Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Пінчук хоче нажитися на виборах більше за Порошенка

Субота, 4 серпня 2007, 15:44

Секунда телеефіру для передвиборної агітації на каналі ICTV може коштувати від $2,5 до $120, у залежності від часу виходу в ефір і дня тижня.

Згідно з опублікованими в суботу в офіційній пресі розцінками ТОВ "Міжнародна комерційна телерадіокомпанія" (ICTV), найнижчі розцінки - у будні дні, з 4 по 31 серпня, у період з 2.00 до 6.00 години за Київським часом (вартість - 13,55 грн.).

У той же час, з 1 по 28 вересня ціна секунди ефірного часу для політагітації в цьому інтервалі часу складає вже 20,33 грн.

Найдорожчий час - у прайм-таймі (4-31 серпня - з 20.00 до 23.00 - 406,54 грн, з 1 по 28 вересня - 609,82 грн).

Основні активи ICTV належать українському бізнесменові Віктору Пінчуку.

Ціни на розміщення політичної агітації на "5-му каналі" значно нижче. Так, відповідно до офіційного повідомлення, в ефірі "Телерадіокомпанії НБМ", що працює з "5-м каналом", секунда політреклами коштує від 32,46 грн до 107,04 грн.

Аналогічні розцінки в телерадіокомпанії "Експрес-Інформ", що також входить у медіа-холдинг представника "Нашої України" Петра Порошенка.

Столичні телеканали "Сіті" й "Кіно" встановили наступні розцінки на передвиборну агітацію: від 24,34 грн. до 45,64 грн. ("Сіті"), до 26,40 грн.-52,74 грн/секунда ("Кіно").

Радіостанція "Наше радіо" готова розміщати у своєму ефірі політрекламу за ціною 1020,10 грн за хвилину. У ТРК "Дивосвіт" хвилина ефіру коштує 136,65 грн.

Раніше "Новий канал", що входить до медіа-холдингу Зінчука, оголосив свої розцінки - від 3,2 грн. за секунду до 720 грн.

"Інтерфакс-Україна"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...