"Газпром" забрав газету в українського холдингу

Понеділок, 4 вересня 2006, 11:32

Російський газовий монополіст "Газпром", що контролює газету "Известия", ухвалив рішення змінити видавця в Україні.

Як повідомила "Делу" заступник головного редактора "Известия в Україні" Наталія Півторипавло, власник бренду розірвав договір з Українським Медіа Холдингом, підконтрольним Борису Ложкіну, що видавав газету.

"Росіяни в силу незадоволеності тим, якими були "Известия в Україні", вирішили пошукати іншого видавця.

"Вони передали права й уклали договір з новими партнерами в Україні", — сказала Півторипавло. За її словами, з 1 вересня офіційним видавцем "Известия в Україні" є однойменне ТОВ.

Власник газети — медіаагентство "Газпром-медіа" — відзначає, що готове інвестувати в розвиток українського варіанта газети.

Як відзначила Наталя Півторипавло, власники газети планують довести українське наповнення видання до рівня російського.

"Ми хочемо давати актуальні матеріали, які за якістю не поступатимуться матеріалам "Известий", — говорить вона.

Водночас учасники ринку не виключають, що Український Медіа Холдинг міг сам ініціювати припинення співробітництва з росіянами.

Українська правда



powered by lun.ua