Більше всіх порушували заборону на передвиборчу агітацію журналісти

Вівторок, 5 лютого 2002, 17:40
Передвиборна агітація у засобах масової інформації реально почалася ще у жовтні 2001 року, заявив голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев у вівторок у Києві на прес-конференції, де були оприлюднені результати моніторинга.

Чекмишев зробив такий висновок, базуючись на даних моніторинга загальнонаціональних і регіональних ЗМІ на предмет забезпечення виборців достатньою для їх свідомого вибору інформацією. Моніторинг провели у січні асоціація "Спільний простір" і комітет "Рівність можливостей".

Чекмишев нагадав, що агітація у ЗМІ заборонена законом з початку виборчої кампанії (31 грудня 2001 року) до 9 лютого. "Найкращою реакцією Центральної виборчої комісії" на порушення "може стати попередження суб'єктів виборчого процесу про відповідальність", сказав він.

У той же час, згідно з даними моніторинга, безумовним лідером за частотою телевізійних інформацій позитивного або нейтрального характеру став блок "Наша Україна". Його діяльність висвітлювалася різними телеканалами протягом 20 тис. секунд позитивно, і 5,5 тис. з негативно.

На другому місці за кількістю позитивної телеінформації займає Соціал-демократична партія (об'єднана) - 14 тис. з. (негатив - 796 з). Далі йдуть блок "За єдину Україну" (позитив - 9,5 тис. з, негатив - 353 з), блок "Єдність" (9,4 тис. з і 873 з відповідно) "Блок Юлії Тимошенко" (8,6 тис. з і 693 з), "Команда озимого покоління" (8,5 тис. з і 22 з), Селянська партія (5,9 тис. з і 824 з) і Комуністична партія (4,9 тис. з і 1,5 тис. з).

За даними моніторинга серед друкарських видань, лідерство за кількістю позитивних публікацій утримує "Блок Юлії Тимошенко". На другому місці знаходиться блок "За єдину Україну", за ним слідують СДПУ(О), блок "Наша Україна", СПУ і КПУ.

Інтерфакс-Україна-Вибори



powered by lun.ua