Журналіст ТСН каже, що не писала замовних статей про Арбузова

Четвер, 8 серпня 2013, 13:07

Кореспондент ТСН Ольга Кашпор не писала замовних статей на користь віце-прем'єра Сергія Арбузова.

Про це вона повідомила через прес-службу "1+1" "Телекритиці".

Кашпор обурена тим фактом, що в низці регіональних газет з'явилися  матеріали, підписані її ім'ям, і вважає, що це шкодить її діловій репутації.

"З'ясувалося, що я у відпустці часу не гаяла, а підпрацьовувала одразу в чотирьох регіональних виданнях! Гастролювала у Черкасах, Чернівцях, Рівному і Тернополі. Про свої трудові звитяги дізналася з публікації на "Українській правді", навіть побачила скани статей, підписаних моїм ім'ям. Поява цих матеріалів за моїм підписом шкодить моїй діловій репутації, адже я ніколи не створювала статей подібного характеру", - пояснює кореспондент.  

Джинса, підписана Кашпор, без її відома
"Джинса", підписана Кашпор, без її відома

Редактори газет, у яких вийшли статті, протитровані Ольгою Кашпор,  повідомили, що журналісти з такими іменами у них в редакціях не працюють, а матеріали вони отримали вже готовими через рекламний відділ і розмістили їх на правах реклами.

Керівник ТСН Сергій Попов вважає цю ситуацію неприпустимою і такою, що може призвести до втрати довіри до журналіста.

"Зараз маємо недопустиму ситуацію як з етичної сторони, так і юридичної: не можна ось так просто взяти і присвоїти ім'я, тим паче  ім'я, за яким стоять роки професійної роботи і довіри глядачів", - сказав Попов.

Як сказала Ольга Кашпор в інтерв'ю "Телекритиці", вона не бере "джинсових" грошей.

У липні у "Новій Тернопільській газеті", чернівецькій газеті "Буковина" та виданні "Черкаський край" вийшла стаття "Кіпр не захистить від податків" та підзаголовком: "Верховна Рада підтримала ініціативу Сергія Арбузова, яка посилить контроль над великим бізнесом". Усі три тексти підписані Ольгою Кашпор.



powered by lun.ua