Інформацію про конфуз адміністрації Януковича посунули з ефіру "1+1"?

Четвер, 1 липня 2010, 16:27

Інформація про помилки в оформленні бізнес-форуму за участі президентів України та Шрі-Ланки не потрапила у вечірній випуск ТСН.

Про це повідомляють джерела "Української правди" на каналі 1+1.

За словами співрозмовників, начитка з відео на цю тему була написана, змонтована і повністю готова до ефіру о 19:30.

Більше того, анонс цієї теми був оголошений ведучим на початку вечірнього випуску, однак глядачі сюжету так і не побачили.

"Чому начитка була знята з ефіру - невідомо. Принаймні пояснення "не влізло" не підходить. У вчорашньому випуску був "недобір" 53 секунди, тоді як сама начитка не більше 15 секунд", - розповів співрозмовник.

Крім того, в плані вечірнього випуску ТСН начитка про конфуз планувалася до виходу в ефір саме о 19:30.

У свою чергу піар-директор "1+1" Анастасія Жук заявила, що начитка вийшла у нічному випуску ТСН.

На питання, чому тоді ця начитка анонсувалася перед випуском новин о 19:30, Жук відповіла:

"Як каже керівник ТСН Олексій Рогатник, о 19:30 був анонс нічного сюжету, тому що о 19:30 вони не встигли його показати".

Як відомо, випуск о 19:30 є головним випуском новин ТСН.

Нічний випуск, що виходить після 23 години, вважається менш пріоритетним і, за словами джерел, зазнає меншої цензури.

Українська правда



powered by lun.ua