Євроатлантична "пропаганда" не дає бажаного результату

Вівторок, 1 квітня 2008, 09:29

Інформаційні кампанії щодо інтеграції України в Євросоюз та Північно-Атлантичний альянс не дають бажаного результату.

За даними Центру економічних та політичних досліджень імені Разумкова, нині проти вступу до НАТО виступають 53% українських громадян, за вступ до ЄС – лише трохи більше половини українців, передає "Німецька хвиля".

Розміри державних та донорських коштів, які виділяються на проведення просвітницької роботи, щорічно збільшують, а кількість українців, охочих приєднатися до євроатлантичних структур, із кожним роком зменшується, цитує радіо експертів.

На їхню думку, урядовці підходять до проведення таких інформаційних кампаній надто формально та за радянським принципом: "гроші виділили – треба їх розподілити та якнайшвидше освоїти".

За словами директора міжнародних програм Центру імені Разумкова Валерія Чалого, "ніяка пропаганда в Україні не пройде".

"Нам потрібно робити дискурс в країні. Саме внутрішні реформи повинні бути основним напрямом, з якого ведеться інформаційна кампанія", - впевнений він

Член парламентського комітету з питань євроінтеграції Ірина Геращенко переконана, що інформаційну кампанію слід починати із серйозного залучення державного телебачення та радіо, зокрема, відкрити у Брюсселі національний корпункт.

"Ми не можемо постійно дивитися на світ очима російських журналістів, як ми це зараз робимо. Бо всі події, які відбуваються у світі, українці дивляться з російських каналів", - зазначає Геращенко.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування