Використати слово "Так!" і підкову без сина Ющенка не можна

7 переглядів
Вівторок, 2 серпня 2005, 11:30

Сину президента Андрію Ющенку належать авторські права на символи помаранчевої революції - напис "Так!", підкову й інші зображення.

Про це сказав газеті "Комерсант-Україна" колишній керівник юридичної служби штабу Ющенка Микола Катеринчук.

"Я йому (Андрію Ющенку) особисто їх передав. Це було після перемоги в третьому турі. Передача прав відбулася за участю нотаріусів, і на сьогоднішній день вони всі належать саме Андрію Ющенку", - сказав Катеринчук.

Він пояснив, що "у момент проведення виборчої компанії наша символіка повинна була бути юридично захищеною від використання іншими".

"Це було необхідно, щоб не випускалася продукція аналогічного вигляду, але із протилежним змістом. Чому символіку зареєстрували на мене? Тому що було прийнято таке рішення в штабі, адже я очолював у ньому юридичний блок", - повідомив Катеринчук.

Катеринчук не зміг точно оцінити вартість брендів "помаранчевої революції", однак, судячи з його слів, вона досить висока.

"У той час багато хто дивилися на мене косо й говорили, що Катеринчук, мовляв, уже став багатою людиною. Цими брендами дуже цікавилися в Західній Європі, Канаді й Америці. Ними цікавилися багато дизайнерів європейського рівня, не говорячи вже про виробників різних видів товарів на Україні", - додав він.

Катеринчук також відзначив, що під час виборів горілка "Так!" випускалася без дозволу.

З тим, що революційна символіка має високу ринкову вартість, згодні й опитані "Комерсантом" експерти.

"Бренди останньої виборчої кампанії Віктора Ющенка коштують дуже дорого - біля ста мільйонів доларів. Оцінка заснована на інвестиціях, вкладених у їх упізнаваність і розкручування під час передвиборчої кампанії", - вважає співзасновник рекламного холдингу Euro RSCG & Partners Юрій Когутяк.

"З іншого боку - це високі очікувані зворотні інвестиції, які дають доступ влади до економічних ресурсів", - додав він.

На думку "Комерсанта", основний прибуток власники прав на революційні бренди можуть зараз одержувати у вигляді відрахувань від виробників символіки.

Наприклад, на майдані Незалежності портрети президента Ющенка й прем'єр-міністра Тимошенко можна придбати за 15-100 гривень, а прапорець зі словом "Так!" - за 5-20 гривень.

Аналітик компанії Pro-Consulting Андрій Бурлаєнко зазначив, що обсяг ринку помаранчевої продукції "оцінюється в мільйони доларів".

"Українська правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua