"1+1" будуть брати за рекламу кандидатів не менше, ніж "Інтер"

П'ятниця, 2 липня 2004, 14:28
Телеканали "Студія 1+1", "ТЕТ", "Тоніс", Перший Національний телеканал, а також телекомпанія "Ера" оприлюднили дані про вартість ефірного часу для політичної реклами в ході президентської кампанії.

Свої розцінки на розміщення матеріалів передвиборної агітації канали опублікували в газетах "Голос України" і "Урядовий кур'єр" у п'ятницю.

Найвища вартість однієї секунди ефірного часу з цих телеканалів - у "Студії 1+1": у прайм-тайм із 19.00 до 23.00 розцінки відрізняються погодинно від 293,3 грн/сек. до 399, 6 грн./ сек. (мінімальні розцінки в нічний час - до 8,3 грн./сек; - розцінки зазначені, враховуючи ПДВ і податок на рекламу).

Перший Національний телеканал встановив ціну в проміжку часу з 18.00 до 23.00 на рівні 1984,67 грн. за 30 сек. без урахування податків (66,15 грн/сек); з 9.00 до 18.00 вартість 30 сек. складатиме 606,43 грн. (20,2 грн/сек).

Телекомпанія "Ера", що веде мовлення зранку і ввечері на одній частоті з Першим Національним телеканалом, за 1 хвилину ефірного часу має намір одержати з 6.00 до 6.30 - 3180 грн. за хвилину без податків, з 6.30 до 9.00 - 5300 грн /хв, з 23.00 до 23.20 - 6360 грн/хв; з 23.20 до 2350 - 4240 грн/ хв; з 23.50 до 00.40 - 3710 грн./ хв.

Загальнонаціональний канал "ТЕТ" встановив, що вартість однієї секунди ефірного часу для передвиборної агітації складає 4,07 грн. за 100 тисяч людей аудиторії, що переглянула відповідний ролик. Остаточна вартість корелюється пропорційно визначеній рейтинговою компанією GFK-USM реальній кількості аудиторії.

"Тоніс" встановив вартість 1 сек. політичної реклами в 12,13 грн.

Раніше свої розцінки опублікували в газеті "Голос України" у п'ятницю телеканали "Інтер", "Новий", СТБ, ICTV і "5 канал".

Причому найвища вартість однієї секунди ефірного часу з цих телеканалів - у "Інтера". Зокрема, секунда політреклами в проміжок часу з 18.00 до 19.00 на цьому каналі коштує 111,4 грн, з 19.00 до 20.00 - 276,0 грн, з 20.00 до 21.00 - 326,2 грн., з 21.00 до 22.00 - 375,1 грн, з 22.00 до 23.00 - 337,3 грн, з 22.00 до 24.00 - 148,7 грн, з 24.00 до години ночі - 27,4 грн/сек.

Відповідно до календарного плану основних організаційних заходів щодо підготовки і проведення виборів президента України, публікація розцінок ефірного часу для політреклами завершується 2 липня. При цьому середня вартість одиниці ефірного часу не повинна перевищувати відповідний средньозважений показник за останній квартал року, що передує року проведення президентських виборів.

Офіційний курс Нацбанку на 1 липня - 5,32 грн./$1.

Інтерфакс-Україна

Читайте також:

Канал СДПУ(о) братиме за рекламу з кандидатів у президенти дорожче, ніж канал Пінчука

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування