Мороз знайшов пояснення злету Тигіпка

Неділя, 17 січня 2010, 21:46

Показник кандидата у президенти Сергія Тигіпка по екзит-полу свідчить про пряму залежність рекламної кампанії з результатом виборів.

Про це заявив кандидат у президенти Олександр Мороз в ефірі програми "Шустер Live".

"Якщо зіставити результати екзит-полів з обсягами рекламної кампанії і витрат на рекламну кампанію, то ми побачимо десь співвідносні результати. Хіба що між 2 і 1 місцем є певна невідповідність", - зазначив він.

"Але стрімкий показник Тігіпка по екзит-полу - це повне підтвердження прямої залежності рекламної кампанії і результатів виборів", - наголосив Мороз.

Він також вважає, що "це ще одне свідчення недостатності політичних традицій у суспільстві, щоб робити оцінку не тільки на основі реклами".

"Рекламну кампанію треба робити не за рахунок кандидатів, тому що мінімум 5 кандидатів не можуть підтвердити своїми виборчими фондами ті витрати, які понесені на рекламу. Треба, щоб це робила держава, створюючи рівні умови для всіх", - вважає кандидат.

Українська правда