IP: 95.133.230.---
osnova2000 _ 23.02.2010 00:12
Спустись с Печерского холма, Тарасик, и покатайся в метро местечка Киева, прогуляйся вырубленным парком и посети среднестатистический подьезд жилого дома, а то твои зауми совершенно непонятны жителю, пардон скоту города Киева. Как вымыть подземный переход с мылом так Тарасика нет, а как стоять на трибуне так вот он Тарасик. Если ты пан, то нечего вещать холопам, им(холопам) давно понятно что надо делать с панами....
IP: 188.163.133.---
пио _ 09.02.2010 14:34
Обыкновенный лизоблюд.Нос по ветру.Как угодно,но засветится перед Яныком.СКОТИНА!
IP: 94.158.88.---
незграба _ 08.02.2010 22:57
"Десь рік назад в одному з інтерв'ю я гарячково сказав фразу, яку потім винесли в заголовок: "... мені соромно, що в 2004-му підтримав Януковича". Тоді я виявився неправий, емоції не мають говорити замість розуму."
А тепер, коли Янукович реально може стати президентом, ти прозрів!
Проститутка.
IP: 194.187.219.---
manix _ 08.02.2010 02:20
Тарас правий, найбільше шкода Януковича, якщо він реально стане президентом. Людина постійно буде відчувати себе не у своїй тарілці, дискомфортно на міжнародних переговорах і будь-яких зустрічах, не зможе надихати народ на дії, не зможе вести за собою високоосвідчених людей, бо їм важко буде признати його владу над собою....
йому можна тільки поспівчувати, а нам українцям ще більше і побажати кожному сили вижити в світовій ізоляції......
IP: 94.244.16.---
Вадим23 _ 06.02.2010 10:39
Т. Чорновіл: "Но, может, немножко подумать и о вечном? У арабов прекрасная пословица: «Легче верблюду пролезть в игольное ушко, чем богатому попасть в рай»."
Жах. Тарасе, в арабів звичайно ж немає такої приказки, це цитата з Євангелія. Вам вже 40 років, а ви досі навіть не читали Біблію, і не знаєте, чим відрізняється православ'я від католицизму. Поцікавтеся, що казали святі з цього приводу, чим ці релігії відрізняються. Я вас завжди дуже поважав, бо ви дуже розумна і порядна людина. Так займіться ж цим нарешті ("вічним"). В Євангелії ще й таке сказано: не те оскверняє людину, що входить до неї, а те, що виходить. І ви своїми іноді необдуманими словами підпадаєте під це висловлювання...
А стосовно вашого вчинку - мені здається, що ви жорстоко помилилися. Якщо в ПР щось стало гірше, то, можливо, краще було б спробувати вплинути на ситуацію, залишаючись всередині партії? Чому ж Азаров не вийшов з партії, він що, дурніший за вас, чи він не бачить того, що побачили ви?
IP: 64.231.194.---
vassilik _ 06.02.2010 05:04
У 1991-92 рр я був особисто знайомий із автором цієї статті. Доводилося зустрічатися і у Москві, і у Львові, і у Німеччині на семінарах з економіки. Можна сказати що ми товаришували. В той час Тарас Вячеславович справляв саме краще враження - освічений, начитаний, з гумором, син відомого дисидента. Я гордився такою дружбою.
Після цього була "Україна без Кучми", де Тарас приймав участь у Києві, а я трохи підвязався до акції в рамках протестів діаспори в Оттаві (я на той момент вже імігрував до Канади). У 2004 у серпні ми зустрілися в кулуарах Світового конгресу українців. Я гадав зустрінемося, згадаємо старе. Але Тарас і розмовляти не схотів - щось процідив скрізь зуби і відвернувся. Було неприємне здивування. Запанів Тарас як став депутатом, - подумалося.
Потім пішов Майдан і тут сталося як у Тараса Бульби, коли син Андрій перейшов до поляків -Тарас переметнувся у табір до Януковича. Його відразу задіяли у яйцевому скандалі ("Це - фашизм!, - белькотів Тарас у телекамери
IP: 64.231.194.---
vassilik _ 06.02.2010 05:02
Продовження попереднього:
про відоме яйце"). Потім довгий час був майже на ролі прес-секретаря у "проффесора".
Потім від Януковича відбіг. Заявив що дарма за нього голосував. Сказав що складає мандат депутата. Не склав. Тепер у статті пише, що погарячився що проти Януковича сказав. Але сам за нього голосувати не буде. Якась галімат'я, сім п'ятниць на неділі. Відчувається що замарався скрізь, але ще сподівається ще заробити в новому таборі. Заробляє, значить, як перебіжчик, але при цьому "і вашим і нашим".
Вірно сказала про нього Юлія Тимошенко десь у 2005 році: "Ви пішли до Януковича щоб їсти легкий хліб". І я додам: і за це продали високе ім'я свого батька-героя.
Фе, Тарасе!
А ось тут анекдот із діаспори:
Позачерговий з'їзд Регіоналів прийняв рішення про внесення поправок у Біблію. В новій редакції треба читати так: "Двічі не судіть да не судимі будете".
Василь Коломацький
Канада
IP: 95.133.54.---
m-oz _ 05.02.2010 08:21
4454555 _ 04.02.2010 21:42
"На самом деле Я. сидел за драки и то по малолетке" - 21 рік - це малолєтка?
"в Советском Союзе, где сажали за малейший просчёт" - в Советском Союзе сажали и по делу, и без оного. И еще штрих: один партработник говорил "Если я украду 100 рублей - мне не будет ничего, а вот если я заговорю на собрании по украински - последствия будут серьезные"
4454555 _ 04.02.2010 21:42
"На самом деле Я. сидел за драки и то по малолетке" - 21 рік - це малолєтка?
"в Советском Союзе, где сажали за малейший просчёт" - в Советском Союзе сажали и по делу, и без оного. И еще штрих: один партработник говорил "Если я украду 100 рублей - мне не будет ничего, а вот если я заговорю на собрании по украински - последствия будут серьезные"
IP: 95.133.54.---
m-oz _ 05.02.2010 08:20
4454555 _ 04.02.2010 21:42
"На самом деле Я. сидел за драки и то по малолетке" - 21 рік - це малолєтка?
"в Советском Союзе, где сажали за малейший просчёт" - в Советском Союзе сажали и по делу, и без оного. И еще штрих: один партработник говорил "Если я украду 100 рублей - мне не будет ничего, а вот если я заговорю на собрании по украински - последствия будут серьезные"
IP: 95.133.54.---
m-oz _ 05.02.2010 08:20
гоблинорк _ 03.02.2010 22:07
И я отнимаю у них право называться - МОИМ ПРЕЗИДЕНТОМ .
А ось це їм зовсім байдуже! ЗОВСІМ БАЙДУЖЕ!
IP: 95.134.155.---
Комбриг _ 04.02.2010 22:32
Драматическая судьба у Тараса.
Не скажу, что он мне всегда нравился, но в последние годы вызывает уважение умом, независимостью, умением предвидеть события.
Жаль, что он так и не попал в команду, где бы смог адаптироваться и чувствовать себя "своим среди своих".
Ну а по сути статьи автор прав, как мне кажется. Беда не в Януковиче, беда в том окружении, которое двигает его в Президенты и собирается править потом вместе с ним или даже вместо него.
Ну а про таких сучар, как 4454555, которые своим грязным спамом все заплевали в Сети - и так все ясно, умные люди давно понимают.
Правда, дураков в стране тоже хватает, и это и есть главная наша беда, а не то, что Янукович идет в Президенты.
IP: 95.133.96.---
4454555 _ 04.02.2010 21:42
1) polemika.com.ua
Правдивый сайт о Тюле Тимошенко.
2) http://farysei.webs.com/
ВЕСЬ компромат на Тюлю Тимошенко
со ссылками на официальные источники.
3) http://blogs.korrespondent.net/users/blog/sprotiv/a19958
Фильм "Я отсидел за Тимошенко"
Мадам на сотни миллионов.
4) Наберите в поиске - Зграя Тимошенко.
Тимошенко обвиняют в организации заказного убийства
Щербаня и его семьи.
5) "Воруя попкорн"
Зарубежный избиратель в шоке,
как можно Уголовницу двигать в Президенты.
В конце убивают барашка.
Им можете быть вы.
-------------
Бродский, который был третьим человеком в секте БЮТ,
давал телеинтервью, в котором рассказывал,
как он с Соболевым придумывал шапки и изнасилования.
На самом деле Я. сидел за драки и то по малолетке
(и то, в которых не участвовал, а просто был свидетелем)
и в Советском Союзе, где сажали за малейший просчёт
а за финансовые махинации а-ля Тимошенко - РАССТРЕЛИВАЛИ.
IP: 212.111.192.---
СловоМаргінесу _ 04.02.2010 17:23
Вадим Т _ 04.02.2010 15:53
Перед тим як коментувати слід читати предмет коментування. "Вторий" ужито було колишнім Головою ВР О. Ткаченко, а Т. Чорновіл його слова зацитував. Читайте статтю, не уподібнюйтесь тим котрі казали: "Я роман не читал, но все-равно осуждаю".
IP: 212.111.192.---
СловоМаргінесу _ 04.02.2010 17:21
Samytnyy _ 04.02.2010 15:42
Дітки в 5-му класі під Шевченка складають віршики: "Якби ви знали паничі що люди роблять уночі...". Не уподібнюйтесь їм. Неначе ж доросла людина.
IP: 89.209.81.---
Вадим Т _ 04.02.2010 15:53
Важко вийті з тіні батька, він ( Тарас ) це зробив, здивуваши більшість населення України. Не думаю, що йому було комфортно в компанії до якої він пристав, скоріше це було намагання самозатвердится. Природньо, що він покинув групу людей інтереси яких не відповідали його, або його покинули, використавши як доказ того що Януковича підтримують на західній Україні.
Не маю бажання коментувати зміст статті, що насправді вразило мене - людину,яка зросла на східній україні в російскомовному середовощі, так це бідність мови і здається мені що в Українській мові слова "вторий" ( надпис на фото"Не першей, але й не вторий") взагалі немає
IP: 195.58.247.---
Samytnyy _ 04.02.2010 15:42
Під Шевченка.
Доборолась Україна до самого краю,
Гірше ляха свої діти її розпинають.
Т. Шевченко.
Довибиралась Україна до самого краю -
Гірше ляхів свої діти її розпинають.
З сімдесят вісьми відсотків НЕ ВИБРАЛИ СВОГО,
А ХИТРЮЧУ Ж И Д І В О Н Ь КУ ТА ХАМА ТУПОГО.
А тепер хоч на кебеті волосся подерти,
НЕ ВИБЕРУТЬ КЕБЕТОНЬКИ - ВІД ЧОГО ЇМ ВМЕРТИ! Що ж робить нам, українці, любі хлопиченьки,
Коли зраджують Украйну ГЛУПІ ХОХЛИЧЕНЬКИ?
IP: 195.58.247.---
Samytnyy _ 04.02.2010 15:41
Тарасе Чорновіл! Я статтю не читав, бо Ви зрадили були Україну. Зрадили не тому, що вийшли з НУ, бо то - болото (одно з болот) української політики. Зрадили тому, що пішли були у РЕГІОНИ - провідну консолідуючу україноненависницьку силу в Україні. Правда, моє несприйняття Вас пом`якшує Ваше (додатне) голосування по ЗУ" Про голодомор в Україні"! Для мене це головна політична подія останніх пятьох років.
Маріуполь.
IP: 95.132.6.---
OlegGV _ 04.02.2010 11:08
Мені здається, що перед тим як осуджувати Т.Чорновола, НБ нехай згадає приказку "Не суди і не судим будеш", а позиція Т. Чорновола правильна, він чесно признає свої помилки і виставляє їх на суд людський, а на це треба мати мужність і бути чесним хоч перед собою. Т.Чорновіл один з тих політиків, які знали ким виявиться Ющенко на посаді президента і відкрито про це говорив і чітко висловлював свою позицію неприйняття Ющенка. А, що підтримував Януковича так це його право, підтримувати того політика, який на даний момент найбільш відповідає його переконанням. Тарас не ховався за спини інших, а правдиво про це говорив. І тому його стаття є відвертою сповіддю справжньої людини.
Бажаю Т.Чорноволу всього найкращого, бо він дійсно відноситься до тих політиків, які вболівають за долю України. Це його життєва позиція.
IP: 195.80.231.---
НБ _ 04.02.2010 06:06
Тарасик людина ємоційна, але надзвичайно примітивна і забита. В кожному його слові та русі величезний комплекс неповноцінності на меншовартості. Свого часу легко було дійти висновку, про те що дізнавшись про причетність кукловодів Ющенка до загибелі свого батька Тарасик вирішив протидіяти "узурпатору" Ющу і пристав до регіонів. Це ще якось можна зрозуміти і навіть виправдати. Але та самозакохана мессініаська маячня, якою він намагається виправдати себе сьогодні викликає відразу.
Тарасику! Депутатську пенсію (в пять разів вищу ніж в академіка) ти вже заробив. Відпочивай. Лікуйся...
IP: 94.178.41.---
крушнаціон _ 03.02.2010 23:51
Деколи хочеться і нагрубити дописувачам в коментаріях ,але власне гальмо зупиняє: не можуть всі бути одинаковими, сприймати тільки того , що ти сприймаєш.Щоб хто не говорив , з демократією в нас зараз нормально , враховуючи інші пострадянські республіки, тому і підтримую сьогоднішню позицію Т. Чорновола , він в молодечому запалі , враховуючи його радикалізм , хотів нашкодити Ющенку , який не оцінив (так думав Тарас) його як політика .Пройде ще якийсь час і ми побачимо , чи сьогоднішня позиція його відверта і чесна. Зараз я на його стороні , тим більше знаючи особисто близького йому людину - Зеновія Красівського, який так палко виховував Тараса в традиціях українського патріотизму, який так надівся , що з роками він ( Тарас) стане лідером національно-патріотчних течій нашої Держави.
IP: 93.73.236.---
СловоМаргінесу _ 03.02.2010 23:43
гоблинорк _ 03.02.2010 23:02
Щодо іншого кандидата від ПР, безумовно, можливим є все, але соціологія сама не точна наука. Покладатися на не точну науку коли поставлено у грі дуже точно високі ставки ризиковано. повторити "феномен" Януковича справа не легка.
Костенкові одразу пригадають розкол Народного Руху України, зраду В. Чорновола. Боюсь, він не зможе об"єднати патріотичний електорат. Хоча дядько він хороший.
А щодо вибору, я до першого туру був схильний голосувати "не підтримую жодного кандидата", а зараз мені здається, що будь-який вибір є по-своєму хороший. Принаймні, будь-який із чотирьох варіантів вибору є додатковим аргументом, що слід що-небудь робити аби від вибору мало залежало повсякденне життя громадян. Тоді у них буде більше можливостей робити свідомий вибір.
IP: 193.108.38.---
гоблинорк _ 03.02.2010 23:02
для СловоМаргінесу _ 03.02.2010 22:29
согласен с двумя последними предложениями на 100 % . И свой выбор уже сделал .
А по-поводу Юли ... Да , погорячился .
Но вот по-поводу другого кандидата от ПР - можно было . Только начинать надо было сразу после парламентских выборов 2006 года . Но нужно было бы ПОРАБОТАТЬ , а лень , лохторат и так схавает .
Так что мы сами виноваты .
А кандидатов в украинские президенты - да хоть тот же Костенко .
IP: 95.135.149.---
civ000 _ 03.02.2010 22:47
А як би ти, Тарасику,прокоментував би власний регрес.То ти перший з Ющенком.Дивись,розкусив Ющ тебе,всю твою дурь розгледів-все ,до Януковича.Аж ген навіть в штабі яника появилися аналітики,які під легендарним прізвищем зуміли розгледіти бездарність.Все-Янукович не те.Куди зараз-до Тимошенко?А раптом не виграє,а що гірше-опустить,як Юща,яника,яценюка.Ти завжди шукаєш коника,на якому їдеш деякий час,а коли той втомлюється від тебе красивого,перескакуєш на свіжого.Не сором прізвища,бездарщино.!!! Не проголосуємо ми ні за твоїх колишніх кумирів,ні за сьогоднішніх,і за тебе,запроданця не проголосуємо....
IP: 93.73.236.---
СловоМаргінесу _ 03.02.2010 22:29
гоблинорк _ 03.02.2010 22:07
Не вийшло би у ПР висунути кого-небудь замість Януковича. Янукович то "вкрадений" вибір 2004-го. За нього мають ті 35 % із прийшлих на вибори голосувати із принципу. А заміни його ким-небудь іншим і слід все починати з початку.
Юля-спікер? Не думаю, занадто конфліктна.
А хто є кандидат на справжнього українського Президента? Хороших людей і справжніх патріотів багато, але за теперішньої суспільно-політичної системи вони себе не зможуть реалізувати найближчі 5 років.
ЗЛО? А де є критерій визначення добра і зло? Він у кожного свій, суб"єктивний, як і вибір кожного.
IP: 193.108.38.---
гоблинорк _ 03.02.2010 22:07
Или , что мешало Юле Владимировне поступиться амбициями и при действительно украинском президенте ( не Ющенко , не дай бог ) направлять и указывать на ошибки с поста , например , спикера .
Уболтала бы любого .
Но всё те же комплексы .
Если я не пойду на выборы , то меня посчитают слабой и т.д.
Ну и + грешки и одного и второго кандидата ( и свиты , что играет этих королей ) .
И последнее :
сказал кто-то из классиков : ВЫБИРАЯ ИЗ ДВУХ ЗОЛ МЕНЬШЕЕ , ПОМНИ - ТЫ ОСОЗНАННО ВЫБРАЛ ЗЛО .
Это тем , кто говорит , что нужно обязательно голосовать за одного из этих двух кандидатов .
Недостойны они моего голоса . И я отнимаю у них право называться - МОИМ ПРЕЗИДЕНТОМ .
IP: 193.108.38.---
гоблинорк _ 03.02.2010 21:59
Тарасу респект .
И не исходите слюной Юлепоклонники и Янукофанаты .
Я не отношусь ни к тем , ни к другим .
В двух абзацах -
Тимошенко, яка могла б бути нормальним президентом, але не найкращим прем'єр-міністром, керує урядом. І, у випадку перемоги Януковича, й далі очолюватиме Кабмін.
Янукович же міг бути прекрасним прем'єром, але втягнутий у нав'язану йому боротьбу за абсолютну владу, тратить сили й енергію на безглузде протистояння й такий чужий йому популізм.
- он показал то , что не могут понять 60 % людей , проголосовавших в первом туре .
Что мешало партии регионов двинуть на пост Президента другого человека из рядов , при котором Янукович мог бы выполнять то , что он умеет делать ( я не имею ввиду присваивать ).? Отсутствие таких людей ? Не верю . Достойные люди есть . Просто амбиции не позволяют поступиться местом .
А это как ни крути комплекс , Тарас прав .
. продолжение дальше , буковок не хватило .
IP: 91.124.165.---
ПоtёмкинГ _ 03.02.2010 21:54
Янукович буде найбільшим розачаруванням олігархів за всю історію України.
IP: 94.179.216.---
I_en()4k@ _ 03.02.2010 21:54
Над майбутнім України потрібно задуматись ще до виборів. Потім при Януку буде вже пізно!!!!!!!!!!!!!!!
IP: 91.124.0.---
khersonski-paren _ 03.02.2010 21:53
Перемога Януковича автоматично означає, що бути нам російською губернією. Задумайтесь над цим.
IP: 91.124.18.---
Valera-kasp _ 03.02.2010 21:53
Підтримка Ю.Тимошенко на виборах президента України-це європейский вибір,це незалежна Україна.Підтримка В.Януковича або неголосування так само як і проти всіх-це кінець державі Україна б- як з Вами не погодитись!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IP: 94.179.245.---
kherson-kudryashka _ 03.02.2010 21:52
Я не представляю другого человека сейчас во главе страны, кроме ЮВТ.
IP: 91.124.145.---
Valter-Skott _ 03.02.2010 21:52
Тимошенко достойна наивысшего поста в государстве – Президентского!!!!!!!!! Она прошла все ступени эволюции и многое знает и умеет.
IP: 94.179.168.---
valera-Jr _ 03.02.2010 21:51
Тимошенко точно способна на многое. Она сможет провести реформы так необходимые стране.
IP: 94.179.157.---
lena-kherson _ 03.02.2010 21:51
Тимошенко будет Президентом. Если не для, то вопреки точно.
IP: 91.124.38.---
Lana-khersonka _ 03.02.2010 21:50
ЮВТ знает, что урку к власти пустить нельзя.
IP: 91.124.129.---
Tanya-iz-Kherson _ 03.02.2010 21:50
Тимошенко победит. Думающих людей в стране гораздо больше.
IP: 91.124.190.---
Patriot-svoei-kraini _ 03.02.2010 21:49
Кто знает? Я например думаю, что отрыв Юли будет на столько большим, что она выиграет несмотря на все фальсификации.
IP: 91.124.17.---
М@SHк@ _ 03.02.2010 21:49
Я вообще не понимаю, как думающий человек может за него проголосовать.
IP: 91.124.0.---
valentin-ukraine _ 03.02.2010 21:49
Янукович никогда не сможет убедить полстраны, что он не урка и не вор.
Страницы:
← Предыдущая
Следующая →