Україна хоче висадити Росію з літака на половині шляху

Понеділок, 6 лютого 2006, 17:32

Київський державний авіаційний завод "Авіант" виступає за вихід Росії з проекту по будівництву літака Ан-70 для залучення нових інвесторів.

Про це в Харкові заявив гендиректор заводу Олег Шевченко, повідомляє Обком з посиланням на Українські новини.

На думку Шевченка, небажання Росії вийти з програми значно сповільнює реалізацію проекту й ускладнює процес пошуку інвестора.
"Якби Росія вийшла з програми, вже інвестори на цей літак були б - є багато бажаючих", - зазначив він.

НОВИНИ ТаблоID

За словами колишнього генерального конструктора київського Авіаційного науково-технічного комплексу імені Антонова і розробника Ан-70 Петра Балабуєва, закінчено практично усі види льотних випробувань літака.

Він також зазначив, що Україна не в змозі самостійно субсидіювати програму, а Міністерство оборони Росії уникає розриву кооперації і продовжує виділяти кошти на програму.

"Росія продовжує як би фінансувати, по мільйончику усього на рік, це ні до села, ні до міста, вони не кидають тему, нас не відпускають, і самі ми теж не можемо", - заявив Балабуєв.

Спільна програма військово-транспортного літака Ан-70 здійснюється відповідно до підписаних угод Росії та України про виробничу і науково-технічну кооперацію підприємств оборонних галузей промисловості в 1993 і 1999 роках.

Замовником літака є міноборони Росії та України. При цьому, відповідно до угод, Росія фінансує більш ніж на 50% даний проект.
На даний час літак Ан-70 представлений 2-ма зразками.

Ан-70 є середнім широкофюзеляжним транспортним літаком, здатним перевозити вантаж вагою до 47 тонн при крейсерській швидкості польоту 820-870 км/ч.

По паливній ефективності Ан-70 перевершує усі існуючі вантажні літаки цього класу, належить до класу оперативно-тактичних військово-транспортних літаків.

Він призначений для виконання транспортних операцій Повітряних сил і викиду десантів парашутним і посадковим способами.



powered by lun.ua