Тимошенко найбільше страждала від чорного піару

Середа, 1 березня 2006, 12:55

У лютому суттєво зросла кількість фактів використання "чорного ПР" під час виборчої кампанії.

Про це йдеться у звіті Комітету виборців, поширеному у середу.

Найчастіше об‘єктами "чорного ПР" ставав Блок Юлії Тимошенко. Також брудні технології використовувалися проти Партії регіонів, блоку "Наша Україна".

Так, поштою житомирян було розповсюджено листівку з зображенням Юлі Тимошенко, яка, нібито, рекламувала прокладки "Котекс".

В наметах НСНУ протягом тижня роздавали газету "Червоний перець", в якій були зображені карикатури на Юлію Тимошенко та розміщувались "гуморески" і "байки".

Варто зазначити, що дане видання роздавалось разом із газетою НСНУ, в якій була заява Романа Безсмертного про можливу консолідацію учасників помаранчевої революції у Верховній Раді після виборів 26 березня, повідомляє КВУ.

Натомість в Черкаській області невстановленими особами поширювалися листівки "Врятуйте 5-й канал від Петра Порошенка" (надруковано: ТОВ "ССК", відповідальний С.Петренко), "Вони зрадили український народ" із портретами Тимошенко, Януковича, Литвина, Симоненка, Кравчука (без вихідних даних), газетка "Таємне Очевидне", спрямована проти Юлії Тимошенко (незалежний аналітичний тижневик – додаток до інформаційного бюлетеню "Розшукова справа у політиці", надруковано "Бланквидат", Донецьк).

При цьому окремі факти викликають в КВУ підозри щодо можливості навмисного використання “чорного ПР” проти власної політичної сили з наступним звинуваченням опонентів.

КВУ також вказує на масові випадки поширення листівок без вихідних даних, використання псевдосоціологічних опитувань, агітацію з порушеннями термінів, приховану агітацію посадовими особами.

КВУ відзначає, що у лютому агітація вступила в свою активну стадію: "постійно працюють агітаційні намети партій/блоків, масово поширюються листівки, розміщено агітацію на бігбордах, проводяться зустрічі з лідерами політичних партій. Використовується агітація в електронних та друкованих ЗМІ".

"В ході агітації практично усіма суб’єктами виборчого процесу, які її ведуть, використовуються безкоштовні концерти та інші масово-розважальні заходи. Також відбувається агітація, шляхом безкоштовного поширення послуг. Під виглядом агітаційних матеріалів поширюються предмети одягу (шапки, шарфи). Масово у вжитку поліетиленові пакети з партійною символікою", - йдеться у звіті.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування