|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Партбудівництво: нові тенденції IP: 91.124.239.--- 02.07.09 21:50
___korin3
Статья качественная.
Комменты фуфло. IP: 193.254.234.--- 02.07.09 09:42
___Маргарет
Ідеологія партії - це чітка незмінна система пріоритетів. В сучасному житті ідеологія існує як законодавча норма, але аж ніяк не виконавча.
IP: 77.91.130.--- 01.07.09 13:22
___БартСімпсон
А хіба не завжди так було? Я про інтереси ФПГ та політичні угрупування.
В Штатах громадянська війна була аж ніяк не за "Волю неграм"... Різні там німецькі "Робітничі партії" мали своїх спонсорів з груповими інтересами. Як і більшовики, до речі. Революція (війна за незалежність) в тих же Штатах проводилася на гроші Батьків-засновників. Спонсори були і у Спартака, і у Пугачьова. І завжди так було... Може, просто, в різних випадках, в різних країнах, якийсь бік явища краще освітлюється? IP: 77.52.26.--- 01.07.09 11:22
___put
Ми шукаємо небайдужих!
Якщо ти вважаєш себе людиною и громадянином! Якщо тебе, так само як і нас, обурює безвідповідальність та байдужість влади до проблем народу України! Якщо ти віриш у зміни - не залишайся (сам) на сам із собою - ти потрібний нам! Ти потрібний Україні! Ми чекаємо Тебе! http://volya.ukrbb.net/viewtopic.php?f=49&t=93 IP: 212.90.169.--- 01.07.09 09:03
___Peresich
Диспут о "промпартии" не получился. Увы.
IP: 95.133.63.--- 30.06.09 23:51
___Сергій_Трегубенко
30.06.09 21:03 ___КУРАЖ
Цікавий коментар. Дуже вірний початок, і абсолютно хибний вісновок... Як кажуть, початок за здравіє, а кінцівка за упокой. IP: 77.239.179.--- 30.06.09 22:08
___кRO
.
Йосип Віссаріонович та Лаврєнтій Павлович ;-) . IP: 77.52.218.--- 30.06.09 21:04
___КУРАЖ
Для этого нужен всего лишь нормальный Лидер – гарант Конституции… и хладнокровный палач…
IP: 77.52.218.--- 30.06.09 21:03
___КУРАЖ
Автор бредит вместе с остальной «биомассой» не способной выйти за рамки вчерашней серости и стереотипов.
Суть очень проста. «Ідеологічні партії», «Партії-ФПГ» и прочие партии содержанием не отличаются – каждый отстаивает свои интересы, интересы определенной группы или класса… Каждый норовит подчинить остальных и обобрать их… По какому принципу мы бы не разделяли нацию (хоть по цвету волос, хоть по размеру обуви) последствия будут одинаковы – если враг не сдается его надо уничтожать… В 21 веке партии должны отмереть за ненадобностью. Человеческий разум придумал общие человеческие ценности – права человека, равенство перед законом, демократию и движение в сторону максимально допустимого либерализма (свобода осознанная необходимость). Есть, и проверенные средства для достижения этих великих целей. Государство, Конституция, Право, Законы, Аппарат принуждения, с нарами, лесоповалом, каменоломнями и Высшей мерой наказания для особо хитрожопых… Для этого нужен всего лишь н IP: 93.72.244.--- 30.06.09 19:22
___antic
"політики брешуть просто тому, що їм бракує підходящих слів, щоб сказати правду".
автор, учи єзык. таких слов полно. в принципе, можно свободно обойтись тремя: хуй (синонимы уд, мудё, елда, писька), рот и жопа. всё остальне в статье правильно. забыл только про такое явление, как терроризм. терпение же когд-то лопается. кстати террор может иметь и чисто уголовные формы (мысль х. малера - б-м), что сейчас и набирает силу в украине IP: 93.74.14.--- 30.06.09 17:55
___lev_silych
стаття – просто красиво (а можливо й не красиво) поданий цинізм...
IP: 69.165.145.--- 30.06.09 17:51
___foreiner
Якась дивна стаття. Як розуміти автора, що ми попереду всього світу
зі своїми партіями? Ми даємо їм приклад? Чи це чисто наші реалії? Нам би ще до їхнього рівня підтягнутися спочатку. Це як стаття до стінгазети - читати колеги всерівно не будуть, але все таки відзначився. Дивує категоричність уявлення про майбутнє - автор не був учнем баби Ванги? IP: 77.123.152.--- 30.06.09 17:21
___sapience
Бізнес завжди намагався не лише увійти у владні структури,а й повністю їх підкорити.І називається така система правління олігархічною.Можна називати її державою-ФПГ, можна – ліберально орієнтованою,сутність лишається незмінною,це олігархічна система. А її прихильникам мушу нагадати, що вона завжди переростає у диктатуру.
Щось подібне склалося у США у часи Великої депресії. Тоді у Рузвельта вистачило мудрості, сил і наснаги зруйнувати олігархічну систему і тим самим врятувати Америку. IP: 77.123.152.--- 30.06.09 17:19
___sapience
30.06.09 14:17 ___Сергій_Трегубенко «Автор чудово зображає ситуацію "як є".»
Дозволю собі продовжити.Автор аргументовано показує тенденцію «як буде».А ще він доводить,що так має бути,що держава-ФПГ – це благо.«… розмови про відокремлення бізнесу від влади стають абсолютно безглуздими.Політика повністю зіллється з бізнесом, точніше, повністю підкориться йому.»І судячи з коментарів, багато хто з ним згоден. Мушу зазначити,що у цих тенденціях я не вбачаю чогось нового.(див. далі) IP: 212.90.169.--- 30.06.09 15:58
___Peresich
30.06.09 15:17 ___Reply Просто Украина вносит неоценимый вклад в создание некоей "неевклидовой" политологии. И чем дальше - тем больше. И чаще:).
IP: 212.90.124.--- 30.06.09 15:17
___Reply
Еда есть?
Каша... Какая ? Пластиковая... из кинофильма Кин-дза-дза. Автор. "Правильні" партії - ідеологічні. І не треба розвішувати лапшу на вуха. Бо прийде "реванш комунізму" і будеш або писати те що скажуть або в Сибіру ліс валити. IP: 88.81.238.--- 30.06.09 15:09
___Ap111
Неправильно,некоректно і безглуздо ототожнювати інтереси ФПГ,якими б успішними,впливовими,потужними та,навіть,патріотичними вони б не були із загальнодержавними інтересами,які є набагато ширшими і значущими.А якщо взяти до уваги які люди і із якими моральними цінностями очолюють вітчизняні ФПГ,то допустити та дати зелене світло на остаточне злиття,а точніше підміну загальнодержавних інтересів інтересами жидо-масонів Пінчуків,Коломойских,Ахметових і т.д. є злочином проти всіх громадян країни.
IP: 95.135.209.--- 30.06.09 15:04
___APR
Питання в тому чи можуть в межах системи появитися гравці співмірної з державою потужності в сенсі впливу на суспільство - якщо можуть то "боротьба з ФПГ" є просто позбавденою сенсу справлою...
IP: 95.135.209.--- 30.06.09 14:59
___APR
формування західних еліт не можливо розглядати поза контекстом холодної війни з комуністичним СРСР - саме ця війна - примусила ці еліти трансформуватися в те чим вони були на кінець 80-х... але навіть там сьогодні спостерігається відкат від стандартів кінця 80-х....
IP: 95.135.209.--- 30.06.09 14:56
___APR
Питання чи можна заборонити бізнес структурі чинити інформаційни, культурологічний вплив на суспільство в умовах ліберальної ринкової економіки ? - Думаю ні.
Якщо глянути ще глибше то всі ці партії, вибори і тд є не чим іншим як легітимізацією управління країною з боку еліт....(і це не тільки в нас так....) Питання якості еліт ... IP: 95.135.209.--- 30.06.09 14:51
___APR
Стаття дещо сумбурна але в цілому підмічено правильно...
Процес навіть ще далі і на заході вже давно не правлять бал ідеологічні партії... Більше того - управління державою з боку ФПГ жодним чином не підважує ліберальних прав особи... А насправді навряд чи можна сподіватися в ліберальному суспільстві фідсутності впливу ФПГ... Можливість формувати суспільну думку визначається саме наявними ресурсами які забезпечують наявність медіа, інтелектуальних центрів і тд... IP: 78.25.27.--- 30.06.09 14:44
___Kate53
Автор,змалював-сучасну трансформацію БЮТ. Спочатку,під ідейну підлаштовувались,коли,побачили,що на ідеї ПР(яка з самого початку була партія-олігархічного капіталу і це і не скривала,бо була партією Ахметова) можна і не перемогти,змінила пріорітети,в свої ряди допустила-дніпровський олігархічно-бандитський кримінал,по суті.Юля,ще з часів Лазаренка його й уособлювала,тільки приміняючи технології-національної свідомості,для приманювання захіного електорату,голосувати за себе.Тепер- два клани разом!
IP: 94.248.64.--- 30.06.09 14:21
___liliamarie
30.06.09 13:42 ___Андрей-с-Востока
Правильно. Либерализм сам по себе прекрасная базовая идеология. А высокий уровень жизни - де-факто национальная идея любого народа, в том числе украинского. 100% IP: 95.133.21.--- 30.06.09 14:17
___Сергій_Трегубенко
Дуже вдячний Олександру Швиркову за цей матеріал. Те, що відбувається в Україні і світі має розглядатися у двох, дуже взаємопов’язаних розрізах - як є, і як має бути. Автор чудово зображає ситуацію "як є". Подібні аналізи надзвичайно важливі для подальшого розвитку, бо, перш ніж намагатися щось покращити, треба мати об’єктивне бачення існуючого.
Автору респект. А відносно партій? Майбутнє за ідеологічними. Решта – це продаж себе і своєї країни, і байдуже за гречку чи право на бездумність. Щоправда, мову веду про раціональну ідеологію. IP: 77.239.179.--- 30.06.09 13:56
___кRO
.
Шановний PanzerJager "Джерелом суверенітету" Фінляндіі вже давно є Нокія Росії-Газпром Кореї-Самсунг Право, кінець-кінцем обслуговує економічні потреби системи. Тобто потреби ефективної роботи ФПГ. Єдина надія на перехід до динамічного ситуативного бізнесу. який витіснить незграбні ФПГ і дасть дихати дрібноті . IP: 92.113.219.--- 30.06.09 13:56
___Андрей-с-Востока
30.06.09 13:48 ___PanzerJager
"Народу ж (основному джерелу суверенітету) залишається тільки покладатися на волю скоробагатьків..." А если бы украинские богачи были не скоробагатьки, а приобретали капитал постепенно, вы бы не возмущались? Автор, конечно, смешал две разных темы - ФПГ как идеология партии и либеральные ценности как национальная идея. Каждая из этих тем заслуживает на отдельную статью, мне кажется. IP: 77.239.179.--- 30.06.09 13:51
___кRO
.
Дуже добре, buerger "Вибори в Тернополі це показали" А що показали вибори в Жмеринці? ;--) . IP: 195.138.218.--- 30.06.09 13:48
___PanzerJager
Автор абсолютно некомпетентний. Стаття - типовий приклад теоретичних розмірковувань, далеких від життя. Згідно з запропонованою концепцією основне призначення держави - обслуговувати інтереси ФПГ.( Народу ж (основному джерелу суверенітету) залишається тільки покладатися на волю скоробагатьків... А де ж верховенство права?
Ситуація, яка склалася тепер є аномальною, ось про що слід писати, а не шукати виправдання нашому болоту. Автор хоч один цвях у своєму житті забив? Чи тільки вміє писати... IP: 194.44.149.--- 30.06.09 13:47
___buerger
Автор десь років так на 5 спізнився. Якраз партії-ФПГ своє відмирають. Вибори в Тернополі це показали. А на їх місце приходять ідеологічні. Ті ж, хто в минулому, то шукають партії-ФПГ
IP: 92.113.219.--- 30.06.09 13:42
___Андрей-с-Востока
Правильно. Либерализм сам по себе прекрасная базовая идеология.
А высокий уровень жизни - де-факто национальная идея любого народа, в том числе украинского. IP: 77.239.179.--- 30.06.09 13:41
___кRO
.
Доречі. пане Автор ФПГ (дзайбацу, тощо) це теж вчорашный день Треба розглянути динамічне середовище із короткостроковими ситуативними угрупуваннями. І політичні структури., які будуть такий ринок тимчасових угрупувань обслуговувати. Наприклад, Партія Нетскейпа - живе 4 роки на прибутки Нетскейпа, Ппотім прибутки скінчуються- партія розформовується/трансформується. Тощо. . IP: 77.239.179.--- 30.06.09 13:35
___kRO
.
Дуже добре. Це буде відхід від сопливо-кривавого "Свій до свого по своє" до прагматичного "Ефективний до ефективного по ефективне" Конкуренція ФПГ за ресурси країни, виборців та робочу силу це на перший погляд, непогано. . IP: 94.248.82.--- 30.06.09 12:40
___ZULUS
Все вірно.Згоден повністю.
|
![]() ![]()
Гроші, тотем і табу
Україна після виборів: горе переможеним?
Віктор Янукович. "Межигір’я" назавжди
Найбагатший і найбідніший кандидати в президенти
Містер протиріччя
Війна хрещених батьків суддівської влади ![]() |
![]() |
©2000-2009 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|