Януковича представляють прем’єром, а про Єханурова говорять погане
У деяких регіонах України ЗМІ представляють Партію регіонів так, ніби вона вже прийшла до влади.
Про це повідомив голова Комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев під час прес-конференції в середу, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
За словами Чекмишева, такий висновок моніторингу провідних телеканалів з 20-26 лютого 2006 року.
Крім того, Чекмишев повідомив, що на українських телеканалах активізувалася війна компроматів.
Лідером з кількості негативу на телебаченні став блок "Наша Україна". На нього припадає 922 секунди сумарного часу новин у негативній тональності, 4016 секунд у нейтральній та тільки 6 секунд у позитивній.
Друге місце зайняла Партія регіонів. На неї припало 809 секунд у негативній тональності, 3799 секунд у нейтральній і 260 секунд у позитивній тональності.
Третє місце по кількості негативу зайняв Блок Юлії Тимошенко. Водночас, БЮТ зайняв перше місце по нейтральності і позитивові, а також у цілому на цьому тижні.
Про БЮТ на каналах негативно говорили 374 секунди, 8423 секунди нейтрально і 684 секунди в позитивній тональності.
На частку Народного блоку Володимира Литвина "Ми" припало 149 секунд новинного часу в негативній тональності, 1347 - у нейтральній і 128 - у позитивній.
Соціалістична і Комуністична партії в позитивній тональності не згадуються: СПУ було присвячено 104 секунди в негативі і 859 секунд у нейтральній тональності, а КПУ - 10 секунд у негативі і 206 - у позитивній тональності.
По кількості опублікованих партійних послань (месседжів) лідером цього тижня стали Партія регіонів і БЮТ.
Крім них свої месседжі змогли озвучити тільки СПУ та НСНУ.
У друкованих ЗМІ найбільше друкованих знаків було про Народний Блок Литвина. На другому місці соціалісти, на третьому – Партія Регіонів. НСНУ стала четвертою, а БЮТ – п’ятою.
"Українська правда"