Версію про неотруєння Ющенка запустили через Францію?

Вівторок, 5 жовтня 2004, 12:28
Фальшивий прес-реліз клініки "Рудольфінергауз" за підписом її президента Міхаеля Цимпфера про неправдивість версії отруєння Віктора Ющенка передала французька компанія Euro RSCG.

Виконавчий директор австрійського відділення "Траймедіа" Альфред Аутішер, яка розповсюдила прес-реліз, підтвердив факт його розповсюдження.

В інтерв'ю "П'ятому каналу"
він заявив, що його компанія отримала від своїх французьких колег - компанії Euro RSCG - готовий текст, який попросили розіслати по редакціях.

У Віденському офісі Euro RSCG цю інформацію каналу поки не підтверджують.

Немає коментарю наразі і в київському представництві цієї міжнародної компанії, яка відома в Україні як співорганізатор минулорічного Дня Європи.

Скандал навколо прес-релізів "Рудольфінергауз" виник після того, як Міхаель Цимпфер, директор клініки, де лікується Віктор Ющенко, заявив, що не має до них стосунку.

Ці прес-релізи стали підставою для висновків, що хвороба опозиційного кандидата не могла бути викликана отруєнням.

Керівник штабу Ющенка у поширенні дезінформації звинуватив міжнародну Пі-Ар і консалтингову компанію "Траймедіа".

Замовниками "дези" Зінченко вважає українську владу. Про це йому стало відомо зі своїх джерел у тих-таки спецслужбах.

Читайте також:

Хто робив фальшивий прес-реліз про Ющенка?

Все про отруєння Ющенка



powered by lun.ua