Українців ловлять на стадний інстинкт
Керівник Центру прикладних політичних досліджень "Пента" Володимир Фесенко вважає, що нові соціологічні центри та служби створюються з метою застосування брудних технологій у виборчій кампанії.
Як передає УНІАН, таку думку він висловив у п'ятницю під час засідання круглого столу.
За словами Фесенка, ці технології можуть спрацювати, але матимуть дуже низький ефект. За його словами, в основному, такі методи ведення політичної боротьби як оприлюднення неправдивих даних соціологічних досліджень розраховані на тих виборців, які ще не визначилися зі своїми політичними вподобаннями.
Водночас Фесенко висловив переконання, що "соціологія – це інструмент дослідження громадської думки, а не один із засобів політичної боротьби".
Водночас, член Партії регіонів Михайло Чечетов наголосив, що в Україні починають з’являтися "приватизовані" соціологічні центри, які працюють на замовлення однієї політичної сили, створюючи ті рейтинги, які цій силі вигідні.