Офіційно

Середа, 11 вересня 2013, 12:19

Співробітниця московського агентства "Сообщение" Ольга Корнєєва перед тим, як викинути українську сім-карту, зателефонувала до редакції і розповіла всю історію. Їй довелося видати головному редактору From-ua.com особисто в руки 10 тисяч доларів. За передрук з помийного сайту про розміщення "російських темників". Редактору іншого помийного сайту "кривда" вона передала в руки особисто ще 10 тисяч доларів. І зникла...

Ольга Корнєєва запевнила нас, що публікація з'явиться саме 10 вересня. На жаль, зв'язатися з нею вже неможливо.

Текст приблизно такого змісту з іншими дійовими особами з'явився на сайтах - зливних бачках. З тих, назви яких ще можна вимовляти в пристойному товаристві - арбузовський From-ua.com. Там написано, що редактор "Економічної правди" Сергій Лямець отримав матеріальну винагороду за розміщення "російських темників".

Це брехня.

Ця брехня є продовженням кампанії проти "Української правди", метою якої є дискредитація незалежних ЗМІ і зниження довіри до нас. Це - масштабна провокація з використанням значних матеріальних ресурсів і спецслужб.

Ми не публікуємо "джинсу". Це наша принципова позиція.

Як і раніше, якщо на сайтах "Життя", "Таблоїд", "Економічна правда" розміщуються рекламні новини чи статті, вони обов'язково позначаються плашкою "На правах реклами".

Це - світова практика. І тільки з позначкою "на правах реклами" Янукович може потрапити в американські газети з позитивною згадкою про себе.

Звертаємо вашу увагу, що рекламні новини НІКОЛИ не публікуються у новинній стрічці на головній сторінці "Української правди".

Ми переконані, що ця образа (а звинувачення в отриманні грошей за розміщення новини - це пряма образа) з'явилася у відповідь на наші публікації про діяння арбузовских піарників. Остання з них - про причетність людей Арбузова до дезінформації та злому пошти журналістів.

Брехня номер 1. Невинна

Один з наших блогерів і сайт From-ua.com стверджують, що публікація новини про песимістичний прогноз Ощадбанку Росії з'явилася з "темників" якоїсь російської фірми під назвою "Сообщение", до якої нібито має відношення Гліб Павловський.

Судячи з усього, такої фірми просто не існує - спробуйте пошукати її в Гуглі. Не кажучи вже про те, що сам Павловський був дуже здивований, що його приписали і до цієї компанії.

 

"Я категорично спростовую будь-який зв'язок з вищеназваними людьми та організаціями, та й взагалі я ніколи не володів фірмами з розміщення матеріалів у пресі. На жаль, таких фірм в Росії і в Україні більш ніж достатньо - як і фейк-"експертів", готових вигадувати думки на замовлення", відповів нам Павловський через Facebook.

Брехня номер 2. З судової перспективою

Нагадаємо, що наш редактор "Економічної правди" звинувачується в тому, що розмістив "за 9 тисяч доларів" новину на "Українській правді".

Звинувачення чорних піарників говорить про їх нерозуміння принципів роботи в "Українській правді".

По-перше, наші сайти автономні, це означає, що економісти мають доступ тільки до "Економічної правді". Новину про прогноз Сбербанку Росії на сайт ставив черговий редактор "Української правди".

По-друге, сама новина, яка розлютила медіа-штаб Арбузова, з'явилася у цей день на багатьох інших сайтах. Задовго до її появи в стрічці УП. Наведемо лише деякі з них:

Інтерфакс - Україна

 

УНІАН 

 

Радіо Свобода 

 

Forbes

 

Цікаво, скільки за версією неіснуючої Корнєєвої вона заплатила журналістам цих видань? Та чи можете ви собі уявити, що всі ціЗМІ свідомо беруть участь у кампанії проти України?

Брехня номер 3. Економічного спрямування

В новині про прогноз Сбербанку є посилання на першоджерело. Ми спиралися на дослідження "Оцінка ймовірності валютної кризи в Республіці Білорусь, Казахстані та Україні" Центру макроекономічних досліджень Сбербанку Росії. 

ЦМІ Сбербанку існує з 2008 року, видає по 1-2 дослідження на місяць. Ще як мінімум одне дослідження по Україні датується січнем 2012 року.

Прихильники конспірологічних версій можуть припустити, що це дослідження зроблено спеціально, щоб очорнити здібності наших младореформаторів, породити паніку і схилити Україну до Митного союзу.

За останній рік ми публікували щонайменше п'ять прогнозів українських аналітиків, серед них - дослідження компаній Da Vinci AG та Concorde Capital. У всіх цих статтях прогнозувалася девальвація курсу гривні до позначки 9-10 грн. за долар.

Дивно, що при цьому ми ні слова не чули про "російську агресію на гривню".

Але припустимо, що експерти помиляються. І наш уряд в змозі утримати гривню і навіть зацікавлений в цьому.

Що робить у відповідь команда Арбузова?

Заспокоює схильне до паніки населення?

Запевняє, що немає приводів для занепокоєння ?

Проводить активну роз'яснювальну кампанію для населення?

Проводить брифінги для журналістів?

Цифрами та графіками переконує, що аналітики українських центрів і Сбербанку не праві ?

Ні.

Вони вирішили звинуватити в "грі на користь Росії" (у нинішніх умовах - читай у зраді Батьківщини) журналістів, щоб зруйнувати довіру до ЗМІ.

Так, деякі наші колеги порушують стандарти чесної журналістики, публікуючи "джинсу" - кожен вибирає свою стратегію виживання. І це ніколи не було секретом. Це - псування нашої журналістики. Почати розміщувати джинсу - легко. Відмовитися - як від наркотику неможливо. Тому ми й не починали.

Ми дорожимо думкою і довірою наших читачів. Ми розраховуємо на ваше вміння розбиратися, де правда, а де кривда.

Ця "операція " арбузовських піарників мала ще одну мету. Відтепер в Україні критика уряду і президента, публікації про реальний стан речей в економіці будуть розцінюватися як слідування "російським темникам".

Тобто "младореформатори" безсоромно використовують антиросійський ажіотаж в Україні для виправдання власної неефективності.

Ми заявляємо - у громадянина Арбузова кишка тонка, щоб боротися з правдою чесними методами.

P.S. Ще раз нагадаємо - ми не виходимо в друкованому вигляді. Якщо це відбудеться, ми відразу вам про це повідомимо.

Ми знаємо про зареєстровані організації та газети із схожою на "Українську правду" назвою.

Не дозволяйте себе обдурити! Усі друковані безкоштовні газети з нашим логотипом і назвою - підробка. Як і сайти, які крадуть наш дизайн.

Друге. В результаті фейкових оголошень про вакансії на "Українській правді" ми отримали багато листів від хороших людей, які хотіли б у нас працювати. Нам шкода, але ми не набираємо новий штат. Однак завжди будемо раді вашій підтримці.

Спасибі, що ви у нас є, дорогі читачі.

P.P.S. Чесно кажучи, ми втомилися від навали арбузовских ботів. Закриваємо коментарі. Нехай Арбузов заощадить гроші на хороших аналітиків.



powered by lun.ua
Головне на Українській правді