Ведучого Першого Національного каналу зняли з ефіру за відмову озвучувати "темник"

П'ятниця, 5 листопада 2004, 11:54
У середу Володимира Голосняка, ведучого вечірнього випуску новин Першого Національного телеканалу відсторонили від ефіру за відмову зачитати рекомендовану до оприлюднення заяву про теледебати штабу Віктора Януковича.

Таке рішення, за згодою ведучого, прийняв Микола Канішевський, перший віце-президент Національної телекомпанії України, повідомляє прес-служба журналістського руху за професійні права.

Голосняк наполягав, що разом із заявою Януковича слід подати інформацію, на яких умовах погодився дебатувати його конкурент Віктор Ющенко.

"Замість Голосняка в ефір вийшла Наталя Розинська, яка є ведучою денного випуску новин і, зазвичай, не працювала ввечері на основному випуску", - повідомляє джерело на телеканалі.

"Ефір Першого Національного змінився і це відчутно по сюжетах, бо журналісти підходять до роботи дуже принципово", - каже джерело.

Зокрема, в новинах у середу з'явився синхрон голови парламентського комітету з питань бюджету Петра Порошенка, який представляє опозиційну фракцію "Наша Україна".

Окрім того, в ефір так і не вийшов огляд рекомендованих до оприлюднення в "темнику" політичних подій, бо журналісти відмовилися його підготувати.

Водночас тепер керівництво телеканалу намагається озвучувати маніпулятивну інформацію не через авторський текст журналістів, а в словах ведучих.

"На нашому боці немає випускових редакторів і шеф-редакторів, тому відчувається дисбаланс між "підводками" і збалансованими сюжетами", - зазначає джерело.

На телеканалі переконані, що проблему можна розв'язати, якщо зобов'язання працювати професійно підтримають більше ведучих і редактори Першого національного.

На минулому тижні журналісти висловили протест проти нинішньої ситуації із висвітленням перебігу виборчої кампанії на провідних телеканалах України і підписали заяву про те, що працюватимуть професійно й висвітлюватимуть новини збалансовано, подаючи різні точки зору.

Станом на ранок п'ятниці звернення підтримали 329 тележурналістів із 34 телекомпаній України. Зокрема, співробітники ICTV, "Інтера" , "Нового каналу", "Тонісу", НТН, "Студії 1+1", Першого Національного, ТРК "Ера", СТБ, "5 каналу".

Читайте також

Звільнення можливе

Що далі?

Кучма запропонував незадоволеним журналістам звільнятися

З заявою журналістів можна ознайомитися тут

Поставити свій підпис під заявою журналістів можа тут




powered by lun.ua