За неправдиву інформацію УТ1 виплатить Морозу 50 тис. гривен

2 перегляди
Вівторок, 5 лютого 2002, 14:41
Шевченківський районний суд м. Києва виніс рішення, яким визнав, що в шести передачах "Акцент" в червні 2000р. щодо Олександра Мороза подавалися відомості, які не відповідають дійсності.

Ведучий передачі "Акцент" журналіст Валерій Лапікура визнав свою вину і, що "в полемічному запалі вдався до неперевіреної інформації".

Натомість Національна телекомпанія не знайшла мужності визнати свою вину в організованих нападках на лідера соціалістів. Суд прийняв рішення про стягнення з неї на користь Олександра Мороза 50000 гривень моральної шкоди, повідомляє прес-служба СПУ.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua