Яценюка виділили, як ймовірного замовника "джинси"
Протягом липня українському телеефірі зросла кількість сюжетів, які мають непрямі ознаки замовності.
Про це повідомили у громадській організації "Телекритика" з посиланням на результати моніторингу якості новин всеукраїнських телеканалів, проведеного у липні 2009 року.
Зокрема, за даними "Телекритики", в останній тиждень липня новини телеканалу ICTV містили 4 таких матеріали; "Нового каналу" та "1+1" - по 3 матеріали, "Інтера" - 2, Першого каналу, СТБ і ТРК "Україна" - по одному матеріалу. Не виявлено таких сюжетів лише у новинах "5 каналу".
Як зазначають у "Телекритиці", серед імовірних замовників "джинси" можна виділити штаб Арсенія Яценюка - незбалансованими на його користь виявились сюжети "Інтера", СТБ і "Нового каналу".
"У підсумкових інформаційно-аналітичних програмах телеканалу "Інтер" простежується відвертий піар Яценюка як потенційного лідера президентських перегонів із використанням маніпуляцій, результатів соцопитувань та чорного піару проти його ймовірних опонентів", - повідомляє "Телекритика".
Також моніторинг фіксує значну кількістю порушень базових журналістських стандартів у новинах каналу "1+1" (8 сюжетів протягом останнього тижня), "Інтера" (6 сюжетів), ICTV (5) та "Нового каналу" (4). Не виявлено грубих порушень лише у новинах СТБ.
Однією з головних тенденцій висвітлення актуальних політичних подій залишається штучна скандалізація, коли, наприклад, парламентський процес подається як послідовність сутичок та блокувань трибуни, а бійка між двома політиками стає новиною дня, зазначають у "Телекритиці".