|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IP: 195.64.226.--- 21.05.09 14:20
___Anders_Baader
Цією історією схоже займеться СБУ :
Члени комітету з питань свободи слова та інформації Верховної Ради на плановому засіданні, що відбулося 20 травня 2009 року, розглянули питання стосовно ситуації, що склалася в журналі «Український тиждень», і вирішили звернутися до СБУ з проханням провести там перевірку. З ТК IP: 77.239.167.--- 20.05.09 13:22
___Tester21
Н_Королецька, з "єдиного справді українського журналу" протягом останніх чотирьох місяців пішли:
1. Головний редактор 2. Заступник головного редактора 3. Редактор відділу політики 4. Редактор відділу економіки 5. Спецкор, де факто в.о. редактора відділу "Соціум". 6. Оглядач (один з провідних) 7. Оглядач відділу економіки 8. Оглядач відділу політики (після звільнення редактора політики - де факто в.о. редактора) 9. Журналіст відділу новин. Нічогенький списочок, правда ж? IP: 195.64.226.--- 20.05.09 10:05
___Anders_Baader
А якже порушення законів?Якщо він єдиний український, то можна порушувати що хочеш?
По-перше, порушена гарантована Конституцією таємниця листування. По-друге, несанкціонований збір інформації, що заборонено Законом України „Про інформацію”. По-третє, ст. 163, Кримінального кодексу України, яка передбачає адміністративну та кримінальну відповідальність за несанкціонований збір інформації третіми особами, в тому числі шляхом втручання у цифрові носії інформації - комп’ютерні пристрої IP: 94.248.52.--- 20.05.09 08:43
___Н_Королецька
Панове, журналісти! Вас використовують, як джокер, як сліпих кошенят, аби завалити єдиний!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! справді український журнал! Ввімкніть мозок! Смикають вас за всякі чутливі штуки, а ви ведетеся. Робочий комп - це робочий комп і телефон службовий - так само. Ще років 7-8 тому в Києві на виставці зв'язку команія Сіменс презентувала пристрій, який записує всі розмови, що їх співробітники ведуть зі службових телефонів. ДЛя Европи - це - нормально! Бо ж службовий телефон!!!
IP: 77.123.126.--- 20.05.09 00:25
___Anders_Baader
ho
Молодець, для тебе це безумовний успіх! Піднатужся і тобі відкриється ще більше складних речей IP: 77.123.126.--- 20.05.09 00:24
___Anders_Baader
Candido
Думаю кожен обирає собі те, що на даному етапі може змінити, подужати Змусити не красти мільярди - надзавдання Як ти не можеш зрозуміти - з проблемою треба боротися в її коренях, а не уникати її IP: 77.122.30.--- 19.05.09 22:29
___ho
Из сказанного понял только то, шо у Ани Бабинець есть аська!
Дайте номер!!! IP: 94.153.119.--- 19.05.09 20:59
___Candido
Полезные технические советы для "чайников", может, кто-то сумеет воспользоваться, спасибо автору. Но по сути. Читать чужие письма не этично? Пользоваться чужим ресурсом (компом, нетом) для личной переписки не этично? Да у нас можно безнаказанно воровать миллиарды долларов и гнобить миллионы людей. Поэтому ищите автономность от работодателя. Коммуникатор или смартфон + мобильный интернет уже умеренно стоят. Всё личное и то, что по работе, но не для начальства - мимо корпоративной сети.
IP: 193.93.12.--- 19.05.09 19:39
___tasic
вот бред так бред.
я думаю, у них там кроме этой программулины - такой зоопарк (в КАЖДОЙ машине). ну нету админа, экономят. ЗЫ. спасибо, посмешили в конце рабочего дня IP: 195.64.226.--- 19.05.09 17:43
___Anders_Baader
warrior_1
Я цього не стверджую, просто дивно що адміни не обладнали такими програмами всі компи в сітці IP: 93.72.252.--- 19.05.09 17:33
___warrior_1
To___Anders_Baader
Тобто, за твоєю логікою, полишались в УТ самі безвольні гниди, ну і з них мінімум 16 чоловік стукачів. Я ще розумію, коли звільнили команду солодька. Тоді дійсно рівень журналу дійсно різко підупав. Але пару останніх номерів вже більш-менш можна було читати. І тут виявляєця, сподівання марні - бо звільнили провідних журналістів, профспілкових активістів, а лишились самі підковпачники і стукачі IP: 195.64.226.--- 19.05.09 17:07
___Anders_Baader
До речі, тут багато хто говорив про те, що програмуліна лише для того, щоб адміну не паритися і не бігати туди-сюди, типу "Радміна"
Але як тоді можна пояснити те, що програмуліна стоїть не НА ВСІХ компах??? а лише на 24-ьох з 40???мабуть є лояльні працівники ( не будемо говорити стукачки) які не потребують слєжки? IP: 195.64.226.--- 19.05.09 17:05
___Anders_Baader
Сусликов
Завжди мріяв про таку "принаду цивілізації", щоб якийсь дятел читав що я пишу своїм друзям чи співробітникам, а потім ще намьоки кидав з цього приводу. Це не те що неетично, а якось гидотно чи що...Але як бачимо старий білогвардієць гне лінію що він не в курсі, мабуть він теж у списку тих кого відслідковують IP: 195.137.240.--- 19.05.09 17:02
___ihord
Вибач, Андрію. Проти тебе - нічого. А щодо Гузна - хай покаже рахунки профсоюзу
IP: 195.64.226.--- 19.05.09 16:56
___Anders_Baader
___ihord
Ексгібіціонізм - це коли за власною ініціативою оголення, а не коли за тобою підглядують у шпарину. Значить, Юра Макаров чи що? Мене до речі звати Андрій, а не Серьожа) IP: 195.137.240.--- 19.05.09 16:53
___ihord
Здається ексгібіціонізм, Серьожа, теж не краще збочення, аби його підтримувати.
П.С. Як це не дивно, але я не Цуприк) IP: 93.180.199.--- 19.05.09 16:49
___Сусликов
ДАРЕМНО ОБУРЮЄТЕСЬ! В ІНДУСТРІАЛЬНО РОЗВИНЕНОМУ СУСПІЛЬСТВІ ВСІ ДАВНО ПЕРЕБУВАЮТЬ ПІД КОВПАКОМ. ХОЧЕТЕ ПРИНАД ЦИВІЛИЗАЦІЇ? НЕ ХОЧЕТЕ ПОВЕРТАТИСЯ В МИНУЛЕ СТОЛІТТЯ? ТЕРПІТЬ! На сайті ebitda.com.ua в статті "ПІД КОВПАКОМ МЮЛЛЕРА" невтішні новини про глобальне стеження за кожним розумним, і за кожним ідіотом без виключення.
IP: 195.64.226.--- 19.05.09 16:44
___Anders_Baader
Гггггггг) вуйаеризм - це не краща тема для того щоб її підтримувати
Бо це збочення IP: 195.137.240.--- 19.05.09 16:41
___ihord
Anders_Baader
Серьожа - це ти? От і зустрілись, брате IP: 195.64.226.--- 19.05.09 16:37
___Anders_Baader
2 ihord
Цуприк, це ти??? IP: 195.137.240.--- 19.05.09 16:13
___ihord
У зв'язку з цим, дорога редакція, пропоную назвати вже неіснуючу профспілку на честь її безмінного керівника і могильщика - профспілка ім. Гузна!
IP: 195.137.240.--- 19.05.09 16:07
___ihord
Шановному Anders_Baader!
Дорога редакція, пишу і плачу. Були міжнародні зв'язки та спливли. Знаєте таке слівце - грантожери. Оце якраз про пана Гузна. Далі щодо профспілки. Голова профспілки - це круто. А де сама профспілка, може хтось скаже? IP: 77.52.197.--- 19.05.09 15:12
___graha
Ми шукаємо небайдужих!
Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93 IP: 81.31.42.--- 19.05.09 15:01
___Alex_LoL
to Anders_Baader - адміністратор домену може примусити не тільки підмахувати, а ще і демонструвати непідробний екстаз з вигуками. Тільки навіщо йому крики віслюків і баранів?
IP: 62.64.65.--- 19.05.09 14:11
___penguin
прикольно))
і справа не в технічному аналізі зовсім хоча тут і набігло полудурків з критикою (zhumak так взагалі ідіот переплутав сайти) - стаття якраз відображає реальну роботу сисадміна. Справа в тому що за журналістами слідкують так само як і упакувальниками героїну ))) Big brother's watching you IP: 195.64.226.--- 19.05.09 13:44
___Anders_Baader
19.05.09 12:43 ___Alex_LoL
Знаєш, в ідеалізмі набагато більше користі ніж в пасивному підмахуванні IP: 81.31.42.--- 19.05.09 12:43
___Alex_LoL
Повністю згоден з adminxp, Aalexus,_FaLL3N_. Дійсно - рівень для дитсадочка, наївний ідеалізм і шпигуноманія. У нормального адміна можна побачити і зробити тільки те, що він дозволить. Той самий адмін може прочитати і побачити ВСЕ. І для того, щоб слідкувати за кимось, зовсім не обов"язково встановлювати якісь приблуди на кшталт описаної.
Також повністю згоден з morozovenko - на роботі треба працювати. IP: 195.64.226.--- 19.05.09 12:34
___Anders_Baader
19.05.09 12:13 ___ihord
Мабуть ні в кого немає стільки профспілкових звязків по всьому світу. Розвалив, але залишається заступником голови? Щось не сходиться IP: 77.52.245.--- 19.05.09 12:18
___gruha
Ми шукаємо небайдужих!
Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93 IP: 195.137.240.--- 19.05.09 12:13
___ihord
Гузь - це людина, яка розвалила профспілку. Великий любитель потриндіти, скандалів, інтриг, і в той же час абсолютно нульовий працівник.
IP: 81.31.42.--- 19.05.09 11:51
___morozovenko
Не розумію чим незадоволений автор. Найманий працівник повинен на роботі працювати на користь роботодавця, за що він і отримує гроші. І це право роботодавця перевіряти як він працює, наприклад ставити відеокамери, щоб покоївки в готелі не крали. В чому тут порушення прав? І чому журналісти чимось тут відрізняються. Ставте дома комп, захищайте і дивіться по ньому порно, сидіть в Однокласниках ... А на роботі, пардон, треба працювати і використовувати власність фірми (комп) за призначенням
IP: 83.170.219.--- 19.05.09 11:50
___morozovenko
Не розумію чим незадоволений автор. Найманий працівник повинен на роботі працювати на користь роботодавця, за що він і отримує гроші. І це право роботодавця перевіряти як він працює, наприклад ставити відеокамери, щоб покоївки в готелі не крали. В чому тут порушення прав? І чому журналісти чимось тут відрізняються. Ставте дома комп, захищайте і дивіться по ньому порно, сидіть в Однокласниках ... А на роботі, пардон, треба працювати і використовувати власність фірми (комп) за призначенням
IP: 195.64.226.--- 19.05.09 11:47
___Anders_Baader
korelena
Звичайно ж, кожен судить по собі, ваші розмови не вище спідниці, це всього лиш ваші розмови. я стосовно профсоюзної активності того ж Гузя вірю, він по-хорошому схиблений на цьому питанні, всім хто його знає це також ясно. Не виключаючи тему звичайних приватних розмов в асьці, врешті-решт впевнений - причинами звільнення вони ніколи б не були. І головне - про таке стеження мали б попередити. Не попередили - порушили закон. І мають відповідати перед законом. IP: 77.239.167.--- 19.05.09 11:45
___быдлоид
Заметим, что большинство критических коментов относятся либо к уровню изложения, либо к персоне автора. По сути же изложенного, я так понимаю, возражений нет. И это - хороший результат :)
Высоким профессионалам в сайбер-секюрити, которые жалуются на уровень изложения, напомню - перед вами статья для читателей УП, а не для учасников конференции Black Hat IP: 81.31.42.--- 19.05.09 11:43
___korin3
19.05.09 09:26 ___Aalexus
Вобщем да, статья на уровне детского сада Хорошая статья для пользователей. Вой сисадминов объясним их неспособностью работать "чисто". IP: 193.138.187.--- 19.05.09 11:36
___korelena
Прочла недавно и верю этой информации, что 90% содержимого аськи выше юбки не подымаются, или максимум содержат договоренности куда на пиво сходить в этот раз. И совсем не верю, что настоящая инфа о важных вещах (действительно важных) может содержатся в электронке. Скорее всего речь идет о том, что публика швыряла свои резюме прямо из офиса, ну и правда, зачем же свободное вечернее время тратить? И походя хаило свое руководство.
IP: 195.184.223.--- 19.05.09 11:10
___denka
ААААААААААААААААА!!!!!!!!!
Люди, а вы заметили какая у него шестиклинка на башке!!! Пацанчег с района, быдлоид!!! гыгыгыгыгы. IP: 77.52.99.--- 19.05.09 09:49
___merter
no comments
http://www.liveinternet.ru/users/978878/post38974478/ IP: 81.31.42.--- 19.05.09 09:26
___Aalexus
Вобщем да, статья на уровне детского сада, и не спасет даже то что мол УП не специализируется на ифносекурити. Если писать - то нормально, приглашать нормальных CSO, а не тех детей, которые якобы консультировали по тех. вопросах, ато получается статья по типу "слышу звон, а незнаю где он". Я надеюсь все заметили что у "йузеров" админские права на воркстейшенах? Делайте выводы сами...
IP: 195.182.0.--- 19.05.09 09:25
___Cybercop
Господа журналисты, вы профукали великолепный случай подать в суд на работодателя, если смотрел работодатель!
Так что теперь остается только бездоказательно размахивать руками. Почему? 1. Было нарушено ваше конституционное право на тайну переписки! 2. Так как вы сами влезли в расследование, а не привлекли к этому правоохранительные органы с самого начала, то теперь все ваши выводы - не доказательство в суде! Таким образом сейчас вы можете только разводить руками IP: 195.64.226.--- 19.05.09 09:20
___Anders_Baader
19.05.09 01:50 ___dovkolenko
Ну це ж банальні речі..Та кожен більш-менш "допитливий" :) сисадмін ставить у себе якусь із "програм адміністрування" - програма адміністрування і кейлоггер, який знімає скрін-шоти, може слухати і піддивлятися якщо є мікрофон і камера, це по-моєму різні речі, вам не здається? І врешті-решт, якщо це повсюдна практика, це не означає, що її треба підтримувати особливо якщо її використовують, щоб втопити профспілку IP: 213.169.70.--- 19.05.09 09:19
___zhumak
Комментарий от Владимира Безмалого, MVP в области Consumer Security:
"О чем это свидетельствует? 1. В редакции в сфере ИТ-безопасности - БАРДАК! 2. Политики безопасности нет! 3. Инструкций по работе с ПК для пользователей нет! 4. Работа с информацией не оговорена! 5. Если уж собираетесь смотреть - смотреть нужно ПРАВИЛЬНО! 6. Что знасит киберрасследование? В данном случае автор статьи нарушил еще и Закон! В частности Закон про ОРД! Ну что? Продолжать еще?" IP: 93.180.235.--- 19.05.09 01:50
___dovkolenko
Ну це ж банальні речі..Та кожен більш-менш "допитливий" :) сисадмін ставить у себе якусь із "програм адміністрування".У знайомого в інет-кафе стоїть "Remote administrator", режими роботи-перегляд,керування,вимкнення,обмін файлами,-з будь-яким компом з локалу..Думаю,і у провайдерів такого безліч..І виправдати це просто-раптом ти там не працюєш,а собі онлайн-геймом бавишся..і(або) лізе якийсь страшний вірусяка,а ти не реагуєш-от видющий адмін і зніме загрозу! Так що наУТ-просто дбайливі власники:)
IP: 81.31.42.--- 19.05.09 00:33
___svarga
От с.у.к.и., останній нормальний журнал валять
IP: 77.123.243.--- 18.05.09 23:34
___mussenka
Жуткая хе…ня. Афтар полтора года пахал на хозяина, нарыл компромат, никому ничего не сказал, ушел хлопнул дверью аббсолютно по другим мотивам, через пять месяцев вспомнил и решил слить. А компы исследовал дистанционно на заслуженном отдыхе. Не сходится. Чую печенкой там в бекграунде типа высокие отношения.
IP: 193.151.12.--- 18.05.09 23:21
___adminxp
Автор, ты детский сад в помощники больше не бери. Поверь, у тру админа юзверь увидел бы только то что ему ПОЛОЖЕНО видеть. и работал бы только с тем, с чем ПОЛОЖЕНО :) мои соболезнования таким работодателям.
IP: 81.31.42.--- 18.05.09 22:45
____FaLL3N_
і чо я не можу прокоментитися?
IP: 81.31.42.--- 18.05.09 22:35
____FaLL3N_
КГ/АМ, автор і "тех. помічник" навіть і близько не лежали біля айті секьюріті
IP: 81.31.42.--- 18.05.09 22:33
____FaLL3N_
Яке убожество.. як недоадміни так і недохакоюзери... стошнило вже на строці "....що диспетчер задач викликається комбінацією клавіш Сtrl Alt Del." - не завжди і не всюди..., а завжди і всюди "Ctrl Shift Esc". Єдине радує, заплатили вендорам софта 12 кусків, не даром трудилися прогери... Прально, хай боси платять їм, ніж адмінам, або пацанам в темі, адміни зразу би поставили нат на локаль або сквід фільтр/логгер і ніхто навітьби не просік шо їх пасуть.
IP: 81.31.42.--- 18.05.09 22:32
____FaLL3N_
Яке убожество.. як недоадміни так і недохакоюзери... стошнило вже на строці "....що диспетчер задач викликається комбінацією клавіш Сtrl Alt Del." - не завжди і не всюди..., а завжди і всюди "Ctrl Shift Esc". Єдине радує, заплатили вендорам софта 12 кусків, не даром трудилися прогери... Прально, хай боси платять їм, ніж адмінам, або пацанам в темі, адміни зразу би поставили нат на локаль або сквід фільтр/логгер і ніхто навітьби не просік шо їх пасуть.
|
![]() ![]()
Грошовий рейтинг кандидатів
Таміфлю з посередником і без. Ціна втрачених життів
З життя державної еліти: новий маєток родини Юлії Тимошенко
Зловживання недоторканністю: Янукович ховається від допитів
Свинська афера податкової на фоні свинячого грипу
Віктор Янукович. "Межигір’я" назавжди ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|