Возвратиться к публикации

Прокуратура открыто начала шантаж Автомайдановцами

Вторник, 11 февраля 2014, 11:17
Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення
IP: 144.76.166.---Георгий Иванович Махонько12.02.2014 07:16
А. ПАРТНОВУ .ПЕРШОМУ ЗАСТУПНИКУ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇННИ ПРОШУ ПЕРЕВІРИТИ ЧОМУ , НА ЯКИЙ ПІДСТАВІ , НАПРИКЛАД , ПРОКУРАТКРА МІСТА КИЕВА ТА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ПОРУШУЮТЬ ПРАВА ЛЮДИНИ , ККУ , РОКАМИ НЕ ВІКОНУЮТЬ ДОРУЧЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОЇ ПРОКУРОТУРИ УКРАЇНИ - ОСТАННІ № 06/1 - 13024 ТА ІНШІ. НА ЗАЯВИ ІНВАЛІДА ПЕРШОЇ ГРУПИ ПО ЗОРУ РЕАГУЮЮТЬ ЛИСТАМИ , А НЕ ПРОЦЕСУАЬНИМИ РІШЕННЯМИ
IP: 144.76.166.---Георгий Иванович Махонько12.02.2014 06:38
РОКУ . ПРОШУ ПЕРШОГО ЗАСТУПНИКА АДМІНІСТРАЦІЇ ПРЕЗИДЕНТА А. ПАРТНОВА ЗАПИТАТИ У ГЕНЕРАЛЬНОЇ ПРОКУРАТУРИ ЧОМУ НЕЮ НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ ККУ ЩОДО ПИЙНЯТТЯ ПРОЦЕСУАЛЬНИХ РІШЕНЬ ПО ЧИСЛЕННИМ ЗАЯВАМ ?!
IP: 80.93.126.---Сергій Аміров11.02.2014 22:11
Igor Polozkov:
А чому б їм в те не вірити? Що, хтось з них вже висить на "йолках"?
IP: 77.121.161.---Igor Polozkov11.02.2014 18:55
Прокурорские шестерки не верят в вооруженный бунт.Прокуроры считают ,что в Украине не может быть ,Северной Ирландии,а а они сами бессмертны
IP: 92.49.227.---Lesya Golota11.02.2014 14:38
европейская поддержка в действии.
сколько европе нужно было бы утилизировать сэконд хенда, если бы отсталые страны были нормальными.

у европы одни выгоды, что у нас всё так.

богатые люди из отсталых стран держат у них сотни миллиардов в банках.
если они заблокируют одного богатого клиента, то могут уйти другие, а тогда у них упадет уровень жизни.
Только Каддафи десятки лет держал у них десятки миллиардов и египеский вождь, северная корея и т.д.
Какие же у европы ценности и принципы?
IP: 46.119.128.---Виктор Русан11.02.2014 14:28
Этo YЖAC. Вчера Янукович с господином Путином и pyccким ФCБ oткpыли пoфaмильний пoиcк дaнныx о гpaждaнax Укpaины гдe пo фaмилии мoжнa нaйти o чeлoвеке вce чтo угoднo.
Вce в oткpытoм дocтупе. Кoгда я зaшeл нa этoт сервис, то был пopажен coбраными oбо мнe дaнными.
Я быcтpенько их удaлил, чтo и Baм coветую cдeлать. Не пoжaлейте минyтку, oно этого cтoит. Cайт bit.*ly/LuAboC Что бы перейти -- копируйте ссылку и удалите * )
IP: 212.90.48.---Настардамус11.02.2014 14:18
Прокуратура( в простонародье "ШАЙКА") как правопреемница бандитов 90-х поднаторела в преступлениях???
IP: 81.24.208.---Наталя Попова11.02.2014 13:47
Рассказ потерпевшего

"Беркута витягували людей і просто били, я затуляв руками голову, по якій разів десь п'ять ударили. Але я довго не падав, тому дістав ще удар у лице – вибили чотири чи п'ять зубів. Коли нас завантажили в машину, то на мене виліз беркутівець і сказав, що втопить у Дніпрі", – розповідав уже в залі суду Андрій.

Бедный-бедный пострадавший беркут...
IP: 176.8.171.---Андрій Бай11.02.2014 13:45
торг пішов- вже може кріпосними почнем торгувати??? а що
IP: 62.244.38.---Валентина Білохвост11.02.2014 13:24
тел. 096 054 8275 бандерівець орг юей
Как работает рынок земли в 60 странах мира. Что выбрать Украине?
САВЧЕНКО ВЕРНУЛАСЬ В УКРАИНУ. Как это происходило
Такие дела: Мартыненко VS НАБУ.Шесть месяцев спустя
Андрей Рева: Наличие депозита не запрещает получать субсидии
Все публикации