Секретаріат Ющенка просить ЗМІ надрукувати його привітання "просто так"

Середа, 5 березня 2008, 18:52

Секретаріат президента звернувся до низки друкованих ЗМІ з проханням опублікувати привітання президента Віктора Ющенка з 8 березня безкоштовно на правах соціальної реклами.

Відповідну інформацію підтвердила керівник Головної служби інформаційної політики секретаріату президента у коментарі "Телекритиці", якій вдалося отримати один із таких листів.

"Цей лист підписувала я. У листі ми звертаємось до ЗМІ з класичним проханням – розмістити вітання президента зі святом. Це обов'язок влади – вітати своїх громадян зі святами", - заявила Мудрак.

"Секретаріат президента – державна структура, тому не має змоги платити за всі такі привітання. Ми використовуємо будь-які можливості, щоб донести привітання президента до громадян, в тому числі просимо ЗМІ розмістити один раз текст привітання", - додала вона.

Радник глави секретаріату президента Олександр Семирядченко зазначив, що "у самому зверненні до ЗМІ з проханням розмістити привітання президента не може бути нічого поганого, адже друкувати його чи ні – залежить тільки від доброї волі ЗМІ".

"Крім того, йдеться про привітання президента на адресу жінок – громадянок України. У цьому я як медійник (колишній шеф-редактор телеканалу ICTV) нічого поганого не бачу. Ми розуміємо, що зовнішній тиск і вплив на редакційну політику ЗМІ заборонені", - додав він.

За інформацією кореспондента "Української правди", привітання президента вже розміщено на біл-бордах уздовж автодоріг у Київській області, де зазвичай розміщується комерційна реклама.

Як відомо, влітку 2007 року рекламні ролики президента вже розміщувались на правах соціальної реклами на всеукраїнських телеканалах.

Тоді Нацрада з питань телебачення і радіомовлення визначила ролик "Універсалів більше не буде" як соціальну рекламу методом виключення.

Відповідно до закону "Про рекламу", соціальна реклама – "інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку".

Медіаюрист В'ячеслав Якубенко звернув увагу на те, що "весь 2007 рік ми були свідками масового використання соціальної реклами для фактичного транслювання прихованої політреклами". На його думку, найчастіше цим зловживали Ющенко і Юлія Тимошенко.

Якубенко вважає, що привітання президента з 8 березня може бути розцінено як прихована політична реклама, зважаючи на наближення президентських виборів та імовірну участь політичної сили президента у можливих дострокових парламентських виборах.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...