Телеканал Хорошковського звинуватив 5 канал в тиску

Вівторок, 8 червня 2010, 09:37
 

Телекомпанія "Музика ТБ" (Enter Music) обвинувачує телекомпанію "5 канал" у спробі тиску на суд, що розглядає справу про законність виділення частот телеканалу новин.

Про це сказано в заяві Enter Music, повідомляють Українські новини.

"Ваш відкритий лист ми вважаємо нічим іншим, як тиском на суд, з огляду на слабку правову позицію. Під "свободою слова" ви переслідуєте свої особисті цілі й мети Ваших власників, навмисне маніпулюючи судом і вводячи аудиторію України в оману", - сказано в заяві.

Enter Music заявляє, що заперечив результати конкурсу в суді, використовуючи своє законне право на захист своїх інтересів.

Основними аргументами, які підтверджують незаконність конкурсу, телеканал вважає відсутність передбаченого законом кворуму при проведенні конкурсу й дія заборон судів на проведення конкурсу, накладених за заявою телекомпанії ТВі.

Крім цього, Enter Music нагадує про заборону на розподіл частот для аналогового телебачення з 1 січня 2010 року у зв'язку з міжнародними зобов'язаннями України щодо переходу на цифрове мовлення.

Також Enter Music обвинувачує "5 канал" у навмисному затягуванні розгляду справи, яка перебуває в суді вже майже півроку.

Enter Music підкреслює, що чекає об'єктивного й чесного розгляду суперечки й сподівається, що Нацрада надалі буде працювати з дотриманням законодавства й наведе порядок у питаннях пов'язаних із частотним ресурсом країни.

"А учасники ринку відмовляться від рейдерських прийомів при одержанні частот, прикриваючи інтереси власників інтересами суспільства", - сказано в заяві.

Як повідомлялося, у понеділок, 7 червня, редакційна рада "5 каналу" оприлюднила відкритий лист до президента Віктора Януковича, у якому обвинуватила голову СБУ Валерія Хорошковського як власника медіа-холдингу U.A. Inter Media Group у спробі знищити "5 канал" шляхом можливого скасування судом рішення конкурсу на виділення частот Нацрадою від 27 січня 2010 року.

У квітні медіа-холдинг U.A. Inter Media Group (Київ) вирішив відмовитися від ліцензій на мовлення, отриманих 27 січня на конкурсі Національної ради з питань телебачення й радіомовлення, оскільки вважає, що він відбувся з порушеннями.

Телекомпанії НТН, Enter Film й Enter Music, які входять до холдингу, заперечили в судах результати цього конкурсу.

За підсумками конкурсу, через який відбувається суперечка, найбільшу кількість частот отримали телеканали TBi - 33 частоти й "5 канал" - 26 частот. U.A. Inter Media Group виграла 20 частот.



powered by lun.ua