"Джинсу" від Королевської таки замовляли?

Вівторок, 6 березня 2012, 15:51

Схоже, телеканалу News One все ж пропонували розміщувати замовні матеріали про діяльність Наталії Королевської.

Такий висновок можна зробити, порівнявши голос начебто представника рекламного агентства "Проактив" Анни Авраменко в розмові з журналістами телекомпанії, і голос Авраменко в інтерв’ю "Телекритиці".

Як відомо, News One опублікував телефонну розмову, у якій жінка, що представилась Анною Авраменко, пропонує каналу "пакетом" розміщувати матеріали про народного депутата Наталію Королевську.

У розмові вона сказала, що займається розміщенням матеріалів про події, у яких бере участь Королевська, "практично на всіх телеканалах".

Пізніше в інтерв’ю "Телекритиці" Авраменко спростувала свою причетність до скандалу, зазначивши, що все це "чернуха і підробка, вибори на носі".



powered by lun.ua