это у вас никогда нет времени! Не считайте патриотами себе подобных. А наш гАрант знал об обстреле за 2 дня? (ICТV, Свобода слова) Фюрера (зацените фото) и ему подобных псевдопатриотов - под суд! IP: 88.81.236.--- 03.09.08 12:12
___Украинка-2
Мені, рабові, байдуже, хто є мій власник
Була б людина добра Знищу хазяїна, сам стану хазяїном Проте досі не розумію рабів, які мріють загинути у розвагах своїх власників ХХІ століття!!! Навіть китайці економікой зайнялися А ці наче діти малі у війнушку Гладіатори ху...ві (вибачте на доброму слові) Саак минулим роком також цирк з військовим парадом влаштовував І цей туди ж А як Чапаєв попереду на ліхом скакунє очько нє жєлєзноє Постукайтесь добренько об стінку лобом може попустить IP: 88.81.236.--- 03.09.08 12:11
___Украинка-2
Мені, рабові, байдуже, хто є мій власник
Була б людина добра Знищу хазяїна, сам стану хазяїном Проте досі не розумію рабів, які мріють загинути у розвагах своїх власників ХХІ століття!!! Навіть китайці економікой зайнялися А ці наче діти малі у війнушку Гладіатори ху...ві (вибачте на доброму слові) Саак минулим роком також цирк з військовим парадом влаштовував І цей туди ж А як Чапаєв попереду на ліхом скакунє очько нє жєлєзноє Постукайтесь добренько об стінку лобом може попустить IP: 212.86.252.--- 03.09.08 11:53
___R___
Автору: МИ будем підтримувати Саакашвілі,бо коней на переправі не міняють! Україна і Гр зараз на переправі,розсваримося втопимося усі. Може після війни ми почнемо критично оцінювати деякі дії М.С. ,але поки це не на часі... P.S.Не знав що в нас так багато патріотів. Слава Україні...
IP: 195.85.219.--- 03.09.08 09:17
___Ковальов
Auspice, коли .Україна віддала ядерну зброю, потрібно було активно розробляти ПРО І виступити з заявою, що країни які не мають ядерну зброю - мають право на власну ПРО.
І це справедливо: мати щит, не маючи меча. А тепер, треба розробляти високоточну зброю універсального використання. Це дешевше і корисніше. І більш дієво діє на потенційного агресора. Мати пагане ПРО краще ніж не мати нічого. Бо з часом все вдосконавлюється. Фахівці мають роботу. А на нуль скільки не множ - буде нуль. IP: 195.85.219.--- 03.09.08 09:03
___Ковальов
"Обстріл Цхінвалі "Градами": то де гектари міської території, переорані реактивними снарядами?" ___sergm.
Дійсно, автор - ДЕ? А вибрали Саакашвіллі не демократично? І що було робити Грузії? Напиши, мудрий автор. Віддати теріторії, як Румунія Сталіну? Чи існують ідіоти грузини, які виступають за відокремлення від Грузії частин їх теріторій? Назовіть, будь-ласка поіменно. Автор демонструє типовий малоросіянський мазохізм. І переносить його на інші держави (ну звичайно крім росії).. IP: 77.121.194.--- 03.09.08 08:42
___Ё
У автора маразм.
"Вскоре грузинский президент, столкнувшись с неоднозначной реакцией Запада, инициировал выборы с участием "разоблаченных московских наймитов" – и украинские поклонники снова похвалили его за демократизм…" Президент призначає власні перевибори, щоб довести свою підтримку суспільством! Що в цьому може бути поганого? Ні один із наших тролів-президентів на таке не здатен наввіть близько! IP: 77.121.194.--- 03.09.08 08:35
___Ё
"Лишь у Анатолия Гриценко хватило решимости публично осудить приказ Саакашвили о силовой операции в Южной Осетии и обстрел Цхинвали из "Градов"
Гриценко сказав, що засуджує удар градами про Цхінвалі, якщо такий був. ЯКЩО. Бо удару градів по Цхінвалі не було, що ясно кожному хто бачив фоти з Цхінвалі. IP: 81.31.42.--- 03.09.08 00:45
___Корець
Готові голосувати за Ющенка. Бо: є повсякдені проблеми, які не можуть і ніколи не вирішать ні пасічник, ні авантюристка з косою, ні тупорилий зек (газ, ціна на бензин, сало, м'ясо, ковбаса, корупція, сварки в Верховній хаті....) а є історичний момент коли треба надавати підсрачників москалям тай пару копняків доморощеним сраколизам, які за підтримку в боротьбі за булаву державу продадуть і нас з вами. Я Ющу вже все пробачив. І ще раз переконався що лише йому треба Україна.
IP: 81.31.42.--- 03.09.08 00:40
___Корець
Готові голосувати за Ющенка. Бо: є повсякдені проблеми, які не можуть і ніколи не вирішать ні пасічник, ні авантюристка з косою, ні тупорилий зек (газ, ціна на бензин, сало, м'ясо, ковбаса, корупція, сварки в Верховній хаті....) а є історичний момент коли треба надавати підсрачників москалям тай пару копняків доморощеним сраколизам, які за підтримку в боротьбі за булаву державу продадуть і нас з вами. Я Ющу вже все пробачив. І ще раз переконався що лише йому треба Україна.
IP: 77.109.39.--- 03.09.08 00:15
___zieg
22:56 ___Sergii
А небыло бы линии Манергейма, была бы Карело-Финнская СССР или как минимум уже имелись ЦК компартии Финнляндии и правительство, готовые войти в Хельсински вслед за "освободителями", естественно по просьбе угнетенного пролетариата. Фины доказали что они будут сражаться с агрессором, поэтому планы СССР не осуществились. IP: 81.31.42.--- 02.09.08 23:32
___Auspice
А я чітко і відверто виробив таку лінію стратегічної оборони: У випадку агресії із боку Москви проти України або її держав-союзниць (а це визначатимемо ми самі - агресія то або іграшки) 5 ракет "земля-земля" нехай навіть із 200 наявних, рознесуть Лубянку - 1, Кремль-2, Мазолей - 2. І все. І кожного чекіста - поза законом. Настане спокій і в самій Росії, і навколо неї. А, ще можна не поскупитися щодо Останкінської Вежі - як символ тотальної брехні.
IP: 194.187.131.--- 02.09.08 22:56
___Sergii
___уграїнец
Пример с линией Маннергейма не совсем удачный. .. Три с половиной месяца и все... И это при технологиях 30-х. Существенной ошибкой генерала Маннергейма было и последующее вступление в войну на стороне фашистской Германии. Фины не только не освободили захваченные СССР финские земли но и дополнительно потеряли район Печенги. Для Сталина болотистая Финляндия особой ценности не имела. Не было у финов Крыма... IP: 77.121.183.--- 02.09.08 22:31
___Леонід_Київ
Заробив, заробив!
Від Юлі гостинець... Респект, респект. Плюс 30 срібників... IP: 81.31.42.--- 02.09.08 22:30
___canada_toronto
Кумовья у нашего президента как на подбор Жвания , Михо . Потом окажеться что это они его травили но нити будут вести в Россию( люди не из нашего рай она)
IP: 77.122.213.--- 02.09.08 22:29
___Окраинец
Замечательная статья, хоть один автор из сонма "дописувачів УП" видит диалектичность истины и слабость любых крайних утверждений. Разве не из-за сотрудничества с Гитлером прокололась УПА - "враг моего врага не всегда мой друг".
2 __уграїнець: "Якби генерал Маннергейм не витрачався на свою славетну лінію..." З нашою владою це нереально:) Українська сучасна історія нагадує мені Руїну - коли вічні сварки між козацькими олігархами-старшиною призвели до швидкої втрати надбань Богдана. IP: 93.183.253.--- 02.09.08 22:13
___D0KT0P
Эт я по поводу статьи
IP: 93.183.253.--- 02.09.08 22:12
___D0KT0P
ППЦ (это диагноз)
IP: 194.44.192.--- 02.09.08 22:11
___pidarussia
1
IP: 91.145.200.--- 02.09.08 21:58
___Ёклмнэ
Даже странно на фоне истерично-продажных статеек большинства украинских СМИ читать здравые рассуждения. Приятно удивлён. Автору - спасибо!
IP: 194.88.152.--- 02.09.08 21:46
___уграїнець
Сірожа (який ти Сергій)! Твої висновки - "не тратьте, куме, сили - йдіть на дно".
Якби генерал Маннергейм не витрачався на свою славетну лінію,виходячи з логіки типу твоєї, то не було б давно вільної і багатої Суомен Тасавалта, а була б злиденна Карєло-Фінская ССР с головою ЦК КФССР Куусіненом. Задля цього проеку і дали русифікованій Карелії статус радянської республіки, а вже після 2-ї світової, коли стало ясно, що обламались, звели назад до автономної. IP: 194.187.131.--- 02.09.08 21:46
___Sergii
продолжение...
3) Единственным гарантом территориальной целостности Украины, является: а) ее вхождение в военный блок с США ( например НАТО...), как единственной в мире силы способной противостоять РФ. б) Объединение с РФ, Белоруссией в союзное государство, что приведет к фактической потере независимости Украины. Как ни печально, но других вариантов похоже нет. Любая внеблоковость и нейтральность является прямой дорогой к Малороссийской губернии РФ. IP: 194.187.131.--- 02.09.08 21:35
___Sergii
Выводы для Украины, на мой взгляд, следующие:
1) Никакие международные соглашения с РФ не являются защитой от потенциальной аннексии Крыма. 2) Резкое увеличение расходов на вооружение для Украины (как и для Грузии) не только разорительно для бюджета но и совершенно бесмысленно, поскольку априори является недостаточным для победы над Россией в случае военного конфликта. IP: 77.121.22.--- 02.09.08 21:33
___sergm
Пане папуго!
Ви бачили докази гіпотетичного обстрілу Цхінвалі "Градами"? А 1500-2000 вбитих осетин? Ні? То не гавкайте! IP: 194.79.21.--- 02.09.08 21:25
___Тревор
Дякую автору. Лише трохи розмито.
Ворог мого ворога - не обов'зково найкращий друг. Саакашвілі прийняв авантюрне і небезпечне рішення і фактично зруйнував армію, флот і частково - економіку Грузії. Можна бути героєм - і не бити тигра в зуби - каже давня східна приказка. "Героїзму" в пана Михайла значно більше ніж здорового глузду. Від нього особисто треба триматись подалі - Грузію підтримувати всіма можливими засобами. Інших союзників на Кавказі в нас немає і не буде. IP: 194.187.131.--- 02.09.08 21:22
___Sergii
4) Подпись Грузии стояла под множеством документов по мирному урегулированию ситуации в ЮО. Американцы заявили (и, по большому счету, нет причин им не верить), что отговаривали Михо от удара Цхинвали.
5) План РФ, на мой взгляд, не только предусматривал признание государственности ЮО и Абхазии но и свержение режима Саакашвили. Остановка российских войск была вызвана как протестами практически всех западных стран так и отсутствием пророссийских сил в Грузии (вся оппозиция поддержала Михо) IP: 62.221.55.--- 02.09.08 21:17
___SIM
По-моему, никто не идеализирует Россию. Но она шла по уже проложенной дороге, хотя и по-медвежьи.
Начать войну, чтобы восстановить терр целостность - по закону, конечно, Миха имел право. Но если бы все так же действовали? Вот пример Кипра. Может, Греции еще раз попробовать? Дурак, даже действующий строго по закону, в реальной жизни опасен. К сожалению, жизнь такая, что закон не всем писан. И виновата в этом не только Россия. IP: 194.187.131.--- 02.09.08 21:14
___Sergii
Анализ событий в ЮО. Часть 2.
3) На мой взгляд РФ, зная о будущей атаке Цхинвала, приняла решение дождаться вторжения грузинских войск, а затем нанести победный удар по зарвавшейся Грузии. Косвенным подтверждением этого является тот факт, что ключевой Рокский тунель так и не был взорван грузинским спецназом невзирая на внезапность грузинской атаки. РФ понимала всю важность его охраны и была готова его защищать. Важность Рокского тунеля была очевидна всем (см.обсуждение 08.08. Новости Кавказа) IP: 194.187.131.--- 02.09.08 21:01
___Sergii
Анализ событий в ЮО. Часть 1.
1) Грузинская атака на Цхинвали, нуждалась в подготовке и должга была быть спланирована не ранее 3-4 мес. до начала операции. Под планированием я подразумеваю весь комплекс мероприятий: от рекогносцировки до схем взаимодействия подразделений. Говорить о спонтанных действиях Грузии в ответ на провокации ЮО бессмысленно. 2) Я полагаю, что разведка РФ знала о планах Грузии - вывод мирного населения из Цхинвали незадолго до Грузинского вторжения вещь показательная. IP: 77.122.213.--- 02.09.08 20:22
___Inqube
02.09.08 18:05 ___Fukuyama
я згоден з вами щодо статті, щодо другого вашого твердження - А.І. Дєнікін на мою думку і на думку мого прадіда був би ліпшим од націоналіста Петлюри чи комуніста Бланка. IP: 77.122.65.--- 02.09.08 20:10
___airdolph
Наконец-то реальный взгляд на политика с "подмоченной репутацией". "Мочил" он её сознательно за доверие US ($1млд /год на вооружения). Харизматический лидер специально для GE!
Но...слава богу, наш Ющ не ТАКОЙ! Демократичность и терпимость важнее любой привлекательности. Если бы только не висел над ним "нимб" СП... Но коллективный разум в UA работает и это главное. Не "купиться" на лидеров типа МС (Чавеса и т.д.), а народ от бытия становится мудрее, разберётся! IP: 194.88.152.--- 02.09.08 20:07
___уграїнець
Автор не хоче визнавати, що держава Кокойти вела себе так само, як бойовики Хамазу та Хізбалли (тому лише вони й визнали "П. Осетію"). Вони стріляють з-за спин громадянського населення (також забиченого життям, як і палестинці) - а як отримують відповідь, почанають волати "Гєноцид!". Ладна, Дубинянський цього не хоче визнавати - його справа. А от те, що учора цього вголос не сказав Гриценко на ТБ (а так само почав казати про злочинний напад армії Грузії) - це вже викликає дуже серйозні питання.
IP: 77.120.36.--- 02.09.08 20:00
___Аліко
Ото й всі "патріоти"? Мало вас, жменька... Дякувати Богу український народ починає прозрввати.
IP: 193.151.57.--- 02.09.08 19:46
___Serr
У смерті Зураба Жванії є щось "загадкове" лише для людини, яка НІЧОГО не знає про Грузію. Згадайте, що він загинув у квартирі на самоті з якимось хлопцем, а інформації про його певні нахили для професійних аналітиків ніколи не була таємницею.
Обстріл Цхінвалі "Градами": то де гектари міської території, переорані реактивними снарядами? Саакашвілі справді автократ - але Путін ТОТАЛІТАРНИЙ лідер. І причому ІМПЕРСЬКИЙ. І взагалі - польський режим 1939 р. був хріновим, та Гітлер значно гіршим... IP: 81.31.42.--- 02.09.08 19:27
___Auspice
Завершу А голосовать за Слабака, рейтинг на крови соседей поднимающего – себе дороже.
IP: 81.31.42.--- 02.09.08 19:26
___Auspice
Если бомбить грузин, «в защиту бедных осетин» - это нормально и правильно. А вот если грузин, чечен, украинец, эстонец... хоть кривое слово скажет против уродов кремлевских– вот это настоящий геноцид. И в ответ надо давить их всеми доступными средствами, вплоть до коврового бомбометания. Вот-так-то, брат Дубинский. Неужто не знал? Да с 91-го кремляди цеплялись не так так иначе к тем же грузинам! А вот – если взять да ответить – ай, неадекватный. А голосовать за Слабака, рейтинг на крови соседей
IP: 81.31.42.--- 02.09.08 19:25
___Auspice
Ах, Дубинский! Я понимаю, как у вас болит сердце за подвергшихся геноциду южных осетин! И вам, объясню, где ТОТ порог Чувствительной Об’єктивности ЗА-ПРОТИВ. Это как из Кремля посмотреть. Если взять да выселить плохих чеченов или там, крымчаков, переморив при это их половину – это правильно, и негеноцид. Если выморить голодом четверть Украины, чтобы даром забрать у них землю и зерно – это тоже нормально, негеноцид. Если стереть с лица земли плохой Грозный– это правильно, и негеноцид.
IP: 77.52.251.--- 02.09.08 18:56
___всехихнах
И чего разбирать этот бред? Статья чистое говно! И кто с ней согласен? Холуи кацапские и обосранные от одной мысли о притовостоянии с Рашкой хохлы. Иненно хохлы а не украинцы. Автор и есть чистый обкакавшийся хохол.
IP: 193.23.183.--- 02.09.08 18:50
___ANB_2008
Стаття влучна і показує обмеженість наших т.з. демократів, які за допомогою ЗМІ розв'язали істерію з цього питання. Тем більш, що Саакашвілі - невдаха, який не прорахував варіант російського вторгнення. Єдиний плюс для Михо, на мій погляд, це те, що керівництво будь-якої країни може застосовувати військові сили для збереження теріторіальної цілістності. Сепаратістів не люблять, а ти хто їх підтримують помиляються, бо вони можуть бути наступними.
IP: 194.44.188.--- 02.09.08 18:33
___m11111
02.09.08 18:29 ___Fukuyama
... - потрібна державницька позиція. в першу чергу IP: 213.133.167.--- 02.09.08 18:29
___Fukuyama
Постараюся й сам надати відповідь на риторичне питання автора:
так от - Готові - оскільки інші кандидати активній (Яник) чи пасивній (ЮВТ) виступають за потрапляння до "єдиної і неділимої". І це проблема Тимошенко, адже загроза державності серйозна, і на наступних виборах геппенінґами в бік домогосподарок не відкрутися - потрібна державницька позиція. IP: 194.63.142.--- 02.09.08 18:27
___Хархама
Двоичная система мышления - признак промытых мозгов.
Патриотизм в Украине освобождает от необходимости мыслить. IP: 194.44.188.--- 02.09.08 18:23
___m11111
Готовы ли украинцы поддержать переизбрание действующего президента лишь потому, что он выступает против агрессивного северного соседа?
Михаил Дубинянский, для УП готові! і не "...лишь потому, что он выступает против агрессивного северного соседа"... IP: 213.133.167.--- 02.09.08 18:05
___Fukuyama
стаття гарна, критика влучна, у стилі українського лібералізму.
Стародавня проблема тільки в тому, що українські ліберали з-поміж трикутника Петлюра-Денікін-Лєнін у критичний момент завжди обирають Денікіна. IP: 89.162.244.--- 02.09.08 18:03
___IO95
А взагалі ще в Біблії сказано "не сотвори собі кумира". Особо палким "прихильникам" в цілях профілактики рекомендується регулярно факати власних божків.
IP: 89.162.244.--- 02.09.08 18:00
___IO95
+1 автору.
Для об'єктивного і відстороненого погляду на речі потрібні постійні розумові зусилля, мужність і внутрішня чесність. "Боротьба проти" - це також рух по течії (в координатах "свій-чужий") і вибір звужений (можливі лише дві точки зору). Такий вибір легкий бо є багато однодумців. Об'єктивно думають одиниці і їх, як правило, не чують або запльовують обидві сторони. |
![]() ![]()
Кортеж Тимошенко потрапив у аварію
Кредит на квартиру: тепер ще далі за межами реального
Правила політичної реклами
Гривня йде до 9?
King Makers for Tymoshenko ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|