Найбільш нейтральну інформацію подавали "Дзеркало тижня" і "Новий канал". Найбрутальніші теледебати - на ICTV

Вівторок, 9 квітня 2002, 13:45
Найбільш нейтральну та збалансовану інформацію про перебіг виборчого процесу в Україні викладали газета "Дзеркало тижня" та "Новий канал". Про це заявив на прес-конференції голова Комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев.

Також, на його думку, нейтральністю відзначалися новинні програми телеканалу СТБ та "Студії "1+1". Заангажованість у подачі інформації про вибори, за словами Чекмишева, спостерігалась у газетах "День" (СДПУ(О)) та "Факти" (блок "За єдину Україну!").

Крім того, зазначив Чекмишев, за дослідженням комітету, який він очолює, на загальнонаціональному та київському телебаченні спостерігалась заангажованість від блоку "За єдину Україну!".

Зокрема, в період з 9 лютого по 31 березня 2002 року цьому блоку було присвячено 38,42% від усієї інформації, яка стосувалась виборчого процесу, на УТ-1 - 72,17%. На телеканалі "Інтер" 50,22% від загальної інформації про виборчий процес було віддано Соціал-демократичній партії України (об'єднаній), сказав він.

Також, за словами Чекмишева, нейтральну інформацію подавали 28 газет, які входять до Української асоціації видавців періодичної преси.

Найбрутальніші теледебати, які відбувались напередодні виборів, спостерігались на телеканалі ICTV, заявив Олександр Чекмишев. За його словами, було очевидно, що для цих теледебатів учасники підбиралися з тим, щоб удвох працювати проти третього.

Також, на думку Чекмишева, заангажованістю відзначались і коментарі ведучих, які ставили себе в чітку позицію - або симпатиків, або антипатиків учасників теледебатів.

УНІАН



powered by lun.ua