Провладний сайт відбілюється, звинувачуючи у провокації "Батьківщину"

П'ятниця, 1 лютого 2013, 16:26

Редакція "Обозревателя" заявляє, що текст інтерв'ю Сергія Власенка, за який її звинувачують у фальсифікаціях, був наданий прес-службою "Батьківщини".

Про це  йдеться у коментарі редакції, наданому "Телекритиці".

Як стверджує "Обозреватель", передрукувати інтерв'ю з сайту "Високого Замку" редакції запропонувала представниця прес-служби "Батьківщини" Ольга Іванчук.

"Редакція "Обозревателя", розглянувши інтерв'ю, знайшла за можливе поставити його на сайт із посиланням на "Високий Замок". Після публікації Ольга Іванчук прислала повну версію інтерв'ю з більш жорсткими висловлюваннями щодо влади, яку, за її словами, відмовився ставити "Високий Замок", - заявляє "Обозреватель".

Однак, за версією видання, через пів години після публікації доповненого інтерв'ю прес-служба БЮТ заявила про його фальсифікацію, а Іванчук на подальші дзвінки не відповідала – і ввечері редакція вирішила зняти дане інтерв'ю.

"Обозреватель" заявляє, що це може бути "провокацією" з боку "Батьківщини" через критичні статті щодо неї.

У відповідь прес-служба "Батьківщини" заявляє, що її представники не звертались до "Обозревателя" з проханням опублікувати інтерв'ю Сергія Власенка "Високому Замку".

"Батьківщина" не зверталися до них ні з якими проханнями щодо розміщення якихось матеріалів, не писали листів, не телефонувала головному редактору… "Обозреватель" та його головний редактор Михайло Подоляк продовжують брехати", - наполягає партія.

Також у "Батьківщині" заявили УП, що Іванчук у них не працює, а прес-служба "не має практики звертатися до видань з проханням передруковувати інтерв'ю з інших ЗМІ у зміненому вигляді".

"Історія з міфічною Ольгою Іванчук виглядає як нашвидкуруч зліплене виправдання неетичним і непрофесійним діям сайту "Обозреватель", - заявили у прес-службі.

У свою чергу головний редактор газети "Високий замок" Наталія Балюк повідомила, що "ні міфічна "прес-служба Сергія Власенка", ні прес-служба "Батьківщини", ні "фантомна" Ольга Іванчук до нашого інтерв’ю із захисником екс-прем’єра не має жодного відношення".

"Ні вони, ні будь-хто інший з жодними пропозиціями до "Високого замку" не виходив! "Повної версії", про яку обмовляється пан Подоляк, немає ні у кого, крім журналіста "ВЗ". Це інтерв’ю кореспондент Іван Фаріон узяв за власною ініціативою - після багатьох наполегливих спроб зв’язатися з Власенком. Автор ні з ким, зокрема з жодними партійцями чи прес-службами, не погоджував цей текст", - уточнила вона.

Як відомо, прес-служба "Батьківщини" і редакція львівської газети "Високий замок" заявили, що "Обозреватель" при передруці сфальсифікував інтерв'ю депутата та захисника Юлії Тимошенко Сергія Власенка, дане "Високому Замку".

Сайт "Обозреватель" контролює Михайло Бродський, голова Держслужби з питань регуляторної політики і розвитку підприємництва.

Цей сайт уже був схоплений на крадіжці чужих інтерв’ю – зокрема, півтора роки тому журналіст УП Мустафа Найєм дорікав за це редакції "Обозревателя" у зв’язку з інтерв’ю Юлії Тимошенко.



powered by lun.ua