Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Лідерами джинси є КПУ, Попов і Арбузов

Четвер, 8 серпня 2013, 13:42

Лідером політичної джинси у першому півріччі 2013 року є комуністична партія. Слідом за нею йдуть голова КМДА Олександр Попов та голова ОДА Київської області Анатолій Присяжнюк.

Про це йдеться в дослідженні ІМІ для Телекритики.

"Лідером джинси в першому півріччі 2013 року стала Комуністична партія України, яка, очевидно, має багато грошей і ніяк не може припинити передвиборчу кампанію. Чого тільки не декларують українські комуністи: і колег по ВР працювати вчать, і на позаурочних економлять, і все хочуть підняти зарплати вчителям і медикам", - йдеться в статті.

"Друге місце поділили між собою голова Київської міської адміністрації Олександр Попов та губернатор Київщини Анатолій Присяжнюк. Якщо піар пана Попова очевидно спрямований на можливі вибори київського міського голови, то чому так активно розміщує замовні матеріали Анатолій Присяжнюк – загадка", - вказує автор. 

Третю сходинку рейтингу посів Сергій Арбузов. Віце-прем’єр-міністр є одним із найчастіших фігурантів політичної "заказухи" в регіональній пресі – тож немає нічого дивного, що і в загальнонаціональних виданнях він регулярно піариться.

В джинсі також помічений ще один представник Кабінету Міністрів і тезка вже згаданого Анатолія Присяжнюка – Міністр Аграрної політики Микола Присяжнюк.

 

Окрім головних лідерів-джинсовиків, у компліментарних матеріалах були помічені: прем’єр-міністр Микола Азаров, міністр соціальної політики Наталія Королевська, міністр доходів та зборів Олександр Клименко, Віктор Медведчук та інші.

Автор також відзначає, що рівень політичної джинси протягом семи місяців цього року несподівано виявився вищим за рівень комерційної джинси й відповідав показникам насиченого політичними подіями року

 

Раніше, у 2011 році, в позавиборчий період, рівень комерційної джинси завжди переважав над рівнем політичної і становив приблизно 85% від загальної кількості джинси.

На політичні матеріали замовного характеру припадало не більше 15%.

Натомість протягом 2013-го більше 70% замовних матеріалів містили ознаки саме політичного замовлення.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування