Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Винуватцем Марганецького ДТП називають водія

Четвер, 2 грудня 2010, 10:37

Причиною ДТП на залізничному переїзді в Марганці стало порушення водієм низки пунктів правил дорожнього руху.

Про це заявив заступник міністра внутрішніх справ Василь Фаринник в інтерв'ю "Газеті по-київськи".

"Згідно з висновками автотехнічної експертизи, водій маршрутки порушив низку пунктів правил дорожнього руху. А саме: перед працючою звуковою і світловою сигналізацією призупинив автобус, але, не звертаючи увагу на попереджувальні сигнали, продовжив рух", - сказав він.

"Він не переконався у відсутності потяга, який рухався з лівого боку, виїхав на переїзд та допустив зіткнення з локомотивом. Фатальну роль зіграв ще й той фактор, що Гречко досконально знав свій маршрут і з лівого боку ніколи в цей час потягів не було", - зазначив заступник міністра.

"А в той день позапланово йшов локомотив, щоб допомогти в ліквідації зіткнення іншого електровоза з трактором...Ми вже бачимо, що винен Гречко", - додав Фаринник. Крім того, за словами міліціонера, "на переїзді звукова та світлова сигналізація були в нормі".

"Окрема експертиза зроблена щодо світлопропускної здатності стекол в автобусі. З'ясувалося, що тонування правого і лівого бічних стекол було 2,4%, при нормі 70%. Якби покійний водій Гречко мав стовідсотковий зір, він все одно нічого не побачив би в бічні скла", - заявив він.

"Вже відомо, що водій страждав на короткозорість, медогляд не проходив, а довідка в нього була підроблена", - сказав Фаринник.

Відповідаючи на питання, чи є претензії до власника автобуса, який зараз ховається в Росії, заступник міністра зазначив: "У справі, яка розслідується міліцією...по аварії із загиблими я не бачу причини, щоб притягати до відповідальності власника автобуса Іллю Івасенко".

"Ми його хочемо допитати в рамках розслідування справи про аварію як свідка. Що стосується відповідальності самого Івасенка, то проти нього може бути порушена справа за те, що водій Гречко не був офіційно оформлений на роботу", - заявив він.

"Виявлено махінації при участі у тендері - в заявках на маршрут записані не ті моделі автобусів, які Івасенко потім запустив. Ми також з'ясували, що у нього підроблений диплом одного з технічних вузів", - сказав Фаринник.

"Ще прокуратура Дніпропетровщини розслідує в розрізі цієї аварії окрему кримінальну справу, за фактом службової недбалості посадових осіб. Адже відомо, що до ДТП були приписи ДАІ обладнати цей переїзд інакше", - зазначив міліціонер.

Як відомо, 12 жовтня в Марганці Дніпропетровської області на залізничному переїзді пасажирський автобус "Еталон" зіткнувся з локомотивом. Водій перевозив в автобусі 52 пасажирів. Загинули 45 осіб, у тому числі водій автобуса.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...