Телеканали піднімають ціни

Понеділок, 6 вересня 2010, 11:02
 

Група телеканалів 1+1 повідомила про подорожчання реклами більш ніж на 50%.

Базова вартість пункту рейтингу в 2011 році збільшиться на 56%, повідомив керівник відділу продажів групи Дмитро Лисицький, пише Комерсант-Україна.

Необхідність настільки різкого підвищення цін пояснюється сильним падінням ринку наприкінці минулого-початку поточного року.

Через значне коливання курсу валют рекламодавці тоді планували лише короткострокові кампанії, річні контракти були укладені тільки навесні.

"Якщо звичайно на медіарекламу великі рекламодавці витрачали близько 10-15% від продажів, то цього року - тільки 5-7%. Нам потрібно знову збалансувати ринок",- пояснив пан Лисицький. 

Вартість реклами підвищують і інші гравці. StarLight Sales Віктора Пінчука (SLS; канали ICTV, "Новий канал", СТБ, М1, М2, QTV і "Перший канал. Всесвітня мережа") підвищує ціни на 56,5% шляхом перерахунку вартості GRP за поточним курсом валют - 7,9 грн/$.

На каналах не приховують, що підвищення цін буде компенсовано знижками. "Наша система продажів передбачає заохочення клієнтів, які збільшують рекламну активність",- пояснив Дмитро Лисицький.

У групу компаній "1+1", що належить бізнесмену Ігорю Коломойському, входять телеканали "Студія '1+1'", ТЕТ, "2+2" (раніше "Кіно") і "Сіті".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування