На 1+1 знову переписують сюжети "під Януковича"?

Середа, 9 червня 2010, 18:01

З сюжету "1+1" про 100 днів Віктора Януковича була прибрана критика дій влади, а відео з акції руху "Стоп цензурі" не вийшло в ефір ТСН.

Про це "Українській правді" розповіли журналісти "1+1".

Так, автор сюжету про підсумки 100 днів діяльності президента Ігор Бондаренко сказав, що після вичитки його матеріал зазнав суттєвих змін.

"Історія стандартна. Пишеться сюжет, потім його має вичитати випусковий редактор, він відправляє його генеральному, генеральний вичитує і відправляє назад. Після вичитки можна помітити різницю між написаним і виданим в ефір. Вирізається все стосовно недоліків політики Януковича, його 100 днів правління", - сказав Бондаренко.

"На запитання, чому так сталося, відповідь була: "Це не обговорюється. Без коментарів", - додав він.

За словами Бондаренка, його сюжет редагував випусковий редактор підсумкового випуску ТСН Роберт Опаленик.

У свою чергу журналістка Тетяна Коваленко розповіла, що її відео з акції "Марш за свободу слова" не ввійшло в ефір підсумкового випуску.

"Я знімала відео під підводку. Мала бути підводка, яка перекривалася б цим відео з акції "Стоп цензурі". Але ця інформація не вийшла. Чому зняли, я не знаю. Треба питати в Роберта Опаленика. Його відповідь мені була такою: "Не влізло". Він вибачився переді мною", - сказала вона.

У свою чергу Опаленик, до якого "Українська правда" звернулася за коментарем, заявив:

"Ми викинули з випуску ще три сюжети, і всі вони напевно були важливі. Про "Стоп цензурі" не було сюжету. Була начитка. Всі начитки були викинуті через те, що у нас не вистачило часу, бо всі сюжети зробили більшими. Те, чим завжди жертвується, це начитка".

За інформацією джерел УП, матеріал про акцію "Стоп цензурі" не вийшов в ефір, бо на початку випуску редактор доставив кілька малозмістовних синхронів Януковича, яких раніше у верстці не було.

Коментуючи ситуацію навколо сюжету про 100 днів Януковича, Опаленик зазначив:

"У моєму випуску не виходить жодного сюжету, який би я не редагував. Я редактор".

Він також пообіцяв з'ясувати з автором сюжету, в чому полягають його звинувачення.

Як відомо, раніше журналісти ТСН заявили про цензуру на телеканалі. Пізніше з колективом каналу зустрівся його власник Ігор Коломойський. Також повідомлялося, що на 1+1 планується "реструктуризація та оптимізація".

Українська правда  



powered by lun.ua