Суддю-колядника намагаються "відбілити" через "джинсу" у ЗМІ?

Вівторок, 8 вересня 2009, 10:43

У львівських ЗМІ з'явилась замовна "джинса", яка має на меті "відбілити" репутацію екс-судді Ігоря Зварича.

Такі результати серпневого моніторингу видань Центром "Журналістського правозахисту", повідомляє Телекритика.

"З цією метою екс-суддя навіть створив власну прес-службу, яка займається розсиланням упереджених інформацій "за Зварича" і намагається розмістити у львівських ЗМІ "джинсові" матеріали", - йдеться у результатах дослідження.

Крім того, моніторинг виявив збільшення кількості рекламних матеріалів без позначки "реклама" чи "на правах реклами", а також "відверті політично замовні матеріали політичного характеру".

Щодо друкованих ЗМІ Львова, було виявлено 60 матеріалів, зроблених з порушеннями норм журналістських стандартів. Рекордсменом за кількістю сумнівних матеріалів стала львівська газета "Високий замок".

Водночас, згідно з резульататми серпневого моніторингу, найбільшим покупцем інформації без грифу "реклама" у Криму виявилась "Крымская газета".

Покупцями інформації без грифу "реклама" (або неналежно маркованої) були також "Кафа"(3), "Крымская газета" (17), "Крымская правда" (12, 8 - неналежно марковані), "Крымское время"(16), "Первая крымская" (7), "События" (11), "Голос Крыма" (2).

Експерти також відзначили значне у порівнянні з минулим місяцем зростання немаркованої політичної реклами.

Серед лідерів-покупців - Сергій Тигіпко та партія "Союз". Але якщо Тигіпко рекламується у всіх газетах, то партія "Союз", здебільшого, розміщує свою рекламу в газеті, яка контролюється лідером партії.

Серед матеріалів політичної реклами спостерігається передрук з центральних газет та інтернет-ресурсів публікацій, що створюють негативний образ лідера руху "Фронт змін" Арсенія Яценюка.

Серед замовників комерційної реклами лідирують банки, мобільний зв'язок, агентства нерухомості, санаторно-курортні та сільськогосподарські підприємства.

Газета "Крымская правда" продовжує публікувати нечітко марковані рекламні матеріали.

У серпні також збільшилася кількість іміджевих статей про підприємства санаторно-курортної галузі, які публікувалися під рубриками "Актуально", "Актуальное интервью", з метою привабити відпочивальників і розширити рамки курортного сезону.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування