Безсмертний таки любить "терористів"?

П'ятниця, 3 вересня 2004, 20:28
Керівник інформаційно-аналітичної служби каналу "Інтер" Олексій Мустафін спростовує звинувачення штабу Ющенка в тому, що телеканал перекрутив зміст заяви Романа Безсмертного.

За його словами, ющенківці кажуть неправду і намагаються виправдати керівника штабу, ідеться у заяві Мустафіна, надісланій "Українській правді".

Як повідомлялося, у середу "Інтер" навів слова керівника штабу Ющенка Романа Безсмертного, який начебто прокоментував захоплення заручників у школі в Північній Осетії словами "народ перемогти неможливо". Прес-служба штабу Ющенка звинуватила "Інтер" у манипулюванні інформацією – вони кажуть, що цими словами Безсмертний пояснив позицію у разі фальсифікації виборів.

Тепер уже Мустафін стверджує, що прес-служба "Нашої України" поширила неправду. За словами "інтерівця", Безсмертний знав, що його питають про Північну Осетію – бо "навiть подякував за задане запитання".

За словами Мустафіна, це тепер прес-служба штабу Ющенка стверджує, що слова Безсмертного стосувалися України, але в жодному випадку не Пiвнiчного Кавказу.

"Невже? Якщо б це справдi було так, вiн мав казати щось на кшталт "Народ перемогти неможливо. I це лише в Українi". Але вiн сказав "не лише у Чечнi". Це факт", - звертає увагу шеф інформслужби "Інтера".

На думку Мустафіна, спочатку "нашоукраїнці" "нiчого крамольного для себе в словах Безсмертного не побачили". А "виправляти ситуацію" кинулися наступного ранку, бо "просто дiї бойовикiв у Бесланi засудив лiдер "Нашої України".

"Повiдомлення "Iнтера", схоже, вирiшили "спростувати" лише у другiй половинi дня, коли стало зрозумiло, що слова Безсмертного можуть викликати справжнiй скандал. Майже як з Тягнибоком", - проводить паралелі Мустафін.

Але на відміну від реакції на виступ Тягнибока, якого було виключено з фракції "Наша Україна", вважає Мустафін, "Безсмертному роз'яснити "принципову позицію Ющенка", мабуть, рука не пiднялася".

"Може, хтось подумав, що так можна взагалi без фракцiї залишитися. А може Роман i справдi цiннiший кадр - бо як-нiяк штабом керує", - додає "інтерівець".

"Схоже, що в "Нашiй Українi" знайшли унiкальний спосiб боротися з ляпами свої керiвникiв - перекладати вiдповiдальнiсть на "ворожi" ЗМI", - робить висновок Мустафін.

Він також додає що "засобом боротьби" з такими ЗМІ є позбавлення акредитації, і "прес-служба Ющенка вiдзначалася цим ще за часiв його прем'єрства".

Заперечує Мустафін також закиди на адресу "Інтера", що у цьому сюжеті, як і багатьох інших, було використано не власний відеозапис, а зроблений ТРК "Альтернатива", котра, як вважається, є близькою до адміністрації президента і однією з ланок поширення темників.

"Заспокойтеся. Вiдеозапис зроблений "iнтерiвським" оператором, акредитованим на прес-конференцiю через ту саму прес-службу. Запис у нас в наявностi, можемо продемонструвати", - пише Мустафін.

"Українська правда"

Читайте також:

Штаб Ющенка побачив по телеканалу Медведчука Безсмертного-терориста



powered by lun.ua