Основана Георгием Гонгадзе в 2000 году

Мы, украинцы, как зверь, что не идет из клетки

КОММЕНТАРИИ
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ   
IP: 178.94.31.---
Mike_Kharkov _ 15.06.2012 13:48
VDD:
Втім лише утвердження ідентичности дає раціональну відповідь на питання, навіщо створено державу Україна і служить єдиним виправданням існування цієї держави.
Сумнівне твердження.
Держава буржуазна створюється як механізм врегулювання економічних проблем, протиріч внутрішніх, та для захисту від зовнішніх. Ідентичність тут має зовсім інший зміст - єдиний ринок та єдині правила гри. Якщо цього не буде, то неможлива ніяка інша ідентичність, бо для підтримки її не буде існувати матеріальної бази.
Якщо хтось думає, що культура (компонент ідентичності) може рости у розпорошеному народі, то помиляється, сам він тільки деградує. Культура завжди насаджується "зверху", як результат відбору найціннішого. І це повинна робити держава, звісно економічно сильна.
IP: 213.169.78.---
Нестор Писарчук _ 15.06.2012 12:12
Oleksandr Kolodiazhnyi:
Ось у мене питання до західноукраїнців - чому, приїжджаючи до Києва, більшість з Вас переходять на російську?
Олександре, все дуже просто. Дивімося правді у вічі: українці - це нація пристосуванців. І галичани, як частина українського народу, нічим не кращі від загальної маси. Так, серед них набагато більше національно свідомих у порівннянні із українцями Центру чи, тим більше, Сходу. Але мені особисто так само відомо немало прикладів, коли галичани чи волиняки переїжджають до Києва і без особливих докорів сумління переходять на "общєпонятний". Немає у наших людей честі і гідності: те що в одних народів вважається чи не найбільшим моральним злочином (відмова від мови батьків), у наших краях - норма.
IP: 80.239.242.---
VDD _ 15.06.2012 12:04
Oleksandr Kolodiazhnyi:
Відповідаю як західняк. Так є тому, що українці Заходу і Сходу тотожні за психоповедінкою. Українці -- це єдина нація. Зовнішня атрибутика не міняє їхнього внутрішнього змісту. Київ зросійщений. Треба бути особливо запеклим, щоб протистояти загальній тенденції. Багато західняків протистоїть, а ще більше ламаються. Чому? Та тому що українці належать до неяскравих, нединамічних націй, які не наділені тими інструментами захисту, якими наділені яскраві, динамічні нації. В українців зовсім инший механізм виживання: змінюватися зовнішньо (пристсовуватися), залишаючись незмінним внутрішньо. Вони схожі на насіння, яке роками лежить в землі, чекаючи сприятливих умов. Але українці -- нація. Абсолютно оригінальна. Зовні уподібнюється иншим націям (мімікрує), але внутрішньо незмінна. Дехто через сліпоту думає, що українців узагалі нема.
IP: 80.239.242.---
VDD _ 15.06.2012 11:40
Donskoi:
Згоден, мотивація українців Сходу і Півдня, які голосували за незалежність, була винятково "жратва". Повірили в дурницю, що незалежність неодмінно принесе матеріяльні блага. Маючи вкрай підірвану українську ідентичність, ототожнюючи себе з Росією, вони не мали внутрішньої потреби відділятися від Росії. Инша справа українці Заходу, а також в дещо меншій мірі Півночи та Центру. Вони зберегли свою ідентичність. Ототожнюючи себе винятково з Україною, почуваючи себе внутрішньо окремими, вони прагли незалежности не задля "жратви", а щоб захисти і утвердити свою українську самобутність, зосібна й мову, що є єдиною реальною мотивацією незалежности будь-якого народу. Саме тому західні, а не східні українці є творцями та опорою незалежної України. Ось цього і не розуміє сердешний Колісниченко і К.
IP: 93.73.222.---
Oleksandr Kolodiazhnyi _ 15.06.2012 10:59
Ось у мене питання до західноукраїнців - чому, приїжджаючи до Києва, більшість з Вас переходять на російську? Ви ж жили у україномовному середовищі, долею так склалося, що не так Вас понівичило, як українців Сходу та Центру. Чому тут, у Києві, не чути Української? А що казати за тих, хто ЗА українську мову, але банально її не знає, бо з дитинства не мав практики? І звідки їй, цій практиці, взятися? Який Ви подаєте приклад? Чесно кажучи, сподівався, що західноукраїнці будуть надавати більш потужний поштовх розвитку української культури у Центрі. Доки столиця не почне розмовляти хоча б на 40% українською, мову ніхто поважати не буде, і стимулу до вивчення не з'явиться.
IP: 62.205.156.---
Тарасик Девятий _ 15.06.2012 10:41
Calif_M:
Тарасик Девятий:
Чесно і конструктивно, спасибі автору.

Проте що робити,які дії вчиняти ?"

"Розмовляй українською завжди і всюди, шануй її і розвивай. А найголовніше - розвивайся сам у своїй справі, будь першим в Україні і у світі. І щоб про тебе писали статті, книги, вірші українською . І коли всі захочуть про тебе чи про твої дії прочитати, вони вимушені будуть вчити і шанувати українську мову. Отак мова буде розвиватися і поширюватися.
Іншого шляху немае!"

То це дуже довгий щлях, років на 200. Допоки у нас не буде чоловік 10 україномовних Нобелівських лауреатів, україномовна футбольна збірна-чемпіон світу і ,крім цього, зруйнована внутрішніми "распрями" Росія
IP: 98.248.189.---
Calif_M _ 15.06.2012 10:05
Тарасик Девятий:
Чесно і конструктивно, спасибі автору.

Проте що робити,які дії вчиняти ?
Тарасику!
Розмовляй українською завжди і всюди, шануй її і розвивай. А найголовніше - розвивайся сам у своїй справі, будь першим в Україні і у світі. І щоб про тебе писали статті, книги, вірші українською . І коли всі захочуть про тебе чи про твої дії прочитати, вони вимушені будуть вчити і шанувати українську мову. Отак мова буде розвиватися і поширюватися. Іншого шляху немае!
IP: 195.5.40.---
люльок _ 15.06.2012 09:56
Українці не соромляться бути українцями, а досі елементарно бояться. На генетичному рівні. Хто-небудь чув, щоб за кокошнік та балалайку когось висилали на Сибір? А за звичайну вишиванку розстрілювали.
IP: 62.205.156.---
Тарасик Девятий _ 15.06.2012 09:44
Чесно і конструктивно, спасибі автору.

Проте що робити,які дії вчиняти ?
IP: 95.132.30.---
p-nic _ 15.06.2012 08:28
Donskoi:
Donskoi:
Колесниченко всё сказал правильно. В 91 году о мове и не заикались, нам пропагандировали, что Украина кормит весь СССР, поэтому мы - такие бедные. На референдуме нам обещали самоуправление и, как следствие, экономическое процветание. А на самом деле - ограбили и насадили мову.
Автор статьи, может, и голосовал за мову, но, например, 84% дончан - точно нет.
І що вам ще треба Ваші "братки рулят всей страной". У київській області коли голосували на референдумі не думали, що припреться "толпа данецких у будет тирыть все до чего можно дотянуться"..
IP: 77.52.35.---
Donskoi _ 15.06.2012 02:12
Колесниченко всё сказал правильно. В 91 году о мове и не заикались, нам пропагандировали, что Украина кормит весь СССР, поэтому мы - такие бедные. На референдуме нам обещали самоуправление и, как следствие, экономическое процветание. А на самом деле - ограбили и насадили мову.
Автор статьи, может, и голосовал за мову, но, например, 84% дончан - точно нет.
IP: 195.160.205.---
bayda2000 _ 15.06.2012 00:18
Автору щира подяка.
Дійсно, етнічних українців в Україні 78% , україномовних - 67% .
Здається , які проблеми . Проводимо референдум про єдину державну мову
і мову міжнаціонального спілкування - українську і крапка .
А дзуськи , не вийде , шановні українці : "зорганізують" референдум манкурти-табачники-
ківалови-калєснічєнки-бандарєнки швиденько , бо рахувати буде їх друган підрахуй.
Отож поки ми спільними зусиллями цю корумповану банду янучар не проженем
з влади , до тих пір будемо почуватися ізгоями " на нашій не своїй землі ".
IP: 46.211.122.---
VDD _ 14.06.2012 23:54
Чому якась група людей відокремлюється і створює незалежну державу? Тому що ця група має почуттям окремого «ми», усвідомлює себе инакшою, неподібною на инші людські групи. Це почуття (ідентичність) і змушує її організовувати життя за власними правилами. Отже, ідентичність є спонукальною причиною виникнення держави, а відповідно захист і утвердження ідентичности є надметою і виправданням існування цієї держави. Ідентичність – це фундамент, без якого держава не може функціонувати. Українська держава теж наслідок дії ідентичности, себто, вона виникла завдяки почуттю окремого «ми» в значної частини українців. Проте чимало українців мають ослаблену ідентичність, частково або й повністю ототожнюють себе з Росією. І в цьому велика проблема. Адже держава, населення якої має ріжну ідентичність, а тому розділене ріжними інтересами, приречена на невдачі у всьому. Корінь українських проблем саме в підірваній ідентичності великої частини українців.
IP: 46.211.122.---
VDD _ 14.06.2012 23:49
Дуже добра стаття. Але все таки спочатку всім нам конче треба визначитися з критеріями. А це означає, що мусимо дати відповідь на фундаментальне питання: навіщо взагалі створено державу Україна? Себто в чому раціо її існування і що це за така надмета, для досягнення якої так уже треба було відокремлюватися від Росії? Якщо головною спонукою (а, отже, й метою), яка покликала до життя державу Україна, є прагнення захистити й утвердити українську ідентичність і відповідно всі українські національно-культурні вартості (в тому числі й мову), то це одне, а якщо метою є винятково банальний добробут, то це вже зовсім инше. Хай там як, але знаючи головну мету, легко визначати що і як треба робити в Україні. Втім лише утвердження ідентичности дає раціональну відповідь на питання, навіщо створено державу Україна і служить єдиним виправданням існування цієї держави.
IP: 94.76.83.---
sirius777 _ 14.06.2012 23:38
"І якщо комусь здається, що вузький націоналізм є патріотизм, то вони дуже помиляються. Лише короткозорі можуть угледіти в цьому силу. Істинний патріотизм полягає в істинній безкорисливій любові до Батьківщини, до всіх проявів її національного генія і поваги до всього і до всіх народів, що населяють і збагачує її будівництво у всіх життєвих проявах. Адже завдання національного генія втілити в собі, пропустити через свою свідомість досягнення всіх народів, саме дати свій синтез цього конгломерату творчих виявлень. Люди та країни повинні навчитися саме охороняти основу свого характеру, своєї індивідуальності, розвиваючи і збагачуючи його всіма кольорами, що ростуть на їх полях".
IP: 46.211.123.---
VDD _ 14.06.2012 23:37
Щоб бути патріотом, треба почувати єдність з Батьківщиною, ототожнювати себе з нею. А щоб ототожнювати себе, наприклад, з Україною, треба мати почуття окремого "ми українці", усвідомлювати, що Україна – це я, а Росія, Польща, Туреччина тощо -- це вони, чужі. Як можна бути патріотом України, відчуваючи Росію і все російське, зосібна мову, рідним, а все українське, в тому числі і мову, чужим. Не можна бути українським патріотом, маючи не українську, а російську ідентитчність. Якщо ти патріот України, то не можеш одночасно бути патріотом Росії, бо бути патріотом одного означає не бути патріотом иншого. Бути патріотом означає почувати себе українцем, себто инакшим, ніж росіяни, поляки, турки тощо. А що у них, "колісниченків" українське, инакше, чим вони відріжняютеся від росіян, коли у них усе російське: і мова, і погляд на історію, і культурні уподобання? У чому їхня українськість? Лише в географії народження? Маючи російську ідентичність, як вони можуть будувати незалежну Україну?
IP: 94.76.83.---
sirius777 _ 14.06.2012 22:39
"Мало хто знає, що тільки в Україні етнічних українців, які з тих чи інших причин ЗРЕКЛИСЯ рідної мови, налічується близько 5,5 мільйонів. ЦЕ РАКОВА ПУХЛИНА НА ТІЛІ УККРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ, ЦЕ АНОМАЛИЯ!
У нас є державна програма деколонізації країни, ДЕРУСИФІКАЦІЇ ЕТНІЧНИХ УКРАЇНЦІВ? Звичайно, ні."
- Так может отправим эту "раковую опухоль" в Сибирь, - как отправили когда-то украинцев? А оставшихся "дерусифицируем", - как когда-то "деукраинизировали" украинцев? Это дурость, провокация, а может, и то и другое?
IP: 46.211.154.---
бун _ 14.06.2012 22:36
Так, наша мова є одною з ознак наших цивілізаційних здобутків, але є і інші ознаки, місцеве самоврядування, незалежний суд, справедливі, з точки зору громадян, закони, справедливі вибори, реальна поліконфесійність і соціальна роль церков, базові права людини, економічна свобода. Може хтось підкаже, може в якихось сферах, які притаманні українській цивілізаційній моделі, справи кращі, ніж у сфері мови.
IP: 46.211.154.---
бун _ 14.06.2012 22:28
Навряд з 78% мешканців України - етнічних українців хтось проти того, щоб жити в нормальній державі з нормальним функціонуванням української мови. Проблема в тому, що для цього треба прикласти величезні зусилля, а нема кому, бо це можуть робити вузькі спеціалісти у відповідних сферах, а виходить так, що тих спеціалістів просто нема в природі. В Росії, Польщі, Чехії є, а в нас нема. В академіях наук гуманітарних напрямків працюють академіки з ерудицією випускників ПТУ. Звідси наша поголовна неграмотність. Наприклад, мало хто знає, що до половини 17ст.всі українці були з одного цивілізаційно-культурного простору, ознаки якого і до сьогодні є в основі нашого психотипу незалежно від теперішнього місця проживання, це і є причина нашої єдності. Мало хто знає, яку цивілізаційну модель ми вибудували в період від кн.Володимира до кн.Яреми. Ніхто не задумується, що в той час, коли на Хортиці жили козаки, на решті території жили наші предки шляхта і селяни, козаків знаємо, а предків ні.
IP: 98.248.189.---
Calif_M _ 14.06.2012 19:35
Добра стаття!
Найбільш сподобалися останні слова: "Перед тим як закликати на допомогу, виголошувати заклинальні промови з надією, що вас почують і будуть поважати інші нації, – спочатку навчіться поважати себе самі. А найголовніше, перше ніж щось говорити чи кричати, подивіться на себе, витріть з-під носа шмарки і встаньте з колін."
Справа в тому, що ніякої боротьби мов зараз немає. Просто їде процес витіснення слабких мов більш сильними. Як, наприклад, мовою науки стає англійська - все більше і більше наукових видань світу переходять на англійську, більшість наукових конференцій є зараз міжнародними з офіційною мовою англійською. Мова IT - англійська. Будь-яка мова зараз - перш за все засіб комунікації. Для комунікації в інтернеті обирають більш зручний варіант. Украйнську обирають, на жаль, не в першу чергу.
І ніяки мовні законопроекти в Украіні нічого не зроблять радікального ні для українській, ні для російській мові. Зроблять самі носіі мов, світове оточення, час.
IP: 178.49.122.---
zanuda _ 14.06.2012 19:12
Все правильно каже автор. Подяка йому за розумну статтю. Все добре роз'яснив. Нажаль, мало розуму у українців. Ніяк не можуть збагнути, що допоки вони гризуться між собою, не здолати їм хитрого та нахабного окупанта. Що зараз головне - зкинути влвду бандюків-українофобів. Ну і де об'єднання сил? Знову Ющ воду мутить. ВІн чудово розуміє, що якщо таки зкинуть Янека, то вийде Юлія на волю. Хоче цього Ющ ? - риторичне запитання. Звісно , що не хоче. То кому Ющ буде допомогати ? - Знову ж таки Янеку, щоб далі тримати Тимошенко за гратами. У нього інших думок нема. Це зрозуміли Наливайченко і Парубій. А решта ? А юрба "пересічних" коли зрозуміє? В кого буде відбирати голоси ЮЩ? - у Тягнибока ! А "Свобода" на межі проходу до Ради. От і думайте , люди, гарненько. Не ведіться на брехливі гасла. Єднайте сили ! Бо без єдності українство приречене...
IP: 46.118.201.---
Mike_Kharkov _ 14.06.2012 19:11
Автор нажаль за рівнем осягу проблеми мови десь років на 100 спізнився.
І якщо вже він не розуміє що мова може квітнути в квітучій державі, тобто не по вказівці, то до чого веде?
"Встаньте з колін" - це є те саме, що потрібно перед виборами владі, саме владі, аби чубилися за мову. Аби чубилися за історію чи ще щось, тільки б не єдналися. Бо є тоді зрозуміло буде, що чубитися потрібно не з "катами" (як пише автор :) ), бо то ж є звичайний сусід,, а з системою та власною нерозвинутостю.
Такі статті я, наприклад, відношу до провладних, бо розпалюють ворожнечю у човні свідомо або по сліпоті.
Той закон можна було б і відмінити при нормальній владі (мрію...), а ось ворожнечу Монтеккі з Капулетті спробуйте...
IP: 176.37.46.---
Wilhelm _ 14.06.2012 18:42
Автор столь ясно и разумно мыслит, что ему бы не врачом быть в Ивано-Франковске, а президентом сидеть в Киеве на Банковой!

Автор абсолютно прав: в вопросе языка не может быть ни рынка, ни свободы мнений. В Украине - только украинский. (В РФ - русский, в Беларуси - белорусский и т. д.). И никаких дискуссий. Никакого плюрализма. Это - вопрос выживания нации, а не демократии. Все, кто выступает за русский язык, на самом деле просто ненавидят украинский. И не любят русский. Потому, что русский, в отличие от столетиями запрещавшегося украинского, ни в какой защите не нуждается, разве что от самих этих "защитников"...
IP: 37.19.193.---
Natalkaua _ 14.06.2012 18:32
Моя пошана Вам , пане лікарю ! Чесна стаття . Але не можу погодитися з Вами , що країна на межі розпаду .Вірю в те , що нація вистоїть ! Щодо інтелігенції : у нас ,на жаль , дуже тонкий шар справж
ніх інтелігентів і дуже багато ,як писав Солженіцин , "образованщины " .Якщо народ прислухається до інтелігентів ,то ми всі виберемо свободу . Євген Сверстюк : "Свобода - це скарб ,який постійно треба обороняти ... "
IP: 178.94.68.---
Zuzuna _ 14.06.2012 18:30
Билиця:
упросився зайда-москвин до українця переночувати. Українець пригостив його
вечерею, постелив ліжко і почав молитися. Зайда слухає і раптом перебиває
молитву: «А ты как молишься? Так нельзя молиться». Обурений українець відказує,
що він є господарем хати і має право молитися, як хоче. Москвин, показуючи на свої
лапті, що висіли сушитися, питає: «А чьи это лапти?» — «Ну, то твої», —
каже господар. «А как лапти мои, то я здесь хозяин», — проголошує зайда.
IP: 178.94.68.---
Zuzuna _ 14.06.2012 18:28
Сергій Стефанко, за статтю + 100%,
Звідки буде захист всього українського , коли у владі україців немає ? У кабміні - жодного українця, самі іудеї та москвини, серед кнопкодавів 94% не українці, на містах правлять переселенці з московії та їхні яничари, гарант і той не українець. Треба до влади вести українців, мати національну владу та національну опозицію.
IP: 67.86.109.---
hoop _ 14.06.2012 18:20
Fedot22:
Очередной скулёж очередного русофоба. Мы бедные несчастные, во все века унижаемые и забиваемые, нашей мове и культуре не дают развиваться: "Наша мова занепадає, наша нація на краю прірви, країна на межі розпаду…" Вот только интересно, а на каком же языке Вы всё это пишете? Судя по вашим же сопливым рассказам более 500 лет "знущалыся над мовою" и почему то не удалось её истребить. Вон за меньший период от многих языков американских индейцев и следа не осталось. А кто сейчас помнит о Галльской языковой группе Европы?
А ви все ніяк не можете заспокоїтись,що не все знищили? Хочете утворити посію на всій планеті, мало вам 1/6 суші?
IP: 91.124.47.---
aratan _ 14.06.2012 17:38
Сумно,браття,сумно!Вже і москвин Fedot22 _ кепкує з нас.Пустили свиню під стіл...,а тепер не випрем.А може доля така - виродитись.Виродитись - виродком родитись.Шкода, що в нас їх багато наплодилось,та ще гниль сусдська приплутапась."Славних прадідів великих - правнуки погані".Відродитись - від роду родитись.Відчуваєте різницю:від роду і виродком... Побратаємось з угро-фінами і, як і ті,забудемо свою мову,свої пісні,свої звичаї,станем таким самим навозом історії як і сусіди...!
IP: 71.226.66.---
vb_ua _ 14.06.2012 16:54
Пропоную, щоб всі дописувачі писали виключно українською, а для російськомовних відкрити їх варіант спілкування на "Украинской правде".
IP: 93.73.76.---
Lina _ 14.06.2012 16:46
Погоджуюся з автором. Намагаються проштовхнути проект Кі-Ко, по-перше, щоб зневажити всіх, кому це болить, по-друге, щоб зіштовхнути лобами людей. Відтак створити атмосферу розбрату і розпорошення, щоб і надалі тримати в люблячих обіймах ограбований матеріально і морально народ. Якби небайдужі громадяни становили переважну більшість, навряд ці плани б реалізувалися.
IP: 109.106.20.---
anno_domini _ 14.06.2012 16:35
А я хочу захистити українців. Не кажіть, що ми, українці, того варті, як з нами поводяться. Скажіть, українці, коли був Союз, то хто їхав в Сибір на БАМ, хто піднімав Тюмень? Підем глибше - хто вкаливав в ГУЛАГах, хто воював в війнах? А які уми забирала імперія до себе на "службу царя", партії? Велика частина гарних, розумних, порядних людей - то були українці. А зараз - скільки українців поїхали працювати в інші країни? Ось і мова, як генофон, перемішується. Подивиться, як виглядають люди з інших країн. Всі як на підбір - що вигляд, що очі - відкриті, дивляться приємно. І наші роботяги, що працюють в своїй країні - худі, замучені недоїданням, похмурі. А бомжей скільки? Стидуха і сумно. То одні експлуатували, тепер - інші. Не заслуговуємо ми, українці, на таке поводження з нами.
IP: 195.114.141.---
Estrella Sol _ 14.06.2012 16:31
"Які слова страхітливі -дволикість,
дворушництво, двозначність, двоєдушність!
Двомовність- як роздвоєне жало.
Віки духовної руйнації.
Змія вжалила серце нації."
Л.Костенко
Почуймо ПОЕТА.
IP: 46.247.208.---
Rex Rexus _ 14.06.2012 16:22
автор ще не скурвився політикою тому і каже правильні, мудрі слова.
взяти його в якусь партію і через рік подивились би якої він заспівав.
IP: 195.114.141.---
Estrella Sol _ 14.06.2012 16:16
"....Слова росли із грунту, мов жита.
Добірним зерном колосилась мова.
Вона як хліб. Вона мені свята.
І кров"ю предків тяжко пурпурова.
А хтось по ній прокопував рови.
Топтав, ганьбив нам поле н айдорожче.
І сниться сон: пасуться корови-
сім тучних, але більше тощих.
Скубуть озиме, нищать ярину,
ще й гидять, гудять, ратицями крешуть.
Трагічна мово! Вже тобі труну
не тільки вороги,а й діти власні тешуть."
Л. Костенко "Біль єдиної зброї"-
УКРАЇНЦІ! Зросійщені україці повертайтеся до своїх джерел. Росіяни, вірмени , євреї, угорці і інші народи -якщо хочемо жити в красивій країні-Україна- вчіть українську. Шануймо землю на якій живемо.
IP: 178.158.113.---
Fedot22 _ 14.06.2012 16:15
Очередной скулёж очередного русофоба. Мы бедные несчастные, во все века унижаемые и забиваемые, нашей мове и культуре не дают развиваться: "Наша мова занепадає, наша нація на краю прірви, країна на межі розпаду…" Вот только интересно, а на каком же языке Вы всё это пишете? Судя по вашим же сопливым рассказам более 500 лет "знущалыся над мовою" и почему то не удалось её истребить. Вон за меньший период от многих языков американских индейцев и следа не осталось. А кто сейчас помнит о Галльской языковой группе Европы?
IP: 178.94.46.---
Reznik Vadim _ 14.06.2012 15:55
Сильна, а головне правдива та відверта стаття !, ми манкрути, інакше не можна називати 45 мільйонів громадян які дозволяють купці покидьків знущатися на нами. Виходить . ми заслуговуємо те , що маємо.
IP: 98.158.181.---
KoTaByc _ 14.06.2012 15:51
додати нІчого. Єдине можу сказати із власного досвіду, коли їду через польський кордон, а потім через платний автобан у Польщі- жодного разу польський службовець не переходить на іншу мову - чи я з ним українською чи німецькою пробою розмовляти, не розуміє, тому намагаюся з ними розмовляти польською. І, до речі, навіть росіяни "згадують" польські слова.

Тобто, суть в тому, що я транзитом через їхню державу, а не навпаки. І йдеться вже за самоповагу, можливо, гордість самих поляких, які у себе вдома, до своєї мови і не тільки.
Тому іноземці навіть змушені якось під них підлаштовуватись, бо ті їх не "захочуть" зрозуміти.

А українці в себе В Україні соромляться часто своєї мови. Оце прикро.
наприклад тут, як ось одна дівч. з Миколаєва соромиться українською розмовляти:
http://www.youtube.com/watch?v=R3TouERYmsU
IP: 83.79.150.---
кобзар _ 14.06.2012 15:23
все правильно проаналізовано. настає момент істини.
IP: 78.137.26.---
Khai_zhyve_j_pasetsia _ 14.06.2012 15:09
ПОБУДУЄМО СУВЕРЕННУ УКРАЇНУ
Пад 3,14...дьож РУСКАВА РАДІО

Дайош КАЦАП-FM у кажний дом!!!
Страницы:      Предыдущая      Следующая 

АВТОРИЗАЦИЯ


ВОЙТИОТМЕНИТЬ
Если вы новый читатель, пожалуйста, зарегистрируйтесь.
Забыли пароль?
Вы можете войти под своим акаунтом в социальных сетях:
Facebook   Twitter   Вконтакте