Януковича вважають моральнішим за "Нашу Україну"?

Четвер, 9 березня 2006, 15:33

За місяць до голосування матеріали про вибори до Верховної Ради (включно з політичною рекламою) становили 46% серед повідомлень про політику.

Такі результати дослідження Академії Української преси "Моніторинг виборчої кампанії в регіональних друкованих ЗМІ".

За їх даними, 25% повідомлень надійшли безпосередньо з прес-служб партій та блоків; 4% складають повідомлення про рейтинги партій та блоків і лише в 4,4% згадуються програми партій та блоків.

Явна політична реклама міститься в кожному двадцятому повідомленні (5%). Про міру збалансованості повідомлень свідчить такий показник, як наявність представлення двох точок зору лише в 6% повідомлень.

Лише в 9% повідомлень присутні узагальнені характеристики виборчої кампанії, при тому найчастіше йдеться про необхідність проведення чесних, прозорих виборів.

В цілому, в інформаційному потоці частіше згадуються політичні персони (83%), ніж партії та блоки (63%).

Серед суб'єктів виборчого процесу лідером уваги є блок "Наша Україна" - 20%, далі Партія регіонів – 14%, БЮТ - 10%, СПУ - 9%, Народний блок Литвина - 8%, блок "Не Так" - 7%, Компартія - 7 %, блок "Пора-ПРП" - 6%.

Партія регіонів частіше за "Нашу Україну" згадується в Харківській та Черкаській областях, а в пресі Донецької області між ними паритет уваги. Щодо Криму, то там лідером уваги преси є Компартія (11%).

Серед лідерів уваги частка позитивно-нейтральних повідомлень втричі більша за частку іронічно-негативних.

Для "Нашої України" така пропорція дорівнює 17,6% до 6,1%, Партії регіонів – 13,4% до 4,7%, БЮТ – 9,5% до 2,9%. Лише для діючої влади пропорції прямо зворотні 5,7% позитивно-нейтральних повідомлень проти 10,6% іронічно-негативних.

Також було проаналізовано цінності, носіями яких виступають у регіональних друкованих ЗМІ представники партій та блоків.

Так, три основні якості, які пов'язуються з Партією регіонів - це масова підтримка (19%), професіоналізм менеджменту (18%), економічне зростання ( 13%), а в негативному контексті - моральні якості лідерів та партійні ідеали (5%).

В позитивному іміджі "Нашої України" також домінує масова підтримка (13%), а переважно негативними виступають "професіоналізм менеджменту" та моральні якості лідерів (8%).

Масова підтримка домінує в позитивному іміджі БЮТ (20%), тоді як під сумнів ставляться моральні якості лідерів та "професіоналізм менеджменту".

Під час дослідження аналізувалися матеріали таких регіональних видань, як "Високий замок", "Експрес", "Львівська газета", "Днепр вечерний", "Вісті Придніпров'я", "Событие", "Вечерний Харьков".

Також аналізувалися "Время", "События", "Донецкие новости", "Салон Дона и Баса", "Город", "Крымская правда", "Кафа", "Севастопольская газета", "Черкаський край", "Ділова Черкащина", "Місто".

Дослідження проводилось з 13 до18 лютого 2006 року.

Українська правда



powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!