Суркіс наполягає, що структура власності його телеканалу не змінювалася

Четвер, 7 грудня 2006, 16:16

Телекомпанія "ТЕТ" заявляє, що склад їх акціонерів не змінювався.

Про це йдеться у тексті спростування, надісланому до "Української правди" після публікації інформації про те, що брати Суркіси поступилися каналом "ТЕТ" Ігорю Коломойському.

"Склад акціонерів "ТЕТу" залишається незмінним протягом двох останніх років. За цей час ніхто з них не відступав свої частки, в тому числі фізична особа Ігор Суркіс", - сказано у повідомленні.

Водночас там не сказано, чи не була змінена власність якоїсь з фірм-акціонерів "ТЕТу".

А у прес-службі каналу "Тет" повідомили "Українській правді", що не можуть назвати кінцевих акціонерів телекомпанії.

"Позиція нашого керівництва така, що оскільки своїх акціонерів не повідомляє ніхто з власників інших телеканалів, то чому це повинні робити ми?", - зазначили у прес-службі.

Як відомо, у середу "Українська правда" опублікувала дослідження "Орбіти політичних медіа", де повідомила, що брати Суркіси поступилися "ТЕТом" на користь Ігоря Коломойського.

Українська правда



powered by lun.ua