Медіамагнат Ложкін клянеться, що не публікує "джинсу" й "заказухи"

5 переглядів
Середа, 1 травня 2013, 07:19

Президент "Українського медіа-холдингу" Борис Ложкін заперечує факти публікації на сторінках його видання замовних матеріалів.

Про це він сказав в інтерв'ю "Комерсант-Україна".

Зокрема, на прохання прокоментувати дослідження Інституту масової інформації, згідно з якими "Комсомольська правда" регулярно стає лідером рейтингів за кількістю замовних матеріалів, Ложкін відповів:

"Ми не публікуємо рекламних матеріалів без спеціального позначення. Деякі матеріали входять у рубриках на кшталт "Думки", але перелік таких рубрик є наприкінці кожного номера".

На уточнення, що в моніторингу ІМІ за лютий говориться, що 10% матеріалів у "Комсомольській правді" були замовними, Ложкін сказав:

"Я зустрічав різні оцінки, і ІМІ не істина в останній інстанції". 

"Як я можу бути ворогом свободи слова, коли випускаю в тому числі такі видання, як "Кореспондент", "Фокус" і Forbes? Якщо чесно, то в остаточному підсумку інвесторам немає справи до досліджень ІМІ – головне, щоб EBITDA була хороша", - додав він.

На запитання про причини вилучення з друку накладу лютневого номера "Фокуса", у якому був матеріал про те, у скільки українцям обходиться утримання президента Віктора Януковича, Ложкін відповів:

"Ні, вилучена була лише частина тиражу через технічний брак. У "Фокуса" були й сміливіші номери з критикою влади".

Ложкін також сказав, що рідко отримує дзвінки від політиків із приводу матеріалів у його виданнях.

"Дзвінки від політиків бувають рідше, ніж від бізнесменів. По Forbes отримую багато зауважень, починаючи з того, що якусь цифру не так написали або помилилися в рейтингу. Від політиків отримували багато дзвінків під час передвиборної кампанії", - сказав він.

UMH Group об’єднує медіапроекти у сегментах преси, радіо й інтернету в Україні та Росії. Серед найбільш відомих видань - "Кореспондент", Forbes, "Теленеделя", "Комсомольська правда в Україні", "Аргументи й факти в Україні", "Фокус", "Команда", "Футбол".

УМХ також володіє "Нашим радіо", "Авторадіо", "Європа Плюс", "Ретро FM", "Радіо Алла" і низкою локальних станцій.

Партнерами UMH у медіабізнесі з неконтрольними частками є Ігор Суркіс (радіо "Динамо"), Геннадій Боголюбов (журнал "Фокус" і газета "Комсомольська правда"), група СКМ (холдинг United Online Ventures, що контролює інтернет-портали bigmir.net, tochka.net і i.ua). 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua