Основана Георгием Гонгадзе в 2000 году

"Правый сектор" думает стать партией и идти на выборы

КОММЕНТАРИИ
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ   
IP: 95.134.74.---
Olga Vesna _ 09.02.2014 22:58
То, что правый сектор хочет идти на выборы- вполне закономерно. Это как раз та новая сила, которая не только должна, но и обязана влить новую кровь в парламент, заменив купленных- перекупленных тушек и многократных перебежчиков из партии в партию. Я уж не говорю о компартии- их место на свалке истории, а не в парламенте.Будущие руководители страны, кто бы они не были, должны способствовать продвижению во власть правого сектора. Таким образом они себя ограждают от радикализма. Ведь как только правый сектор станут парламентской партией- радикализма у них значительно поубавиться.
IP: 94.179.20.---
Robert Cvay _ 03.02.2014 20:40
Терор Банді:
До всіх УКРАЇНЦІВ

ПУТІН РОЗПОЧИНАЄ ВІЙНУ ПРОТИ УКРАІНИ з початком
ОЛІМПІАДИ.

100000% дані
===він її і не припиняв. Вам треба переляк викачати, яйцем.
IP: 144.76.166.---
Терор Банді _ 03.02.2014 18:16
До всіх УКРАЇНЦІВ

ПУТІН РОЗПОЧИНАЄ ВІЙНУ ПРОТИ УКРАІНИ з початком
ОЛІМПІАДИ.

100000% дані
IP: 31.42.64.---
Федор Терьохин _ 03.02.2014 17:41
Багато людей на виборах голосували за Свободу - намагаючись таким чином привести силу, в противагу ригоаналам, спочатку все було нормально -не пустили Табалових, ригоанали перестали бити опозиціонерів, спроби знищити кнопкодавство! Але з часом Свобода пертворилася на типічну партію популістів, лише кілька депутатів з партії намагаються щось вдіяти, а інших взагалі не видно -напевне на Мальдівах! Але в суспільстві залишається запит на радикальну політичну силу, і влада останні місяці цей запит добряче стимулює, а тому майже кожна нова партія, яка продемонструє радикалізм в стремлінні до інтеграції України в Західний світ, за умови честних виборів, може не те що пройти в парламент, а й при переході на пропорційну систему - сформувати більшість в ньому! З огляду на це "Правий сектор" буде мати непогані шанси, за вищенаведених умов!
IP: 94.244.37.---
Nikoman _ 03.02.2014 17:37
Kisu Ones:
Я б про всих жидів не писав би. У мене є досить багато друзів серед жидів. Звісно, що вони не олігархи, але те, що більшість моїх знайомих підтримує правий сектор, то це факт. Так, що не вси жиди однаково не корисні.
IP: 94.244.37.---
Nikoman _ 03.02.2014 17:31
Svetlana Kulinich:
100500
Забебали тупняки и договорняки удара, батькывщины и свободы с рыгами. Такие все хитрые, что себя уже перехитрили.
IP: 176.8.65.---
tuskarora _ 03.02.2014 16:34
Kisu Ones:
Чи зможуть нарешті українці мати у своєму ж парламенті свою фракцію без жидівських грошей? Час покаже.
як тільки хлопці оформляться в партію - ж/д і туди пролізуть. у них багатотисячолітні навички...
IP: 5.58.52.---
Svetlana Kulinich _ 03.02.2014 16:22
Oleksandr Udot:
Я даже пойду на выборы за них проголосовать. Ни за власть, ни за мудаков из оппозиции голосовать принципиально не буду.
Такая-же фигня:-)
IP: 144.76.166.---
Kisu Ones _ 03.02.2014 16:21
Чи зможуть нарешті українці мати у своєму ж парламенті свою фракцію без жидівських грошей? Час покаже.
IP: 77.121.202.---
Олександр Дзюбук _ 03.02.2014 16:06
Silantiy Gussarov:
Если их зарегистируют, то это станет ударом под дых "Свободе". На следующих выборах в ВР обе политсилы по отдельности не преодолеют порог.
Абсолютно вірно. Сподіваюся це розуміють і ті і інші
IP: 94.179.20.---
Robert Cvay _ 03.02.2014 15:53
На відміну від автоМайдану, на правий сектор влада "наїздів" не робить, вони діють вільно, керівники не оголошуються владою, як зачинщики масових заворушень, екстремісти. Діяльність правого сектору на Майдані-агресія, більш схожа на провокації, що вигідно владі. Конструктивних дій на повалення режиму-немає. А остання заява полковника сбу у відставці, бувшого футболіста, про палку підтримку правого сектору. В той же час, він каже, що захоплення будинків, коктейлі молотова, жбурляння каміння-це злочин. Але ці дії правого сектору він не осуджує. Правий сектор зливає Майдан, це заслані козачки, посіпаки кремля-це моя особиста думка. Подивіться на засновників. Хіба вони приймають участь у з'їзді євромайданів? Люди, не вірте їм. Яка не є опозиція, але іншої не маємо, нам треба гуртуватися навколо тих людей, яких ми знаємо, а не навколо об'єднань, які з'явилися з нікуди, та створені під події. А вже потім, коли будуть демократичні перетворення-висувати нових лідерів, наприклад з автомайдану.
IP: 144.76.166.---
Silantiy Gussarov _ 03.02.2014 15:52
Если их зарегистируют, то это станет ударом под дых "Свободе". На следующих выборах в ВР обе политсилы по отдельности не преодолеют порог.
IP: 144.76.166.---
Svyatoslav Shevtsov _ 03.02.2014 15:40
Если бы не Правый сектор, то оппозиция вся вместе взятая и дальше бы сосала на своей сцене на Майдане Независимости под насмешки регионалов.
IP: 144.76.166.---
Вікторія Валевська _ 03.02.2014 15:36
Robert Cvay:
На жаль, змушена погодитися з вашими висновками і навіть припущеннями. Майдан розвалюють із середини і дуже поспіхом.
IP: 144.76.166.---
Вікторія Валевська _ 03.02.2014 15:31
Andrey Shvets:
Підтримую рішення, прийняте "Правим сектором".
Комуняцько-бандитська піна, яка спливла на поверхню, повинна піти у ганебне минуле.
А з приводу звільнення КМДА також підтримуєте? Тобто вступлять в протиборство зі Свободою, яка, як я зрозуміла, звільняти КМДА не збирається. Щось дуже погано стало тхнути від Правого сектору та від їх переговорів з владою. Як би всі ці смерті не були марними. І якась підозріла зачістка Свободи та її дискредитація почалась по областям.
IP: 94.179.20.---
Robert Cvay _ 03.02.2014 15:30
На мою думку, не все так однозначно, з цим правим сектором. Хто фінансує? Назва, деякі дії (звільнення активістів за очищення площ, будівель та євромайданів-домовленість з сбу, мвс, прокуратурою-це по-суті ригівський закон в дії)-викликають великі сумніви, що до щирості їх "проукраїнських" поглядів. Де ця партія була раніше, до розгону Майдану?! Щось дуже швидко вона створилася. В рф-такі (праві) партії створює фсб, може це продовження путінських дій, по створенню запасних варіантів? Люди, будьте пильними! В Україні, майже не ховаючись, діє фсб рф, провокації, чутки, перекручена інформація-все на створення альтернативи пр та кп, в разі провалу останніх (український вибір-невдалий лідер, українці не такі вже дурні).
Хоча, Парубій викликає довіру. Хочу почути його думку, про цю партію.
IP: 94.124.160.---
Ярослав Степанович _ 03.02.2014 15:16
А это уже сценарий, разработаный в партии регионов, разделяй и властвуй. Сидят там под видом сильнопротестующих "наши" ребята, много, конечно, на выборах не наберут, но голосов оттянут. Когда же все нормальные люди поймут, весь мир живет по двухпартийной системе. Есть партия регионов- никуда не дется от нее, и минимум 40 прцентной! поддержке ее населением. А тут и Удар(кого ударь?) и Батькивщина (какая Батькивщина?), куча всяких Рухов, народников. Когда же вы наконец поймете, вы и есть одна партия, кагда у вас уже будет хоть какая-нибудь партийная дисциплина, вот пример : партия Регионов, берите и учитесь у них, да у них бабла побольше, но ведь вас разношнрстных более половины населения поддерживает!
IP: 212.58.162.---
tarasska _ 03.02.2014 14:51
И такая партия должна быть, чтобы остальные прийдя не розслаблялись.
IP: 176.37.133.---
Vadim Vadimovich Borodean _ 03.02.2014 14:41
Комментарий на официальной страничке «Правого сектора» касательно этой публикации:

Ліберальні видання вживають щось заборонене, напевно...!
впаше.com/feed?w=wall-62043361_51024
IP: 94.179.20.---
Robert Cvay _ 03.02.2014 14:25
Ангеліна Вовк:
Alex Nazim:
Alexey Ogonek:
Харків-55:
Да, гнида у меня дед после войны гонял их по лесам!
Я по твоим коментам понял, что он их до сих пор гоняет. Ты достоин своего деда
А я поняла, что дед гнида))
=== Звичайно-"гніда дєд гоняєт по лісам до сіх пор"! Мабуть цьому пану шкода дідової пенсії, яка йому не перепала. Того він образився на діда-"гніда дєд". Пішов би, та спіймав того діда, а то, якось так не гарно виходить, всеж таки людина, що йому в тому лісі робити?, та й пенсію можна використати для утолєнія "жажди".
IP: 93.74.62.---
Andrey Shvets _ 03.02.2014 14:03
Підтримую рішення, прийняте "Правим сектором".
Комуняцько-бандитська піна, яка спливла на поверхню, повинна піти у ганебне минуле.
IP: 37.53.71.---
Ангеліна Вовк _ 03.02.2014 13:52
Alex Nazim:
Alexey Ogonek:
Харків-55:
Да, гнида у меня дед после войны гонял их по лесам!
Я по твоим коментам понял, что он их до сих пор гоняет. Ты достоин своего деда
А я поняла, что дед гнида))
IP: 144.76.166.---
Wladimir2008 _ 03.02.2014 13:49
Arthur Chachuna:
Навіщо ще одна партія??? У нас дефіцит партій в Україні? На ті самі граблі треба наступати на КОЖНИХ виборах? В Україні замало гетьманів?

Заберете голоси у Свободи, не наберете достатньо голосів і ПОЛОВИНА відданих за вас голосів в результаті перейде Партіі Регіонів. Невже не можна домовитись з Свободою і Батьківщиною щоб ті провели кількох ваших кандидатів?

Люди тут майбутнє України на кону і не тільки ваші амбіції!!!
Свобода - це та сама Партія Регіонів, тільки Львова і Заходу! Вона вже багато зла не тільки у Львові наробила! Чого тільки вартує орлиця, символи і дії, які схожі на фашистські, і тому викликають несприйняття на Сході і Півдні України і в ціломк світі! "Свобода" - партія провокаторів!
IP: 144.76.166.---
Andrey Semenov _ 03.02.2014 13:46
Alex Nazim:
Он может заблуждающийся!
Кто заблуждается - интересуйся!
IP: 95.135.236.---
Павел Паксиватов _ 03.02.2014 13:38
Свободу они точно перегонят 100%
IP: 144.76.166.---
Андрей Семенов _ 03.02.2014 13:36
Погрязли мы в коррупции наглых чинуш, так еще Зэк и "народ украины" - титушки!
Всем им по делам их!
Вернуть награбленное, наказать за террор!!!
Любовь, Честь, Украина!!!
IP: 93.73.61.---
Arthur Chachuna _ 03.02.2014 13:35
Навіщо ще одна партія??? У нас дефіцит партій в Україні? На ті самі граблі треба наступати на КОЖНИХ виборах? В Україні замало гетьманів?

Заберете голоси у Свободи, не наберете достатньо голосів і ПОЛОВИНА відданих за вас голосів в результаті перейде Партіі Регіонів. Невже не можна домовитись з Свободою і Батьківщиною щоб ті провели кількох ваших кандидатів?

Люди тут майбутнє України на кону і не тільки ваші амбіції!!!
IP: 95.133.118.---
Alex Nazim _ 03.02.2014 13:32
Alexey Ogonek:
Харків-55:
Да, гнида у меня дед после войны гонял их по лесам!
Я по твоим коментам понял, что он их до сих пор гоняет. Ты достоин своего деда
IP: 95.133.118.---
Alex Nazim _ 03.02.2014 13:30
Miroslav Ogniev:
Не, ребята, вас Минюст ни при какой власти не зарегистрирует (и правильно сделает), даже не надейтесь. Боевикам нечего делать в политике.
Бот, ты не любил и тебе не понять
IP: 144.76.166.---
Андрей Семенов _ 03.02.2014 13:30
Решительные меры нужны!!!
Только не уподобляться бездумным ментам!
Я русский, живущий на украине и я за Украину! Единую сильную разумную!
Слава Украине! Героям Слава!
IP: 194.44.201.---
Dmytro Dziuma _ 03.02.2014 13:28
Я б проголосував
IP: 193.104.133.---
Борис Бондаренко _ 03.02.2014 13:22
"Це і радикальні націоналісти, і футбольні фанати, і крайні праві, і крайні ліві, і скінхеди" - цікаво, чи таку Україну хоче бачити в себе ЄС? Здається, що як в нас будуть такі "політики" то не тільки європа, а й Росія наглухо перекриє кордони і газові крани.
IP: 144.76.166.---
Wladimir2008 _ 03.02.2014 13:20
Дякую "Правому сектору", усім рядовим бійцям, що відстоюєте незалежність України, боретеся з бандитами! Бо наша опозиція мало на що здатна! А партія "Свобода", як на мене навіть не фашистська, а є ПАРТІЄЮ ПРОВОКАТОРІВ, яка використовує символи та дії, які дуже схожі на фашистські для розколу України, працюючи, таким чином, в інтересах влади! Думаю, Тягнибок буде проти Вас, бо всі голоси, які мала "Свобода" перейдуть Вам! Ви - молодці! Ваші молоді хлопці - наша майбутня ЕЛІТА УКРАЇНИ! Тільки дуже Вас прошу не ставити питання відновлення історичних земель. Польша стільки нам допомогла, і тепер ще й її робити ворогом - Вас ніхто не зрозуміє! Просто беріться до відновлення демократії і справедливості в Україні! Роботи - непочатий край! І ОБОВ’ЯЗКОВО ОПУБЛІКУЙТЕ ВАШЕ БАЧЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ І ПРОГРАМУ ПАРТІЇ!
IP: 37.52.144.---
Харків-55 _ 03.02.2014 13:18
Alexey Ogonek:
Спасибо за "лестный" отзыв. Думаю только, что ваш дед, был точно так само обманут, коммунистами, как и вы. Побывайте лучше, как я, в западной Украине, послушайте местных жителей, а тогда уж, горворите, кто ваш дед и кто вы сами.
IP: 144.76.166.---
Vlod Bellic _ 03.02.2014 13:17
Ого як кацапські пси перелякались, значить справа варта уваги.
IP: 144.76.166.---
Alex Petrenko _ 03.02.2014 13:15
Харків-55:
Валерий Бурмистров:
А кого славите вы, выродков чекистов, убивавших жителей западной Украины, тысячами. Высылавших их в Сибирь десятками тысяч, устроивших террор, против священников, крестьян, интеллигенции.
підтримую. Мої батьки з західної україни.

коли прийшли РАДи в 1939 році, розстріляли попа, дяка, кількох селян і багатьох відправили гнисти до сибіру.

коли прийшли німці в 1941, вони розстріляли євреїв, кількох селян і багатьох відправили гнисти до фатерлянду.

Забув сказати, і РАДи, і німці вишукували найбільшу мерзоту і ставили їх керувати селом. німці зберегли колгосп, тому що оцінили як це вигідно окупантам.
IP: 144.76.166.---
Alexey Ogonek _ 03.02.2014 13:12
Харків-55:
Да, гнида у меня дед после войны гонял их по лесам!
IP: 144.76.166.---
Alex Petrenko _ 03.02.2014 13:07
а це вони дарма роблять. Чомусь згадалась казка, про двох жінок, які спорили чия це дитина. Мудрець скзав їм тягнути дитину в різні сторони. Мати відпустила коли дитині стало боляче.

Правий сектор на виборах згуртує схід проти. Вони ж там неприємлимі. Це все одно, що Євреям було піти на вибори в зараженій антисемітизмом фашистській німеччині. Якщо правий сектор за Україну. Нехай усунуться від виборів. Не можна давати януковичу и ПР таких подарунків. Якщо вони люблять себе і думають про себе, то звичайно якісь дивіденди будуть.

Те ж саме я сказав би про Свободу. Якщо вона не буде приймати участь в виборах, то янукович і ПР наберуть менше, ніж коли прийматиме.
IP: 37.52.144.---
Харків-55 _ 03.02.2014 13:04
Валерий Бурмистров:
А кого славите вы, выродков чекистов, убивавших жителей западной Украины, тысячами. Высылавших их в Сибирь десятками тысяч, устроивших террор, против священников, крестьян, интеллигенции.
IP: 93.73.230.---
Валерий Бурмистров _ 03.02.2014 13:01
GURVAN:
Чисто бандерівська! Героям схронів слава!
IP: 37.52.144.---
Харків-55 _ 03.02.2014 12:59
Думаю, что такая, действительно боевая партия, которая на деле доказала, что может идти в авангарде народа Украины, должна присутствовать в украинском политикуме.
Страницы:      Предыдущая      Следующая 

АВТОРИЗАЦИЯ


ВОЙТИОТМЕНИТЬ
Вы можете войти под своим акаунтом в социальных сетях:
Facebook   Twitter   Вконтакте