Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

У Януковича кажуть, що до нього "достукатися" легше, ніж до місцевих

Четвер, 9 червня 2011, 13:10

Громадяни слабо обізнані з новими можливостями, які відкриває закон "Про доступ до публічної інформації", тому, здебільшого, не можуть уповні скористатися його перевагами.

Як заявив керівник головного управління забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації президента Денис Іванеско, такий основний висновок за перший місяць дії цього закону.

За його словами, "інформувати про нові права громадян та інструменти, якими вони можуть скористатися в ході спілкування з державою, - завдання не лише влади, а й громадських організацій, і перш за все – НДО, які мають розгалужені мережі, володіють механізмами та методами просвітницької роботи".

"На мій погляд, пішло б на користь спільній справі, якби представники недержавних громадських організацій брали активну участь в цій роботі, надавали пропозиції щодо того, як Адміністрація президента та інші органи влади можуть бути корисні в цій роботі", - заявив Іванеско.

"Громадянам треба роз’яснювати положення нового закону, давати розуміння, які можливості він відкриває. Тільки в такий спосіб ми зможемо принести користь суспільству, зробивши владу в країні більш відкритою та прозорою", - стверджує він.

Іванеско зазначив, що головна мета закону "Про доступ до публічної інформації" – максимально спростити доступ громадян до "будь-якої необхідної їм інформації, яка є в органах влади".

"Мова йде не лише, і навіть не стільки про нормативні документи державного значення. В першу чергу, кожен громадянин отримав можливість отримати будь-яку інформацію, яку він має право знати. Це може бути план розвитку його району, формула комунальних тарифів, умови тендерів чи скільки бюджетних коштів влада витрачає на ті чи інші цілі", - пояснив представник АП.

"Чиновник зобов’язаний без затримок надати цю інформацію. Для цього в усіх органах влади створюється розгалужена мережа підрозділів, які мають допомагати громадянам в отриманні інформації. Іноді вона залишається неефективно задіяною, що нівелює переваги нового закону", - заявив Іванеско.

За його словами, коли громадянин не знає, як сформулювати запитання чи до кого звернутися з проблемою, "ми разом маємо йому допомогти".

"Зараз зареєструвати запит до президента України набагато легше, ніж до керівників органів місцевого самоврядування чи керівників району. Тому звертаються до нас, і нам доводиться чимало запитів перенаправляти належним розпорядникам інформації на місцях", - заявив Іванеско.

На його переконання, "чітке виконання закону привчить державних службовців виходити у своїй роботі виключно з інтересів громадян".

"Якщо в Адміністрації президента щодня відповідають на кожен запит громадянина, то, безумовно, так робитимуть й усі органи влади", - заявив Іванеско.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування